Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Очікувана вартість
34 958 350,01 UAH
UA-2021-04-05-007179-c 606d20003e7d4794974cd535b788f525
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черноус Віталій Вікторович

380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34849106
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Черноус Віталій Вікторович
380432595359
dkgb_tender@vmr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2021 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2021 14:22
Очікувана вартість: 34 958 350,01 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 174 791,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов зазначених у тендерній документації та проекті договору. Місцезнаходження замовника: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21100. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена у розділі "ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до умов тендерної документації, що додається
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до умов тендерної документації, що додається
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до умов тендерної документації, що додається
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до умов тендерної документації, що додається
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до умов тендерної документації, що додається
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до умов тендерної документації, що додається
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до умов тендерної документації, що додається
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до умов тендерної документації, що додається
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до умов тендерної документації, що додається
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до умов тендерної документації, що додається
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до умов тендерної документації, що додається
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Відповідно до умов тендерної документації, що додається

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-05-007179-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 09 квітня 2021 14:54
вимога
Учасник підтверджує фінансову спроможність шляхом подання копій фінансової звітності відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28.02.2013 за № 336/22868 (зі змінами) за останній звітний період із додаванням документу, що підтверджує подання такої звітності до уповноваженого органу у складі своєї тендерної пропозиції у розмірі не менше ніж 17 мільйонів гривень.. Кокретизуйте Вимогу чого стосується розмір не менше ніж 17 мільйонів гривень?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2021 13:56
2. Розглянувши вимогу № UA-2021-04-05-007179-c.b1 щодо «Учасник підтверджує фінансову спроможність шляхом подання копій фінансової звітності відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28.02.2013 за № 336/22868 (зі змінами) за останній звітний період із додаванням документу, що підтверджує подання такої звітності до уповноваженого органу у складі своєї тендерної пропозиції у розмірі не менше ніж 17 мільйонів гривень. Кокретизуйте Вимогу чого стосується розмір не менше ніж 17 мільйонів гривень?». Повідомляємо, що в п.5.1.1.4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: «Учасник підтверджує фінансову спроможність шляхом подання копій фінансової звітності відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" та Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28.02.2013 за № 336/22868 (зі змінами) за останній звітний період із додаванням документу, що підтверджує подання такої звітності до уповноваженого органу у складі своєї тендерної пропозиції у розмірі не менше ніж 17 мільйонів гривень». Розмір не менше ніж 17 мільйонів гривень стосується річного обороту підприємства відповідно до фінансової звітності.
Номер вимоги: UA-2021-04-05-007179-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 09 квітня 2021 14:56
Dbvjuf
Аналогічним договором вважається виконаний/або частково виконаний договір генпідряду або субпідряду, предметом якого було виконання робіт по реконструкції/будівництву на аналогічних об’єктах до предмету цієї закупівлі, класу наслідків СС2 середні наслідки, або ССЗ значні наслідки, вартість якого визначалась згідно «Правил визначення вартості будівництва» (ДСТУ БД.1.1-1:2013).Аналогічним буде договір Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів чи просто будь який договір з будівництва чи реконструкціі?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2021 13:55
1. Розглянувши вимогу № UA-2021-04-05-007179-c.b2 щодо «Аналогічним договором вважається виконаний/або частково виконаний договір генпідряду або субпідряду, предметом якого було виконання робіт по реконструкції/будівництву на аналогічних об’єктах до предмету цієї закупівлі, класу наслідків СС2 середні наслідки, або ССЗ значні наслідки, вартість якого визначалась згідно «Правил визначення вартості будівництва» (ДСТУ БД.1.1-1:2013).Аналогічним буде договір Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів чи просто будь який договір з будівництва чи реконструкціі?». Повідомляємо, що в п.5.1.1.3 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено: «Аналогічним договором вважається виконаний/або частково виконаний договір генпідряду або субпідряду, предметом якого було виконання робіт по реконструкції/будівництву на аналогічних об’єктах до предмету цієї закупівлі, класу наслідків СС2 середні наслідки, або ССЗ значні наслідки, вартість якого визначалась згідно «Правил визначення вартості будівництва» (ДСТУ БД.1.1-1:013)».
Замовник відповідно до статті 16 Закону має право вимагати підтвердження досвіду від учасника в частині виконання таких же самих робіт. Законом не передбачено механізм, яким Замовник може це вимагати. Він встановлює кваліфікаційні критерії на свій розсуд. Це право замовника вимагати повністю виконаний договір. Немає жодної норми в Законі, яка б обмежувала Замовника в цьому. До того ж Замовником не встановлено обмеження у часових рамках щодо виконання договору.
З метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник повинен подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином. Документи, які подаються учасником в якості доказів виконання договору повинні свідчити про відсутність порушень наданого учасником договору.
Тому, за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає за видом та за предметом закупівлі, а саме: будівництво/реконструкція об’єкту пов’язаного із поводженням з побутовими відходами.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-08-000095 ● d48cb5fdb6af4d949c04d76a4fddf438
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2021 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2021 Одеса № 525
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 08.09.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 № 525
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
12 UA-2021-04-05-007179-с 05.04.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-09 13:51:46

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-14 16:01:47

Пояснення.

Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2021-09-08-000088 із закупівлі «Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» від 09.09.2021 року.

Відповідно до наказу від 08.09.2021 № 525 Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби м. Одеси «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)», № оголошення UA-2021-04-05-007179-c.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 09.09.2021 року. Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби м. Одеси.
Відповідно до Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" статтею 5 пунктами 3-4 передбачено, що перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель.
Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Територіальне місце розташування юридичної особи, що перевіряється та об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка місто Вінниця.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-24 08:51:49

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем товариство з обмеженою відповідальністю «Подільський будівельний інжиніринг» (далі - ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг») тоді як учасником надано лист-згоду, який містить технічне завдання не у повному обсязі, а саме: відсутні види робіт передбачені п. 575-580 Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД) «Технічне завдання» - навантаження смiття вручну, перевезення сміття до 20 км, монтаж трансформатора силового, авто- трансформатора або масляного реактора, маса до 3 т, дрiт сталевий, трансформатор трифазовий масляний з двома, обмотками ТМ-250/10 У1, монтаж iзолятора проходного армованого напругою до 10 кВ?
При цьому відповідно до Додатку 2 до ТД Замовник встановив таку вимогу - для підтвердження виконання робіт згідно даного технічного завдання учасник надає технічне завдання та відповідний лист-згоду у складі своєї тендерної пропозиції.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» тоді як учасником надано акти приймання виконаних будівельних робіт КБ2в на суму 123 450,43 грн та на суму 175 908,02 грн, які завантажені файлами акт7.pdf та акт17.pdf відповідно, не у повному обсязі, а саме: відсутня перша сторінка?
При цьому відповідно до підпункту 5.1.1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати в тому числі копію не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, а так само разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, в тому числі підтверджують часткове виконання договорів, копії яких надані у складі тендерної пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-29 15:57:11

Пояснення.

Начальнику
відділу контролю
у сфері закупівель
державної аудиторської
служби України
південного офісу
держаудитслужби
Самокіш Світлані


Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2021-09-08-000095 із закупівлі «Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» від 24.09.2021 року.

