Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт фонтану
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2021-04-05-006811-a ● adb9a90d49144350b21ed7535761f2a9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2021 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 13:07 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт фонтану (45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Металургійний район пл. Молодіжна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 17:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 17:10 |
Лист ЗдТД.docx | |
13 квітня 2021 17:10 |
ТД (нова редакція).doc | |
05 квітня 2021 16:51 |
Додаток 2.docx | |
05 квітня 2021 16:51 |
Додаток 1.docx | |
05 квітня 2021 16:51 |
ТД.doc |
13 квітня 2021 17:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 квітня 2021 17:10 |
Лист ЗдТД.docx
|
|||
13 квітня 2021 17:10 |
ТД (нова редакція).doc
|
|||
05 квітня 2021 16:51 |
Додаток 2.docx
|
|||
05 квітня 2021 16:51 |
Додаток 1.docx
|
|||
05 квітня 2021 16:51 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По технічному завданню
Дата подання: 07 квітня 2021 17:05
Дата відповіді: 09 квітня 2021 16:53
Доброго дня, Замовнику! Просимо надати відпрвідь на наступні питання: 1) Буде здійснюватися монтаж нового обладнання чи раніше демонтованого? Якщо так, то яке саме?? 2) Чи планується монтаж освітлювального обладнання, трубопроводів, насосів та їх ремонт? 3) чи є у наявності технічна документація та схеми? Просимо додати їх в електронну систему закупівель до тендерної документації для можливості формування Учасником тендерної пропозиції. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваші запитання повідомляємо наступне.
1.Демонтаж та монтаж електрообладнання буде здійснюватись від чаші фонтану до шафи керування, в тому числі у шафі керування. Також виконується заміна електрообладнання у великій та малих чашах.
2. Монтаж освітлювального обладнання та трубопроводів, насосів планується тільки в рамках ремонту електрообладнання та перевірки його роботи.
3. Технічна документація та схеми відсутні.
1.Демонтаж та монтаж електрообладнання буде здійснюватись від чаші фонтану до шафи керування, в тому числі у шафі керування. Також виконується заміна електрообладнання у великій та малих чашах.
2. Монтаж освітлювального обладнання та трубопроводів, насосів планується тільки в рамках ремонту електрообладнання та перевірки його роботи.
3. Технічна документація та схеми відсутні.
З приводу металобрухту
Дата подання: 08 квітня 2021 10:21
Дата відповіді: 12 квітня 2021 16:56
Шановний Замовник! У технічному завданні, відображеному у Додатку 1 тендерної документації, зазначено, що при наданні послуг металеві вироби, які непридатні для подальшого використання, здати в металобрухт та здійснити поверення коштів, отриманих від здачі в металобрухт. Чи потрібно учасникам на етапі подання тендерних пропозицій вказувати дану інформацію у кошторисі? Чи ця інформація буде по факту вже відображатися в актах виконаних послуг? Якщо потрібно відображати на етапі подання пропозицій, то просимо зазначити приблизний обсяг цих виробів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне. У кошторисі на етапі подання тендерної пропозиції та в актах виконаних робіт необхідно вказувати зворотній матеріал - брухт металевий (вартість та кількість). Розрахунок здійснюється учасником на підставі Додатку 1 тендерної документації.
Щодо працівників, які будуть залучені до виконання послуг
Дата подання: 08 квітня 2021 10:53
Дата відповіді: 09 квітня 2021 16:58
Чому вимога щодо наявності в учасника працівників відображена замовником в Іншій інформації тендерної документації, а не у кваліфікаційних критеріях? Чи замовник вважає, що виконання послуг, які є предметом закупівлі, не потребують залучення працівників, які мають необхідну кваліфікацію для роботи з електрообладнанням, земляними роботами? Просимо надати пояснення, чи вважається наявність працівників, яких буде залучено до виконання послуг, кваліфікаційним критерієм в рамках даної закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! З приводу Вашого запитання, щодо працівників, які будуть залучені до виконання послуг, повідомляємо наступне. Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 13:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГОЛОВКО ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
510 207,00
UAH з ПДВ
|
510 207,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ ІНСТАЛ |
543 862,80
UAH з ПДВ
|
543 862,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГОЛОВКО ЮРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" #3087715779 |
Переможець |
510 207,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 09:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2021 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2021 10:29
|
ДУ 1 до Дог 164-Т.PDF | зміни до договору |
29 липня 2021 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2021 09:31
|
164-Т (частина 2).PDF | укладений |
17 травня 2021 09:29
|
164-Т.PDF | укладений |
17 травня 2021 09:29
|
164-Т (частина 2).PDF | укладений |
17 травня 2021 09:21
|
164-Т.PDF | укладений |
17 травня 2021 09:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 164-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |