Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стакани паперові
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2021-04-06-002339-c 29f359dcf1e54419bef5ced93b1d97b5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сегеда

+380663736553 natasha_segeda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна станція переливання крові"
Код ЄДРПОУ: 01985434
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Наталія Сегеда
+380663736553
natasha_segeda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2021 10:00
Початок аукціону: 21 квітня 2021 11:14
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


м. Дніпро
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41400 штуки
Стакани паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на товар, але не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня отримання товару Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2021 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2021 12:12
Оголошення.doc
06 квітня 2021 12:12
Пропозиції.docx
06 квітня 2021 12:12
Договір.doc
06 квітня 2021 12:12
Графік постачання.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-06-002339-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТУЛЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3127718035
Дата подання: 23 квітня 2021 15:46
Оскарження
Просимо переглянути рішення про дискваліфікацію учасника ФОП Туленко В.І. У рішенні про відмову викладена причина - відсутність документів що підтверджують якість.
Ми хочему наголосити , що у ВИМОГАХ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТА НАДАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ
учасниками електронної закупівлі,викладених в оголошенні Замоником, в переліку кваліфікаційних документів - надання сертифікатів відсутні. Тому відхилення пропозиції ФОП Туленко з цієї причини є противозаконним, оскільки ми надали всі необхідні документи .Наголошуємо, що ми надали лист пояснення , що при поставці гарантуємо надання всіх якісних документів!!!

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2021 11:34
Замовник відхилив Вашу пропозицію, оскільки вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення допорогової закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Причини невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення допорогової закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі докладно викладені в Рішенні уповноваженої особи від 23.04.2021р.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-04-06-002339-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТУЛЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3127718035
Дата подання: 26 квітня 2021 12:16
Оскарження
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ТА НАДАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ
учасниками електронної закупівлі

Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи українською мовою у сканованому вигляді:

1. Пропозиція учасника з підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
2. Довідка у довільній формі, що містить загальні відомості про учасника:
- повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по-батькові (для фізичних осіб);
- юридична адреса, місцезнаходження;
- інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) та банківські реквізити;
- керівництво (прізвище, ім’я та по-батькові, контактний телефон).
3. Статут учасника (положення, установчий договір або інший документ, який його замінює) зі змінами (у разі їх наявності).
4. Документи, які підтверджують повноваження особи на підписання договору на закупівлю.
Шановний Замовнику!!!
Відповідно до тексту ОГОЛОШЕННЯ до закупівлі № UA-2021-04-06-002339-c , ФОП Туленко В.І. надав ВСІ документи, які передбачені для кваліфікації його як переможця.
Просимо Вас надати конкретні причини,які мають документальне підтвердження, по яким пропозиці ФОП Туленко В.І не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення допорогової закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Ще раз зертаємо Вашу у вагу, що причина, яка викладена у Рішенні уповноваженої особи від 23.04.2021р. є протизаконно. і порушує умови проведення державних закупівел
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2021 14:26
Доброго дня! Шановний Учаснику, стакани закуповуються для забезпечення сніданку донорів. В оголошенні ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Стакани паперові) в Технічних умовах та вимоги є речення - Інші документи, що необхідні для підтвердження якості товару (сертифікати відповідності, характеристика якості, опис товару та ін.) ви жодного з перелічених документів не надали.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-04-06-002339-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТУЛЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3127718035
Дата подання: 26 квітня 2021 14:51
Оскарження
В оголошенні до закупівлі Замовник чітко надав перелік документів , які необхідні для кваліфікації переможця. В цьому переліку відсутня необхідність пред'явлення як сертифікатів на продукцію, так і листа погодження з технічними вимогами!!!Не дивлячись на це,ФОП Туленко В.І. надав у складі своєї пропозиії Лист, де гарантує надання всіх супровідних документів на момент постачання товару!!!
Тому Ваше рішення дискваліфікувати ФОП Туленко В.І є абсолютно не обгрунтованим і протизаконним!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2021 14:29
Доброго дня! Вимога не дійсна, не містить прохальної частини, Замовник не має можливості розглянути цю вимогу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-04-06-002339-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТУЛЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3127718035
Дата подання: 27 квітня 2021 14:38
Оскарження
Просимо переглянути рішення про дискваліфікацію ФОП Туленко В.І., оскільки в оголошенні до закупівлі Замовник чітко надав перелік документів , які необхідні для кваліфікації переможця. В цьому переліку відсутня необхідність пред'явлення як сертифікатів на продукцію, так і листа погодження з технічними вимогами!!!Не дивлячись на це,ФОП Туленко В.І. надав у складі своєї пропозиії Лист, де гарантує надання всіх супровідних документів на момент постачання товару!!! Тому Ваше рішення дискваліфікувати ФОП Туленко В.І є абсолютно не обгрунтованим і протизаконним!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2021 10:15
Доброго дня! Шановний Учаснику, стакани закуповуються для забезпечення сніданку донорів. В оголошенні ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Стакани паперові) в Технічних умовах та вимоги є речення - Інші документи, що необхідні для підтвердження якості товару (сертифікати відповідності, характеристика якості, опис товару та ін.) ви жодного з перелічених документів не надали.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТУЛЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ 28 980,00
UAH з ПДВ
27 324,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РіА-Трейд" 28 980,00
UAH з ПДВ
27 738,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДС АКВА СЕРВІС" 29 808,00
UAH з ПДВ
29 808,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2021 17:28
Електронний підпис
12 квітня 2021 09:09
Електронний підпис
12 квітня 2021 09:08
Витяг ЄП (1).pdf
12 квітня 2021 09:05
Витяг ЄП.pdf
12 квітня 2021 09:05
Паспорт + ІПН.pdf
12 квітня 2021 09:05
Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2021 09:05
Довідка статут.pdf
12 квітня 2021 09:05
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

12 квітня 2021 10:17
Електронний підпис
12 квітня 2021 10:16
СТАТУТ.PDF
12 квітня 2021 10:16
Витяг з ЄДР від 31.03.2021 р.PDF
12 квітня 2021 10:16
Характеристики.PDF
12 квітня 2021 10:16
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТУЛЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ

ТОВ "РіА-Трейд"

ТОВ "ІДС АКВА СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТУЛЕНКО ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ
#3127718035
Відхилено 27 324,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2021 15:09
ТОВ "РіА-Трейд"
#32818139
Переможець 27 738,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2021 14:56

Документи

23 квітня 2021 15:09
Електронний підпис
23 квітня 2021 15:08
Рішення..PDF

Документи

27 квітня 2021 14:56
Електронний підпис
27 квітня 2021 14:55
Рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2021 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РіА-Трейд"
#32818139
27 738,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 квітня 2021 14:56
Електронний підпис
27 квітня 2021 14:55
Рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 17:30
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 10:14
Договір.PDF укладений
07 травня 2021 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 27 738,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 623,00 UAH)