Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт (внутрішніх приміщень) ДНЗ № 2 по вул. Кітченка,3 в м. Васильків Київської області»
Очікувана вартість
9 357 844,80 UAH
UA-2021-04-05-006835-c e436fc9e6d6543fcaa6ae44b081fd0fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучерина Тетяна Олександрівна

380457121402 osvita54@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Васильківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05408349
Місцезнаходження: 08600, Україна , Київська обл., Васильків, вул. Покровська, 15/1
Контактна особа: Кучерина Тетяна Олександрівна
380457121402
osvita54@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2021 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 квітня 2021 12:04
Очікувана вартість: 9 357 844,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 578,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46798.22 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1)відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2)непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3)ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4)ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Роботи на Об’єкті повинні виконуватись у відповідності з кошторисною документацією, державними будівельними нормами та технічними умовами, якісно і в строк. Якість Робіт повинна відповідати ДБН, Правилам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Матеріали, устаткування та роботи повинні відповідати вимогам технічних регламентів, процедурам підтвердження відповідності та придатності, ДБН прийнятим в Україні.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт (внутрішніх приміщень) ДНЗ № 2 по вул. Кітченка,3 в м. Васильків Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, Васильків, Кітченка, 3, ДНЗ №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 100% післяплата в термін не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за формою №КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт (за формою №КБ-3). Розрахунки за виконані Роботи здійснюються шляхом поетапної оплати по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Кінцевий розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі
Опис: Інформація в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі
Опис: Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі
Опис: Інформація в довільній формі про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі
Опис: нформація в довільній формі про те, що в учасника відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) шляхом здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 квітня 2021 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2021 16:13
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-05-006835-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", Код ЄДРПОУ:40724648
Дата подання: 04 травня 2021 13:22
Неправомірне визначення переможця
Шановний замовник дуже цікава ваша позиція стосовно оцінки пропозицій учасників, адже незрозуміло наступне:
1. відповідно розділу 3 пункту 1 учасник у складі пропозиції надає Лист-погодження учасника з умовами проєкту Договору та завірену кожну сторінку проєкту Договору печаткою (у разі використання) та/або підписом.
В Переможця наявний лист-погодження, але відсутній завірена кожна сторінка проєкту Договору печаткою (у разі використання) та/або підписом.
2. Відповідно додатку 2 Учасник надає гарантійний лист в довільній формі за підписом учасника або представника учасника та завірений печаткою (у разі використання) щодо виконання робіт, відповідно до технічного завдання Замовника, вимог кошторисної документації та ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, а також матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання будуть відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, кошторисній документації та договору.
В Переможця відсутній такий гарантійний лист.
3. Відповідно додатку 2 (Учасник повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (надати копію ліцензії з додатками (у разі їх наявності) у складі тендерної пропозиції, а за відсутності ліцензії, пояснювальний лист).Учасник повинен надати копію чинного дозволу (декларації) на проведення робіт підвищеної небезпеки, зокрема (але не виключно) на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.)
та відповідно додатку 1 розділ V пункт 2 (Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру, виданого учаснику, який дозволяє йому займатися відповідною господарською діяльністю.)
В Переможця відсутні пояснювальний лист відсутності дозволу та/або довідка в довільній формі про навність такого лозволу та/або документ дозвільного характеру, а саме:
- Відповідно Додатоку 2 до Порядку в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 Затверджений перелік робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу:
- Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо).
- Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти.
- Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
Вимагаємо Замовника уважніше розглянути пропозицію ТОВ «Альянс Строй Качество» на відповідність вимогам тендерної документації, наявність документів дозвільного характеру, який дозволяє йому займатися відповідною господарською діяльністю та скасувати протокольне рішення № 254 від 30 квітня 2021 року про визнання Переможцем ТОВ «Альянс Строй Качество»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2021 19:18
Доброго дня, шановний Учаснику.
Відповідно розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, одним з яких є: Лист-погодження учасника з умовами проєкту Договору та завірити кожну сторінку проєкту Договору печаткою (у разі використання) та/або підписом. Учасник у складі своє пропозиції надав лист «письмова згода з договором», а також «письмову згоду учасника», згідно форми, зазначеної в Додатку 4 до тендерної документації та прикріпив проєкт Договору. Кожну сторінку проєкту Договору учасник завірив печаткою та підписом. Відповідно Додатку 2 учасник повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом (надати копію ліцензії з додатками (у разі їх наявності) у складі тендерної пропозиції, а за відсутності ліцензії, пояснювальний лист). Також Учасник повинен надати копію чинного дозволу (декларації) на проведення робіт підвищеної небезпеки, зокрема (але не виключно) на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. Згідно Додатоку 2 до Порядку в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 затверджений перелік робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу групи А та відповідно пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» зазначено, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій (строк дії дозволу становить: на виконання робіт або на експлуатацію машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки - п'ять років (з подальшим його продовженням); на застосування машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки – безстроково). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано пояснювальний лист щодо відсутності ліцензії та надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

04 травня 2021 13:22
Скарга Кітченка 3.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-11-000033 ● a7781c8e004a4371ac676817072d03e0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021 11:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.06.2021 № 180

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-04-05-006835-c 05.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-06-11 22:47:32

Надання заперечень про безпідставний початок моніторингу

Стаття 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) регулює «Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель». Згідно ч.2 цієї Статті одним із рішеннь про початок моніторингу процедури закупівлі можуть бути дані автоматичних індикаторів ризиків.
Згідно інформації розміщеної в електронній системі закупівель, рішенням про початок моніторингу були дані індикатора ризиків: Risk-1-8-1, а саме: завчасне укладення та оприлюднення замовником договору про закупівлю за результатами проведеної процедури закупівлі (до 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). Етапом закупівлі, щодо якої індикатор Risk-1-8-1 є актуальним – це оприлюднення договору про закупівлю.
Відповідно до абз.2 ч.5 ст.8 Закону Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст.33 Закону, рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі та протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до ч.5 ст.33 Закону, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Управлінням освіти Васильківської міської ради «05» квітня 2021 року було оголошено процедуру закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт (внутрішніх приміщень) ДНЗ № 2 по вул. Кітченка,3 в м. Васильків Київської області». Замовник визначив Учасника ТОВ «Альянс Строй Качество» переможцем 30 квітня 2021 року та того ж дня оприлюднив рішення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до вищезазначених даних, період оскарження був з 01 травня 2021 року по 11 травня 2021 року (00:00 год.) Звертаємо увагу, що Договір з переможцем укладено 12 травня 2021 року та оприлюднено (згідно п.10 ч.1 ст.10 Закону) 13 травня 2021 року. Таким чином, договір про закупівлю було укладено на 12 день, тобто не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, при цьому не порушивши ч.5 ст.33 Закону.
Слід зазначити, що індикатор Risk-1-8-1 є актуальним на етапі оприлюднення договору про закупівлю, а не на стадії виконання договору про закупівлю, тобто рішення про початок моніторингу, згідно з даними індикатора ризиків Risk-1-8-1 є безпідставним.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2021-06-17 15:25:14

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт (внутрішніх приміщень) ДНЗ № 2 по вул. Кітченка, 3 в м. Васильків Київської області » очікуваною вартістю 9 357 844,80 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-04-05-006835-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-06-23 17:04:30

Надання пояснень

Пояснення (інформація та документи), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (закупівля UA-2021-04-05-006835-c)
Закупівля: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт (внутрішніх приміщень) ДНЗ № 2 по вул. Кітченка,3 в м. Васильків Київської області» (код ДК 021:2015 — 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Управління освіти Васильківської міської ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Кошторисна документація на капітальний ремонт (внутрішніх приміщень) ДНЗ № 2 по вул. Кітченка,3 в м. Васильків Київської області розроблена на підставі завдання замовника на виготовленння кошторисної документації. Передбачено виконання робіт з капітального ремонту в повному обсязі, а саме: стіни, двері, вікна, підлога, опорядження внутрішнє, покращення енергозбереження будівлі, утеплення цоколя вище позначки землі, вентиляція та кондиціювання, опалення, водопровід, каналізація, електротехнічні роботи, устаткування системи зв`язку, пожежна сигналізація і оповіщення про пожежу, охоронна сигналізація, відеоспостереження, пусконалагоджувальні роботи та інші роботи, згідно з кошторисною документацією.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Слід зазначити, що дана кошторисна документація пройшла обов’язкову експертизу та затверджена Експертним звітом щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт (внутрішніх приміщень) ДНЗ № 2 по вул. Кітченка,3 в м. Васильків Київської області». Експертиза проведена ТОВ «Укрекспертизагруп» у м. Київ.
Очікувана вартість, згідно зведеного кошторису дорівнює: "Разом по главах 1-9" + "Кошторисний прибуток (П)" + "Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ)" + "Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва" + "Кошти на покриття додаткових витрат , пов’язаних з інфляційними процесами (І) (К=0,5)") + ПДВ 20%. Розмір бюджетного призначення дорівнює очікуваній вартості предмета закупівлі.
Кошторисна документація та експертний звіт додається.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланнями:
https://doshkillyavasilkiv.jimdofree.com/прозорість/
https://www.facebook.com/106514764881130/posts/117058463826760/

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-8-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "РЕМБУД КОМ" 8 089 411,03
UAH з ПДВ
8 089 411,03
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Альянс Строй Качество 8 800 100,02
UAH з ПДВ
8 800 100,02
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" 9 006 730,69
UAH з ПДВ
9 006 730,69
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛВІ БУД" 9 214 380,00
UAH з ПДВ
9 214 380,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 квітня 2021 14:12
Електронний підпис
24 квітня 2021 14:10
Договір Сніткоо.pdf
24 квітня 2021 14:00
Електронний підпис
24 квітня 2021 13:59
Пояснююча записка.pdf
24 квітня 2021 13:59
Накази, ЦПХ.pdf
24 квітня 2021 13:59
Договір Таращук.pdf
24 квітня 2021 13:59
Договір Снітко.pdf
24 квітня 2021 13:59
Договір Небога.pdf
24 квітня 2021 13:59
Договір Грибова.pdf
24 квітня 2021 13:59
Договір Бондаренко.pdf
20 квітня 2021 11:42
Електронний підпис
20 квітня 2021 11:41
2) Ст.17.pdf
20 квітня 2021 11:15
Електронний підпис
20 квітня 2021 11:11
29) Накази.pdf
20 квітня 2021 11:11
28) СТАТУТ.PDF
20 квітня 2021 11:11
28) Завірений статут.pdf
20 квітня 2021 11:11
27) Гарантійний лист.pdf
20 квітня 2021 11:11
26) Гарантійний лист.pdf
20 квітня 2021 11:11
25) Довідка.pdf
20 квітня 2021 11:11
24) Гарантійний лист.pdf
20 квітня 2021 11:11
23)Ліцензія, дозволи.pdf
20 квітня 2021 11:11
20) Довідка згода.pdf
20 квітня 2021 11:11
19) Лист-згода.pdf
20 квітня 2021 11:11
18) Витяг ПДВ.PDF
20 квітня 2021 11:11
16) Пояснююча записка.pdf
20 квітня 2021 11:11
16) Календарний графік.pdf
20 квітня 2021 11:11
16) Договірна ціна.pdf
20 квітня 2021 11:11
15) Довідка щодо вимог.pdf
20 квітня 2021 11:11
14) Відповідність ст.17.pdf
20 квітня 2021 11:11
9) Цінова пропозиція.pdf
20 квітня 2021 11:11
8) Письмова згода.pdf
20 квітня 2021 11:11
7) Довідка про учасника.pdf
20 квітня 2021 11:11
2) Довідки ст.17.pdf
20 квітня 2021 11:11
1.4) Фінансовий звіт 2020.pdf
20 квітня 2021 11:11
1.3) Лист-відгук.pdf
20 квітня 2021 11:11
1.2) Накази, ЦПХ.pdf
20 квітня 2021 11:11
1.2) Довідка працівникм.pdf

Публічні документи

07 травня 2021 10:43
Електронний підпис
07 травня 2021 10:36
Довідки ст.17 прометей.pdf
07 травня 2021 10:36
мвс кирилов.pdf
07 травня 2021 10:36
ст.17 альянс.pdf
07 травня 2021 10:36
мвс козак.pdf
07 травня 2021 10:36
Довідка дфс.pdf
29 квітня 2021 11:11
Електронний підпис
29 квітня 2021 10:15
Довідка МТБ.pdf
29 квітня 2021 10:15
Наказ керівник робіт.pdf
29 квітня 2021 10:15
працівниеи прометей.pdf
20 квітня 2021 13:49
Електронний підпис
20 квітня 2021 13:27
ст. 17.pdf
20 квітня 2021 13:27
лист фін. звіт.pdf
20 квітня 2021 13:27
лист ліцензія.pdf
20 квітня 2021 13:27
згода на обробку даних.pdf
20 квітня 2021 13:27
згода з договором.pdf
20 квітня 2021 13:27
захист довкілля.pdf
20 квітня 2021 13:27
тех. паспорти.pdf
20 квітня 2021 13:27
договір техніка.pdf
20 квітня 2021 13:27
мат-тех. база.pdf
20 квітня 2021 13:27
досвід.pdf
20 квітня 2021 13:27
накази субпідрядник.pdf
20 квітня 2021 13:27
МТБ прометей.pdf
20 квітня 2021 13:27
договір субпідряд.pdf
20 квітня 2021 13:27
Довідки Прометей.pdf
20 квітня 2021 13:27
довідка субпілрядники.pdf
20 квітня 2021 13:27
довідка субпідряд.pdf
20 квітня 2021 13:27
посвідчення.pdf
20 квітня 2021 13:27
накази працівники.pdf
20 квітня 2021 13:27
договори цпх.pdf
20 квітня 2021 13:27
договір кощторисник.pdf
20 квітня 2021 13:27
довідка працівники.pdf
20 квітня 2021 13:27
довідка повноваження.pdf
20 квітня 2021 13:27
довідка огляд.pdf
20 квітня 2021 13:27
графік.pdf
20 квітня 2021 13:27
Fw_ ГАРАНТІЯ 4306-21.zip
20 квітня 2021 13:27
фін. звіт.pdf
20 квітня 2021 13:27
статут.pdf
20 квітня 2021 13:27
Паспорт директор.pdf
20 квітня 2021 13:27
декларація.pdf
20 квітня 2021 13:27
витяг ПДВ.pdf
20 квітня 2021 13:27
витяг єдр.pdf
20 квітня 2021 13:27
виписка ЄДР.pdf
20 квітня 2021 13:27
пропозиція.pdf

Публічні документи

20 квітня 2021 21:48
Електронний підпис
20 квітня 2021 21:48
Електронний підпис
20 квітня 2021 21:48
Електронний підпис
20 квітня 2021 21:48
Електронний підпис
20 квітня 2021 21:34
Додаток 2.rar
20 квітня 2021 21:34
Додаток 1 ч 5.rar

Публічні документи

20 квітня 2021 14:40
Електронний підпис
20 квітня 2021 14:39
Страхова гарантія.zip
20 квітня 2021 14:39
Технінча частина.zip
20 квітня 2021 14:39
Кваліфікаціна частина.zip
20 квітня 2021 14:39
Інші документи.zip
20 квітня 2021 14:39
Довідки, листи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМБУД КОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

Службову (посадову) особу директора Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМБУД КОМ» – Ременець Олександр Васильйович, якого уповноважено (відповідно до Статуту), який підписав тендерну пропозицію, не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчиненене з корисливих мотивів (зокрема пов’язаних з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

Службову (посадову) особу директора Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМБУД КОМ» – Ременець Олександр Васильович, якого уповноважено учасником представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕМБУД КОМ» не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ Альянс Строй Качество

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

службова (посадова) особа ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО», а саме Козак Вадим Павлович, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

службову (посадову) особу ТОВ «АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО», а саме Козака Вадима Павловича, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Здійснення підтвердження під час подання тендерної пропозиції або заповнення електронного поля "Заява" або надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

ТОВ "АЛЬЯНС СТРОЙ КАЧЕСТВО» не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

надання в складі пропозиції довідки в довільній формі

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛВІ БУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

в учасника відсутня заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "РЕМБУД КОМ"
#42496221
Відхилено 8 089 411,03
UAH з ПДВ
26 квітня 2021 17:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2021 17:08
ТОВ Альянс Строй Качество
#36506603
Переможець 8 800 100,02
UAH з ПДВ
30 квітня 2021 20:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 квітня 2021 16:38

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», зазначеного в Додатку 1 до тендерної документації: 1) Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації № 60 від 16.04.2021 року із зазначенням невідповідності посади та ПІБ працівників, що замовник вважає технічною помилкою. Однак, на підтвердження, зазначеного в довідці працівника Авраменко Вадима Васильвича, монтажник будівельний – учасник надав наказ №3-01 від 01 червня 2020 року. На підтвердження, зазначеного в довідці працівника - Ременець Ігор Васильвич, муляр – учасник надав наказ №3-02 від 01 червня 2020 року. 2) На підтвердження, зазначеного в довідці, найманого працівника – інженер з охорони праці та пожежної безпеки Зайков Андрій Аандрійович - учасник надав цивільно-правовий договір б/н від 14 квітня 2021 року з гр. Зайков Андрій Аандрійович. Одчасник не надав посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та/або основ електробезпеки та/або пожежної безпеки; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.81-18. (Учасник надав посвідчення №24019461 інженера з охорони праці та пожежної безпеки Зайков Андрія Андрійовича, місце роботи ТОВ «Техком АВ» та посвідчення №38-18-7 інженера з охорони праці Зайков Андрія Андрійовича, місце роботи ТОВ «Транс Лайн Груп» про перевірку знань з питань охорони праці у відповідності до НПАОП 0.00-4.12-05). 3) На підтвердження, зазначеного в довідці, найманого працівника – головного інженера в частині пожежної безпеки Снітко Андрія Миколайовича - учасник надав цивільно-правовий договір №3 від 14 квітня 2021 року без зазначеного додатку в договорі, що є невід’ємною частиною договору. 4) На підтвердження, зазначеного в довідці, найманого працівника – електромонтера, Таращук Сергія Олексійовича - учасник надав цивільно-правовий договір №2 від 14 квітня 2021 року без зазначеного додатку в договорі, що є невід’ємною частиною договору. 5) На підтвердження, зазначеного в довідці, найманого працівника – слюсар-сантехніка Бондаренко Івана Миколайовича, учасник надав цивільно-правовий договір №5 від 14 квітня 2021 року без зазначеного додатку в договорі, що є невід’ємною частиною договору та не підтвердив вимогу замовника, а саме наявність слюсара-сантехніка не нище 5-го розряду. (Учасник у складі своєї пропозиції надав Диплом про освіту №14167 Бондаренко Івана Михайловича про присвоєння кваліфікації слюсар-сантехнік 4-го розряду, газозварник третього розряду, а також надано вибіркові сторінки трудової книжки Бондаренко Івана Михайловича та завірені ТОВ «РЕМБУД КОМ»). 6) Учасник не підтвердив наявність працівника інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та не надав копію чинного кваліфікаційного сертифікату. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Замовник вимагав надати довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи на займаній посаді, форма трудових відносин (основне місце роботи (штатний працівник) або неосновне місце роботи (найманий працівник), кваліфікація за освітою. Обов'язкова наявність в учасника працівників: - головного інженера або інженера з охорони праці та надати посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та/або основ електробезпеки та/або пожежної безпеки; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.81-18. - електромонтера не нище 4-го розряду з допуском в електроустановках до 1000 В. та надати чинне посвідчення з відміткою дати наступної перевірки знань; - слюсар-сантехніка не нище 5-го розряду; - керівник робіт та/або головний інженер в частині пожежної безпеки, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань: або “Цивільна безпека” або “Пожежна безпека” чи інша спеціальність, пов’язана з пожежною/цивільною безпекою, або “Автоматизація та приладобудування”, або “Електроніка та телекомунікації”, або “Електрична інженерія”, що підтверджується наданням копії відповідного диплому про освіту. - інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та надати копію чинного кваліфікаційного сертифікату. На підтвердження наявності трудових відносин (у відповідності до наведеної довідки згідно п.2.1), необхідно надати копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників або копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин. ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинен подати учасник ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1) Привести довідку у відповідність, а також підтвердити (відповідно довідці) трудові відносини працівників Авраменко Вадима Васильвича та Ременеця Ігоря Васильвича. 2) Привести довідку у відповідність, а також підтвердити (відповідно довідці) трудові відносини з інженером з охорони праці та пожежної безпеки та надати посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці та/або основ електробезпеки та/або пожежної безпеки; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.81-18. 3) Привести довідку у відповідність, а також підтвердити (відповідно довідці) трудові відносини з працівником – головним інженером в частині пожежної безпеки. 4) Привести довідку у відповідність, а також підтвердити (відповідно довідці) трудові відносини з працівником – електромонтером не нище 4-го розряду з допуском в електроустановках до 1000 В. та надати чинне посвідчення з відміткою дати наступної перевірки знань. 5) Привести довідку у відповідність, а також підтвердити (відповідно довідці) трудові відносини з працівником – слюсар-сантехніком не нище 5-го розряду. 6) Привести довідку у відповідність, а також підтвердити наявність працівника інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та надати копію чинного кваліфікаційного сертифікату.

Документи

26 квітня 2021 16:52
Електронний підпис
26 квітня 2021 16:51
Протокол 246.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасник залучає потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників та надав у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку субпідрядника №108 від 14 квітня 2021 року, підготовлену відповідно до вимог пп.1.1-1.2 Додатку 1 до тендерної документації. В довідці субпідрядника вказано «Прилад для вимірювання електричних величин (мегаомметр М 4100/3, частотомір, кабельні тестери та аналізатори, вольтметр)», де зазначено «кількість 1 шт.», однак в дужках зазначається перелік різних приладів, відповідно учасник повинен підтвердити правові підстави користування по кожному найменуванню та одиниці, зазначену у довідці. 2. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник залучає потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників, та надав у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку субпідрядника №52 від 14.04.2021 року, підготовлену відповідно до вимог пп.2.1-1.3 Додатку 1 до тендерної документації. Однак, на підтвердження вимоги наявності в учасника працівника керівник робіт та/або головний інженер в частині пожежної безпеки, в довідці субпідрядника вказаний Головний інженер (без уточнення діяльності в частині пожежної безпеки) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: *В Додатку 1 до тендерної документації зазначено: "У разі, якщо учасник для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному(им) критерію(ям), визначеному(им) у п.1 та/або п.2 цього Додатку, має намір залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково надає довідку(и)/інформацію/документ(и) субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), підготовлену(і) відповідно до вимог пп.1.1-1.2, 2.1-2.3 цього Додатку, підписану(і) керівником субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) і скріплену(і) відбитком печатки (інформація щодо субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) подається лише в тій частині, щодо якої буде(уть) залучений(і) субпідрядник(и)/співвиконавець(і))". 1. Замовник вимагав надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах. По кожному найменуванню та одиниці, зазначеній у довідці, учасник повинен підтвердити правові підстави користування (або власності або володіння, або залучення, лізингу, тощо) обладнанням та матеріально-технічну базу: власне підтвердити – видатковою накладною або договором купівлі-продажу та/або технічним паспортом або оборотно-сальдовою відомістю, тощо.; орендоване (або залучене, або взяте в лізинг, тощо) необхідно підтвердити – договором оренди (або лізингу, або залучення, тощо) та копією документів на право власності. Договори повинні бути укладеними на строк до 31.12.2021 року та містити умови його продовження або на строк, що дорівнює, або перевищує строк виконання робіт даної закупівлі. 2. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи на займаній посаді, форма трудових відносин (основне місце роботи (штатний працівник) або неосновне місце роботи (найманий працівник), кваліфікація за освітою. Обов'язкова наявність в учасника працівників: керівник робіт та/або головний інженер в частині пожежної безпеки, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань: або “Цивільна безпека” або “Пожежна безпека” чи інша спеціальність, пов’язана з пожежною/цивільною безпекою, або “Автоматизація та приладобудування”, або “Електроніка та телекомунікації”, або “Електрична інженерія”, що підтверджується наданням копії відповідного диплому про освіту. На підтвердження наявності трудових відносин (у відповідності до наведеної довідки згідно п.2.1), необхідно надати копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників або копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин. ПЕРЕЛІК інформації та/або документів, які повинен подати учасник ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Привести довідку у відповідність та по кожному найменуванню та одиниці (відповідно довідці) підтвердити правові підстави користування (або власності або володіння, або залучення, лізингу, тощо) обладнанням та матеріально-технічну базу: власне підтвердити – видатковою накладною або договором купівлі-продажу та/або технічним паспортом або оборотно-сальдовою відомістю, тощо.; орендоване (або залучене, або взяте в лізинг, тощо) необхідно підтвердити – договором оренди (або лізингу, або залучення, тощо) та копією документів на право власності. Договори повинні бути укладеними на строк до 31.12.2021 року та містити умови його продовження або на строк, що дорівнює, або перевищує строк виконання робіт даної закупівлі. 2. Привести довідку у відповідність, підтвердити наявність в учасника працівників: -керівник робіт та/або головний інженер в частині пожежної безпеки, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань: або “Цивільна безпека” або “Пожежна безпека” чи інша спеціальність, пов’язана з пожежною/цивільною безпекою, або “Автоматизація та приладобудування”, або “Електроніка та телекомунікації”, або “Електрична інженерія”, що підтверджується наданням копії відповідного диплому про освіту, а також підтвердити наявність трудових відносин.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2021 20:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альянс Строй Качество
#36506603
8 800 100,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2021 14:03
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
15 липня 2021 14:02
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 10:25
Договір 174 .pdf укладений
13 травня 2021 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних призначень на відповідний бюджетний рік (без зміни загальної суми Договору) та коригування графіка виконання робіт та фінансування
Номер договору про закупівлю: 174
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML