Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення гімназії №1 «Надія», ДК 021:2015 –45310000-3 – Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
911 436,00 UAH
UA-2021-04-06-005909-b 6b7e49834f8d49d39d5a0834213694d2
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каркелан Ганна Олександрівна

+380507665760 annamurzinova05@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02136324
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, вулиця Університетська (Ульянових) будинок 33
Контактна особа: Каркелан Ганна Олександрівна
+380507665760
annamurzinova05@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2021 08:00
Початок аукціону: 20 квітня 2021 15:34
Очікувана вартість: 911 436,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 558,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради вул.Університетська (Ульянових), буд.33 Запорізька обл., м.Бердянськ, 71100, Код за ЄДРПОУ: 02136324, мова, якою повинні бути складені пропозиції учасників - є українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення гімназії №1 «Надія», ДК 021:2015 –45310000-3 – Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71118, Україна, Запорізька область, м.Бердянськ, вул.Університетська,33 (більш детально в оголошенні)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2021 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 16:33
протокол.pdf
06 квітня 2021 16:33
Оголошення гімназія _1 .doc
06 квітня 2021 16:33
Додаток 5 Проект договору Надія .docx
06 квітня 2021 16:33
Додаток 3 ТЗ Надія .docx
08 квітня 2021 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 16:33
протокол.pdf
06 квітня 2021 16:33
Оголошення гімназія _1 .doc
06 квітня 2021 16:33
Додаток 5 Проект договору Надія .docx
06 квітня 2021 16:33
Додаток 3 ТЗ Надія .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

банківська гарантія
Дата подання: 08 квітня 2021 11:45
Дата відповіді: 08 квітня 2021 12:49
Добрий день. Згідно Додатка4 до Оголошення визначається банківська гарантія у розмірі 4000,00грн, але на самому майданчику ця інформація відсутня. Будь ласка, або добавте цю інформацію на майданчик, або видаліть її з Додатку4 до Оголошення.
Відповідь: Внесено зміни до оголошення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-06-005909-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТМК" УКРСПЕЦМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:38310335
Дата подання: 23 квітня 2021 13:02
не згодні з ріенням Замовника
1. п.1.1. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р. ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» не згодні з рішенням Замовника так як ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» надав проект Договору, а додатками є:
1. Розрахунок договірної ціни;
2. Локальні кошториси;
3. Пояснювальну записку;
4. Підсумкова відомість ресурсів;
5. Розрахунок загальновиробничих витрат.
6. Календарний графік робіт.
Шаблонних додатків не було надано Замовником.
2. п.1.2. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р. Лист-згода на обробку персональних даних надано на все підприємство та на всіх співробітників, ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» не прописував окремо директора чи співробітників, тому ми вважаємо що це не є причиною для відмови.

3. п.1.3.1. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р. Відсутній лист з поясненням чого? Вказання в довідці п.3.2. Статуту передбачає розділ 3 пункт 2 (визначення правил нумерації, згідно орфографії).

3.1. п.1.3.2. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р «Система оподаткування зазначена коректно не зазначена…» не зрозуміло, система зазначена коректно? Тоді в чому не відповідність ? Чи не зазначена система оподаткування взагалі? В такому разі звертаємо Вашу увагу на те що в Довідці вих.№101 від 12.04.2021р. зазначено «Є платником ПДВ 20%». Як зазначено у Витягу №1505814500330 з реєстру платників ПОДПТКУ НА ДОДАДУ ВАРТІСТЬ (ПДВ) ні про які загальні підстави не іде мова в документі що видає Державна фіскальна служба України Жовтнева об’єднана Державна податкова інспекція м.Маріуполя ГУ ДФС у Донецькій області Відділ обліку податків №1. Тобто виходить що ГУ ДФС також не зазначили статус платника?

4. п.1.5. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р. Баланс ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» був наданий під Довідку про матеріально-технічну базу.

5. п.1.6. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р. Договір наданий про сплату оренди в оригінальному вигляді скріплений печатками та підписами з обох сторін, який діє весь 2021 рік. Також надана виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка датована 15.04.2021р., що свідчить про те що ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» зареєстрований за адресою Донецька обл., м.Маріуполь, вул. Соборна, 9, що є адресою зазначеною Договором оренди.

6. п.1.7. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р ДОВІЛ № 0014.17.14 був наданий, що до зварювальних робіт вони не передбачені проектно-кошторисною та Додатком 3 до Оголошення, тому зварювальні роботи не будуть проводитись на Вашому об’єкті.

7. п.1.8. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р. Надано договір взаємодії з сертифікованою лабораторією ТОВ «МАРЕЛ».

8. п.1.9. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р. Згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення Учасник повинен надати «Довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням посади, кваліфікації, досвіду роботи та кількості спеціалістів. Довідка має містити інформацію про наявність працівників, передбачених для виконання аналогічних робіт у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Тобто не вказано, що потрібно надати скан-копії документів працівників що мають не нижче 4-го розряду налагоджувальників приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» на підтвердження Довідки про наявність таких співробітників надана Ліцензія серія АД № 037830 Державна інспекція техногенної безпеки України. Замовник вважає, що ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» має Ліцензію не маючи підстав для цього?

9. п.1.10. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р. п.3 Додатка 2 до Оголошення на який посилається Замовник в своєму протоколі говорить про наявність аналогічного Договору, а не про документи про навчання з охорони праці на висоті.

Майстер Шевченко О.І. має посвідчення №891 з охорони праці, яке надано в складі пропозиції.

10. п.1.11. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р. Сам факт надання Банківської гарантії свідчить про те що у ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» відсутня заборгованість по кредитах, що підприємство є платіжоспособним та не знаходиться у стадії ліквідації. Всі документи перевірені банком-гарантом.

11. Сертифікати, декларації та листи надані в повному обсязі згідно проектно-кошторисної документації та Додатку 3, ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» згоден працювати на матеріалах та обладнанні згідно Додатку 3 і не має наміру міняти аналогами устаткування, що підтверджує підписаний і скріплений печаткою Додаток 3 Директором ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» Отрубянніковим О.С.

12. п.1.12. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р. Пояснювальна записка повністю відображена в кошторисному файлі bdcu, формат файлу не заборонений згідно п.2 ч.2 Додатку 3.
13. п.1.12.1. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р. Не вимагався опис обладнання, згідно п.5 Додатку 3 надається гарантійний лист, який і був наданий.

14. п.1.12.2. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р. Про відсутність листа від ТзОВ НПФ «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» ми не працюємо з цим виробником, обладнання та матеріали що повинні використовуватись згідно проектно-кошторисної документації та Додатку 3 не виробляються ТзОВ НПФ «ЕЛЕКТРОПРИЛАД». Для кого и звідки це з’явилося? Чому хтось міняє виробника, а ми повинні надати документи?

15. п.1.12.3. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р. Документи надані і представником і виробником.

16. п.2. ПРОТОКОЛУ №88 від 21.04.2021р. «Оприлюднення інформації про відхилення пропозиції ТОВ «Український папір»». ПРОТОКОЛ №88 від 21.04.2021р. Кому адресований? Назва та зауваження викладені не до нас, тому ми вважаємо і просимо Вас затвердити перемогу ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» в складі нашої пропозиції немає порушень, а згідно Додатка №1 п.9 «Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. До ціни включається податок на додану вартість (ПДВ). До ціни пропозиції Учасник має включити всі витрати, в тому числі прямі витрати, загальновиробничі витрати, транспортні та інші витрати, прибуток, який Учасник планує одержати при виконанні цього Договору, та усі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником стосовно виконання робіт.» ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» надав економічно вигідну ціну 750 000,00 з ПДВ ніж ТОВ "АВЕРТ ГРУП" 910`098.76 з ПДВ, що є на 160 098,76 грн. більша тобто це кошти міського бюджету, котрі не обґрунтовано будуть витраченні.
Звертаємо Вашу увагу, що причини дискваліфікації не об’єктивні, не обґрунтовані, та не є такими що можуть зірвати процес робіт або виконати не якісно роботи. ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» пропонує свої якісні послуги за меншою ціною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 квітня 2021 08:44
Шановний учасник!
Відповідно до ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII (далі - 3акон) зокрема визначено наступне: «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі».
1. Відповідно до примітки, що міститься у Додатку 5 до Оголошення «Учасник повинен узгодити проект договору про закупівлю в редакції Замовника та надати заповненим зі свого боку у складі тендерної пропозиції за підписом уповноваженої особи, завірені печаткою (у разі наявності печатки) зі всіма додатками».
З боку учасника ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» було надано проект Договору, який при цьому не містить необхідних додатків, та навіть серед зазначених вами за текстом вимоги документів зокрема відсутній документ «Зведений кошторисний розрахунок вартості з пояснювальною запискою», що має бути додатком до договору.
Таким чином, відхилення вашої пропозиції з цієї підстави є повністю обґрунтованим.

