Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Візитні картки
Очікувана вартість
14 880,00 UAH
UA-2021-04-06-005828-b 9dc004c0933d41aa90e788dcf43b43aa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пятаєва Олександра Олексіївна

+380676427501 oleksandra.piataieva@ukraineinvest.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "Офіс із залучення та підтримки інвестицій"
Код ЄДРПОУ: 42101574
Вебсайт: https://ukraineinvest.com/
Місцезнаходження: 01008, Україна , м. Київ обл., Печерський р-н, Грушевського, 12/2
Контактна особа: Пятаєва Олександра Олексіївна
+380676427501
oleksandra.piataieva@ukraineinvest.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 шт
Ціна за одиницю: 2.48UAH з ПДВ
Візитні картки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2, оф.148
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник проводить оплату вартості товару на підставі видаткових накладних та рахунків, протягом 20 робочих днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

06 квітня 2021 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 16:24
Договір візитні картки.pdf
06 квітня 2021 16:24
Протокол 10 від 06.04.2021.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спрінт Сім"
#40327882
Переможець 14 880,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2021 17:01

Документи

06 квітня 2021 17:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2022 17:35
Протокол УО.docx зміни до договору
28 квітня 2022 17:34
Додаткова угода 2 - візитні картки.pdf зміни до договору
28 квітня 2022 17:34
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 10:35
Додаткова угода _ 1 візитки від 31.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 17:09
Договір візитні картки.pdf укладений
06 квітня 2021 17:07
Договір візитні картки.pdf укладений
06 квітня 2021 17:05

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Візитні картки 5000 шт 2,48
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2022
Номер договору про закупівлю: 6/04-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із воєнним станов в Україні - продовження строку дії договору до повного виконання сторонами зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 6/04-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 6/04-2021
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Візитні картки 5000 шт 2,48
UAH з ПДВ