Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електричні побутові прилади
Очікувана вартість
323 000,00 UAH
UA-2021-04-06-001173-b ● 79c418dddbf44f508d2e5af1d9e0d026
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142325 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Центрально-Міський район, ВУЛИЦЯ СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 27 |
Контактна особа: |
Рибіна Вікторія 0979413656 rybinav51@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2021 11:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2021 14:42 |
Очікувана вартість: | 323 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 615,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Місцезнаходження замовника - 50000, Дніпроперовська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Свято- Миколаївська, буд. 27. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі- для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
Електром'ясорубка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2021
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 15 календарних днів з дня його надходження до відділу освіти. 2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником товару. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2021 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2021 11:32 |
Електротовари.doc | |
06 квітня 2021 11:32 |
ПРОЕКТ ДОГОВІР.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо КЕП просимо внести зміни, або надати роз'яснення
Дата подання: 06 квітня 2021 14:48
Дата відповіді: 06 квітня 2021 15:03
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо вас дати роз'яснення або внести зміни щодо вимоги накладання на пропозицію учасника кваліфікаційного електроного підпису. Справа в тому що КЕП є захищеним видом електроного підпису, який зберігається на захищених носіях - токенах, але згідно КМУ №193 "Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів”, комерційні організації можуть, за бажанням і далі працювати з ключами, які були отримані після 7.11.2018 року не на захищеному носії до 31.12.2021 року. Тому просимо надати роз'яснення, вимога щодо накладання КЕП буде виконана, якщо учасник накладе електроний підпис, який міститься не на захищеному носії, тобто накладе удосконалениий електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті, тобдо УЕП?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно з умовами тендерної документації, Учасник повинен скріпити подану пропозицію кваліфікаційним електронним підписом (КЕП) - виданим на ім'я учасника, керівника учасника або особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції від імені учасника. Якщо пропозиція не скріплена кваліфікаційним електронним підписом, Замовник відхиляє таку пропозицію учасника через її невідповідність вимогам тендерної документації. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
Файл накладеного кваліфікаційного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Згідно з вимогами абзацу другого частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155 з 7 листопада 2020 року зберігати КЕП на захищених носіях особистих ключів (токенах) зобов’язані такі суб’єкти:
• представники органів державної влади;
• представники органів місцевого самоврядування;
• працівників державних установ, підприємств, організацій;
• нотаріуси;
• державні реєстратори та суб’єкти, що виконують їхні обов’язки згідно з уповноваженням держави.
Відповідно до абз.2 п.1 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 №193, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати КЕП, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Тобто зберігати підпис на будь – якій флешці, жорсткому диску тощо. А з 1 січня 2022 року приватні суб’єкти господарювання зобов’язані використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів (токенах).
Файл накладеного кваліфікаційного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Згідно з вимогами абзацу другого частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155 з 7 листопада 2020 року зберігати КЕП на захищених носіях особистих ключів (токенах) зобов’язані такі суб’єкти:
• представники органів державної влади;
• представники органів місцевого самоврядування;
• працівників державних установ, підприємств, організацій;
• нотаріуси;
• державні реєстратори та суб’єкти, що виконують їхні обов’язки згідно з уповноваженням держави.
Відповідно до абз.2 п.1 Постанови КМУ «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 №193, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати КЕП, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Тобто зберігати підпис на будь – якій флешці, жорсткому диску тощо. А з 1 січня 2022 року приватні суб’єкти господарювання зобов’язані використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів (токенах).
Вимога щодо КЕП
Дата подання: 06 квітня 2021 15:42
Дата відповіді: 06 квітня 2021 15:57
Дякуємо за швидку відповідь! Чи вірно ми розуміємо, якщо надана пропозиція буде підписана електроним підписом, який зберігається на флешці, жорсткому диску тощо, виданим на ім'я учасника, керівника учасника або особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції від імені учасника та буде придатна для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify, проте яка міститися не на захищених носіях особистих ключів (токенах), вимога щодо підпису КЕП буде вважатися виконаною?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так до 31.12.2021 року буде вважатися виконаною.
Питання щодо монтажу обладнання
Дата подання: 07 квітня 2021 11:58
Дата відповіді: 07 квітня 2021 12:19
Доброго дня. Шановний Замовнику, згідно ТД та Додатку 2 предметом закупівлі є Електром'ясорубка МИМ 150 380В, дана модель оснащується тільки електричним кабелем без електичної вилки. Також згідно з керівництва по експлуатації виробником чітко встановлено вимогу щодо підключення обладнання через автоматичний вимикач. Оскільки умовами ТД передбачено монтаж обладнання хочемо спитати, чи всі навчальні заклади матимуть необхідні автоматичні вимикачі та підвод електрики для підключення обладнання потужністю 380В?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно до ТД передбачено поставки на адресу замовника, розвантаження, підключення та встановлення, а також проведення інструктажу та навчання працівників Замовника щодо особливостей експлуатації. Так всі навчальні заклади підготуються до встановлення обладнання.
Питання щодо монтажу обладнання
Дата подання: 07 квітня 2021 14:44
Дата відповіді: 08 квітня 2021 07:40
Хочемо внести поясненя щодо попереднього питання. Для того щоб підключити обладнання, на обєктках Замовника повинно бути підведено відповідне електропостачання та наявні точки для його підключення (бо це є різновидом будівельних робіт) в іншому випадку монтаж обладнання не можна буде здійснити. Тому просимо надати відповідь, чи наявні у школах відповідні вимоги для підключеня?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-06-001173-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ", Код ЄДРПОУ:41272101
Дата подання: 27 квітня 2021 17:50
не надано документи , які вимагалися в додатку 4
Шановний замовник!
Відповідно до вимог додатку 4 тендерної документації вимагалося надати документи, жодного з яких не надало ТОВ "ТВК Укрпромпостач" у складі пропозиції , а саме:
4. Інші документи:
4.1. Копія всіх сторінок статуту (для юридичних осіб).
4.2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманого в 2021 році та завірений підписом уповноваженої особи та відбиток печатки (за наявності).
4.3. Свідоцтво чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтво про право сплати єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або витяг з Реєстру платників податку.
4.4. Для підтвердження наявності у учасника повноважень на укладання договору та дотримання ним вимог чинного законодавства України при проваджені господарської діяльності (в межах, що необхідні для упередження порушень при здійсненні закупівель за бюджетні кошти) учасники надають в складі тендерноїпропозиції наступні документи:
- документальне підтвердження повноважень керівника: протокол загальних зборів (витяг з протоколу, рішення засновника), наказ (розпорядження) про вступ на посаду (для юридичних осіб);
- у разі, якщо інтереси учасника представляє не керівник, а саме, якщо договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції підписує не керівник, а інша особа, яку уповноважено під час проведення процедури закупівлі підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції, подається сканована довіреність (доручення) на цю особу про надання їй повноважень підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції.
4.5. Довідка про відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (за зразком, наведеним в Додатку 5 в сканованому вигляді, що містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки (за наявності).
4.6. Довідка учасника щодо застосування учасником засобів захисту довкілля.
4.7. Лист-гарантію, в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-УП; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-УІІ; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації; Указ Президента України № 133/2017 від 15.05.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
4.8. Учасники мають надати в складі тендерної пропозиції окремий гарантійний лист, наступного рекомендованого (орієнтовного) змісту: "Ми, _____, надаємо для участі в закупівлі повністю достовірну інформацію про відсутність підстав для відхилення поданої нами пропозиції згідно з додатком 5 тендерної документації. У випадку встановлення Замовником наявності підстав для відхилення нашої пропозиції (за даними, що містяться у відкритих реєстрах станом на дату розгляду пропозиції), подана нами пропозиція буде відхилена".
4.9. Довідка, що містить детальні якісні, кількісні, технічні характеристики та опис Предмету закупівлі (згідно Додатку 2) в сканованому вигляді, що містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки (за наявності).
4.10. В разі надання еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.
4.11. Копії документів: сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність на товар, чинні на весь строк дії договору.
Тому пропозиція ТОВ "ТВК Укрпромпостач" підлягає дискваліфікації за невиконання вищевказаних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог додатку 4 тендерної документації вимагалося надати документи, жодного з яких не надало ТОВ "ТВК Укрпромпостач" у складі пропозиції , а саме:
4. Інші документи:
4.1. Копія всіх сторінок статуту (для юридичних осіб).
4.2. Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманого в 2021 році та завірений підписом уповноваженої особи та відбиток печатки (за наявності).
4.3. Свідоцтво чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтво про право сплати єдиного податку, або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або витяг з Реєстру платників податку.
4.4. Для підтвердження наявності у учасника повноважень на укладання договору та дотримання ним вимог чинного законодавства України при проваджені господарської діяльності (в межах, що необхідні для упередження порушень при здійсненні закупівель за бюджетні кошти) учасники надають в складі тендерноїпропозиції наступні документи:
- документальне підтвердження повноважень керівника: протокол загальних зборів (витяг з протоколу, рішення засновника), наказ (розпорядження) про вступ на посаду (для юридичних осіб);
- у разі, якщо інтереси учасника представляє не керівник, а саме, якщо договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції підписує не керівник, а інша особа, яку уповноважено під час проведення процедури закупівлі підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції, подається сканована довіреність (доручення) на цю особу про надання їй повноважень підписувати договір про закупівлю та документи тендерної пропозиції.
4.5. Довідка про відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі (за зразком, наведеним в Додатку 5 в сканованому вигляді, що містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки (за наявності).
4.6. Довідка учасника щодо застосування учасником засобів захисту довкілля.
4.7. Лист-гарантію, в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-УП; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-УІІ; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації; Указ Президента України № 133/2017 від 15.05.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
4.8. Учасники мають надати в складі тендерної пропозиції окремий гарантійний лист, наступного рекомендованого (орієнтовного) змісту: "Ми, _____, надаємо для участі в закупівлі повністю достовірну інформацію про відсутність підстав для відхилення поданої нами пропозиції згідно з додатком 5 тендерної документації. У випадку встановлення Замовником наявності підстав для відхилення нашої пропозиції (за даними, що містяться у відкритих реєстрах станом на дату розгляду пропозиції), подана нами пропозиція буде відхилена".
4.9. Довідка, що містить детальні якісні, кількісні, технічні характеристики та опис Предмету закупівлі (згідно Додатку 2) в сканованому вигляді, що містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки (за наявності).
4.10. В разі надання еквіваленту товару, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в технічних характеристиках, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.
4.11. Копії документів: сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність на товар, чинні на весь строк дії договору.
Тому пропозиція ТОВ "ТВК Укрпромпостач" підлягає дискваліфікації за невиконання вищевказаних вимог.
Скасована
Дата: 28 квітня 2021 11:04
Причина: Папка "інші документи" розміщена у розділі "Відповіді на вимоги за критеріями закупівлі"
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 квітня 2021 08:14
Шановний Учасник! ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" було надано файл "Інші документи" - в якому надано Додаток 4
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2021 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
295 800,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГХОЛОДТОРГ" |
298 316,00
UAH з ПДВ
|
279 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МАРЕСТО УКРАЇНА |
293 556,00
UAH з ПДВ
|
279 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фауна Гранд" |
314 160,00
UAH з ПДВ
|
312 543,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" |
314 997,42
UAH з ПДВ
|
313 382,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШКУРОПАТ КАТЕРИНА БОРИСІВНА" |
316 591,00
UAH з ПДВ
|
316 591,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" #39224504 |
Переможець |
270 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 08:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 10:38
|
Договір № 176.pdf | укладений |
07 травня 2021 10:16
|