2. Умовами п.п.7 п.9.2 Оголошення спрощеної закупівлі передбачено зокрема умову надання учасниками листа - згоди на обробку персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.10 №2297-VI службової (посадової) особи або представника учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати документи пропозиції та договір про закупівлю, а також «…осіб, персональні дані яких подаються Учасником у складі пропозиції».
Пропозиція вашої компанії не містить згоди, підписаної кожним працівником, чиї персональні данні надані вами.
Таким чином, відхилення вашої пропозиції з цієї підстави є повністю обґрунтованим.

3. Останнім абзацом п.13 Оголошення спрощеної закупівлі зокрема передбачено: «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, Учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення з посиланням на норми законодавства».
У складі пропозиції лист учасника ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ», щодо відсутності певних документів та інформації відсутній.
При чому, зазначення, яке наведено вами за текстом вимоги як: «…розділ 3 пункт 2…» є в повній мірі прийнятним, на відмінність від інформації, наданої за текстом документів пропозиції.
Стосовно системи оподаткування, відповідаємо, що вами не була коректно зазначена система оподаткування за документами пропозиції. Факт реєстрації суб’єкта господарювання у якості платника податку на додану вартість не визначає, чи є учасник при цьому платником податку на прибуток на загальних підставах, платником єдиного податку тощо.
Зазначення інформації про статус платника податку на додану вартість не свідчить в повній мірі про статус учасника у якості платника інших податків, що визначають систему оподаткування в Україні.

4. Стосовно надання «балансу» повідомляємо, що Оголошенням цієї закупівлі документ «баланс» замовником взагалі не вимагався.
За п.п.5 п.1 Протоколу №88 від 21.04.2021 року було визначено, що підтверджуючі документи (бухгалтерські (балансові) довідки, актуальні інвентаризаційні описи, визначені пунктами 15-19 наданої вами «Довідки про наявність обладнання, нерухомості» - відсутні.

5. З приводу п.п.6 п.1 Протоколу №88 від 21.04.2021 року роз’яснюємо, що ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» не надало у складі пропозиції документи, що підтверджують сплату за оренду за весь період дії наданого вами договору оренди, як це вимагалось умовами зазначеного підпункту Оголошення.

6. Щодо зауважень стосовно п.п.7 п.1 Протоколу №88 від 21.04.2021 року повідомляємо, що надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки вимагалося п.2 Додатку 2 до Оголошення.
Також, п.2 Додатку 2 до Оголошення вимагалося зокрема надання сканкопій документів (чинних на дату подання), що підтверджують проходження повірки обладнання, машин та механізмів, що згідно із чинним законодавством повинні проходити періодичну повірку, які не були надані вами у складі пропозиції.

7. Стосовно п.п.8 п.1 Протоколу №88 від 21.04.2021 року повідомляємо, що вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», зокрема визначено перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі у штаті суб’єкта господарювання.
Умовами п.2 Додатку 2 до Оголошення зокрема визначено, що довідка має містити інформацію про наявність працівників, передбачених для виконання аналогічних робіт у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Підтвердження наявності необхідних працівників, визначених для проведення відповідних робіт умовами вказаної Постанови, учасником ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» в повній мірі надано не було.
Також, посвідчення майстра Шевченко О.І., №891 з охорони праці, вказане вами як таке, що надано в складі пропозиції не містить інформації про навчання з охорони праці на висоті, що не відповідає п.2 Додатку 2 до Оголошення.

8. Відповідно до п.п.10 п.1 Протоколу №88 від 21.04.2021 року взагалі їдеться про документи, які надаються учасниками разом із банківською гарантією та які передбачені Додатком 4 до Оголошення. Відповідні документи з боку ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» надані не були, що свідчить про невідповідність умовам спрощеної закупівлі.

9. Надання учасниками узгодженого та заповненого Додатку 3 до Оголошення передбачено п.п.2 п.9.2 Оголошення. Крім цього, вказаним підпунктом передбачено крім надання узгодженого Додатку 3 також і надання документів, передбачених цим Додатком 3 до Оголошення.
При цьому, документи, передбачені п.5 Додатку 3 Оголошення учасником ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» не були надані у повному обсязі.

10. Відповідно до п.9.1 Оголошення зокрема визначено: «Кожен документ має бути завантажений в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення *.pdf, *.jpeg, та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних».
Пояснювальна записка надана у відповідному документі з боку вашої компанії надана не була, а надання документів у файлах створених на спеціалізованому програмному забезпечені (зокрема файл зазначений вами як «кошторисний файл bdcu») взагалі суперечить умовам Оголошення.

11. Умовами п.5 Додатку 3 до Оголошення поміж іншим передбачено:
1. «…Зазначення теххарактеристик обладнання…» у листах наданих учасником від виробників. У наданих учасником ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» вказане зазначення відсутнє.
2. «…Якщо гарантійний лист наданий не самим виробником, а офіційним представником виробника, Учасник повинен надати документ, що підтверджує зв’язок такого представника із виробником…». На гарантійні листи, надані офіційним представником виробника, Учасник не надав документи, що підтверджують зв’язок такого представника із виробником.
Крім цього, стосовно відсутності листа виробника або представника ТзОВ НПФ «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» вами за текстом вимоги зазначено: «…НПФ «ЕЛЕКТРОПРИЛАД» ми не працюємо з цим виробником…». Однак, у складі пропозиції ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» надано зокрема надано сертифікат відповідності (файл «Cert-KVR-2018.pdf»), виданий на ім’я цього виробника.

12. Умовами п.1 ч.12 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» поміж іншим встановлено правову норму, згідно якої Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: «…пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі».
Частиною 13 ст.14 Закону визначено: «У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію»...
Враховуючи цілу низку невідповідностей пропозиції учасника ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ», які перелічені вище, у Замовника відсутні підстави щодо відміни рішення про відхилення пропозиції цього учасника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2021-04-06-005909-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТМК" УКРСПЕЦМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:38310335
Дата подання: 23 квітня 2021 13:03
не правомірність дій Замовника
ОСКАРЖЕННЯ
на рішення по ПРОТОКОЛУ №89 від 21.04.2021р.
що до закупівлі
ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-06-005909-b,
ідентифікатор плану UA-P-2021-04-06-003917-c
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення гімназії №1 «Надія», ДК 021:2015 –45310000-3 – Електромонтажні роботи»
ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» вважає, що рішення про перемогу ТОВ "АВЕРТ ГРУП" ЄДРПОУ 43201069 є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» з наступних причин:
1. Сертифікати на обладнання надані ТОВ «АВЕРТ ГРУП» у своїй більшості майже вичерпали термін придатності, а ТОВ «АВЕРТ ГРУП» в свою чергу не надав листа- гарантії що до нових сертифікатів. Згідно Додатку 3 «*документи повинні бути дійсні на весь період надання послуг що є предметом закупівлі.»
1.2. Договір ЦПД №01/04-2021 від 01.04.2021р. між кошторисником Лушкіна Т.С. та ТОВ «АВЕРТ ГРУП» укладений на два місяця, тобто з 01.04.2021 по 31.05.2021рр. що суперечить вимогам Додатку 2 п.2 «…Крім цього, для коректного формування кошторисної частини пропозиції та подальшої роботи в ході складання розрахункових документів для приймання-здачі виконаних робіт, учасник повинен мати сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (що поміж іншим має підтверджуватися документами відповідного фахівця – сертифікатами, свідоцтвами про переатестацію та іншими)…». Згідно календарного графіка ТОВ «АВЕРТ ГРУП» закінчення робіт у серпні, але Додаток 3 вимагає, що «*документи повинні бути дійсні на весь період надання послуг що є предметом закупівлі.»
2. Від ТОВ «АВЕРТ ГРУП» не надано ні одного листа-гарантії від виробника згідно Додатка 3 п.5.
3. ТОВ «ТМК «УКРСПЕЦМОНТАЖ» вбачає попередню змову виходячи з того, що Замовник приймає персонал ТОВ «АВЕРТ ГРУП» і вважає кваліфікацію робітників достатньою для виконання робіт.
4. Згідно ч. 3 ст. 207 Цивільного кодексу, використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів. Виходячи з вищенаведеного або є попередній зговір мі ж Замовником та ТОВ «АВЕРТ ГРУП» і є підписана письмова згода або пропозиція ТОВ «АВЕРТ ГРУП» не має юридичної сили і не може розглядатися взагалі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 квітня 2021 08:50
Шановний учасник!
Відповідно до ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII (далі - 3акон) зокрема визначено наступне: «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь».
Відповідно до змісту вашої вимоги, названою вами «ОСКАРЖЕННЯ на рішення по ПРОТОКОЛУ №89 від 21.04.2021р.» повідомляємо, що текстом цієї вимоги не передбачено вимогу до Замовника «…надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам…».
Питання, вказані у даній вимозі не входять до переліку питань, визначеного серед тих питань, що передбачають звернення до Замовників за результатами спрощеної закупівлі відповідно до норм Закону на цієї стадії.
При цьому, зауважуємо, що згідно абз.2 ч.20 ст.14 Закону визначено право учасників спрощених закупівель щодо оскарження результатів таких закупівель наступним чином: «Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку».

Документи подані скаржником

23 квітня 2021 13:01
оскарженя

Документи

28 квітня 2021 08:44
пояснення по скарзі

Документи

28 квітня 2021 08:49
пояснення по скарзі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТМК" УКРСПЕЦМОНТАЖ" 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРТ ГРУП" 910 098,76
UAH з ПДВ
910 098,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2021 13:18
Електронний підпис
16 квітня 2021 13:17
Шевченко О.І..jpg
16 квітня 2021 13:17
Цінова пропозиція.pdf
16 квітня 2021 13:17
Хуторний стор.2.jpg
16 квітня 2021 13:17
Хуторний І.В..jpg
16 квітня 2021 13:17
Трудова Басенко 1 стор..jpg
16 квітня 2021 13:17
Тихомиров А.В..jpg
16 квітня 2021 13:17
Технічне завдання.pdf
16 квітня 2021 13:17
тендер2.pdf
16 квітня 2021 13:17
тендер 2.pdf
16 квітня 2021 13:17
Статут.pdf
16 квітня 2021 13:17
сертифікат ISO.pdf
16 квітня 2021 13:17
свідотство.JPG
16 квітня 2021 13:17
Протокол стр.2.jpg
16 квітня 2021 13:17
Протокол стр.1.jpg
16 квітня 2021 13:17
Протокол Н1.7Z
16 квітня 2021 13:17
Проєкт договору.pdf
16 квітня 2021 13:17
Пов. квал. смета.jpg
16 квітня 2021 13:17
Пов. квал. проект.jpg
16 квітня 2021 13:17
Опис.jpg
16 квітня 2021 13:17
Наказ Фролова Ю.1.7Z
16 квітня 2021 13:17
Ліцензия.jpg
16 квітня 2021 13:17
Лист-згода.pdf
16 квітня 2021 13:17
Лист для клієнті1.7z
16 квітня 2021 13:17
КПО-5 о сертификации.pdf
16 квітня 2021 13:17
Кошторис.pdf
16 квітня 2021 13:17
Кірієеко О.Г..jpg
16 квітня 2021 13:17
Календарний графік.pdf
16 квітня 2021 13:17
Захист довкілля.pdf
16 квітня 2021 13:17
ЕГРПОУ.pdf
16 квітня 2021 13:17
Дозвіл.jpg
16 квітня 2021 13:17
Дозвіл вимірювання.JPG
16 квітня 2021 13:17
дозвіл 42.19.30.JPG
16 квітня 2021 13:17
дозвіл 42.19.30 2стор..JPG
16 квітня 2021 13:17
Додаток до свідоцтва 2.JPG
16 квітня 2021 13:17
Додаток до свідотцтва.JPG
16 квітня 2021 13:17
Договір оренди.pdf
16 квітня 2021 13:17
договір лабораторія.pdf
16 квітня 2021 13:17
Диплом Паталєта.png
16 квітня 2021 13:17
Декларация КК-2020 (1) (1).jpg
16 квітня 2021 13:17
ГПД на працівників.pdf
16 квітня 2021 13:17
Гарантія 4165-21.7z
16 квітня 2021 13:17
Выписка УСМ 09.04.2021.pdf
16 квітня 2021 13:17
Відомості.pdf
16 квітня 2021 13:17
ВИТЯГ ПДВ.jpg
16 квітня 2021 13:17
Витяг із Статут1.7z
16 квітня 2021 13:17
Виписка_1.pdf
16 квітня 2021 13:17
Басенко В.Г..jpg
16 квітня 2021 13:17
Басенко 2стор..jpg
16 квітня 2021 13:17
Банківська ліцензі1.7z
16 квітня 2021 13:17
аналогічний договір.pdf
16 квітня 2021 13:17
АКБ2020.pdf
16 квітня 2021 13:17
sert_tiras_p.pdf
16 квітня 2021 13:17
sert_tiras_a_18.pdf
16 квітня 2021 13:17
sert_spt.pdf
16 квітня 2021 13:17
sert_spr.pdf
16 квітня 2021 13:17
sert_spd.pdf
16 квітня 2021 13:17
sert_os.pdf
16 квітня 2021 13:17
sert_opovishchennya.pdf
16 квітня 2021 13:17
sert_bj.pdf
16 квітня 2021 13:17
NHXH.jpg
16 квітня 2021 13:17
NHXH 2.jpg
16 квітня 2021 13:17
Jy_Jh__2020.jpg
16 квітня 2021 13:17
IPA Снртификат.pdf
16 квітня 2021 13:17
Cert-KVR-2018.pdf
16 квітня 2021 13:17
96.bdcu
16 квітня 2021 13:17
2 стор..jpg

Публічні документи

16 квітня 2021 13:33
Електронний підпис
16 квітня 2021 13:31
ст. 17.pdf
16 квітня 2021 13:31
календарний графік.pdf
16 квітня 2021 13:31
банковская гарантия.rar
16 квітня 2021 13:31
148.imd
16 квітня 2021 13:31
21. Сертификат ISO 9001.pdf
16 квітня 2021 13:31
20. кошториси..pdf
16 квітня 2021 13:31
19. сертифікати.PDF
16 квітня 2021 13:31
17. охорона праці.pdf
16 квітня 2021 13:31
17. довідка працівники.pdf
16 квітня 2021 13:31
16. оренда офіса Аверт..pdf
16 квітня 2021 13:31
16. лабораторія.PDF
16 квітня 2021 13:31
16. довідка МТБ.pdf
16 квітня 2021 13:31
16. декларація АВЕРТ.pdf
16 квітня 2021 13:31
10. статут АВЕРТ ГРУП _.pdf
16 квітня 2021 13:31
9. витяг..PDF
16 квітня 2021 13:31
8. виписка нова.pdf
16 квітня 2021 13:31
6. Наказ директор.pdf
16 квітня 2021 13:31
5. Протокол Аверт.PDF
16 квітня 2021 13:31
4. Ліцензія електронна.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТМК" УКРСПЕЦМОНТАЖ"

ТОВ "АВЕРТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТМК" УКРСПЕЦМОНТАЖ"
#38310335
Відхилено 750 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 14:55
ТОВ "АВЕРТ ГРУП"
#43201069
Переможець 910 098,76
UAH з ПДВ
21 квітня 2021 15:03

Документи

21 квітня 2021 14:54
Електронний підпис
21 квітня 2021 14:53
протокол

Документи

21 квітня 2021 15:03
Електронний підпис
21 квітня 2021 15:02
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2021 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРТ ГРУП"
#43201069
910 098,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2021 15:03
Електронний підпис
21 квітня 2021 15:02
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 15:35
Електронний підпис укладений
05 травня 2021 11:42
контракт 211.pdf укладений
05 травня 2021 11:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 910 098,76
UAH (в тому числі ПДВ 151 683,13 UAH)