Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Irregular passenger transportation (Services for transportation of passengers-employees of the management staff of PJSC "Centerenergo")
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська область обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1 |
Контактна особа: |
Орлова Ірина +380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Tripoli thermal power station of JSC "Centrenergo" |
National ID: | 00131334 |
Contact point: |
Orlova Irina +380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2021 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2021 13:46 |
Очікувана вартість: | 1 484 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 420,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 06 квітня 2021 15:18 |
Enquiries until: | 02 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 травня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 1 484 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 7 420 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2021 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2021 15:15 |
ТД послуги перевезення Центренерго.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 31 травня 2021 11:08
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-16-000081 ● 0e452c66540c4570834ad2010672e8aa
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2022 09:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2022 № 146
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 16.05.2022 № 146
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
4. UA-2021-04-06-005530-a
Публічне Акціонерне Товариство «Центренерго»
Трипільська ТЕС ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення 1 484 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-19 12:25:45
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-19 15:15:16
Пояснення на запит щодо закупівлі: "Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення пасажирів-працівників апарату управління ПАТ "Центренерго")"
Надаємо пояснення на запит Замовнику на пояснення від 18.05.2022 щодо закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення пасажирів-працівників апарату управління ПАТ "Центренерго").
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-06-005530-a.
1) Згідно з запитом: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі викладене в Інформаційній довідці щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівель (додається).
Обґрунтування визначення очікуваної вартості предмета закупівлі викладене в Інформаційній довідці щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівель (додається).
2) Згідно з запитом: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь:
http://www.centrenergo.com
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення пасажирів-працівників апарату управління ПАТ "Центренерго") (надалі – Висновок). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-06-005530-a. 1. Згідно з Висновком: За результатами моніторингу встановлено, що у пункті 1 розділу ІІІ ТД Замовником зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у статті 17 Закону, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, зокрема довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, складену переможцем процедури закупівлі відповідно до Додатку № 4 до Тендерної документації. Відповідно до додатку 4 до ТД переможець повинен підтвердити, що зокрема фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку або службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов'язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Однак, відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922 підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема: 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922, тобто вимагається інформація про те, що фізична /службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за злочин, а не за кримінальне правопорушення, як визначено пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922. Отже, на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922 в ТД Замовника зазначено підстави, встановлені статтею 17 Закону № 922 з недотриманням вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону № 922. Заперечення: Відповідно до статті 11 Кримінального Кодексу України (надалі – Кодекс) кримінальним правопорушенням є передбачене Кодексом суспільно небезпечне винне діяння (дія або бездіяльність), вчинене суб’єктом кримінального правопорушення. Відповідно до статті 12 Кодексу кримінальні правопорушення поділяються на кримінальні проступки і злочини. Кримінальним проступком є передбачене Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або інше покарання, не пов’язане з позбавленням волі. Таким чином, за кримінальні проступки не передбачене покарання у вигляді позбавлення або обмеження волі Злочини поділяються на нетяжкі, тяжкі та особливо тяжкі. Нетяжким злочином є передбачене Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення волі на строк не більше п’яти років. Тяжким злочином є передбачене Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі не більше двадцяти п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення волі на строк не більше десяти років. Особливо тяжким злочином є передбачене Кодексом діяння (дія чи бездіяльність), за вчинення якого передбачене основне покарання у виді штрафу в розмірі понад двадцять п’ять тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, позбавлення волі на строк понад десять років або довічного позбавлення волі. На відміну від злочину за вчинення кримінального проступку не передбачено судимість. Це пов'язано з тим, що за кримінальні проступки, як зазначено вище, не передбачене покарання у вигляді позбавлення або обмеження волі. На підставі вищенаведеного, згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі повинен оприлюднити документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених, зокрема, пунктами 5,6 частини першої статті 17 Закону, тобто документи про те, що переможець не засуджений за кримінальне правопорушення (злочин). Таким чином, зазначення слова «злочин» замість слів «кримінальне правопорушення» в пунктах 3,4 Додатку № 4 до Тендерної документації не суперечить вимогам статті 17 Закону та не є порушенням пункту 2 частини другої статті 22 Закону. У подальшій роботі Трипільська ТЕС ПАТ «Центренерго» зобов’язується виправити вищевказану формальну помилку в тендерній документації. 2. Згідно з Висновком: моніторингом встановлено, що проект договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимогу пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922. Заперечення: У частині четвертій розділу VI тендерної документації на вищезазначену закупівлю зазначено: істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю, викладені Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) в Додатках №№ 2,3 до Тендерної документації. У Додатку № 1 до Тендерної документації на вищезазначену закупівлю «Комерційна пропозиція» зазначено, зокрема, що Договір укладатиметься згідно з Проектом договору про закупівлю (Додаток № 3 до Тендерної документації) з урахуванням Технічних вимог (Додаток № 2 до Тендерної документації). У пункті 12 додатку № 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги» викладений порядок змін умов договору, а саме: зміни до умов Договору вносяться шляхом укладання додаткової угоди до Договору з обов’язковим урахуванням вимог частини 5,6 статті 41 Закону. Таким чином, Замовником не порушені вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
2022-06-09 13:39:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Просимо визнати протиправним та скасувати висновок Держаудитслужби щодо закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення (Послуги з перевезення пасажирів-працівників апарату управління ПАТ "Центренерго") (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-06-005530-a), оприлюднений в системі електронних закупівель "Прозорро" 17.05.2022 року. |
Дата публікації: | 21 червня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/9236/22 |
Дата відкриття провадження: | 08 серпня 2022 |
Документи:
05 вересня 2022 10:40
|
Електронний підпис |
21 червня 2022 14:18
|
Опис та позовна заява Перевезення працівників апарату управління.pdf |
05 вересня 2022 10:40
|
Електронний підпис |
21 червня 2022 14:18
|
Електронний підпис |
21 червня 2022 14:18
|
Опис та позовна заява Перевезення працівників апарату управління.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування закупівельника: | Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Місцезнаходження закупівельника: | 08720, Україна, Київська область обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ФОП Лук'яненко Г. М. | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Комар Михайло Михайлович | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІР-АВТОТРАНС-ПЛЮС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП Терлецький Петро Михайлович | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ФОП "ПОНОМАРЕНКО ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2021 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПОНОМАРЕНКО ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ" |
1 465 000,00
UAH
|
1 124 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Лук'яненко Г. М. |
1 480 000,00
UAH
|
1 125 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Комар Михайло Михайлович |
1 484 000,00
UAH
|
1 150 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІР-АВТОТРАНС-ПЛЮС" |
1 470 000,00
UAH
|
1 399 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПОНОМАРЕНКО ЕДУАРД СТАНІСЛАВОВИЧ" #2607913377 |
Переможець |
1 124 000,00
UAH
|
27 травня 2021 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2022 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 12:26
|
Протокол ТК № 776 від 03.11.2021 (Перевезення працівників ПАТ ЦЕНТРЕНЕРГО).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 12:26
|
ДУ 1 від 21.12.2021 до договору 15 26.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2021 14:43
|
Договір 15 26 від 24.06.2021.pdf | укладений |
24 червня 2021 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 15/26 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |