Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень першого поверху для встановлення апарату комп’ютерної томографії КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), м. Київ, вул. Краківська,13 (ЄЗС ДК 021:2015) код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
3 655 820,00 UAH
UA-2021-04-06-002153-a ● 4488a41c4ef1484694b5b5de18297c59
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 25637595 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Макарчук Тетяна Олександрівна 380442923271 kmkl2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2021 10:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 17 травня 2021 13:13 |
Очікувана вартість: | 3 655 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 279,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Ціна з ПДВ. Кошти НСЗУ, власні кошти. Місцезнаходження - 02094, Україна, м. Київ, вул. Краківська, 13; Вид закупівлі – передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (згідно тендерної документації)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень першого поверху для встановлення апарату комп’ютерної томографії КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ), м. Київ, вул. Краківська,13 (ЄЗС ДК 021:2015) код 45400000-1 Завершальні будівельні роботи)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2021 16:55 |
Перелік змін 2.docx | |
06 травня 2021 16:55 |
ТД кап.ремонт під КТ зі змінами 2.docx | |
14 квітня 2021 14:33 |
Перелік змін.docx | |
14 квітня 2021 14:33 |
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зі змінами.docx | |
14 квітня 2021 14:32 |
ТД кап.ремонт під КТ зі змінами.docx | |
06 квітня 2021 10:15 |
ПРОЄКТ Договору.docx | |
06 квітня 2021 10:15 |
ОВ_КТ.pdf | |
06 квітня 2021 10:15 |
КТ.pdf | |
06 квітня 2021 10:14 |
Дефектні акти.pdf | |
06 квітня 2021 10:14 |
ВК_КТ.pdf | |
06 квітня 2021 10:11 |
ТД кап.ремонт під КТ.docx | |
06 квітня 2021 10:10 |
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx |
06 травня 2021 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 травня 2021 16:55 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
06 травня 2021 16:55 |
ТД кап.ремонт під КТ зі змінами 2.docx
|
||||||
14 квітня 2021 14:33 |
Перелік змін.docx
|
||||||
14 квітня 2021 14:33 |
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ зі змінами.docx
|
||||||
14 квітня 2021 14:32 |
ТД кап.ремонт під КТ зі змінами.docx
|
||||||
06 квітня 2021 10:15 |
ПРОЄКТ Договору.docx
|
||||||
06 квітня 2021 10:15 |
ОВ_КТ.pdf
|
||||||
06 квітня 2021 10:15 |
КТ.pdf
|
||||||
06 квітня 2021 10:14 |
Дефектні акти.pdf
|
||||||
06 квітня 2021 10:14 |
ВК_КТ.pdf
|
||||||
06 квітня 2021 10:11 |
ТД кап.ремонт під КТ.docx
|
||||||
06 квітня 2021 10:10 |
ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-06-002153-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД, Код ЄДРПОУ:41593221
Дата подання: 09 квітня 2021 15:03
Щодо розрахунку договірної ціни
Відповідно до вимог додатку 2 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій скан-копії документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме гарантійний лист про те, що Учасник розраховує ціну тендерної пропозиції, договірну ціну за формою договірної ціни, визначеної згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», складу та обсягів робіт, передбачених технічним завданням;
При цьому, предметом закупівлі є капітальний ремонт приміщень, а не розроблення проектної документації і, відповідно, розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен бути здійснений відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а не з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до вимог додатку 2 до тендерної документації шляхом викладення вимоги про надання гарантійного листа у наступній редакції:
«- гарантійний лист про те, що Учасник розраховує ціну тендерної пропозиції, договірну ціну за формою договірної ціни, визначеної згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», складу та обсягів робіт, передбачених технічним завданням;».
Розгорнути
Згорнути
При цьому, предметом закупівлі є капітальний ремонт приміщень, а не розроблення проектної документації і, відповідно, розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен бути здійснений відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а не з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до вимог додатку 2 до тендерної документації шляхом викладення вимоги про надання гарантійного листа у наступній редакції:
«- гарантійний лист про те, що Учасник розраховує ціну тендерної пропозиції, договірну ціну за формою договірної ціни, визначеної згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», складу та обсягів робіт, передбачених технічним завданням;».
