Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги з озеленення (садіння дерев, кущів хвойних та листяних порід) на території закладів освіти Саксаганського району м. Кривий Ріг»
Очікувана вартість
2 114 206,00 UAH
UA-2021-04-06-005152-b ● e0d021aa079b4877a021cc32195e62bd
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02124781 |
Місцезнаходження: | 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32 |
Контактна особа: |
Соломка Сергій Іванович 0978942189 tk_vo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2021 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2021 13:21 |
Очікувана вартість: | 2 114 206,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 571,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - 1) Послуги з озеленення (садіння дерев, кущів хвойних та листяних порід) на території закладів освіти Саксаганського району м. Кривий Ріг. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 77314000-4 Послуги з утримання територій .
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з озеленення (садіння дерев, кущів хвойних та листяних порід) на території закладів освіти Саксаганського району м. Кривий Ріг»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Підпорядковані заклади відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за даним договором здійснюється Замовником в національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця не пізніше 30 днів з моменту закінчення надання послуг на підставі рахунку та Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2021 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2021 14:57 |
ТД озеленення зі змінами 2.docx | |
23 квітня 2021 14:57 |
Перелік змін до тд озеленення 2.docx | |
19 квітня 2021 14:47 |
Перелік змін до тд озеленення.docx | |
19 квітня 2021 14:47 |
ТД озеленення зі змінами.docx | |
19 квітня 2021 14:47 |
Протокол 156.pdf | |
06 квітня 2021 15:35 |
ОЗЕЛЕНЕННЯ.docx |
23 квітня 2021 14:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 квітня 2021 14:57 |
ТД озеленення зі змінами 2.docx
|
||||||
23 квітня 2021 14:57 |
Перелік змін до тд озеленення 2.docx
|
||||||
19 квітня 2021 14:47 |
Перелік змін до тд озеленення.docx
|
||||||
19 квітня 2021 14:47 |
ТД озеленення зі змінами.docx
|
||||||
19 квітня 2021 14:47 |
Протокол 156.pdf
|
||||||
06 квітня 2021 15:35 |
ОЗЕЛЕНЕННЯ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо строків надання послуг та обладнання
Дата подання: 07 квітня 2021 13:03
Дата відповіді: 07 квітня 2021 14:04
Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо уточнити наступну інформацію: 1) у Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" зазначено, що послуги надаються до 31.05.2021; проте, в оголошенні про закупівлю та п.п.4.4 Розділу І тендерної документації встановлено строк - до 31.10.2021. Зазначте, будь ласка, точний термін. 2) у Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" зазначено, що Учасник повинен мати у своєму розпорядженні мотобури для посадки дерев у кількості не менше 2-х одиниць; проте, у п.1 Табл.1 Додатку 3 до тендерної документації зазначено про наявність мотобурів у кількості не менше 3-х одиниць. Просимо зазначити точну кількість даного обладнання. Заздалегідь, дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний Учасник! Кінцевим терміном надання послуг є 31.10.2021рік, наявність мотобурів повинно бути не менше 3-х одиниць. Дякуємо за запитання!
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 09 квітня 2021 14:38
Дата відповіді: 09 квітня 2021 14:58
Вимогами документація встановлено "Учасник надає оригінал або копію платіжного доручення, або електронне платіжне доручення, з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору". Нормами Закону України передбачено надання забезпечення виконання умов договору лише для переможців торгів, чому ви вимагаєте підтвердження у формі надання платіжного доручення від учасника торгів. Просимо внести зміни до тендерної документації. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учасник. Забезпечення надає переможець. Учасник-переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору в розмірі 5 % його вартості, яке має бути надане шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника (згідно п.2 розділу 3 ТД) .
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 09 квітня 2021 14:42
Дата відповіді: 09 квітня 2021 14:53
п. 5 розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", але додатком 3 до Тендерної документації не передбачено спосіб підтвердження зазначеної вимоги. Просимо пояснити зазначену не відповідність. Потрібно підтвердження зазначеної вимоги чи ні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний учасник! Підтверждення зазначеної вимоги не потрібно. Будуть внесені зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-06-005152-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Голландські троянди", Код ЄДРПОУ:30941257
Дата подання: 17 квітня 2021 17:47
Дата подання: 17 квітня 2021 17:47
С К А Р Г А ПРО ПОРУШЕННЯ ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ САКСАГАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
С К А Р Г А ПРО ПОРУШЕННЯ ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ САКСАГАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2021 20:57
Рішення від 21.04.2021 № 8668 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 20:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2021 № 9650.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 18:46
Рішення від 30.04.2021 № 9650.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерна документація додана до оголошення
Дата виконання рішення замовником: 12 травня 2021 16:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2021 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПЛАНТ " |
1 842 242,99
UAH з ПДВ
|
1 831 671,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне виробниче підприємство "Промпідряд" |
2 007 588,00
UAH з ПДВ
|
2 007 588,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОСЕНКО МАРИНА МИКОЛАЇВНА" |
2 099 977,89
UAH з ПДВ
|
2 099 977,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПЛАНТ " #34501857 |
Очікує рішення |
1 831 671,96
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 13:48
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 травня 2021 12:15 |
Кінець періоду оскарження: | 25 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 25 травня 2021 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги згідно предмету «Послуги з озеленення (садіння дерев, кущів хвойних та листяних порід) на території закладів освіти Саксаганського району м. Кривий Ріг» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015: 77310000-6», з підстави, що передбачена п.2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель та оголосити нові відкриті торги. |
Документи:
14 травня 2021 12:15
|
Електронний підпис |
14 травня 2021 12:14
|
Протокол 182.pdf |