Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги з централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання(ДК 021:2015: 79940000-5 Послуги колекторських агенств).
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2021-04-05-006772-a ● a7bd8cdea2bb4ec7a9e2026378395045
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Павлоградтеплоенерго". |
Код ЄДРПОУ: | 03342250 |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Промислова, буд. 13-А |
Контактна особа: |
Марина Володимирівна +30991809122 snabteplo1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2021 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 16:26 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 14:47 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79940000-5: Послуги колекторських агентств
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги агентств щодо стягнення заборгованості за послуги з централізованого теплопостачання та гарячого водопостачання(ДК 021:2015: 79940000-5 Послуги колекторських агенств).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79940000-5 — Послуги колекторських агентств
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2021 13:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2021 13:12 |
Додаток 3.docx | |
06 квітня 2021 13:11 |
Додаток 4 (договір).doc | |
05 квітня 2021 16:48 |
Додаток 5.doc | |
05 квітня 2021 16:48 |
Додаток 2.doc | |
05 квітня 2021 16:48 |
Додаток 1.doc | |
05 квітня 2021 16:48 |
ТД.doc |
06 квітня 2021 13:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 квітня 2021 13:12 |
Додаток 3.docx
|
||||||
06 квітня 2021 13:11 |
Додаток 4 (договір).doc
|
||||||
05 квітня 2021 16:48 |
Додаток 5.doc
|
||||||
05 квітня 2021 16:48 |
Додаток 2.doc
|
||||||
05 квітня 2021 16:48 |
Додаток 1.doc
|
||||||
05 квітня 2021 16:48 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
інформація для формування пропозиції
Дата подання: 07 квітня 2021 10:18
Дата відповіді: 07 квітня 2021 10:42
Доброго дня, чи можливо отримати інформацію:
- кількість боржників в портфелі приблизно – ;
- середня сума боргу – грн.;
Також зазначений номер контактної особи зі сторони замовника не обслуговується, чи можливо отримати коректний номер.
Відповідь: Добрий день! Інформація, що Вас цікавить зазначена у Дод.3 до тендерної документації. Коректний номер выдредаговано на майданчику.
контактий телефон
Дата подання: 07 квітня 2021 11:13
Дата відповіді: 07 квітня 2021 11:30
Телефон контактної особи не дійсний
Відповідь: Шановний учаснику номер дійсний!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-05-006772-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВИЙ ПРЕСТИЖ", Код ЄДРПОУ:43333857
Дата подання: 30 квітня 2021 10:49
Вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи КП «Павлоградтеплоенерго» про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фінансовий Престиж»
Шановний Замовник (Комунальне підприємство «Павлоградтеплоенерго», Код ЄДРПОУ: 03342250) в особі уповноваженої Мазан Марини Володимирівни! Вами було відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ «Фінансовий Престиж» з причини (цитуємо дослівно) -"Відсутня Довідка довільної форми (Дод 1 до тендерної документації – інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші документи) про досвід роботи з комунальними підприємствами (досвід роботи не менше 5 років) та про наявність документального підтвердженого позитивного досвіду виконання аналогічних договорів (з комунальними підприємствами в сфері теплопостачання) в кількості не менше 3-х (трьох) підприємств, завірену підписом та печаткою уповноваженої посадової особи учасника.» Своїми необєктивними упередженими діями відносно пропозиції Учасника ТОВ «Фінансовий Престиж» Ви порушуєте Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ п.1 ч. 1 ст. 31, відповідно до якого, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Як вбачається з документації наданої ТОВ «Фінансовий Престиж», вся зазначена в ст.16 інформація, надана в повному обсязі. Згідно ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Так, згідно довідки наданої Учасником від 20.04.2021 за вих.№12, ТОВ «Фінансовий Престиж» має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, які укладались з такими Товариствами, як ТОВ «Екоспецтрас», ТОВ «МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЗАПОРІЖЖЯ», ТОВ «КК «ДОМКОМ СУМИ», ТОВ «КК «МРІЯ», які являються підприємствами, що також надають житлово-комунальні послуги та керуються у своїй діяльності Законом України «Про житлово-комунальні послуги», тому процедура здійснення претензійно-позовної роботи та стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги не відрізняється від заходів, що здійснюються при стягненні боргу за послуги опалення.
2. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ст.29 ч.16. «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» - Вами як Замовником НЕ БУЛО розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей і позбавлено учасника права на виправлення невідповідності протягом 24 годин.
3. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ст. 29 ч. 12 другий абзац «За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.» - Вами як Замовником НЕ РОЗМІЩЕНО в електронній системі ПРОТОКОЛ розгляду всіх тендерних пропозицій.
Згідно з ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні» « У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель» - Учасник ТОВ «Фінансовий Престиж» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про причину відхилення тендерної пропозиції та звертається з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації із застосуванням вимог ст. 14, 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО чітко дотриматись вимог ст.ст. 14, 16 та 22 Закону та скасувати незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фінансовий Престиж» та привести у відповідність до закону процедуру здійснення даної закупівлі. В разі ігнорування змісту даної вимоги, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
1. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ п.1 ч. 1 ст. 31, відповідно до якого, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Як вбачається з документації наданої ТОВ «Фінансовий Престиж», вся зазначена в ст.16 інформація, надана в повному обсязі. Згідно ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Так, згідно довідки наданої Учасником від 20.04.2021 за вих.№12, ТОВ «Фінансовий Престиж» має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, які укладались з такими Товариствами, як ТОВ «Екоспецтрас», ТОВ «МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЗАПОРІЖЖЯ», ТОВ «КК «ДОМКОМ СУМИ», ТОВ «КК «МРІЯ», які являються підприємствами, що також надають житлово-комунальні послуги та керуються у своїй діяльності Законом України «Про житлово-комунальні послуги», тому процедура здійснення претензійно-позовної роботи та стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги не відрізняється від заходів, що здійснюються при стягненні боргу за послуги опалення.
2. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ст.29 ч.16. «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» - Вами як Замовником НЕ БУЛО розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей і позбавлено учасника права на виправлення невідповідності протягом 24 годин.
3. ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ст. 29 ч. 12 другий абзац «За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.» - Вами як Замовником НЕ РОЗМІЩЕНО в електронній системі ПРОТОКОЛ розгляду всіх тендерних пропозицій.
Згідно з ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні» « У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель» - Учасник ТОВ «Фінансовий Престиж» вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про причину відхилення тендерної пропозиції та звертається з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації із застосуванням вимог ст. 14, 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО чітко дотриматись вимог ст.ст. 14, 16 та 22 Закону та скасувати незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фінансовий Престиж» та привести у відповідність до закону процедуру здійснення даної закупівлі. В разі ігнорування змісту даної вимоги, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2021 13:34
Уповноваженою особою Мазан М.В. була розгянута скарга Учасника ТОВ «Фінансовий Престиж» стосовно скасування рішення уповноваженої особи КП«Павлоградтеплоенерго» про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фінансовий Престиж».
- Стосовно Вашого твердження, щодо дискримінаційних вимог тендерної документації інформуємо Вас про те, що період оскарження тендерної документації по зазначеній закупівлі системою автоматично встановлений до 17.04.2021 р. 00:00 год. Після завершення аукціону у учасників відсутня можливість оскаржувати умови тендерної документації. Замовником в тендерній документації чітко зазначається вимога, щодо підтвердження кваліфікації аналогічних договорів, саме з Комунальними Підприємствами (в сфері теплопостачання)- організаційно – правова форма Товариства з обмеженою відповідальністю не є тотожною – організаційно-правовій формі Комунального підприємства;
- На Вашу вимогу, щодо нерозміщення в електронній системі протоколу розгляду всіх тендерних пропозицій повідомляємо наступне:
Керуючись ст.29 ч.12 Закону України «Про публічні закупівлі» - Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів(Враховуючи вищевикладену інформацію можна дійти висновку, що протокол розгляду всіх учасників оприлюднюється тільки у випадку проведення міжнародних торгів, в якому аукціон відбувається після (а не ДО) оприлюднення протоколу розгляду учасників;
- Стосовно вимоги про не розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повідомляємо наступне: Ст.29 п.16 Закону України застосовується - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що ПОДАНІ учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже перелік вищенаведених підстав свідчить про те, що учасник не підлягає до застосування ст.29.п.16., так як вищенаведена інформація взагалі не була подана учасником.
З системного аналізу ч. 16 ст. 29 Закону випливає те, що ця норма підлягає застосуванню у разі виявлення невідповідностей у документах, поданих учасником закупівлі. Тобто гіпотезою застосування цієї правової норми є наявність кількох документів, поданих учасником закупівлі, між якими існує невідповідність, і лише у разі встановлення цієї обставини застосуванню підлягає ч. 16 ст. 29 Закону. Ч. 16 ст. 29 Закону, ані будь-яка інша норма Закону не передбачають право учасника закупівлі на подання документів, які вимагались ТД, після проведення торгів і розкриття ТП.( Дана норма Закону чітко відображена у рішенні Запорізького окружного адміністративного суду від 21 жовтня 2020 року 16 год. 15 хв. Справа № 280/5194/20).
- Стосовно Вашого твердження, щодо дискримінаційних вимог тендерної документації інформуємо Вас про те, що період оскарження тендерної документації по зазначеній закупівлі системою автоматично встановлений до 17.04.2021 р. 00:00 год. Після завершення аукціону у учасників відсутня можливість оскаржувати умови тендерної документації. Замовником в тендерній документації чітко зазначається вимога, щодо підтвердження кваліфікації аналогічних договорів, саме з Комунальними Підприємствами (в сфері теплопостачання)- організаційно – правова форма Товариства з обмеженою відповідальністю не є тотожною – організаційно-правовій формі Комунального підприємства;
- На Вашу вимогу, щодо нерозміщення в електронній системі протоколу розгляду всіх тендерних пропозицій повідомляємо наступне:
Керуючись ст.29 ч.12 Закону України «Про публічні закупівлі» - Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів(Враховуючи вищевикладену інформацію можна дійти висновку, що протокол розгляду всіх учасників оприлюднюється тільки у випадку проведення міжнародних торгів, в якому аукціон відбувається після (а не ДО) оприлюднення протоколу розгляду учасників;
- Стосовно вимоги про не розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повідомляємо наступне: Ст.29 п.16 Закону України застосовується - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що ПОДАНІ учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже перелік вищенаведених підстав свідчить про те, що учасник не підлягає до застосування ст.29.п.16., так як вищенаведена інформація взагалі не була подана учасником.
З системного аналізу ч. 16 ст. 29 Закону випливає те, що ця норма підлягає застосуванню у разі виявлення невідповідностей у документах, поданих учасником закупівлі. Тобто гіпотезою застосування цієї правової норми є наявність кількох документів, поданих учасником закупівлі, між якими існує невідповідність, і лише у разі встановлення цієї обставини застосуванню підлягає ч. 16 ст. 29 Закону. Ч. 16 ст. 29 Закону, ані будь-яка інша норма Закону не передбачають право учасника закупівлі на подання документів, які вимагались ТД, після проведення торгів і розкриття ТП.( Дана норма Закону чітко відображена у рішенні Запорізького окружного адміністративного суду від 21 жовтня 2020 року 16 год. 15 хв. Справа № 280/5194/20).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВИЙ ПРЕСТИЖ" |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Служба стягнення заборгованості |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 425 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Юнілігал Груп |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 492 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВИЙ ПРЕСТИЖ" #43333857 |
Відхилено |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 16:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 квітня 2021 00:00
|
ТОВ Служба стягнення заборгованості #36304183 |
Переможець |
1 425 000,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 19:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2022 19:37
|
Дод.уг1 Сл.стягн.заб.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 19:57
|
Дог.кол.послуги.PDF | укладений |
18 травня 2021 19:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дод.уг.1 |
Номер договору про закупівлю: | 82/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |