Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги по заправці та відновленню картриджів до копіювально - розмножувальної техніки)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2021-04-06-004312-b 78856126a73243ea8462dcf277a6a9cb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Олексіївна Степанова

+380487059063 dkvzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунальної власності Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26302595
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Артилерійська, буд. 1
Контактна особа: Марина Олексіївна Степанова
+380487059063
dkvzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 16 квітня 2021 12:49
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуга по заправці картриджів до копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Артилерійська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв
1 послуга
послуга по відновленню картриджів до копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Артилерійська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50313100-3 — Послуги з ремонту фотокопіювальних пристроїв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2021 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 15:03
Цінова пропозиція Додаток 4.docx
06 квітня 2021 15:03
Інша інформація Додаток 1.docx
06 квітня 2021 15:03
Проєкт договору Додаток 5.docx
06 квітня 2021 15:03
Информація о тех.характерист. Додаток 3.docx
06 квітня 2021 15:02
ОГОЛОШЕННЯ.docx
06 квітня 2021 15:02
Інші документи від Учасника Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики зазначені у Додатку №3 до оголошення
Дата подання: 08 квітня 2021 17:51
Дата відповіді: 09 квітня 2021 09:09
Шановний Замовнику. У Додатоку №3 до оголошення «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» у переліку картриджів до копіювально-розмножувальної техніки, які підлягають заправці наведені серед інших такі модели картриджів: Canon 049 до БФП Canon i-Sensys MF112 та 101R00474 до багатофункціонального пристрою Xerox WC3215NI. Ці моделі картриджів не є тонер-картриджамі, не містять тонеру та, відповідно не підлягають заправці. Що тоді малося на увазі? Просимо надати надати пояснення щодо технічних вимог для детального формування ціни пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Canon 049 це друкована частина з ресурсом 12000 сторінок, що завдає зображення на папір. В процесі експлуатації зношується фотовал і ця частина періодично вимагає відновлення барабанного картриджа. Картрідж- фотобарабан 101R00474 з ресурсом 10000 сторінок, це друкована частина, безпосередньо завдає тонер на папір. При заправці, крім самої заправки потрібна заміна чіпа у картриджі на новий.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2021 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" 65 778,00
UAH з ПДВ
55 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець СІРИЙ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ 69 985,00
UAH з ПДВ
55 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2021 16:08
Електронний підпис
15 квітня 2021 16:07
Електронний підпис
15 квітня 2021 16:07
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 квітня 2021 16:07
Лист-погодження.pdf
15 квітня 2021 16:07
Лист-згода Чорба.pdf
15 квітня 2021 16:07
Лист-згода Брильов.pdf
15 квітня 2021 16:07
Лист авторизація.pdf
15 квітня 2021 16:07
Копія протоколу № 1 .pdf
15 квітня 2021 16:07
Копія довіреності №15.pdf
15 квітня 2021 16:07
Договір ( проект).pdf
15 квітня 2021 16:07
Гарантійний лист.pdf
15 квітня 2021 16:07
Витяг ЄДР 2021 року .pdf
15 квітня 2021 16:07
1-217~1.PDF

Публічні документи

14 квітня 2021 16:10
Електронний підпис
14 квітня 2021 16:07
1. Витяг єдиний податок.pdf
14 квітня 2021 16:07
2. Витяг з ЄДР.pdf
14 квітня 2021 16:07
22. Гарантійний лист.pdf
14 квітня 2021 16:07
20. Сертифікати СЕС.pdf
14 квітня 2021 16:07
10. Ліцензія.pdf
14 квітня 2021 16:07
14. Цінова пропозиція.pdf
14 квітня 2021 16:07
6. Лист санкцій.pdf
14 квітня 2021 16:07
7. Лист-згода з умовами.pdf
14 квітня 2021 16:07
19. Сертифікати ISO.pdf
14 квітня 2021 16:07
3. Виписка з ЄДР.pdf
14 квітня 2021 16:07
5. ІНН.pdf
14 квітня 2021 16:07
15. Витратні матеріали.pdf
14 квітня 2021 16:07
4. Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"

ФОП СІРИЙ ЄВГЕН ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
#41820007
Переможець 55 800,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 13:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
#41820007
55 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 11:43
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 11:49
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 11:47
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 10:07
Додаток до договору 15.pdf укладений
26 квітня 2021 10:06
Договір 15.pdf укладений
26 квітня 2021 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили зменшити обсяги закупівлі та загальну вартість Договору на 16876 грн. 80 коп. (шістнадцять тисяч вісімсот сімдесят шість гривень 80 коп.) з ПДВ. 2. Пункт 4.2 Договору викласти в наступній редакції:4.2. Загальна вартість послуг за цим Договором становить: 38923,20 грн. (тридцять вісім тисяч дев’ятсот двадцять три гривні 20 копійок), у тому числі ПДВ - 20% - 6487,20 грн. (шість тисяч чотириста вісімдесят сім гривень 20 копійок).
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 38 923,20
UAH (в тому числі ПДВ 6 487,20 UAH)