Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2021-04-06-002922-a 1b555a9721ec4d66b3d9f894cf0e6de8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макухова Наталія

380678583891 makuhova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Макухова Наталія
380678583891
makuhova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2021 01:00
Початок аукціону: 16 квітня 2021 14:09
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33790000-4: Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення


33790000-4 Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення ( Накінечник медичний для клізми скляний проктологічний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 упаковка
Накінечник медичний для клізми скляний проктологічний -300 упаковок (Упаковка: картонна коробка - 100шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 3 банківських днів з моменту поставки Товару (окремої партії). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України (Кошти НСЗУ) Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2021 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 11:18
Медико- технічні вимоги.docx
06 квітня 2021 11:18
Кваліфікаційні вимоги.docx
06 квітня 2021 11:18
Договір (Проєкт).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2021 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД" 5 760,00
UAH з ПДВ
4 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Циганок Ірина Миколаївна" 5 250,00
UAH з ПДВ
4 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"

ФОП "Циганок Ірина Миколаївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"
#43703861
Переможець 4 000,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 12:06

Документи

20 квітня 2021 12:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"
#43703861
4 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2021 12:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 14:44
27-04-01 Голденмед.PDF зміни до договору
18 червня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 15:04
Договір 27-04-01.PDF укладений
27 квітня 2021 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною джерела фінансування «Покупця», внести зміни до п. XIV. Договору № 27/04-01 від 27.04.2021 : р/р UA463206490000026005052749629 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК»; р/р UA773206490000026005052723560 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» р/р UA843206490000026007052752272 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Номер договору про закупівлю: 27/04-01
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 666,67 UAH)