Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 36 Херсонської міської ради
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2021-04-06-003704-b c6ec1449c24e4183ac2f82d9075319ac
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Думич

+380671541740 dumok2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХЕРСОНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 36 ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24116859
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, ВУЛИЦЯ ПЕРЕКОПСЬКА, будинок 173 А
Контактна особа: Оксана Думич
+380671541740
dumok2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 08:00
Початок аукціону: 19 квітня 2021 11:09
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 36 Херсонської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вулиця Перекопська, будинок 173 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт на підставі підписаного Акта приймання виконаних робіт за формою КБ-2в Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2021 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 14:38
Оголошення кап ремонт шк36.docx
06 квітня 2021 14:38
ДЕФ Акт Додаток5 шк36 спрощена.rtf
06 квітня 2021 14:38
Проект договору Додаток 3 зош36.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні, якісні характеристики
Дата подання: 08 квітня 2021 11:32
Дата відповіді: 09 квітня 2021 00:35
Шановний Замовнику, просимо вказати клас наслідків об'єкта. Вимоги до Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі містять посилання на конкретні назви. Чи можливе прийняття аналогів/еквівалентів ?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Клас наслідків об'єкта СС1.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі вказана в Додатку 5, використання аналогів/еквівалентів не приймається.
Технічне завдання!
Дата подання: 09 квітня 2021 10:45
Дата відповіді: 09 квітня 2021 16:22
Шановний замовнику! Технічнічним завданням не передбачено вивіз сміття, який розраховує кошторис. Чи потрібно його включити в розрахунок кошторису?
Відповідь: Шановний Учаснику!
В розрахунок кошторису включаються ті види робіт, які вказані в Додатку 5.
аналогічний договір
Дата подання: 09 квітня 2021 16:34
Шановний Замовнику, просимо обгрунтувати вимогу про надання документально підтвердженого досвіду виконання саме двох аналогічних договорів про виконання робіт з капітального ремонту приміщень. За якими критеріями цей ремонт визначено як капітальний, адже всі перелічені роботи можна віднести до поточного ремонту.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-06-003704-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП СК-Херсон, Код ЄДРПОУ:43118201
Дата подання: 27 квітня 2021 13:59
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ПРО ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ
«06» квітня 2021 року через автоматизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було оприлюднено оголошення та документацію до нього про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю за предметом: Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 36 Херсонської міської ради; ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-06-003704-b.
«19» квітня 2021 року відбувся аукціон.
За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною остаточна пропозиція учасника ПП "СК-ХЕРСОН", проте учасник був дискваліфікований.
Учасником ПП "СК-ХЕРСОН" були надані всі необхідні документи, що підтверджують відповідність статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам оголошенню про проведення спрощеної закупівлі та додаткам до нього.

Документи, що має надати учасник у складі пропозиції спрощеної закупівлі за вимогою Замовника: Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 36 Херсонської міської ради; ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.

1. Цінову пропозицію за формою наведеною у Додатку № 2 до оголошення.
2. Копію Статуту зі змінами (у разі наявності) або іншого установочного документа. У разі якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.
3. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів. У разі підписання документів фізичною особою-підприємцем (ФОП) – скан копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
4. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб – підприємців).
5. Копії паспорту (1-6-ї сторінок та сторінок, на яких зазначені місце проживання) або ID картки (для фізичних осіб - підприємців).
6. Завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності) Учасника проект договору про закупівлю, викладений у додатку № 3 до оголошення, з листом-погодженням з проектом договору про закупівлю, та гарантією виконання його умов.
7. Довідку, яка містить відомості про Учасника за формою, наведеною у Додатку № 4 до оголошення.
8. Договірна ціна (з урахуванням положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») згідно вартості пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції:
- локальний кошторис;
- зведений кошторисний розрахунок;
- розрахунок вартості матеріальних ресурсів;
- дефектний акт;
- договірна ціна.
Ціну пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки, безпечних умов праці та додержання вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання.
9. У разі, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник має надати інформаційну довідку у довільній формі, яка повинна містити повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник має надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації.
10. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (відповідно до форми наведеної нижче):
№ з./п ПІБ працівника Посада Досвід роботи на займаній посаді Інформація про проходження навчань з охорони праці Освіта


11. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (відповідно до форми наведеної нижче):
№ з/п Найменування обладнання та матеріально-технічної бази Кількість Технічний стан Власні або орендовані

У разі оренди техніки, надаються копії договорів оренди, з усіма сторінками та додатками, на всю вказану техніку, чинних на весь період виконання робіт.
12. Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) (відповідно до форми наведеної нижче):
№ з/п Повна
назва організації, з якою укладено аналогічний договір Номер та дата укладання договору Сума договору Предмет договору Перелік видів робіт

Уся інформація зазначається по кожному із договорів окремо. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт з капітального ремонту приміщень в бюджетних установах. Додатково необхідно додати копії зазначених договорів з усіма сторінками та додатками, та акти виконаних робіт (КБ-2в).
13. Завірений учасником Додаток № 5 до оголошення «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі».
14. Акт огляду об’єкту (обстеження) за формою наведеною у Додатку № 6 до оголошення. Даний акт підписується представником організації вищого рівня Замовника – начальником матеріально-технічного центру Управління освіти Херсонської міської ради (Чаплинський Дмитро Олексійович тел.0552-35-42-09).

ПП «СК-ХЕРСОН» надано документи згідно вищезазначеного переліку вимог Замовника.

Проте згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 2
від «26» квітня 2021 року Замовника було прийнято рішення про відхилення пропозиції ПП "СК-ХЕРСОН" як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмета закупівлі відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розглянувши Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 2
від «26» квітня 2021 року, вважаємо його необґрунтованим, та таким, що підлягає перегляду враховуючи наступне:
По перше, відповідно до пункту 6 Додатку 1 до оголошення: «Завірений підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності) Учасника проект договору про закупівлю, викладений у додатку № 3 до оголошення, з листом-погодженням з проектом договору про закупівлю, та гарантією виконання його умов».
ПП "СК-ХЕРСОН" надано завірений підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника проект договору про закупівлю, викладений у додатку №3 до оголошення та лист-погодження з проектом договору про закупівлю, та гарантію виконання його умов, чим вимогу Замовника виконано.
Календарний графік виконання робіт, згідно переліку вимог тендерної документації не вимагався. Календарний графік виконання робіт надається Учасником, після проведення аукціону та при підписанні договору, згідно п.9.1 проекту договору.

По друге, відповідно Додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» пунктом 29 вимагалося «Укладання плит стельових в каркас стелі «Амстронг (100 м2 горизонтальної проекції стелі) у кількості 2,34». Згідно з Локальним кошторисом (пункт 51) учасником пропонується встановлення 246 шт Плита 600*600 «Амстронг» 12мм, надаємо роз’яснення:

Одиниця виміру є опискою. Друкарський опис не є підставою для відхилення пропозиції
Вважати: 246шт (Плита 600*600 «Амстронг» 12мм) – 246м2 (Плита 600*600 «Амстронг» 12мм), що не впливає на результат цінової пропозиції.

Керуючись частиною двадцятою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП "СК-ХЕРСОН". Всі зауваження мають неважливий характер та указують на упередженість до
ПП «СК-ХЕРСОН», а також на неефективне використання бюджетних коштів. Вимагаємо переглянути нашу пропозицію та прийняти її як найбільш економічну вигідну. У разі відсутності реакції на вимогу ми будемо звертатись до правоохоронних органів та до суду за примусовим задоволенням вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2021 15:23
Шановний учаснику.
В Локальному кошторисі на будівельні роботи, наданому вами в складі своєї пропозиції, в пункті 51 (Плита 600*600 «Амстронг» 12мм) вказана вартість одиниці в розмірі 47,00 грн. Вивчивши цінову політику даного матеріалу на сайті одного із найбільших продавців будівельних матеріалів ТОВ «Епіцентр-К» виявлено, що ціна Плита 600*600 «Амстронг» 12мм в залежності від модифікації складає від 42,10 грн до 50,00 грн за ШТУКУ, а ніяк не за 1 кв.м. Виходячи з запропонованої вами ціни на даний матеріал, можемо сказати, що заявлена вами кількість 246 вказана в ''штуках'', і це не є друкарським описом.
Тому вважаємо, що ваша пропозиція не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, і прийняте раніше нами рішення про відхилення вашої пропозиції не підлягає перегляду.
Номер вимоги: UA-2021-04-06-003704-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП СК-Херсон, Код ЄДРПОУ:43118201
Дата подання: 06 травня 2021 11:51
ВИМОГА
Переглянувши документи переможця ФОП Шишенко О.Д. було виявлено порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме при перевірці справжності КЕП учасника ФОП Шишенко О,Д, засіб електронного підпісу НЕ Є КЕП, як вимагалося у тендерній документації, ТИП ЗАСОБУ КЕП: НЕ ВИЗНАЧЕНО, що є порушенням закупівлі та не відповідає вимогам замовника:
…«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.»...
Вимагаємо переглянути пропозицію ФОП Шишенко О.Д.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 травня 2021 10:37
Шановний учаснику.
Згідно Протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису на сайті ЦЗО (додається) ФОП Шишенко О.Д. використовує удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів: "Тип підпису: Удосконалений; Сертифікат: Кваліфікований".
Постановою КМУ № 193 від 03.03.2020 року "Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів” комерційним організаціям дозволено використовувати удосконалені електронні підписи і печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, у випадках, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток. Це право надано недержавним організаціям і діє до 31.12.2021 року. Опісля приватний сектор також повинен буде використовувати КЕП виключно на захищених носіях.

Документи

12 травня 2021 10:37
sign_Шишенко_Report.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СК-Херсон 1 040 085,04
UAH з ПДВ
1 040 085,04
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шишенко Олексій Дмитрович 1 297 600,00
UAH з ПДВ
1 297 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2021 16:08
Електронний підпис
15 квітня 2021 15:50
Статут.pdf
15 квітня 2021 15:50
Ліцензія.pdf
15 квітня 2021 15:50
Лист-відгук ХРЦОЯО.PDF
15 квітня 2021 15:50
Лист відгук ДНЗ ХВПКУ.pdf
15 квітня 2021 15:50
Лист відгук ДЗН ХВПКУ.pdf
15 квітня 2021 15:50
Досвід 2019р. ДНЗ ХВПКУ.pdf
15 квітня 2021 15:50
Витяг.pdf
15 квітня 2021 15:50
Виписка.pdf

Публічні документи

13 квітня 2021 20:43
Електронний підпис
13 квітня 2021 20:42
Локальний кошторис.pdf
13 квітня 2021 20:42
Копія паспорту.pdf
13 квітня 2021 20:42
Дефектний акт.pdf
13 квітня 2021 20:42
Договірна ціна.pdf
13 квітня 2021 20:42
Календарний план.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СК-Херсон

ФОП Шишенко Олексій Дмитрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СК-Херсон
#43118201
Відхилено 1 040 085,04
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 18:08
ФОП Шишенко Олексій Дмитрович
#1954501498
Переможець 1 297 600,00
UAH з ПДВ
05 травня 2021 19:44

Документи

26 квітня 2021 18:08
Електронний підпис

Документи

05 травня 2021 19:44
Електронний підпис
05 травня 2021 19:42
Протокол3 УО.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2021 19:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шишенко Олексій Дмитрович
#1954501498
1 297 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2021 19:44
Електронний підпис
05 травня 2021 19:42
Протокол3 УО.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 17:30
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 13:31
дог стр 004.jpg укладений
21 травня 2021 13:29
дог стр 003.jpg укладений
21 травня 2021 13:29
дог стр 002.jpg укладений
21 травня 2021 13:29
дог стр 001.jpg укладений
21 травня 2021 13:29

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 серпня 2021 11:34
248 700,00 UAH UA548201720344291004100159001
ХСЗШ І-ІІІ ступенів № 36
UA783003460000026001015129801
ФОП Шишенко О.Д.
Оплачений
18 серпня 2021 10:51
250 400,00 UAH UA548201720344291004100159001
ХСЗШ І-ІІІ ступенів № 36
UA783003460000026001015129801
ФОП Шишенко О.Д.
Оплачений
24 вересня 2021 11:04
798 500,00 UAH UA548201720344291004100159001
ХСЗШ І-ІІІ ступенів № 36
UA783003460000026001015129801
ФОП Шишенко О.Д.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 297 600,00
UAH