Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трансфер для обслуговування команд під час турнірів з футболу
Очікувана вартість
71 500,00 UAH
UA-2021-04-06-003045-a 3c063d223aa04c9db66713bd0e205ce7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдаржи Олександр

380964540680 buhvmc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ВІННИЦЬКА АСОЦІАЦІЯ ДИТЯЧОГО ФУТБОЛУ"
Код ЄДРПОУ: 43053801
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Богдана Ступки, будинок 32
Контактна особа: Гайдаржи Олександр
380964540680
buhvmc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 71 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 357,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7150 кілометри
Трансфер для обслуговування команд під час турнірів з футболу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2021 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 11:36
ДОДАТОК 4 згода на обробку.doc
06 квітня 2021 11:35
ДОДАТОК 2 цінова пропоз.doc
06 квітня 2021 11:35
ОГОЛОШЕННЯ транспорт.docx
06 квітня 2021 11:31
ДОДАТОК 1 тех.ум. транспорт.doc
06 квітня 2021 11:25
Додаток 3 проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість поїздок?
Дата подання: 06 квітня 2021 21:22
Дата відповіді: 07 квітня 2021 16:19
У вас в оголошенні вказано обсяг виконання робіт чи надання послуг 7 150 км, транспортними засобами: - мікроавтобус з кількістю місць для сидіння від 8 до 12 місць - автобуси з кількістю місць для сидіння не менше 30 місць - автобуси з кількістю місць для сидіння від 49 до 53 місць. але не вказано кількість поїздок для кожного виду транспорту. Для детального аналізу закупівлі просимо надати інформацію по кілометражу на кожен вид транспорту
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно кілометражу на кожен вид транспорту повідомляємо наступне. Мікроавтобус з кількістю місць для сидіння від 8 до 12 місць -350 км, автобуси з кількістю місць для сидіння не менше 30 місць - 2300 км, автобуси з кількістю місць для сидіння від 49 до 53 місць -4500 км. Всі цифри розраховані орієнтовно, так як наразі є технічно неможливим передбачити точний кілометраж.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-06-003045-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "РАЗУМОВ ВІКТОР МИХАЙЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1921207791
Дата подання: 10 квітня 2021 12:10
приведення у відповідність умов закупівлі
ВИМОГА

В додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення» (трансфер для обслуговування команд під час турніру) Замовник встановлює вимоги до Учасника:
- рік випуску автомобілів має бути не раніше 2011 року;
- Учасник повинен використовувати власні транспортні засоби;
- Учасник повинен мати можливість надати не менше трьох транспортних засобів в один день для перевезення команд, та інші.
Дані вимоги дискримінують загальне коло надавачів послуг та надають перевагу певним надавачам послуг. Адже наявність мінімум чотирьох транспортних засобів які б відповідали вимогам Замовника, а саме рік випуску не раніше 2011 обмежує технічні можливості взяти участь у закупівлі більшої кількості перевізників (або створює умови надання переваги конкретному замовнику).
Замовник вказує у своїх вимогах можливість надати одночасно не менше трьох транспортних засобів в один день та не вказує яка має бути пасажиро місткість.
Також слід відмітити те, що Замовник встановлює орієнтовну суму закупівлі 71500,00 грн. на загальну кількість пробігу 7150 км., середня вартість по даній закупівлі на 1 км.=10 грн. (71500 грн./7150 км.=10грн./1км). 07.04.2021 року надано відповідь на запитання учасника стосовно орієнтовного кілометражу на кожен вид транспорту, а саме:
- мікроавтобус з кількістю місць для сидіння від 8 до 12 місць -350 км,
- автобуси з кількістю місць для сидіння не менше 30 місць - 2300 км,
- автобуси з кількістю місць для сидіння від 49 до 53 місць -4500 км.
Даною вимогою Замовник не враховує різні економічні складові витратної частини (витрати паливо мастильних матеріалів, обслуговування то що) при наданні послуг перевезення автобусами встановлює мінімальну ціну на перевезення (середня ринкова вартість послуг на перевезення автобусами з кількістю місць для сидіння від 20 до 40 місць 19 грн./1км, з кількістю місць для сидіння від 40 до 60 місць 28 грн./1км, за умови безготівкових розрахунків між сторонами). Також не враховано той факт, що період надання послуг до 31.12.2021, а витрати зростатимуть за рахунок підняття цін на паливо-мастильні матеріали, підняття за рішенням уряду мінімальної заробітної плати та відповідно зростання сум сплати необхідних податків та платежів.
Дана ситуація з невідповідністю суми закупівлі з технічними вимогами до автобусів (а саме кількість місць для сидіння) свідчить про можливу помилку при визначенні вартості закупівлі, або умисне створення умов процедури для можливості надання переваг конкретному перевізнику.

Враховуючи вище викладене,
Вимагаємо
З метою збільшення кола надавачів послуг, які могли б взяти участь у спрощеній закупівлі 60140000-1 «Нерегулярні пасажирські перевезення» (трансфер для обслуговування команд під час турніру) та проведення закупівлі що унеможливить надання переваг, Вимагаємо привести вартість закупівлі у відповідність до економічно обгрунтованної на даний час на території України та усунути вимоги Замовника до учасника, які дискримінують учасників та порушують вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині рівної конкуренції учасників спрощеної закупівлі


ФОП Разумов В.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 квітня 2021 11:56
Шановний учаснику, відповідно до абз. 5 ч. 7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.». Оскільки, Ваша вимога надана у неробочий день – субота (Дата подання: 10 квітня 2021 12:10), першим робочим днем для надання відповіді є 12 квітня 2021 року, проте, період уточнень та внесення будь яких змін завершено станом на ранок 12 квітня 2021 року (до 12 квітня 2021 00:00). Тому, привести вартість закупівлі у відповідність до економічно обгрунтованної на даний час на території України та усунути вимоги Замовника до учасника, які дискримінують учасників та порушують вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині рівної конкуренції учасників спрощеної закупівлі, є ТЕХНІЧНО НЕМОЖЛИВИМ. Крім того, повідомляємо, жодних дискримінаційних умов учасників дана документація спрощеної закупівлі НЕ містить.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

12 квітня 2021 11:45
Шановний учаснику.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Штурма Володимир Іванович 71 500,00
UAH з ПДВ
71 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2021 11:21
Електронний підпис
14 квітня 2021 11:19
11.3.jpeg
14 квітня 2021 11:19
4.2.jpeg
14 квітня 2021 11:19
1.1.jpeg
14 квітня 2021 11:19
11.4.jpeg
14 квітня 2021 11:19
2.3.jpeg
14 квітня 2021 11:19
11.2.jpeg
14 квітня 2021 11:19
2.2.jpeg
14 квітня 2021 11:19
5.3.jpeg
14 квітня 2021 11:19
2.1.jpeg
14 квітня 2021 11:19
5.1.jpeg
14 квітня 2021 11:19
8.3.jpeg
14 квітня 2021 11:19
11.1.jpeg
14 квітня 2021 11:19
7.1.jpeg
14 квітня 2021 11:19
8.2.jpeg
14 квітня 2021 11:19
8.1.jpeg
14 квітня 2021 11:19
3.1.jpeg
14 квітня 2021 11:19
8.4.jpeg
14 квітня 2021 11:19
7.2.jpeg
14 квітня 2021 11:19
11.5.jpeg
14 квітня 2021 11:19
5.2.jpeg
14 квітня 2021 11:19
10.1.jpeg
14 квітня 2021 11:19
2.4.jpeg
14 квітня 2021 11:19
10.2.jpeg
14 квітня 2021 11:19
4.1.jpeg
14 квітня 2021 11:19
9.1.jpeg
14 квітня 2021 11:19
4.3.jpeg
14 квітня 2021 11:19
6.1.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Штурма Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Штурма Володимир Іванович
#2634811591
Переможець 71 500,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2021 13:16

Документи

15 квітня 2021 13:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2021 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Штурма Володимир Іванович
#2634811591
71 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2021 13:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 16:19
Договір 7.jpg укладений
20 квітня 2021 16:17
Договір 7-2.jpg укладений
20 квітня 2021 16:17
Договір 7-3.jpg укладений
20 квітня 2021 16:17