Відповідно до наказу від 08.09.2021 № 525 Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби м. Одеси «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)», № оголошення UA-2021-04-05-007179-c від 05.04.2021.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 24.09.2021 року. Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби м. Одеси.
По питанню першому, щодо відсутності в листі-згоді видів робіт по пп. 575-580 згідно додатку 2 до тендерної документації зазначаємо: учасником було оприлюднено 20.04.2021 об 11:58:04 інший файл «кошторис» в якому повністю відображена інформація щодо пп. 575-580, які зазначені у додатку 2 до тендерної документації. Чим і підтверджено вимогу про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (відповідна підтверджуюча інформація пропозиції учасника містяться на сайті https://prozorro.gov.ua/ та додатково додається).
По питанню другому зазначаємо, що у згаданій вами оприлюдненій інформації пропозиції учасника наявні всі сторінки акту виконаних робіт № 7 та акту виконаних робіт №17 (відповідна підтверджуюча інформація пропозиції учасника містяться на сайті https://prozorro.gov.ua/ та додатково додається).
Чим і дотримано усіх вимог тендерної документації. Підстав для відхилення пропозиції учасника відсутні. Разом із тим хочемо зазначити, що відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та інших підзаконних актів до складу органів Державної аудиторської служби України належать Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи: Північний офіс Держаудитслужби (м. Київ та Київська область, Вінницька, Житомирська, Черкаська, Чернігівська області); Північно-східний офіс Держаудитслужби (Харківська, Полтавська, Сумська, Луганська області); Південний офіс Держаудитслужби (Одеська, Миколаївська, Херсонська області, АР Крим); Західний офіс Держаудитслужби (Львівська, Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Рівенська, Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька області); Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська, Донецька, Запорізька, Кіровоградська області).
Згідно Положення про органи Державної аудиторської служби міжрегіональні територіальні органи Держаудитслужби виконують покладені завдання та функції в межах своїх повноважень на відповідній території, крім функцій, зазначених в пунктах 10 (забезпечує участь представників Держаудитслужби в ревізійних комісіях господарських організацій, у яких корпоративні права держави перевищують 50 відсотків статутного капіталу); 12 (подає щомісяця Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України і Мінфіну звіти про узагальнені результати контролю за дотриманням бюджетного законодавства); 13 (здійснює управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління Держаудитслужби); 16 здійснює міжнародне співробітництво з питань, що належать до компетенції Держаудитслужби) про що зазначено на офіційному сайті: http://dkrs.kmu.gov.ua/kru/uk/publish/article/132924.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України щодо здійснення моніторингу закупівель» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом, проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-10-05 17:05:38

звернення за розясненням щодо висновку.

Начальнику
відділу контролю
у сфері закупівель
державної аудиторської
служби України
південного офісу
держаудитслужби
Самокіш Світлані



Звернення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до органів державного фіскального контролю за роз’ясненнями змісту висновку про результати моніторингу закупівлі «Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» від 30.09.2021 року.


Відповідно до наказу від 08.09.2021 № 525 Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби м. Одеси «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)», № оголошення UA-2021-04-05-007179-c від 05.04.2021..
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2021-09-08-000095 від 24.09.2021. Керуючись вимогами абзацу 1 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці звертається до органу державного фіскального контролю за роз’ясненнями змісту висновку та наших зобов’язань, визначених у висновку.
У констатуючій частині оприлюдненого висновку Державної аудиторської служби України зазначено: не надано пояснення та не дотримано вимог частини 5 статті 8 Закону.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону «Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.»
Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. При цьому згідно з частиною першою статті 255 Цивільного кодексу України, якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку.
Департаментом комунального господарства та благоустрою оприлюднено пояснення 14.09.2021 об 16:01:47 на запит про надання пояснення від 09.09.2021 та пояснення 29.09.2021 об 15:57:11 на запит про надання пояснення від 24.09.2021, чим і дотримано вимог частини 5 ст. 8 Закону. Відповідна підтверджуюча інформація містяться на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-05-007179-c.
Чим і дотримано частину 5 статті 8 Закону.
Відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та інших підзаконних актів до складу органів Державної аудиторської служби України належать Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи: Північний офіс Держаудитслужби (м. Київ та Київська область, Вінницька, Житомирська, Черкаська, Чернігівська області); Північно-східний офіс Держаудитслужби (Харківська, Полтавська, Сумська, Луганська області); Південний офіс Держаудитслужби (Одеська, Миколаївська, Херсонська області, АР Крим); Західний офіс Держаудитслужби (Львівська, Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Рівенська, Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька області); Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська, Донецька, Запорізька, Кіровоградська області).
Згідно Положення про органи Державної аудиторської служби міжрегіональні територіальні органи Держаудитслужби виконують покладені завдання та функції в межах своїх повноважень на відповідній території, крім функцій, зазначених в пунктах 10 (забезпечує участь представників Держаудитслужби в ревізійних комісіях господарських організацій, у яких корпоративні права держави перевищують 50 відсотків статутного капіталу); 12 (подає щомісяця Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України і Мінфіну звіти про узагальнені результати контролю за дотриманням бюджетного законодавства); 13 (здійснює управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління Держаудитслужби); 16 здійснює міжнародне співробітництво з питань, що належать до компетенції Держаудитслужби) про що зазначено на офіційному сайті: http://dkrs.kmu.gov.ua/kru/uk/publish/article/132924 .
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України щодо здійснення моніторингу закупівель» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом, проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Просимо надати роз’яснення щодо правомірності проведення моніторингу процедур публічних закупівель департаменту комунального господарства та благоустрою (відповідні документи, які підтверджують законність здійснення моніторингу закупівлі, саме Південним офісом Держадутслужби м. Одеси просимо додати у сканованому електронному вигляді).

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2021-10-06 13:57:56

Відповідь на звернення щодо висновку

Південним офісом Держаудитслужби здійснено моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи (Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) ), яка проводилась Департаментом комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради (далі - Замовник).
Результати моніторингу закупівлі відображені у висновку від 30.09.2021, який оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до норм частини шостої статті 8 Закону.
Замовником в електронній системі закупівель 05.10.2021 17:05:38 оприлюднено звернення за роз’ясненням щодо висновку.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23, та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
Під час проведення моніторингу Замовнику було надано запит на пояснення від 09.09.2021 щодо документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Однак пояснення стосовно вищезазначеного питання Замовником на запит Південного офісу Держаудитслужби не надано, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Водночас, зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 пункту 1 Положення про Південний офіс Дердаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на території інших адміністративно-територіальних одиниць Південний офіс Держаудитслужби та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
Слід зазначити, що моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби здійснено на підставі доручення Держаудитслужби від 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021, яке підписано заступником Голови Державної аудиторської служби України.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку

2021-10-07 16:34:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг" 31 598 532,00
UAH з ПДВ
31 423 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Інтеграція Поділля 31 518 498,00
UAH з ПДВ
31 518 498,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 квітня 2021 14:07
Електронний підпис
28 квітня 2021 14:03
ст. 17.pdf
28 квітня 2021 14:02
352.imd
28 квітня 2021 13:11
кошториси.rar
28 квітня 2021 13:05
кошториси ПДФ 1.rar
23 квітня 2021 22:01
Електронний підпис
23 квітня 2021 21:59
кошториси ПДФ 2.rar
23 квітня 2021 21:59
ст. 17 п.12.pdf
23 квітня 2021 21:59
352.imd
23 квітня 2021 21:59
кошториси.rar
23 квітня 2021 21:59
ч. 2 ст. 17.pdf
23 квітня 2021 21:59
подолян мвс.pdf
23 квітня 2021 21:59
кошториси ПДФ 1.rar
20 квітня 2021 13:26
Електронний підпис
20 квітня 2021 12:56
ст. 17 п.9.pdf
20 квітня 2021 12:56
ст. 17 п. 2, 3.pdf
20 квітня 2021 12:56
ст. 17 п.8.pdf
20 квітня 2021 12:29
ст. 17 п.4.pdf
20 квітня 2021 11:58
договірна 2.rar
20 квітня 2021 11:58
договірна 1.rar
20 квітня 2021 11:58
кошториси.rar
20 квітня 2021 11:58
352.imd
20 квітня 2021 11:28
реєстр.pdf
19 квітня 2021 20:45
довідка платник ПДВ.pdf
19 квітня 2021 20:45
наявність обладнання.pdf
19 квітня 2021 20:45
статут.pdf
19 квітня 2021 20:45
подолян мвс.pdf
19 квітня 2021 20:45
ст. 17 п.12.pdf
19 квітня 2021 20:45
фінансова звітність.pdf
19 квітня 2021 20:45
витяг зі статуту.PDF
19 квітня 2021 20:45
Відгук Людавка.pdf
19 квітня 2021 20:45
ст.17 п.13.pdf
19 квітня 2021 20:45
ст. 17 п.5.pdf
19 квітня 2021 20:45
ст. 17 п.6.pdf
19 квітня 2021 20:45
проект договору.pdf
19 квітня 2021 20:45
наявність працівників.PDF
19 квітня 2021 20:45
лист-санкції.pdf
19 квітня 2021 20:45
реестр.pdf
19 квітня 2021 20:45
оперативні санкції.pdf
19 квітня 2021 20:45
ст. 358.pdf
19 квітня 2021 20:45
календарний план.pdf
19 квітня 2021 20:45
ліцензія.PDF