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 квітня 2021 14:10
Дякуємо за слушне зауваження , Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2021-04-06-002153-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНЖИНІРИНГБУД ЛТД, Код ЄДРПОУ:41593221
Дата подання: 09 квітня 2021 15:04
Щодо аналогічного договору
Відповідно до вимог п. 3 додатку 4 до тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту приміщень для встановлення комп’ютерного томографа, та/або мамогрофа, та/або іншого рентгенологічного обладнання в медзакладі, за останні три роки та виконаний в повному обсязі.
Зазначена вище вимога призводить до штучного обмеження кола потенційних учасників даної закупівлі та є дискримінуючою умовою, оскільки позбавляє можливості учасників, які не виконували роботи з капітального ремонту приміщень саме для встановлення комп’ютерного томографа, та/або мамогрофа, та/або іншого рентгенологічного обладнання в медзакладі, прийняти участь у даній закупівлі.
Автор вимоги має виконаний у повному обсязі аналогічний договір з капітального ремонту приміщень саме медичних закладів, однак не має досвіду виконання робіт з капітального ремонту приміщень саме для встановлення комп’ютерного томографа, та/або мамогрофа, та/або іншого рентгенологічного обладнання в медзакладі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до 5 публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, звертаємося з вимогою усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу п. 3 додатку 4 до тендерної документації у наступній редакції:
«*під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту приміщень в медзакладі, за останні три роки та виконаний в повному обсязі.».
У випадку незадоволення вимог даного звернення автор вимоги буде змушений звернутися а захистом своїх прав до Органу оскарження (Антимонопольного комітету України).
Розгорнути
Згорнути
Зазначена вище вимога призводить до штучного обмеження кола потенційних учасників даної закупівлі та є дискримінуючою умовою, оскільки позбавляє можливості учасників, які не виконували роботи з капітального ремонту приміщень саме для встановлення комп’ютерного томографа, та/або мамогрофа, та/або іншого рентгенологічного обладнання в медзакладі, прийняти участь у даній закупівлі.
Автор вимоги має виконаний у повному обсязі аналогічний договір з капітального ремонту приміщень саме медичних закладів, однак не має досвіду виконання робіт з капітального ремонту приміщень саме для встановлення комп’ютерного томографа, та/або мамогрофа, та/або іншого рентгенологічного обладнання в медзакладі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до 5 публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, звертаємося з вимогою усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме викласти вимогу п. 3 додатку 4 до тендерної документації у наступній редакції:
«*під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту приміщень в медзакладі, за останні три роки та виконаний в повному обсязі.».
