Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНЬТОРФ" |
Код ЄДРПОУ: | 00426302 |
Місцезнаходження: | 44614, Україна , Волинська обл., с. Прилісне, Сойне,15 |
Контактна особа: |
Величко Ганна Володимирівна 380968718236, torf@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2021 16:45 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
06 квітня 2021 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2021 14:51 |
протокол 15 застосування переговорної.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-01-000028 ● ccfd37be075e4b50ac409b2f338bf173
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2021 17:06 |
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.07.2021 Одеса № 348
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 30.06.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.07.2021 № 348
Витяг з Переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
4 UA-2021-04-06-005217-a 06.04.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-05 13:44:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 09:34:41
Надання інформації
ДП «Волиньторф» повідомляє, що згідно частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
ДП «Волиньторф» знаходиться на території Волинської області на яку поширюються повноваження посадових осіб Західного офісу офіс Держаудитслужби згідно пункту першого Положення про Західний офіс Держаудитслужби затверджене наказом Держаудитслужби 02.06.2016 р. № 23.
Згідно пункту першого Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затверджене наказом Держаудитслужби 02.06.2016 р. № 23 повноваження посадових осіб Південного офісу Держаудитслужби поширюються на території Миколаївської, Херсонської, Одеської областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі.
На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
У наказі № 348 від 1.07.2021 «Про початок моніторингу процедур закупівель» не зазначено що моніторинг проводиться за дорученнмя Голови Держаудитслужби чи його заступників. Працівники підприємства теж не ознайомились із даним доручення.
Отже, на даний час у ДП «Волиньторф» відсутні правові підстави для надання інформації по моніторингу закупівлі UA-2021-04-06-005217-a, адже моніторинг даної закупівлі має право проводити Західний офіс Держаудитслужби.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-07-25 15:13:34
Надання розяснень
ДП «Волиньторф» 08.07.2021 р. направило лист №1385 про надання інформації від органу фінансового моніторингу на якій підставі Південний офіс держаудит служби проводить моніторинг закупівлі за номером UA-2021-04-06-005217-a. На даний лист посадові особи Південного офісу держаудит служби так і не надали відповіді.
Згідно частини другої статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
ДП «Волиньторф» знаходиться на території Волинської області на яку поширюються повноваження посадових осіб Західного офісу офіс Держаудитслужби згідно пункту першого Положення про Західний офіс Держаудитслужби затверджене наказом Держаудитслужби 02.06.2016 р. № 23.
Згідно пункту першого Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затверджене наказом Держаудитслужби 02.06.2016 р. № 23 повноваження посадових осіб Південного офісу Держаудитслужби поширюються на території Миколаївської, Херсонської, Одеської областях, Автономній Республіці Крим та місті Севастополі.
На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
У наказі № 348 від 1.07.2021 «Про початок моніторингу процедур закупівель» не зазначено що моніторинг проводиться за дорученнмя Голови Держаудитслужби чи його заступників. Працівники підприємства теж не ознайомились із даним доручення.
Отже, просимо надати роз’яснення на підставі чого члени тендерного комітету повинні нести відповідальність за ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Щодо порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу повідомляємо,що в подальшому не буде допущено порушень під час оприлюднення змін до договорів про закупівлю. Жодного прямого умислу щодо приховування інформації у тендерного комітету не було адже інформація вже знаходиться і системі прозорро..
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-07-27 17:35:03
Роз’яснення змісту висновку
Південним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг переговорної процедури за предметом закупівлі: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, яка проведена Державним підприємством «Волиньторф» (далі – Замовник).
В електронній системі закупівель Замовником 25.07.2021 оприлюднено звернення щодо роз’яснення висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-2021-04-06-005217-a) від 09.07.2021 (оприлюдено в електронній системі закупівель 12.07.2021).
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23, та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
Відповідно частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Варто зазначити, що Замовник звернувся через електронну систему закупівель до Південного офісу Держаудитслужби за роз’ясненням щодо висновку на десятий робочий день, з дня оприлюднення висновку, чим недотримав вимоги частини восьмої статті 8 Закону.
Разом з тим, інформуємо, що відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З метою дослідження питання щодо правильності здійснення обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Південним офісом Держаудитслужби Замовнику надано запит від 05.07.2021 через електронну систему закупівель. Однак, пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби з питань, які були предметом дослідження в рамках моніторингу даної процедури закупівлі, Замовником не надано, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону, про зазначено у висновку Південного офісу Держаудитслужби від 09.07.2021.
Крім того, інформуємо, що моніторинг даної процедури закупівлі проведено Південним офісом Держаудитслужби на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи роз’яснення до змісту висновку Південного офісу Держаудитслужби від 27.07.2021 року, у яких було зазначено підстави для проведення перевірки інформуємо, що у членів тендерного комітету та безпосередньо особи відповідальної за оприлюднення інформації Величко Ганни Володимирівни не було належних підстав для надання відповіді на ваш запит про надання інформації. Після оприлюднення роз’яснень до висновку було встановлено, що моніторинг проводився на підставі доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021 року (але так і не зазначено посадової особи). Тому на підставі наведеного повідомляємо, що Державне підприємство «Волиньторф» не підпадає під визначення терміну «Замовники», що зазначене у пункті 11 частині 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, нічим не зобов’язане перед державою крім форми власності, здійснює свою діяльність суто на комерційній основі без переваг і адміністративних впливів з боку держави, а прибутковість є єдиним завданням. Підприємство не є розпорядником чи одержувачем бюджетних коштів . А тому, посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відсутні. Вся інформація знаходить у відкритому доступі в системі Прозорро. Щодо дано переговорної закупівлі UA-2021-04-06-005217-a був оприлюднений річний план UA-P-2021-04-06-003009-b. Щодо порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу повідомляємо, що в подальшому не буде допущено порушень під час оприлюднення змін до договорів про закупівлю. Жодного прямого умислу щодо приховування інформації у тендерного комітету не було, адже інформація вже знаходиться і системі прозорро.
2021-08-04 21:51:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 15-0145/2021/пр |
Дата публікації: | 30 серпня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | б/н |
Дата відкриття провадження: | 31 серпня 2021 |
Документи:
16 вересня 2021 10:24
|
Електронний підпис |
30 серпня 2021 14:51
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 15-0144/2021/2021/пр |
Дата публікації: | 30 серпня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | б/н |
Дата відкриття провадження: | 31 серпня 2021 |
Документи:
16 вересня 2021 10:26
|
Електронний підпис |
30 серпня 2021 14:53
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ №1 бензин - 09132000-3 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 612 500,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати поставленого Постачальником Товару на підставі: рахунку-фактури та видаткової накладної на Товар у безготівковій формі шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на протязі 10 банківських днів з моменту передачі Товару. В разі відсутності коштів на рахунку Замовника розрахунки проводяться на умовах відстрочки платежу до 60 банківських днів.. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2021 15:06 |
Інформація про необхідні технічні лот 1.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" #40956872 |
Переможець |
612 500,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2021 22:18
|
Лист звернення А92.PDF | зміни до договору |
04 серпня 2021 22:16
|
Цінова довідка від 30.07.21.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 22:16
|
д.у.№1 бензин.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2021 22:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2021 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2021 11:16
|
додато до договору 55.pdf | зміни до договору |
30 квітня 2021 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2021 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 15:41
|
договір №55 бензин.pdf | укладений |
20 квітня 2021 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічна помилка (був відсутній додаток до договору) |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |