Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
13 400,00 UAH
UA-2021-04-06-002392-c b6b232a1e01c41f49aec0d09f831155e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Венгер Людмила Дмитрівна

+380435621180 knp_murkur_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Мурованокуриловецька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982608
Місцезнаходження: 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, смт. Муровані Курилівці, вул. Жовтнева, 87
Контактна особа: Венгер Людмила Дмитрівна
+380435621180
knp_murkur_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2021 12:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2021 12:19
Початок аукціону: 16 квітня 2021 15:32
Очікувана вартість: 13 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт.Муровані Курилівці, вул.Жовтнева 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2021  —  31 травня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2021 12:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 12:15
Ноутбук.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-06-002392-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3395906995
Дата подання: 12 квітня 2021 10:36
дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по п, а саме гарантійного листа виробника. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників

Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо виключити з вимог до кваліфікації учасників "надання гарантійного листав від виробника".



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 квітня 2021 16:07
«Дискримінаційну вимогу» розглянуто та внесено зміни до Оголошення в пункті 3 "Вимоги до кваліфікації учасників"- слова: для запобігання придбання фальсифікату або неякісного товару, надати оригінал або нотаріально засвідчену копію гарантійного листа виробника (дистриб’ютора, представництва, філії – якщо їх повноваження поширюються на територію України) в якому зазначено, про можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів (вказати номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб - порталі Уповноваженого органу з питань закупівель), у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією та пропозицією Учасника;
- словами: для запобігання придбання фальсифікату або неякісного товару, надати гарантійний листа цих торгів (вказати номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб - порталі Уповноваженого органу з питань закупівель), у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією та пропозицією Учасника;

Документи

12 квітня 2021 16:06
Протокол
12 квітня 2021 16:06
Оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2021 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МОРОЗ ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ 12 950,00
UAH з ПДВ
12 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 13 398,00
UAH з ПДВ
12 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МОРОЗ ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МОРОЗ ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ
#2309715498
Переможець 12 590,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 10:30

Документи

20 квітня 2021 10:29
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МОРОЗ ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ
#2309715498
12 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2021 10:29
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 09:36
Договір укладений
06 травня 2021 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 590,00
UAH