Публічні документи

20 квітня 2021 18:51
Електронний підпис
20 квітня 2021 18:49
Статут (1).pdf
20 квітня 2021 18:49
паспорт.pdf
20 квітня 2021 18:49
опис.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 7-1-1.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 6-1-4.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 6-1-3.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 6-1-2.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 6-1-1.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 5-2-7.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 5-2-6.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 5-2-5.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 5-2-4.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 5-2-3.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 5-2-2.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 5-2-1.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 5-1-3.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 5-1-2.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 5-1-1.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 4-1-2.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 4-1-1.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 2-4-1.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 2-3-2.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 2-3-1.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 2-2-3.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 2-2-2.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 2-2-1.PDF
20 квітня 2021 18:49
ЛК 2-1-1.PDF
20 квітня 2021 18:49
Лист відгук ФОНД.PDF
20 квітня 2021 18:49
Календарний графік.PDF
20 квітня 2021 18:49
Договірна ціна.PDF
20 квітня 2021 18:49
Договір Фонд.pdf
20 квітня 2021 18:49
Довідка про досвід.PDF
20 квітня 2021 18:49
Довідка працівники.PDF
20 квітня 2021 18:49
Довідка обладнання.PDF
20 квітня 2021 18:49
Довідка КБ-3 ФОНД СІБ.PDF
20 квітня 2021 18:49
Довідка без авансу.PDF
20 квітня 2021 18:49
Декларації.pdf
20 квітня 2021 18:49
Витяг ЄДР (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

ст. 17 п.6.pdf

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

ст. 17 п.4.pdf

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

ст. 17 п. 2, 3.pdf

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

ст. 17 п.12.pdf

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ст.17 п.13.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

ст. 17 п.8.pdf

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

ст. 17 п.9.pdf

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ Інтеграція Поділля

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг"
#35445880
Переможець 31 423 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2021 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2021 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг"
#35445880
31 423 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 11:41
доп.угода №619 від 22.12.2022.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 11:41
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 11:12
доп.угода. №324 від 16.11.2021.PDF зміни до договору
17 листопада 2021 11:08
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2021 15:05
доп. угода № 225 від 17.09.2021.PDF зміни до договору
17 вересня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 15:27
договір №95 від 07.05.2021.pdf укладений
07 травня 2021 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №95
Договір:
Номер додаткової угоди: №225
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у договорі
Номер договору про закупівлю: №95
Договір:
Номер додаткової угоди: №324
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зазначено у дождатковій угоді
Номер договору про закупівлю: №95
Договір:
Номер додаткової угоди: №619
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML