Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації та проведення громадсько-культурного заходу «Зелене подвір’я»
Очікувана вартість
99 600,00 UAH
UA-2021-04-06-003799-a 627e607167534f6dbcc9b7c9256fbda3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чечотка Наталія Леонідівна

+380567780488 tender_dms@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ВНУТРІШНЬОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40871476
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75
Контактна особа: Чечотка Наталія Леонідівна
+380567780488
tender_dms@dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 99 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 498,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


код ДК 021:2015 79950000-8 Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів (послуги з організації та проведення громадсько-культурного заходу «Зелене подвір’я»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з організації та проведення громадсько-культурного заходу «Зелене подвір’я»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, двір будинків 2, 4, 8 по вулиці Терещенківській
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2021  —  24 квітня 2021
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником наданих послуг в гривнях на підставі акту наданої послуги на розрахунковий рахунок виконавця, в межах надходження бюджетних асигнувань на дані послуги на казначейський рахунок замовника. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дерева та кущі
Дата подання: 07 квітня 2021 11:02
Дата відповіді: 08 квітня 2021 12:36
Добрий день, в технічній документації не вказано, які дерева та кущі необхідно закуповувати.
Відповідь: Відповідно до пунктів . 6.1. та 6.1.1. Додатку № 3 «Проект договору» до документації про проведення спрощеної закупівлі Замовник зобов'язаний надати виконавцю всю необхідну інформацію згідно предмету договору. Отже, інформація згідно предмету закупівлі (саме який різновид дерев та кущів необхідний для висадження) погоджується Замовником безпосередньо з переможцем спрощеної закупівлі (виконавцем).
Підключення обладнання
Дата подання: 07 квітня 2021 11:04
Дата відповіді: 08 квітня 2021 12:37
Чи є в місці проведення заходу можливість підключення до електромереж?
Відповідь: Технічними (якісними та кількісними) вимогами до предмета закупівлі, викладеними у Додатку № 2 до документації про проведення спрощеної закупівлі не встановлено такої вимоги, яка передбачає обов’язкове підключення до електромережі. Отже, наявність чи відсутність підключення до електромережі не впливає на можливість учасника в повному обсязі на належним чином надати відповідну послугу.
Оренда столів
Дата подання: 07 квітня 2021 11:13
Дата відповіді: 08 квітня 2021 12:38
Яка кількість столів необхідна для реалізації заходу?
Відповідь: Документацією про проведення спрощеної закупівлі не встановлено конкретної кількості столів. Водночас кількість необхідного обладнання та інвентарю надається учасником в обсязі, необхідному для повної відповідності складу та змісту послуги з організації і проведення заходу, вказаних в Додатку №2 до документації про проведення спрощеної закупівлі та можливості якісного надання послуг в повному обсязі, відповідно до вимог документації про проведення спрощеної закупівлі.
внесення змін до вимог закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2021 13:20
Дата відповіді: 09 квітня 2021 10:56
Шановний Замовнику! Повідомляємо Вам про те, що в документації міститься дискримінаційна вимога, а саме Додаток 1 п.2 містить вимогу надати документальне підтвердження (лист-підтвердження, гарантійний лист) від пародійного артиста Мещерякова Євгена Миколайовича або від його офіційного представника. По-перше, слід зазначити, що Замовник не передбачив можливість запропонувати аналогічного артиста, що порушує основні вимоги та принципи ЗУ "Про публічні закупівлі". По-друге, на офіційному сайті св'яткування та проведення св'яткувань у місті Дніпрі (http://chudo-prazdnik.dp.ua/show/gallery-307/) ми знайшли контакти офіційного представника вище зазначеного артиста та зателефонували його представникові. Але, в ході розмови нас повідомили, що даний артист вже має відношення з підприємством, яке планує проведення заходу "Зелене подвіря", а тому надати нам будь-яких документальних підтверджень він не має змоги і проводити даний захід він планує лише з конкретним підприємством. Таким чином, даною вимогою Замовник звузив коло осіб які мають змогу прийняти участь у закупівлі та запропонувати конкурентну ціну для виконання даних послуг. Вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощенної закупівлі, а саме видалити п.2 Додатку 1 та додаток 2 оголошення в частині "забезпечення пародійного виступу (артиста Мещерякова Євгена Миколайовича - доповнити "АБО ІНШИМ АНАЛОГІЧНИМ АРТИСТОМ") на Вірку Сердючку тривалість виступу не менше 30 хв.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником, саме з метою своєчасного та якісного надання послуг та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, встановлено вимогу, якою передбачено подання учасниками у складі своєї пропозиції документальне підтвердження щодо можливості співпраці з пародійним артистом на умовах та в строки, вказаних в технічних характеристиках (Додаток 2). Документальним підтвердженням можуть виступати лист-підтвердження, гарантійний лист від пародійного артиста Мещерякова Євгена Миколайовича або від його офіційного представника (що підтверджено угодою, договором, листом або іншим документом від (між) офіційним представником та пародійним артистом Мещеряковим Євгеном Миколайовичем), що підтвердять можливість виступу пародійного артиста Мещерякова Євгена Миколайовича в зазначені в документації дати в м. Дніпро. Замовник не вважає вимоги, викладені в документації про проведення спрощеної закупівлі (з додатками) дискримінаційними та порушенням принципу здійснення публічних закупівель.
Кількісні характеристики хакупівлі
Дата подання: 08 квітня 2021 13:25
Дата відповіді: 09 квітня 2021 10:57
Шановний Замовнику! просимо Вас конкретно визначити кількісні характеристики зупівлі, для того щоб всі Учасники мали змогу скласти відповідний кошторис для вирішення цінового питання вартості закупівлі. Так само слід зазначити, що якщо Замовником не визначається кількість відповідної послуги (меблі, матеріали чи інше) це може розцінюватись як одна штука і саме так буде зазначено у ціновій пропозиції, що в подальшому унеможливить отримання Замовником необхідної кількості послуг
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги (якісні та кількісні) до предмета закупівлі викладені в Додатку №2 до Документації про проведення спрощеної закупівлі. Кількість необхідного обладнання та інвентарю визначається учасником самостійно, якщо інше не передбачено умовами закупівлі та надається учасником в обсязі, необхідному для надання послуги учасником в повному обсязі на належним чином, враховуючи вимоги та критерії, встановлені замовником в документації про проведення спрощеної закупівлі з додатками.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-06-003799-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "АНДРУХ АНАСТАСІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:3258119005
Дата подання: 08 квітня 2021 17:16
вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику! Повідомляємо Вам про те, що в документації міститься дискримінаційна вимога, а саме Додаток 1 п.2 містить вимогу надати документальне підтвердження (лист-підтвердження, гарантійний лист) від пародійного артиста Мещерякова Євгена Миколайовича або від його офіційного представника. По-перше, слід зазначити, що Замовник не передбачив можливість запропонувати аналогічного артиста, що порушує основні вимоги та принципи ЗУ "Про публічні закупівлі". По-друге, на офіційному сайті св'яткування та проведення св'яткувань у місті Дніпрі (http://chudo-prazdnik.dp.ua/show/gallery-307/) ми знайшли контакти офіційного представника вище зазначеного артиста та зателефонували його представникові. Але, в ході розмови нас повідомили, що даний артист вже має відношення з підприємством, яке планує проведення заходу "Зелене подвіря", а тому надати нам будь-яких документальних підтверджень він не має змоги і проводити даний захід він планує лише з конкретним підприємством. Таким чином, даною вимогою Замовник звузив коло осіб які мають змогу прийняти участь у закупівлі та запропонувати конкурентну ціну для виконання даних послуг. Вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощенної закупівлі, а саме видалити п.2 Додатку 1 та додаток 2 оголошення в частині "забезпечення пародійного виступу (артиста Мещерякова Євгена Миколайовича - доповнити "АБО ІНШИМ АНАЛОГІЧНИМ АРТИСТОМ") на Вірку Сердючку тривалість виступу не менше 30 хв.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2021 11:00
Замовником, саме з метою своєчасного та якісного надання послуг та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, встановлено вимогу, якою передбачено подання учасниками у складі своєї пропозиції документальне підтвердження щодо можливості співпраці з пародійним артистом на умовах та в строки, вказаних в технічних характеристиках (Додаток 2). Документальним підтвердженням можуть виступати лист-підтвердження, гарантійний лист від пародійного артиста Мещерякова Євгена Миколайовича або від його офіційного представника (що підтверджено угодою, договором, листом або іншим документом від (між) офіційним представником та пародійним артистом Мещеряковим Євгеном Миколайовичем), що підтвердять можливість виступу пародійного артиста Мещерякова Євгена Миколайовича в зазначені в документації дати в м. Дніпро. Замовник не вважає вимоги, викладені в документації про проведення спрощеної закупівлі (з додатками) дискримінаційними та порушенням принципу здійснення публічних закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХОТИНЕЦЬ МАРІЯ ДМИТРІВНА" 99 600,00
UAH з ПДВ
99 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2021 14:49
Електронний підпис
13 квітня 2021 14:42
ІПН — копия.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc-2.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc- 42.pdf
13 квітня 2021 14:42
doc- 41.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 40.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 17 (перетянутый).pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 14.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 13.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 12.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 11.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 10.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 9.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 8.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 7.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 6.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 5.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 4.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 3.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 2.pdf
13 квітня 2021 14:42
Doc - 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХОТИНЕЦЬ МАРІЯ ДМИТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХОТИНЕЦЬ МАРІЯ ДМИТРІВНА"
#3445408185
Переможець 99 600,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2021 10:51

Документи

15 квітня 2021 10:51
Електронний підпис
15 квітня 2021 10:50
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2021 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ХОТИНЕЦЬ МАРІЯ ДМИТРІВНА"
#3445408185
99 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2021 10:51
Електронний підпис
15 квітня 2021 10:50
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 11:38
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 11:29
доп.угода №1 (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2021 11:27
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 14:30
Договір 11.pdf укладений
21 квітня 2021 14:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 квітня 2021 09:34
99 600,00 UAH UA848201720344271019100097453
Департ.місц.самов-ня Дніпровської МР
UA683052990000026005050540466
ФОП Хотинець М.Д.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 99 600,00
UAH