У випадку незадоволення вимог даного звернення автор вимоги буде змушений звернутися а захистом своїх прав до Органу оскарження (Антимонопольного комітету України).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 квітня 2021 14:09
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Замовником визначено, що «під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту приміщень для встановлення комп’ютерного томографа, та/або мамогрофа, та/або іншого рентгенологічного обладнання в медзакладі, за останні три роки та виконаний в повному обсязі.» Капітальний ремонт приміщень під встановлення комп’ютерного томографу – це специфічні роботи, які потребують навички, вміння та досвід роботи в цій сфері, досвідчений та кваліфікований персонал. Отже, вказана вимога не є дискримінаційною вимогою, а такою що є запорукою якісного та професійного виконання робіт, яке не потребуватиме усунення недоліків в подальшому. Учасники можуть надати аналогічний (аналогічні) договір (договори) на капітальний ремонт для встановлення комп’ютерного томографа, на капітальний ремонт для встановлення мамогрофа, капітальний ремонт для встановлення іншого рентгенологічного обладнання в медзакладі, що не обмежує коло учасників у яких є досвід виконання вказаних робіт.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-04-06-002153-a.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Абсолют-Клімат, Код ЄДРПОУ:35837877
Скарга на умови тендерної документації
Умови тендерної документації штучно обмежують коло потенційних учасників
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-04-06-002153-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Абсолют-Клімат, Код ЄДРПОУ:35837877
Дата подання: 16 квітня 2021 11:02
Дата подання: 16 квітня 2021 11:02
СКАРГА що стосується тендерної документації
Замовником у тендерній документації та додатках до неї, яка затверджена на засіданні тендерного комітету протоколом від 24.03.2021 р., зі змінами внесеними 14.04.2021, встановлено низку вимог, які не узгоджуються з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» й дискримінаційних вимог, які штучно обмежують коло потенційних учасників і, як наслідок, обмежують конкуренцію у цій закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2021 17:59
Рішення від 20.04.2021 № 8421 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 17:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2021 № 9392.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2021 18:23
Рішення від 28.04.2021 № 9392.pdf
Дата публікації: 05 травня 2021 19:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2021 №9392-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 06 травня 2021 16:58
Номер скарги: UA-2021-04-06-002153-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Абсолют-Клімат, Код ЄДРПОУ:35837877
Дата подання: 22 червня 2021 17:39
Дата подання: 22 червня 2021 17:39
СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скаржник вважає рішення про відхилення його тендерної пропозиції необґрунтованим, незаконним та таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушені права та законні інтереси Скаржника.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 червня 2021 12:00
рішення від 24.06.2021 №14213 лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 червня 2021 11:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.07.2021 №15233.pdf
Дата публікації: 07 липня 2021 15:27
рішення від 06.07.2021 №15233.pdf
Дата публікації: 09 липня 2021 17:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15233-р/пк-пз від 06.07.2021 тендерний комітет повинен скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» (код ЄДРПОУ 35837877) від 17.06.2021 (протокол №53).
УХВАЛИЛИ:
Скасувати рішення тендерного комітету від 17.06.2021 (протокол №53) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» (код ЄДРПОУ 35837877)
Дата виконання рішення замовником: 13 липня 2021 10:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2021 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат |
2 957 971,45
UAH з ПДВ
|
2 957 971,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА" |
3 655 772,01
UAH з ПДВ
|
3 655 772,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИХСЕР" |
3 655 776,32
UAH з ПДВ
|
3 655 776,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Абсолют-Клімат #35837877 |
Рішення скасоване |
2 957 971,45
UAH з ПДВ
|
17 червня 2021 16:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 червня 2021 12:35
|
ТОВ Абсолют-Клімат #35837877 |
Рішення скасоване |
2 957 971,45
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 09:49
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА" #42126756 |
Рішення скасоване |
3 655 772,01
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 09:49
|
|
ТОВ Абсолют-Клімат #35837877 |
Переможець |
2 957 971,45
UAH з ПДВ
|
12 липня 2021 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:29
|
Додаткова 2 реквізити.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 13:20
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2021 15:59
|
вфідомість ресурсів до зведеного кошториса.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:58
|
Локальнийкошторис 2-1-7.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:58
|
Локальний кошторис 2-1-2.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:58
|
Пояснювальна записка.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:58
|
Локальний кошторис 2-1-3.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:58
|
Локальний кошторис 2-1-6.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:58
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
26 липня 2021 15:58
|
Локальнийкошторис 2-1-5.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:58
|
Локальний кошторис2-1-1.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:58
|
Локальний кошторис 2-1-4.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:58
|
Локальний 2-1-8.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:57
|
календарний графік.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:57
|
договірна ціна.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:56
|
зведений кошторис.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:56
|
договір Л2-КТ-21.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:55
|
договір Л2-КТ-21.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:54
|
договір Л2-КТ-21.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:53
|
договір Л2-КТ-21.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:53
|
договірна ціна.PDF | укладений |
26 липня 2021 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі змінами реквізитів Замовника Сторони домовились внести зміни в Договір в частині реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | Л2-КТ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | Л2-КТ-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |