Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пульсоксиметр Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-04-06-004383-c 944d72857b3844929a00b1c1cd56b439
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трач Тарас Зеновійович

+380323132102 cpmsd2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Городоцький центр первинної медико-санітарної допомоги» Городоцької міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 40626575
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., місто Городок, вул. Львівська, 3
Контактна особа: Трач Тарас Зеновійович
+380323132102
cpmsd2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Пульсоксиметр Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м. Городок, Львівська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться в безготівковій формі після поставки товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

06 квітня 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Діамант Фарм"
#41404407
Переможець 5 000,00
UAH
06 квітня 2021 17:01

Документи

06 квітня 2021 17:01
Електронний підпис
06 квітня 2021 16:56
Договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 12:05
Договір укладений
05 січня 2022 12:05
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 17:05
Договір укладений
06 квітня 2021 17:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 000,00
UAH