Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34849106 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Черноус Віталій Вікторович 380432595359 dkgb_tender@vmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2021 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2021 14:22 |
Очікувана вартість: | 34 958 350,01 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 174 791,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов зазначених у тендерній документації та проекті договору. Місцезнаходження замовника: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21100. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена у розділі "ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2021 16:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 16:43 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).rtf | |
05 квітня 2021 16:43 |
Додаток 1 до тендерної документації (Проект договору ).doc | |
05 квітня 2021 16:43 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовник відповідно до статті 16 Закону має право вимагати підтвердження досвіду від учасника в частині виконання таких же самих робіт. Законом не передбачено механізм, яким Замовник може це вимагати. Він встановлює кваліфікаційні критерії на свій розсуд. Це право замовника вимагати повністю виконаний договір. Немає жодної норми в Законі, яка б обмежувала Замовника в цьому. До того ж Замовником не встановлено обмеження у часових рамках щодо виконання договору.
З метою підтвердження досвіду укладання аналогічних договорів учасник повинен подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином. Документи, які подаються учасником в якості доказів виконання договору повинні свідчити про відсутність порушень наданого учасником договору.
Тому, за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає за видом та за предметом закупівлі, а саме: будівництво/реконструкція об’єкту пов’язаного із поводженням з побутовими відходами.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-08-000095 ● d48cb5fdb6af4d949c04d76a4fddf438
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2021 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2021 Одеса № 525
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.09.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 08.09.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 № 525
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
12 UA-2021-04-05-007179-с 05.04.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-09 13:51:46
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-14 16:01:47
Пояснення.
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2021-09-08-000088 із закупівлі «Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» від 09.09.2021 року.
Відповідно до наказу від 08.09.2021 № 525 Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби м. Одеси «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)», № оголошення UA-2021-04-05-007179-c.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 09.09.2021 року. Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби м. Одеси.
Відповідно до Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" статтею 5 пунктами 3-4 передбачено, що перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Результати перевірки закупівель викладаються в акті перевірки закупівель.
Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Територіальне місце розташування юридичної особи, що перевіряється та об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка місто Вінниця.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-24 08:51:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем товариство з обмеженою відповідальністю «Подільський будівельний інжиніринг» (далі - ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг») тоді як учасником надано лист-згоду, який містить технічне завдання не у повному обсязі, а саме: відсутні види робіт передбачені п. 575-580 Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД) «Технічне завдання» - навантаження смiття вручну, перевезення сміття до 20 км, монтаж трансформатора силового, авто- трансформатора або масляного реактора, маса до 3 т, дрiт сталевий, трансформатор трифазовий масляний з двома, обмотками ТМ-250/10 У1, монтаж iзолятора проходного армованого напругою до 10 кВ?
При цьому відповідно до Додатку 2 до ТД Замовник встановив таку вимогу - для підтвердження виконання робіт згідно даного технічного завдання учасник надає технічне завдання та відповідний лист-згоду у складі своєї тендерної пропозиції.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» тоді як учасником надано акти приймання виконаних будівельних робіт КБ2в на суму 123 450,43 грн та на суму 175 908,02 грн, які завантажені файлами акт7.pdf та акт17.pdf відповідно, не у повному обсязі, а саме: відсутня перша сторінка?
При цьому відповідно до підпункту 5.1.1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати в тому числі копію не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, а так само разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, в тому числі підтверджують часткове виконання договорів, копії яких надані у складі тендерної пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-29 15:57:11
Пояснення.
Начальнику
відділу контролю
у сфері закупівель
державної аудиторської
служби України
південного офісу
держаудитслужби
Самокіш Світлані
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2021-09-08-000095 із закупівлі «Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» від 24.09.2021 року.
Відповідно до наказу від 08.09.2021 № 525 Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби м. Одеси «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)», № оголошення UA-2021-04-05-007179-c від 05.04.2021.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 24.09.2021 року. Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби м. Одеси.
По питанню першому, щодо відсутності в листі-згоді видів робіт по пп. 575-580 згідно додатку 2 до тендерної документації зазначаємо: учасником було оприлюднено 20.04.2021 об 11:58:04 інший файл «кошторис» в якому повністю відображена інформація щодо пп. 575-580, які зазначені у додатку 2 до тендерної документації. Чим і підтверджено вимогу про підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником (відповідна підтверджуюча інформація пропозиції учасника містяться на сайті https://prozorro.gov.ua/ та додатково додається).
По питанню другому зазначаємо, що у згаданій вами оприлюдненій інформації пропозиції учасника наявні всі сторінки акту виконаних робіт № 7 та акту виконаних робіт №17 (відповідна підтверджуюча інформація пропозиції учасника містяться на сайті https://prozorro.gov.ua/ та додатково додається).
Чим і дотримано усіх вимог тендерної документації. Підстав для відхилення пропозиції учасника відсутні. Разом із тим хочемо зазначити, що відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та інших підзаконних актів до складу органів Державної аудиторської служби України належать Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи: Північний офіс Держаудитслужби (м. Київ та Київська область, Вінницька, Житомирська, Черкаська, Чернігівська області); Північно-східний офіс Держаудитслужби (Харківська, Полтавська, Сумська, Луганська області); Південний офіс Держаудитслужби (Одеська, Миколаївська, Херсонська області, АР Крим); Західний офіс Держаудитслужби (Львівська, Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Рівенська, Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька області); Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська, Донецька, Запорізька, Кіровоградська області).
Згідно Положення про органи Державної аудиторської служби міжрегіональні територіальні органи Держаудитслужби виконують покладені завдання та функції в межах своїх повноважень на відповідній території, крім функцій, зазначених в пунктах 10 (забезпечує участь представників Держаудитслужби в ревізійних комісіях господарських організацій, у яких корпоративні права держави перевищують 50 відсотків статутного капіталу); 12 (подає щомісяця Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України і Мінфіну звіти про узагальнені результати контролю за дотриманням бюджетного законодавства); 13 (здійснює управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління Держаудитслужби); 16 здійснює міжнародне співробітництво з питань, що належать до компетенції Держаудитслужби) про що зазначено на офіційному сайті: http://dkrs.kmu.gov.ua/kru/uk/publish/article/132924.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України щодо здійснення моніторингу закупівель» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом, проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-10-05 17:05:38
звернення за розясненням щодо висновку.
Начальнику
відділу контролю
у сфері закупівель
державної аудиторської
служби України
південного офісу
держаудитслужби
Самокіш Світлані
Звернення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до органів державного фіскального контролю за роз’ясненнями змісту висновку про результати моніторингу закупівлі «Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)» від 30.09.2021 року.
Відповідно до наказу від 08.09.2021 № 525 Державної аудиторської служби України Південного офісу Держаудитслужби м. Одеси «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (Класифікатор ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи)», № оголошення UA-2021-04-05-007179-c від 05.04.2021..
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2021-09-08-000095 від 24.09.2021. Керуючись вимогами абзацу 1 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці звертається до органу державного фіскального контролю за роз’ясненнями змісту висновку та наших зобов’язань, визначених у висновку.
У констатуючій частині оприлюдненого висновку Державної аудиторської служби України зазначено: не надано пояснення та не дотримано вимог частини 5 статті 8 Закону.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону «Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.»
Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. При цьому згідно з частиною першою статті 255 Цивільного кодексу України, якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку.
Департаментом комунального господарства та благоустрою оприлюднено пояснення 14.09.2021 об 16:01:47 на запит про надання пояснення від 09.09.2021 та пояснення 29.09.2021 об 15:57:11 на запит про надання пояснення від 24.09.2021, чим і дотримано вимог частини 5 ст. 8 Закону. Відповідна підтверджуюча інформація містяться на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-05-007179-c.
Чим і дотримано частину 5 статті 8 Закону.
Відповідно до Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та інших підзаконних актів до складу органів Державної аудиторської служби України належать Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи: Північний офіс Держаудитслужби (м. Київ та Київська область, Вінницька, Житомирська, Черкаська, Чернігівська області); Північно-східний офіс Держаудитслужби (Харківська, Полтавська, Сумська, Луганська області); Південний офіс Держаудитслужби (Одеська, Миколаївська, Херсонська області, АР Крим); Західний офіс Держаудитслужби (Львівська, Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Рівенська, Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька області); Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська, Донецька, Запорізька, Кіровоградська області).
Згідно Положення про органи Державної аудиторської служби міжрегіональні територіальні органи Держаудитслужби виконують покладені завдання та функції в межах своїх повноважень на відповідній території, крім функцій, зазначених в пунктах 10 (забезпечує участь представників Держаудитслужби в ревізійних комісіях господарських організацій, у яких корпоративні права держави перевищують 50 відсотків статутного капіталу); 12 (подає щомісяця Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України і Мінфіну звіти про узагальнені результати контролю за дотриманням бюджетного законодавства); 13 (здійснює управління об’єктами державної власності, що належать до сфери управління Держаудитслужби); 16 здійснює міжнародне співробітництво з питань, що належать до компетенції Держаудитслужби) про що зазначено на офіційному сайті: http://dkrs.kmu.gov.ua/kru/uk/publish/article/132924 .
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України щодо здійснення моніторингу закупівель» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом, проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Перевірка закупівель у замовників проводиться за місцезнаходженням юридичної особи, що перевіряється, чи за місцем розташування об’єкта права власності, щодо якого проводиться перевірка, і полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Моніторинг закупівлі здійснюється за місцезнаходженням органу державного фінансового контролю.
Просимо надати роз’яснення щодо правомірності проведення моніторингу процедур публічних закупівель департаменту комунального господарства та благоустрою (відповідні документи, які підтверджують законність здійснення моніторингу закупівлі, саме Південним офісом Держадутслужби м. Одеси просимо додати у сканованому електронному вигляді).
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-10-06 13:57:56
Відповідь на звернення щодо висновку
Південним офісом Держаудитслужби здійснено моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи (Будівництво комплексу по знешкодженню побутових відходів (на території Людавської сільської ради Жмеринського району Вінницької області) ), яка проводилась Департаментом комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради (далі - Замовник).
Результати моніторингу закупівлі відображені у висновку від 30.09.2021, який оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до норм частини шостої статті 8 Закону.
Замовником в електронній системі закупівель 05.10.2021 17:05:38 оприлюднено звернення за роз’ясненням щодо висновку.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23, та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
Під час проведення моніторингу Замовнику було надано запит на пояснення від 09.09.2021 щодо документів на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Однак пояснення стосовно вищезазначеного питання Замовником на запит Південного офісу Держаудитслужби не надано, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Водночас, зазначаємо, що відповідно до абзацу 5 пункту 1 Положення про Південний офіс Дердаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на території інших адміністративно-територіальних одиниць Південний офіс Держаудитслужби та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників.
Слід зазначити, що моніторинг вищезазначеної процедури закупівлі Південним офісом Держаудитслужби здійснено на підставі доручення Держаудитслужби від 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021, яке підписано заступником Голови Державної аудиторської служби України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку
2021-10-07 16:34:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг" |
31 598 532,00
UAH з ПДВ
|
31 423 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Інтеграція Поділля |
31 518 498,00
UAH з ПДВ
|
31 518 498,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Подільський будівельний інжиніринг" #35445880 |
Переможець |
31 423 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 11:41
|
доп.угода №619 від 22.12.2022.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2021 11:12
|
доп.угода. №324 від 16.11.2021.PDF | зміни до договору |
17 листопада 2021 11:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 15:05
|
доп. угода № 225 від 17.09.2021.PDF | зміни до договору |
17 вересня 2021 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 15:27
|
договір №95 від 07.05.2021.pdf | укладений |
07 травня 2021 15:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №225 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у договорі |
Номер договору про закупівлю: | №95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №324 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зазначено у дождатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №619 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |