Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області
Operational maintenance of public roads of local significance of Mykolaiv region
Очікувана вартість
980 743 807,00 UAH
UA-2021-04-05-007450-a 42f00408b6144481b1cd0e4a5ff56a62
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Муханова Валентина Геннадіївна

+380977180060 tender_dpamdmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП Агенція місцевих доріг Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 43960127
Місцезнаходження: 54034, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, пр. Миру, 34
Контактна особа: Муханова Валентина Геннадіївна
+380977180060
tender_dpamdmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE State Enterprise "Agency of Local Roads of Mykolayiv region"
National ID: 43960127
Contact point: Mukhanova Valentina Gennadyevna
+380977180060
tender_dpamdmo@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 квітня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2021 15:00
Початок аукціону: 14 червня 2021 15:23
Очікувана вартість: 980 743 807,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51 %
Publication date: 05 квітня 2021 18:32
Enquiries until: 28 квітня 2021 00:00
Complaints submission until: до 04 травня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 травня 2021 15:00

Information

Estimated total value: 980 743 807 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 000 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, випадки коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. В разі наявності в тендерній пропозиції документів, складених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та засвідчений печаткою Учасника, в разі її використання, або може бути засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3314.4 км
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаївська область, Автомобільні дороги загального користування місцевого значення Миколаївської області
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Operational maintenance of public roads of local significance of Mykolaiv region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За письмовим зверненням Виконавця останньому протягом 5 (п’яти) банківських днів може бути наданий аванс на строк не більше 3 місяців у розмірі, що не перевищує 30% вартості послуг за Договором, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» ( з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641) та відповідно до Положення про попередню оплату. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на надання послуг з експлуатаційного утримання та надати форми № КБ-2в та № КБ-3 на підтвердження надання послуг не пізніше 3 місяців з моменту його отримання. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Оплата наданих послуг проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника. Оплата наданих послуг здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф.КБ-2в і ф.КБ-3. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно Додатку № 4 ТД
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно Додатку № 4 ТД
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно Додатку № 4 ТД
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно Додатку № 4 ТД
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
30 квітня 2021 14:41
Електронний підпис
30 квітня 2021 14:34
Перелік змін ЕУ.pdf
30 квітня 2021 14:34
Додаток _ 10 проект Договору ЕУ 2.doc
30 квітня 2021 14:34
ТД ЕУ нова редакція.rtf
30 квітня 2021 14:34
ТД ЕУ нова редакція.pdf
08 квітня 2021 15:25
ТД ЕУ нова редакція.rtf
08 квітня 2021 15:25
ТД ЕУ нова редакція.pdf
05 квітня 2021 18:32
Додаток _ 7 до ТД.rtf
30 квітня 2021 14:41
Електронний підпис
08 квітня 2021 15:32
Електронний підпис
05 квітня 2021 18:37
Електронний підпис
30 квітня 2021 14:34
Перелік змін ЕУ.pdf
08 квітня 2021 15:25
Перелік змін до ТД ЕУ.pdf
30 квітня 2021 14:34
Додаток _ 10 проект Договору ЕУ 2.doc
05 квітня 2021 18:32
Додаток _ 10 проект Договору ЕУ.doc
30 квітня 2021 14:34
ТД ЕУ нова редакція.rtf
05 квітня 2021 18:32
ТД ЕУ.rtf
30 квітня 2021 14:34
ТД ЕУ нова редакція.pdf
05 квітня 2021 18:32
ТД Експлуатаційне утримання.pdf
08 квітня 2021 15:25
ТД ЕУ нова редакція.rtf
08 квітня 2021 15:25
ТД ЕУ нова редакція.pdf
05 квітня 2021 18:32
Додаток _ 7 до ТД.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

техніча специфікація
Дата подання: 25 квітня 2021 13:18
Дата відповіді: 28 квітня 2021 16:45
Доброго дня, шановний Замовнику! Ознайомившись з Технічною Специфікацією до закупівлі: «Експлуатаційнеутримання автомобільних доріг загально користування місцевого значення Миколаївської області» для об'єктивного визначення вартості робіт, виникає наступне питання, а саме: п.11 Розділу №1. Землеполотно та водовідведення - не визначена кінцева відстань переміщення ґрунту. З урахуванням вищезазначеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Загальна дальність переміщення грунту в тому числі по п.11 технічної специфікації складає 40 м.
технічна специфікація
Дата подання: 25 квітня 2021 13:47
Дата відповіді: 28 квітня 2021 16:46
Доброго дня, шановний Замовнику! Ознайомившись з Технічною Специфікацією до закупівлі: «Експлуатаційнеутримання автомобільних доріг загально користування місцевого значення Миколаївської області» для об'єктивного визначення вартості робіт, виникають наступні питання по Розділу №2. Аварійні роботи, а саме: - п.16. Регенерація (стабілізація) існуючих конструктивних шарів товщина 20 см. з 4% цементу. Кількість витрати цементу і води передбачено проектними рішеннями. Просимо «винести» окремим рядком матеріал з визначенням кількості до даної роботи, - п. 17.Улаштування вирівнюючих шарів основи автогрейдером із щебенево-піщаної суміші С-5, С-7. Просимо уточнення: застосовуємо С-5 або С-7 або за яким принципом «ділити» два матеріали в одній роботі; - п. 18. Влаштування основ із одношарового асфальтогрануляту товщина 15 см. Просимо уточнити – асфальтогранулят (матеріал від фрезерування та розбирання асфальтобетонного покриття) включати в виконання роботи без вартості матеріалу? - п. 19. Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером, товщина 12 см. Уточніть яку ЩПС застосувати С-5, С-7 ...); - п.21,38,48 і ін. - Не вказаний тип і марка асфальтобетонної суміші; - п.23,25,27 і ін. - Не вказано остаточна кількість проходів катка; - п.56,57,57. Холодне фрезерування покриття ... Чому не передбаченонавантаження і перевезення матеріалу від фрезерування по об'єкту (до місця виконання робіт з укладання відфрезерованих матеріалу, якщо він використовується повторно); - п. 67, 68. Ліквідація вибоїн гравійних покриттів та основ ЩПС С-7, С-5, при глибіні вибоїні до 100 мм / 200мм (СОУ 42.1-37641918-102 діє до: 2013 п 4.2-1 таблиця 6). Просимо уточнення: яку нормуЩПС правильно прийняти, який коефіцієнт ущільнення має на увазі Замовник? З урахуванням вищезазначеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
По п.16 кількість витрат матеріалу на 1000 м2 по п.16 складає: цементу - 18,52 т; води – 18,69 т. По п.17 улаштування вирівнюючих шарів основи автогрейдером із щебенево-піщаної суміші використовувати С-7, загальна кількість матеріалу по п.17 – 119700 м3. По п.18 влаштування основ із одношарового асфальтогрануляту товщина 15 см, матеріал від фрезерування та розбирання асфальтобетонного покриття врахована вартість матеріала. По пп.19,20 Влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші автогрейдером, товщиною 20 см використовувати С7. По п.21 матеріал Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), у нижніх шарах покриттів, крупнозернисті, тип А, марка 1. По п.38 матеріал Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), у нижніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип А, марка 1. По п.48 і інші матеріал Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1. По п. 23,25,27 і інші виключати до п’яти проходів котка по одному сліду. По 56,57,58 в матеріал буде транспортуватися тільки в разі необхідності (в більшості випадках буде використовуватися як укріплення узбіччя) і застосовуватися в п.18. По п.67 матеріал використовувати С7 з розрахунку 1 м2 – 0,1277 м3 , по 68 матеріал використовувати С7 з розрахунку 1 м2 – 0,2554 м3.
технічна специфікація
Дата подання: 25 квітня 2021 13:51
Дата відповіді: 28 квітня 2021 16:51
Доброго дня, шановний Замовнику! Ознайомившись з Технічною Специфікацією до закупівлі: «Експлуатаційнеутримання автомобільних доріг загально користування місцевого значення Миколаївської області» для об'єктивного визначення вартості робіт, виникає наступне питання, Пунктами 83, 85 Розділу №3. Дорожні пристрої та облаштування доріг. передбачено демонтаж однобічного огородження (15000 + 500 м). У складі робіт (норми) враховано навантаження на автомобілі-самоскиди, а перевезення враховано?. а саме: п.11 Розділу №1. Землеполотно та водовідведення - не визначена кінцева відстань переміщення ґрунту. З урахуванням вищезазначеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Заздалегідь вдячні за розуміння. Відповідь:
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
В п.83,85 перевезення демонтованого бар’єрного огородження не враховано. Демонтоване за п. 83,85 у разі необхідності перевезення буде здійснюватися за рахунок непередбачених витрат, а саме ризиків від глави 1-7. Загальна дальність переміщення грунту в тому числі по п.11 технічної специфікації складає 40 м.
технічна специфікація
Дата подання: 25 квітня 2021 14:06
Дата відповіді: 28 квітня 2021 16:52
Доброго дня, шановний Замовнику! Ознайомившись з Технічною Специфікацією до закупівлі: «Експлуатаційнеутримання автомобільних доріг загально користування місцевого значення Миколаївської області» для об'єктивного визначення вартості робіт, виникає наступне питання, Пунктами 83, 85 Розділу №3. Дорожні пристрої та облаштування доріг. передбачено демонтаж однобічного огородження (15000 + 500 м). У складі робіт (норми) враховано навантаження на автомобілі-самоскиди, а перевезення враховано?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
В п.83,85 перевезення демонтованого бар’єрного огородження не враховано. Демонтоване за п. 83,85 у разі необхідності перевезення буде здійснюватися за рахунок непередбачених витрат, а саме ризиків від глави 1-7.
технічна специфікація
Дата подання: 25 квітня 2021 14:10
Дата відповіді: 28 квітня 2021 16:55
Доброго дня, шановний Замовнику! Ознайомившись з Технічною Специфікацією до закупівлі: «Експлуатаційнеутримання автомобільних доріг загально користування місцевого значення Миколаївської області» для об'єктивного визначення вартості робіт, виникає наступне питання по Розділу №4. Організація та безпека дорожнього руху. За даним розділом немає типорозмірів дорожніх знаків, інформаційно-вказівних дорожніх знаків, металевих стойок, їх кількості. Немає ясності: що встановлюємо нове (стійкі, щити знаків), що просто перевстановлюємо. Приготування бетону враховано (немає визначення до яких робіт?) І не врахована робота (Укладання бетону невеликими обсягами тощо). Матеріал від демонтажу дорожніх знаків, щитів, сміття (битий бетон) - вивозиться? З урахуванням вищезазначеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Типорозмір щитків дорожніх знаків – ІІ типорозмір; інформаційні-вказівні дорожні знаки відносяться до ІІ типорозміру ( площею до 2 м2); кількість металевих стояків – 6200 шт. Д=76 мм, загальною довжиною 21700 м.п. За п.95,96,97 ,101 встановлюються або замінюються нові щитки дорожніх знаків. Приготування бетонної суміші враховано для встановлення 6200 шт. стояків дорожніх знаків, робота по укріпленню стояків бетонною сумішшю врахована у складі робіт п.95,101. Вивіз матеріалу від демонтажу дорожніх знаків не враховано.
технічна специфікація
Дата подання: 25 квітня 2021 14:13
Дата відповіді: 28 квітня 2021 16:57
Доброго дня, шановний Замовнику! Ознайомившись з Технічною Специфікацією до закупівлі: «Експлуатаційнеутримання автомобільних доріг загально користування місцевого значення Миколаївської області» для об'єктивного визначення вартості робіт, виникає наступне питання по Розділу № 5 Розділ №5. Зимове Утримання - п.119. Заміна щитів дорожніх знаків на одній опорі односторонніх -1680 шт, п.120-280шт., а 1400шт-які знаки? З урахуванням вищезазначеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
За п.119 1400 шт. щити дорожніх знаків прямокутні 350х700 мм необхідно враховувати без ціни.
технічна специфікація
Дата подання: 25 квітня 2021 14:15
Дата відповіді: 28 квітня 2021 16:58
Доброго дня, шановний Замовнику! Ознайомившись з Технічною Специфікацією до закупівлі: «Експлуатаційнеутримання автомобільних доріг загально користування місцевого значення Миколаївської області» для об'єктивного визначення вартості робіт, виникає наступне питання по Розділ №7. Штучні споруди, а саме: - п.193. Укладання водопропускних пластикових труб діаметром від 0,3 м до 0,5 м. Які труби приймати в роботу? (Діаметр, маркування, кількість шт); - п. 194. Заміна перехідних плит-на які плити? (Марка, розмір, кількість); - п. 203. Влаштування огороджувальних блоків на мостах и шляхопроводах- які блоки? (Марка, розмір, кількість); - п. 204. Відновлення місць сполучення моста з підходами при просадці лежнів. Чи передбачено в даній роботі використовувати новий матеріал - залізобетонні конструкції? Якщо так, то який саме і кількість на даний обсяг робіт; - п. 211. Встановлення металевих зварних поручнів на мостах и шляхопроводах. Передбачена установка нових (матеріал, кількість) поручнів або від демонтажу? З урахуванням вищезазначеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
В п.193 враховані труби з поліетилену без розтруба з гладким внутрішнім шаром діаметром 400 мм (кількість труб 13 шт.) В п. 194 застосовуються індивідуальні блоки, плити тротуарні прогонових споруд) (консолі мостів та шляхопроводів) (блоки підфермеників та прокладників) (перехідні плити) із бетону В22,5. За п.203 застосовувати блоки ФБС 24.4.6 або їх аналоги по довжині. За п.204 використовуються існуючі залізобетонні конструкції з нульовою вартістю. п.211 використовуються нові типові поручні загальною масою – 0,8 т.
технічна специфікація
Дата подання: 25 квітня 2021 14:18
Дата відповіді: 28 квітня 2021 17:00
Доброго дня, шановний Замовнику! Ознайомившись з Технічною Специфікацією до закупівлі: «Експлуатаційнеутримання автомобільних доріг загально користування місцевого значення Миколаївської області» для об'єктивного визначення вартості робіт, виникає наступне питання по Розділ №9. Лінійні Будівлі та споруди - п. 225. Улаштування основи тротуарів із щебенево-піщаної суміші з використанням навантажувача: за товщина шару 12 см. З якої ЩПС (фракція) виконувати влаштування основи тротуару? - п. 226,227. Влаштування асфальтобетонного покриття пішохідних доріжок та тротуарів. Який тип і марка Асфальтобетону? - п. 228. Розбирання асфальтобетонних покриттів вручну, товщина шару до 50 мм. Навантаження і перевезення матеріалу від розбирання (до місця виконання робіт з укладання відфрезерованих / розібраного матеріалу, якщо він використовується повторно) або залишається на об'єкті? - п.231. Ремонт та відновлення основи тротуарів із щебенево- піщаної суміші з використанням навантажувача: за товщина шару 12 см. З якої ЩПС (фракція) виконувати відновлення основи тротуару? - п. 232. Улаштування покриттів з дрібнорозмірніх фігурних елементів мощення [ФЕМ]. Яка плитка ФЕМ (конфігурація, колір, товщина, розмір тощо, чи передбачена установка тактильної плитки?); З урахуванням вищезазначеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
П.225 улаштування основи тротуарів із щебенево-піщаної суміші з використанням навантажувача: за товщина шару 12 см використовується матеріал - С7. п.226,227 використовується матеріал Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні) (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, піщані, тип Г, марка 1. По п.228 в матеріал буде транспортуватися тільки в разі необхідності (в більшості випадках буде використовуватися як укріплення узбіччя) і застосовуватися в п.18. п.231 улаштування основи тротуарів із щебенево-піщаної суміші з використанням навантажувача: за товщина шару 12 см використовується матеріал - С7. По п. 232 застосовується наступний матеріал - Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 70 мм, бетон В30 [М400] [МРЗ200]. Конфігурація, колір, розмір не принципово для замовника. Тактильна плитка не передбачена.
технічна специфікація
Дата подання: 25 квітня 2021 14:20
Дата відповіді: 28 квітня 2021 17:01
Доброго дня, шановний Замовнику! Ознайомившись з Технічною Специфікацією до закупівлі: «Експлуатаційнеутримання автомобільних доріг загально користування місцевого значення Миколаївської області» для об'єктивного визначення вартості робіт, виникає наступне питання по Розділу №10. Ремонт або Відновлення автопавільйонів. - п. 237. Плити опорні закладні (1,75 т х 12 шт). Уточніть марку плит; -п.239. Виготовлення дрібних індивідуальних листових конструкцій масою до 0,5 т [бачки, воронки, Жолоби, лотки та iн.] -0,0486 т. і п.244. Установлення закладних деталей вагою до 5 кг -0,486 т. Згідно пп.240,241,243 вага матеріалу становить 0,317556 т. Чому розбіжність у вазі виробів і робіт з виготовлення та монтажу? - п. 253. Укладання панелей перекриття з обпиранням по контуру площею до 15 м2 [для будівництва в районах із сейсмічністю до 6 балів]. Уточніть марку плит; - п. 255. Геотекстиль термофіксованій щільністю 200-300 г / м2-Чи можна застосувати геотекстиль термофікованій щільністю 200-300 г / м2; - п. 256. Улаштування покрівель скатних із наплавлюваних матеріалів у два шари. Уточніть марку матеріалу для нижнього і верхнього шару; - п. 260. Виготовлення каркасів оздоблення (стосовно) -2,62776 т і п. 264. Монтаж каркасів оздоблення відповідно з такою вагою. Згідно з пп. 261-263- загальна вага матеріалу для виготовлення каркасів становить-0,936т. Який матеріал включений в роботу вагою 1,69176? - п.272. Монтаж дрібних металоконструкцій вагою до 0,1 т-1,5 т (монтаж тексту назви) та п. 273. Виготовлення гранчастих конструкцій [стояки, опори, ферми та ін.] -1,5 т. Який матеріал (розмір, кількість тощо) становить 1,5 т? З урахуванням вищезазначеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
П.237 плита ПО-1 V=1.840; п.239 передбачено виготовлення закладних деталей, які встановлюються в п.244; Дійсно загальна вага не співпадає у вазі виробів і робіт з виготовлення та монтажу, за пп.240,241,243 з п.239 та п.244 але учаснику все одно потрібно враховувати в своїй пропозиції ті обсяги які зазначені в технічній специфікації, в послідуючому підряднику завдання на виконання робіт будуть видаватися згідно технічної специфікації. По п. 253 застосовувати плити ПК-1 V=1.49 м3; По п.255 геотекстиль термофікованій щільністю 200-300 г / м2 можливо використовувати якщо він не поступається за технічними параметрами геотекстилю термофіксованому щільністю 200-300 г / м2. По п.256 застосовувати наступні матеріали або їх аналоги рулонний матеріал Техноеласт ЕКП сланець сірий - 115 м2 та Техноеласт Г-ПХ-БЕ-ПП/ПП – 113 м2 на 100 м2 площі по якій необхідно улаштувати покрівлю. Дійсно загальна вага не співпадає у вазі виробів і робіт з виготовлення та монтажу, за пп.261,262,263 з п.264 та п.272 але учаснику все одно потрібно враховувати в своїй пропозиції ті обсяги які зазначені в технічній специфікації, в послідуючому підряднику завдання на виконання робіт будуть видаватися згідно технічної специфікації. В п.273 використовується сталь кутова 75х75 мм кількість 1,548 т.
технічна специфікація
Дата подання: 25 квітня 2021 14:21
Дата відповіді: 28 квітня 2021 17:02
Шановний Замовнику, велике прохання - вказувати окремо матеріал, (назва, марка, типорозмір, кількість тощо.) який включено у роботу (норму) «за проектом» для однакових умов всіх учасників закупівлі. Учасник закупівлі не може вгадати побажання Замовника в даному питанні. З урахуванням вищезазначеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, матеріали по основним позиціям зазначені у попередніх відповідях, яких, в свою чергу, достатньо для складання своєї цінової пропозиції.
вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 квітня 2021 14:23
Дата відповіді: 28 квітня 2021 17:03
Шановний замовнику, просимо розтлумачити П.6.3. тендерної документації (не зрозуміло, що ви цим реченням вимагаєте, або пропонуєте) Оскільки ціна тендерної пропозиції Учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку Учасником договірної ціни та ураховуючи при цьому, що договірна ціна буде погоджуватись між Замовником та Учасником – переможцем на умовах, зазначених в додатку № 9 цієї тендерної документації, з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України та інших законодавчих актів України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Пунктом 6.3 тендерної документації нами зазначено, що після проведення аукціону умови договору не можуть бути змінені та відрізнятись від проекту договору викладеного в тендерній документації (додаток № 10) крім ціни, яку буде визначено за результатами аукціону. Вимоги щодо формування вартості (ціни) тендерної пропозиції переможця приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону згідно предмету закупівлі повинна бути розрахована відповідно вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (з доповненнями та змінами) (далі - ДСТУ) та СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» (далі – СОУ) (додаток № 9).
вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 квітня 2021 14:25
Дата відповіді: 28 квітня 2021 17:06
Шановний замовник, у додатку 3 до тендерної документації ви вказуєте, що: Аналогічним договором за предметом закупівлі буде вважатися договір(-и) на надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, який(і) був(ли) укладений(і) протягом 12 календарних місяців, загальною протяжністю не менш ніж 3000 км, та який(і) є укладений(і) протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі та виконаним(ні) у повному обсязі. Розясніть будь ласка коли повинні були укладені та виконані аналогічні договори, а саме вкажіть дати (рік, місяць тощо) з урахуванням норми Закону щодо дискримінації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику з метою підтвердження досвіду одночасної експлуатації 3000 км і більше, замовником встановлена вимога щодо підтвердження аналогічним(ми) або договором(ами) на надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування на протязі 12 календарних місяців (приклад з 15.04.2019 по 15.04.2020 або з 15.01.2020 по 15.01.2021). Приклад Договір №1 (загальна протяжність автодоріг 938,4 км) укладений 18.04.2019 і якій діє до 31.12.2019 та Договір №2 (загальна протяжність автодоріг 2064,6 км) укладений 11.05.2019 і який діє до 31.03.2020 – будуть вважатися аналогічними договорами.
вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 квітня 2021 14:27
Дата відповіді: 28 квітня 2021 17:08
Шановний замовник, у нижче приведеній статті 33 Закону відсутні вимоги щодо терміну надання договірної ціни Стаття 33. Рішення про намір укласти договір про закупівлю 1. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 2. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг; 4) найменування переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи); 5) ціна тендерної пропозиції/пропозиції. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю може містити іншу інформацію. 3. Переможцю процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі направляється інформація про переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі із зазначенням його найменування та місцезнаходження. 4. Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. 5. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 6. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється. 7. У разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. У зв'язку з вищевикладеним просимо привести у відповідність до Закону вашу вимогу з тендерної документації: Ненадання договірної ціни Переможцем, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог цієї тендерної документації та термін становлення ст. 33 Закону є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Статтею 33 Закону не передбачено вимогу щодо терміну надання договірної ціни, але не яким нормативно-правовим актом не заборонено Замовнику зазначати терміни для надання договірної ціни для узгодження з Учасником.
Додатком № 9 до тендерної документації передбачені «Вимоги щодо формування вартості (ціни) тендерної пропозиції переможця (договірної ціни) приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону згідно предмету закупівлі». Частинами 5, 6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) зазначені строки укладання договору, невід’ємною частиною якого є договірна ціна. Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.08.2016 №3302-06/24782-06 надано роз’яснення що ціна пропозиції переможця торгів є договірною та погоджується із замовником.
Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником.
Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України.
вимоги тендерної документації
Дата подання: 25 квітня 2021 14:31
Дата відповіді: 28 квітня 2021 17:15
Шановний замовнику, в своїй тендерній документації ви зазначаєте, що надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг і види робіт, визначений Замовником в тендерній документації. 1. Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, 2. Профілювання щебеневих доріг автогрейдером 3. Установлення дорожніх знаків 4. Очищення доріг від снігу механізовано 5. Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю механізовано 6. Скошування трави пояснить, тобто перелічені вами види робіт можуть бути підтверджені не тільки в договорах по утриманню автомобільних доріг загального користуванні, а також іншими виконаними договорами в яких є вищезазначені вами види робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перелічені роботи а саме: 1. Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, 2. Профілювання щебеневих доріг автогрейдером 3. Установлення дорожніх знаків 4. Очищення доріг від снігу механізовано 5. Розподілення протиожеледних матеріалів по покриттю механізовано 6. Скошування трави - мають бути виконані в рамках аналогічних договорів які будуть зазначені в Таблиці №4 Тендерної документації, а саме «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-05-007450-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 25 квітня 2021 14:43
порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, положення тендерної документації містять дискримінаційні умови
Шановний замовнику, Вами у додатку № 9 до тендерної документації вказано:
Ненадання договірної ціни Переможцем, а також ненадання договірної ціни сформованої у відповідності до вимог цієї тендерної документації та термін становлення ст. 33 Закону є відмовою Переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Переможець торгів у строк встановлений Законом, після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надає (надсилає поштою) Замовнику на погодження договірну ціну, сформовану відповідно до вимог цієї тендерної документації. У разі надсилання на погодження договірної ціни поштою, Переможець, в день або на наступний день відправки останньої, повідомляє Замовника про факт відправлення шляхом надсилання електронного листа на електронну адресу, зазначену у п.п 1.2.3 цієї тендерної документації з додаванням підтверджуючих документів про відправлення.

Замовник залишає за собою право повернути договірну ціну на доопрацювання (виправлення помилок, тощо), не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку укладання договору про закупівлю.

Остаточний варіант договірної ціни має бути наданий на узгодження замовником не пізніше кінцевої дати укладання договору про закупівлю.

Договірна ціна повинна бути узгоджена не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.

Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Замовником і Переможцем у строк, визначений для укладання договору. Замовник відхиляє тендерну пропозицію Переможця відповідно до вимог п.3 ч.1 ст. 31 Закону (відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю) та визначає Переможця серед тих Учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
У разі відмови Переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, не укладення договору про закупівлю з вини Учасника або ненадання Замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця відповідно до вимог частини сьомої статті 33 Закону.
*
Вищезазначені вимоги ми вважаємо дискримінаційними та такими, що порушують вимоги Закону з огляду на те, що вона (а також інші положення Документації) не містять чіткого та зрозумілого порядку погодження договірної ціни, який би унеможливлював зловживання з боку Замовника.

Проте ніде не зазначено, що у випадку, якщо Замовник не скористається таким правом, то він зобов’язаний узгодити договірну ціну.

Відповідно до ч.6 ст. 33 Закону "замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції…" Єдиними підставами не підписання договору є дії або бездіяльність саме Учасника торгів, а не Замовника. Ми вважаємо, що механізм такого узгодження має бути чітко прописаний у Документації, а Учасник повинен мати реальну можливість саме узгодити договірну ціну (у тому числі шляхом врахування зауважень Замовника чи виправлення виявлених невідповідностей).

Однак Документація не містить чіткого, ясного та прозорого механізму узгодження договірної ціни, який би передбачав обов’язок Замовника або погодити договірну ціну, або завчасно надати учаснику перелік зауважень, а також право Учасника виправити виявлені невідповідності.

З метою узгодження, договірна ціна перевіряється замовником на відповідність нормативним документам галузі.

Крім того, після визначення переможця та оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель лише документ и що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої га частиною другою статті 17 Закону.

Крім того, з незалежних від учасника обставин, договірна ціна може бути не погоджена Замовником, що буде вважатись відмовою від підписання договору, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.

Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 квітня 2021 21:02
Шановний учасник, до додатку № 9 тендерної документації буде внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2021-04-05-007450-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 25 квітня 2021 14:44
порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, положення тендерної документації містять дискримінаційні умови
В пункті 1 Таблиці № 1 додатку 3 до тендерної документації замовником встановлено дискримінаційну вимогу щодо надання інформації про наявність виключно власних комбінованих машин для зимового утримання автомобільних доріг та\або автомобілів вантажних з навісним обладнанням для розподілення протиожеледних матеріалів та відвалом тощо у кількості 8 одиниць.
Вищезазначену вимогу тендерної документації, вважаємо такою, що порушує законні права та інтереси нашого підприємства, оскільки для надання послуг за предметом закупівлі плануємо використовувати залучену техніку на підставі господарсько-правових договорів, зокрема договорів надання послуг, оренди та лізингу.
Проте, вищезазначені види договорів не передбачені тендерною документацією як такі, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність матеріально-технічної бази».
Заборона учасникам залучати, на підставі господарсько-правових договорів, комбіновані машини для зимового утримання автомобільних доріг та\або автомобілі вантажні з навісним обладнанням для розподілення протиожеледних матеріалів та відвалом позбавляє права участі у тендері широкого кола суб’єктів господарювання, що призводить до порушення принципу недискримінації учасників, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушення прав учасників процедури закупівлі на свободу своєї господарської діяльності та свободу договору, визначених ст. 42 Конституції України, ст.ст. 3, 627 ЦК України та ст.ст. 6, 43 ,44 ГК України.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 4 ст.5 Закону Замовник не мають право встановлювати жодних дискримінаційних вимого до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи, що умови Тендерної документації містять незаконні положення та дискримінаційні вимоги, а також порушують права та законні інтереси потенційних учасників, що унеможливлює виконання вимог Тендерної документації нашим підприємством, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області» за кодом ДК 021:201545230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь та викласти пункт 1 Таблиці № 1 додатку 3 до тендерної документації в наступній редакції «про наявність власних або залучених на інших правових підставах: оренда, лізинг, надання послуг, тощо комбінованих машин для зимового утримання автомобільних доріг та\або автомобілів вантажних з навісним обладнанням для розподілення протиожеледних матеріалів та відвалом тощо у кількості 8 одиниць».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 квітня 2021 21:08
Шановний учасник.
Мінімальна вимога Замовника, яка зазначена, в пункті 1 Таблиці № 1 додатку 3 до тендерної документації, щодо надання інформації про наявність виключно власних комбінованих машин для зимового утримання автомобільних доріг та\або автомобілів вантажних з навісним обладнанням для розподілення протиожеледних матеріалів та відвалом тощо у кількості 8 одиниць, обумовлена спроможністю потенційного підрядника стовідсотковою можливістю забезпечити стійку роботу по забезпеченню безперебійного та безпечного руху транспорту в несприятливих умовах зимового періоду року. Також згідно п. 8.1.7 П Г.1-218-118:2005 всі машини для розподілу протиожеледних матеріалів, що знаходяться у дорожньо-експлуатаційній організації на цілодобовому чергуванні, повинні бути закріпленні за певними автомобільними дорогами чи ділянками (згідно з технологічними картами).
Також варто зазначити, що останнім часом все більше укладається фіктивних договорів оренди та договорів на надання послуг на залучення техніки в тому числі автомобілів вантажних з навісним обладнанням для розподілення протиожеледних матеріалів та відвалом, а у Замовника відсутні будь-які інструменти щодо перевірки спроможності виконання умов укладених договорів на оренду техніки або надання послуг. Також, Замовник не може перевірити чи надавалась/або надана залучена Підрядником орендована техніка на правах оренди іншим суб’єктам господарської діяльності.
З метою уникнення ризику ненадання послуг по зимовому утриманню автомобільних доріг загального користування місцевого значення в зв’язку з відсутністю достатньої кількості техніки для надання послуг/виконання робіт з очищення доріг від снігу та розподілення протиожеледних матеріалів при складних кліматичних умовах, як наслідок ризик розірвання договору з Підрядником, як таким, що не забезпечив безпеку руху під час зимового утримання Замовник встановив вимогу в Тендерній документації мінімальної потреби, щодо наявності 8 одиниць машин власних комбінованих машин для зимового утримання автомобільних доріг та\або автомобілів вантажних з навісним обладнанням для розподілення протиожеледних матеріалів та відвалом.
Отже, за даних обставин вказану вимогу тендерної документації не можна вважати дискримінаційною.
Номер вимоги: UA-2021-04-05-007450-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 25 квітня 2021 14:45
порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, положення тендерної документації містять дискримінаційні умови
Ознайомившись та проаналізував зміст Тендерної документації (нова редакція) на закупівлю послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області» 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, з метою подання тендерної пропозиції, ми обґрунтовано вважаємо, що Тендерна документація складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить в собі протиправні і незаконні дискримінаційні умови, що обмежують економічну конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що у свою чергу унеможливлює нашу участь у тендері.
В таблиці 4 додатку 1 до тендерної документації встановлено, що аналогічним договором за предметом закупівлі буде вважатися договір(-и) на надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, який(і) був(ли) укладений(і) протягом 12 календарних місяців, загальною протяжністю не менш ніж 3000 км, та який(і) є укладений(і) протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі та виконаним(ні) у повному обсязі.
Вимога щодо підтвердження кількісних показників наданих послуг з експлуатаційного утримання доріг на певних відстанях за обмежений проміжок часу є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує конкуренцію потенційних учасників та не дає можливості нам прийняти участь у даній закупівлі.

Наше підприємство має великій досвід виконання відповідних робіт на автомобільних дорогах загального користування на протязі останніх шести років, але меншої протяжності, отже підготувати пропозицію, яка відповідає вимозі Тендерної документації в цій частині не можемо.

Встановлені Замовником межі протяжності в кількісному виразі за обмежений період не обумовлені ні Законом, ні здоровим глуздом, а виключно метою Замовника штучно звузити коло потенційних учасників. Крім того, досить дивна позиція замовника щодо підтвердження матеріально-технічної бази в кількості, яка не зможе забезпечити і половину обсягу послуг/робіт, визначених технічною специфікацією, проте вимагає обов’язкове підтвердження досвіду на дорогах протяжністю не менше 3000 км.

Наявність у учасника досвіду в здійснені робіт з експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення в менших обсягах ніж вимагає замовник не свідчить проте, що він не зможе якісно виконати роботи в обсязі та строки визначені технічною специфікацією до Тендерної документації, оскільки використовувані механізми, фахівці, технологія виробництва та застосовувані методи при здійснені експлуатаційного утримання автомобільних доріг є однаковими незалежно від площі чи обсягів виконання робіт. Єдиною відмінністю є кількість машин та механізмів та працівників, які мають бути задіяні для певного обсягу робіт. Проте, Замовником встановлені окремі вимоги щодо мінімальної кількості та видів необхідних машин та механізмів та працівників відповідної кількості та кваліфікації.
Наголошуємо, що наше підприємство має необхідну кількість техніки (машин та механізмів) та необхідний кваліфікований персонал, щоб належно та якісно, в повному обсязі та встановлені строки надати послуги, що є предметом закупівлі.
За таких обставин, вважаємо, що включенням дискримінаційної вимоги про підтвердження досвіду виконання обсягу аналогічних робіт в кількісному виразі, замовник намагається створити штучні перешкоди у допуску до процедури закупівлі для значного кола учасників, які фактично маючи вказаний досвід, позбавлені можливості його підтвердити з формальних причин.
На підставі наведеного, вимагаємо виключити дискримінаційні обмеження з умов Тендерної документації, а саме кількісні показники наданих послуг з експлуатаційного утримання доріг протягом 12 календарних місяців, загальною протяжністю не менш ніж 3000 км,
Крім того, вважаємо за необхідне, нагадати про усталену позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель,
Виходячи з вищенаведеного, замовник повинен усунути наведені порушення законодавства про публічні закупівлі шляхом виключення цих дискримінаційних умов Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 квітня 2021 21:10
Шановний учасник.
Відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області». Місце виконання робіт: автомобільні дороги загального користування місцевого значення у Миколаївській області загальною протяжністю 3314,4 км.
Тому Замовником визначено, що аналогічним договором за предметом закупівлі буде вважатися договір(-и) на надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, який(і) був(ли) укладений(і) протягом 12 календарних місяців, загальною протяжністю не менш ніж 3000 км.
Досвід з експлуатації автомобільних доріг загальною протяжністю 300 км або 3000 км, відрізняється не тільки певною кількістю машин, механізмів та працівників, а ще їх кваліфікаційними критеріями в розумінні цілорічної експлуатації та наявністю достатньої кількості кваліфікованого керівного персоналу з досвідом організації робіт, на мережі автомобільних доріг більш ніж 3000 км одночасно.
Також варто зазначити, що стійка робота автомобільних доріг в несприятливих умовах зимового періоду року забезпечується шляхом вирішення комплексу організаційно-технічних задач і в першу чергу за рахунок чіткої взаємодії багатьох структурних підрозділів (у випадку необхідності експлуатації доріг протяжністю не менш ніж 3000 км), що забезпечують роботи з утримання дороги, створення безпечних умов руху транспорту на дорогах.
Враховуючи вищезазначене, та те, що Замовник не бажає отримувати можливий негативний досвід з потенційним Підрядником, в якого досвід з експлуатаційного утримання доріг загальною протяжністю менш ніж 3000 км, в частині неналежної експлуатації мережі автомобільних доріг, в свою чергу підвергаючи учасників руху небезпеці, Замовником встановлено кваліфікаційний критерій до Учасника по виконанню аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування загальною протяжністю не менш ніж 3000 км, як такого який має досвід виконання робіт з експлуатаційного утримання по забезпеченню безпеки руху при несприятливих погодних умовах.
Отже, за даних обставин вказану вимогу тендерної документації не можна вважати дискримінаційною.

Документи

28 квітня 2021 21:02
Протокол

Документи

28 квітня 2021 21:08
Протокол

Документи

28 квітня 2021 21:10
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-04-05-007450-a.c4
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ ", Код ЄДРПОУ:40023552
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
77777парара
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-04-05-007450-a.c5
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ ", Код ЄДРПОУ:40023552
Дата подання: 30 квітня 2021 16:19
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
СКАРГА Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та дискримінаційні вимоги у тендерній документації у закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Миколаївської області 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-04-05-007450-a.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

30 квітня 2021 14:46
2 кб2 кб3.pdf
30 квітня 2021 14:46
4кб2кб3.pdf
30 квітня 2021 14:46
3-кб2 кб3.pdf
30 квітня 2021 14:46
4 КБ-3,КБ-2 25 22.12.2018.pdf
30 квітня 2021 14:46
2 КБ-3,КБ-2 18 21.11.2018.pdf
30 квітня 2021 14:46
3 КБ-3,КБ-2 19 18.12.2018.pdf
30 квітня 2021 14:46
5 кб2 кб3.pdf
30 квітня 2021 14:46
6 кб2 кб3.pdf
30 квітня 2021 14:46
5 КБ-3,КБ-2 26 22.12.2018.pdf
30 квітня 2021 14:46
6 КБ-3,КБ-2 104 26.12.2018.pdf
30 квітня 2021 14:46
7- кб2 кб3 93930.pdf
30 квітня 2021 14:46
7 КБ-3,КБ-2 105 26.12.2018.pdf
30 квітня 2021 14:46
8 КБ-3,КБ-2 106 26.12.2018.pdf
30 квітня 2021 14:46
9 КБ-3,КБ-2 111 26.12.2018.pdf
30 квітня 2021 14:46
8 кб2 кб3 228649.pdf
30 квітня 2021 14:46
9- кб2 кб356850.pdf
30 квітня 2021 14:46
д субп.pdf
30 квітня 2021 14:46
ДУ 2.pdf
30 квітня 2021 14:46
ДУ 1.pdf
30 квітня 2021 15:19
СКАРГА.pdf
30 квітня 2021 16:56
5-120400.pdf
30 квітня 2021 16:56
4-233255.pdf
30 квітня 2021 16:56
3-217866.pdf
30 квітня 2021 16:56
2-165037.pdf
30 квітня 2021 16:56
1-кб2 кб3.pdf
30 квітня 2021 16:56
7-кб2 кб3.pdf
30 квітня 2021 16:56
6 кб2 кб3 (1).pdf
30 квітня 2021 16:56
6 -кб2 кб3 ,3401569.pdf
30 квітня 2021 16:56
8 КБ-3,КБ-2 лютий 2019 к 5У.pdf
30 квітня 2021 16:56
7 кб2 кб3.pdf
30 квітня 2021 16:56
5У 18 М-14 Юг Строй 27 04 18.pdf
30 квітня 2021 16:56
13 кб2 кб3.pdf
30 квітня 2021 16:56
8-кб2 кб3 1 761.pdf
30 квітня 2021 16:56
12-КБ-3,КБ-2 липень 2019 к 5У.pdf
30 квітня 2021 16:56
14-КБ-3,КБ-2 26.12.2019.pdf
30 квітня 2021 16:56
17 кб2 кб3.pdf
30 квітня 2021 16:56
16 кб2-кб3.pdf
30 квітня 2021 16:56
ДУ 1 22.12.20 к 5У 20.pdf
30 квітня 2021 16:56
ДУ 1 25.05.2018.pdf
30 квітня 2021 16:56
15 кб2 кб3.pdf
30 квітня 2021 16:56
ДУ 2 23.07.2018.pdf
30 квітня 2021 17:04
договор 23у.rar
30 квітня 2021 17:06
13 У.rar
30 квітня 2021 17:09
Договір 19 8П.rar
05 травня 2021 11:51
Відкликання скарги.docx