Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи опалення приміщень Першотравневого навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей» за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3
Очікувана вартість
2 435 295,02 UAH
UA-2021-04-05-006601-a ● a75a8e445a794c60a15af97dd27ebff6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43187500 |
Вебсайт: | https://vizirska-osvita.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 67541, Україна , Одеська обл., с. Першотравневе, вул. Миру, буд. 5 |
Контактна особа: |
Вікторія Шпортило +380485596100 voms43187500@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2021 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2021 15:39 |
Очікувана вартість: | 2 435 295,02 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення приміщень Першотравневого навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ліцей» за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67541, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Першотравневе , вул. Учительська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Категорія: відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівлі викладаються українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути посвідчений нотаріально. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2021 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2021 15:41 |
Тендерна документацiя зі змінами.pdf | |
06 квітня 2021 15:41 |
додаток 5.pdf | |
06 квітня 2021 15:41 |
додаток 4.pdf | |
06 квітня 2021 15:41 |
додаток 3.pdf | |
06 квітня 2021 15:41 |
додаток 2.pdf | |
06 квітня 2021 15:41 |
додаток 1.pdf | |
06 квітня 2021 15:41 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf |
06 квітня 2021 15:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 квітня 2021 15:41 |
Тендерна документацiя зі змінами.pdf
|
|||
06 квітня 2021 15:41 |
додаток 5.pdf
|
|||
06 квітня 2021 15:41 |
додаток 4.pdf
|
|||
06 квітня 2021 15:41 |
додаток 3.pdf
|
|||
06 квітня 2021 15:41 |
додаток 2.pdf
|
|||
06 квітня 2021 15:41 |
додаток 1.pdf
|
|||
06 квітня 2021 15:41 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-05-006601-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТИТАН БУД СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42303753
Дата подання: 26 травня 2021 00:22
Вимога щодо відхилення тендерної пропозиції та вибору переможця закупівлі
Учасник ПП"ТИТАН БУД СЕРВІС" просить надати пояснення з приводу відхилення його тендерної пропозиції та вибору переможцем наступного учасника, детальний зміст вимоги міститься у прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2021 15:08
Вимога учасника закупівлі ПП «ТИТАН БУД СЕРВІС» щодо скасування результатів закупівлі та проведення повторної оцінки тендерної пропозиції ПП «ТИТАН БУД СЕРВІС» задоволенню не підлягає з огляду на наступне:
1. Щодо не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин.
На вимогу замовника під час кваліфікації учасника останній повинен був протягом 24 годин надати акти здачі-прийняття робіт до договору № 81 від 27.02.2020. Учасником надано акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт, в якому не зазначено до якого договору його складено, а також наданий акт не містить дати його підписання (виконання робіт). У вимозі учасник погоджується з тим, що дата складання документу є обов'язковим його реквізитом, але зазначає, що датою є 2020 рік. Замовник вважає, що обов’язковими складовими «дати» є назва місяця та число, які в наданому акті відсутні. Отже, вимога замовника належним чином виконана не була.
На вимогу замовника під час кваліфікації учасника останній повинен був протягом 24 годин надати документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в пунктах 1, 2, 5-17 довідки (вихідний № 160 від 20.04.2021). Учасником закупівлі надано довідку без зазначення рахунків бухгалтерського обліку, таку що не відповідає вимогам наказу Міністерства фінансів України № 92 від 27.04.2000 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби». Учасник посилається на те, що тендерна документація передбачала альтернативні документи (крім довідки наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази можна було підтвердити або договорами купівлі-продажу або видатковими накладними на придбання). Разом з цим, виконуючи вимогу замовника про усунення недоліків протягом 24 годин учасник способом підтвердження обрав саме надання бухгалтерської довідки, але надав таку, що не відповідає вимогам тендерної документації – без зазначення рахунків бухгалтерського обліку. В той же час замовник погоджується, що наявність відповідних КВЕД не вимагалося тендерною документацією.
Таким чином, учасником закупівлі не усунуто протягом 24 годин всіх недоліків, що згідно до вимог абзацу шостого пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
2. Щодо законодавчої підстави відхилення тендерної пропозиції учасника з причин його невідповідності вимогам до учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасником процедури закупівлі надано розрахунки договірної ціни (кошториси), проект договору, довідку відповідності учасника вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», які не мають підпису, прізвища, ініціалів та посади особи на кожній сторінці. Згідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації документи учасника повинні містити підпис уповноваженої особи (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці. Мотивуючи вимогу учасник вважає ці помилки формальними, посилаючись на наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020. Посилання учасника на пункт 4 Переліку помилок, затвердженого вказаним наказом, є некоректним, оскільки до формальних помилок відноситься лише відсутність підпису та печатки на окремій сторінці (сторінках). В той же час надані учасником в складі пропозиції документи - розрахунки договірної ціни (кошториси), проект договору, довідку відповідності учасника вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», які не мають підпису на всіх сторінках крім останніх. Замовник вважає що відсутність підпису на всіх сторінках, крім останньої не є відсутністю підпису на «окремих» сторінках. Крім того, на всіх вказаних документах учасника на всіх аркушах крім останніх відсутні прізвище, ініціали та посада особи, яка б мала їх підписати, що також є вимогою тендерної документації та не відноситься до формальних згідно до згаданого Переліку.
Замовник також розглядає як порушення вимог тендерної документації надання в складі тендерної пропозиції учасником закупівлі реєстру не на бланку, оскільки цей документ носить довідковий характер.
Наступною причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника стало ненадання ним на адресу замовника протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про дискваліфікацію (відхилення) учасника, пропозицію якого за результатами оцінки (аукціону) було визначено найбільш економічно вигідною, розрахунків договірної ціни приведених у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Учасник закупівлі вважає, що належним чином надіслав відповідні документи поштою, але ненадходження їх до замовника сталося не з його вини. Однак, по-перше, такий спосіб отримання документів не передбачено умовами закупівлі; по-друге, учасник в якості отримувача документів не зазначив на конверті замовника – відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області, тобто невручення відбулося саме з вини учасника; і, по-третє, навіть, якщо б документи, спрямовані поштою було отримано, відповідно до трекінгу відправлення це сталося б не раніше 06.05.2021, що не відповідає вимогам тендерної документації щодо строків надання документів.
3. Щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП»
Учасником закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» в складі документів тендерної пропозиції надано оригінал Програми з поведінки при участі у закупівлях «Prozorro», який не передбачає його підписання на кожній сторінці.
Щодо наявності факсимільного підпису на документах учасника закупівлі ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП». По-перше, способи відтворення підпису посадової особи не містить обмежень згідно до умов тендерної документації; по-друге, сам учасник закупівлі ПП «ТИТАН БУД СЕРВІС» посилається на лист Міністерства фінансів України щодо законності відтворення підпису за допомогою засобів механічного або іншого копіювання; по-третє, замовник вважає неможливим зробити достовірним висновок щодо способу відтворення підпису учасника на електронних документах вироблених в форматі pdf без проведення відповідної експертизи документів, а проведення такої експертизи не передбачено умовами закупівлі.
Таким чином, вимога учасника закупівлі ПП «ТИТАН БУД СЕРВІС» щодо скасування результатів закупівлі та проведення повторної оцінки його тендерної пропозиції задоволенню не підлягає.
1. Щодо не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин.
На вимогу замовника під час кваліфікації учасника останній повинен був протягом 24 годин надати акти здачі-прийняття робіт до договору № 81 від 27.02.2020. Учасником надано акт № 3 приймання виконаних будівельних робіт, в якому не зазначено до якого договору його складено, а також наданий акт не містить дати його підписання (виконання робіт). У вимозі учасник погоджується з тим, що дата складання документу є обов'язковим його реквізитом, але зазначає, що датою є 2020 рік. Замовник вважає, що обов’язковими складовими «дати» є назва місяця та число, які в наданому акті відсутні. Отже, вимога замовника належним чином виконана не була.
На вимогу замовника під час кваліфікації учасника останній повинен був протягом 24 годин надати документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в пунктах 1, 2, 5-17 довідки (вихідний № 160 від 20.04.2021). Учасником закупівлі надано довідку без зазначення рахунків бухгалтерського обліку, таку що не відповідає вимогам наказу Міністерства фінансів України № 92 від 27.04.2000 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби». Учасник посилається на те, що тендерна документація передбачала альтернативні документи (крім довідки наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази можна було підтвердити або договорами купівлі-продажу або видатковими накладними на придбання). Разом з цим, виконуючи вимогу замовника про усунення недоліків протягом 24 годин учасник способом підтвердження обрав саме надання бухгалтерської довідки, але надав таку, що не відповідає вимогам тендерної документації – без зазначення рахунків бухгалтерського обліку. В той же час замовник погоджується, що наявність відповідних КВЕД не вимагалося тендерною документацією.
Таким чином, учасником закупівлі не усунуто протягом 24 годин всіх недоліків, що згідно до вимог абзацу шостого пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
2. Щодо законодавчої підстави відхилення тендерної пропозиції учасника з причин його невідповідності вимогам до учасника встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасником процедури закупівлі надано розрахунки договірної ціни (кошториси), проект договору, довідку відповідності учасника вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», які не мають підпису, прізвища, ініціалів та посади особи на кожній сторінці. Згідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації документи учасника повинні містити підпис уповноваженої особи (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці. Мотивуючи вимогу учасник вважає ці помилки формальними, посилаючись на наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020. Посилання учасника на пункт 4 Переліку помилок, затвердженого вказаним наказом, є некоректним, оскільки до формальних помилок відноситься лише відсутність підпису та печатки на окремій сторінці (сторінках). В той же час надані учасником в складі пропозиції документи - розрахунки договірної ціни (кошториси), проект договору, довідку відповідності учасника вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», які не мають підпису на всіх сторінках крім останніх. Замовник вважає що відсутність підпису на всіх сторінках, крім останньої не є відсутністю підпису на «окремих» сторінках. Крім того, на всіх вказаних документах учасника на всіх аркушах крім останніх відсутні прізвище, ініціали та посада особи, яка б мала їх підписати, що також є вимогою тендерної документації та не відноситься до формальних згідно до згаданого Переліку.
Замовник також розглядає як порушення вимог тендерної документації надання в складі тендерної пропозиції учасником закупівлі реєстру не на бланку, оскільки цей документ носить довідковий характер.
Наступною причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника стало ненадання ним на адресу замовника протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про дискваліфікацію (відхилення) учасника, пропозицію якого за результатами оцінки (аукціону) було визначено найбільш економічно вигідною, розрахунків договірної ціни приведених у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Учасник закупівлі вважає, що належним чином надіслав відповідні документи поштою, але ненадходження їх до замовника сталося не з його вини. Однак, по-перше, такий спосіб отримання документів не передбачено умовами закупівлі; по-друге, учасник в якості отримувача документів не зазначив на конверті замовника – відділ освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Лиманського району Одеської області, тобто невручення відбулося саме з вини учасника; і, по-третє, навіть, якщо б документи, спрямовані поштою було отримано, відповідно до трекінгу відправлення це сталося б не раніше 06.05.2021, що не відповідає вимогам тендерної документації щодо строків надання документів.
3. Щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП»
Учасником закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» в складі документів тендерної пропозиції надано оригінал Програми з поведінки при участі у закупівлях «Prozorro», який не передбачає його підписання на кожній сторінці.
Щодо наявності факсимільного підпису на документах учасника закупівлі ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП». По-перше, способи відтворення підпису посадової особи не містить обмежень згідно до умов тендерної документації; по-друге, сам учасник закупівлі ПП «ТИТАН БУД СЕРВІС» посилається на лист Міністерства фінансів України щодо законності відтворення підпису за допомогою засобів механічного або іншого копіювання; по-третє, замовник вважає неможливим зробити достовірним висновок щодо способу відтворення підпису учасника на електронних документах вироблених в форматі pdf без проведення відповідної експертизи документів, а проведення такої експертизи не передбачено умовами закупівлі.
Таким чином, вимога учасника закупівлі ПП «ТИТАН БУД СЕРВІС» щодо скасування результатів закупівлі та проведення повторної оцінки його тендерної пропозиції задоволенню не підлягає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІЛГАЗ" |
1 941 707,00
UAH з ПДВ
|
1 902 707,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТИТАН БУД СЕРВІС" |
1 949 992,00
UAH з ПДВ
|
1 910 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» |
2 386 590,00
UAH з ПДВ
|
2 215 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОКОМУНСЕРВІС" |
2 428 876,80
UAH з ПДВ
|
2 216 000,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОДЕСІНТЕРМ ПЛЮС" |
2 392 200,00
UAH з ПДВ
|
2 379 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІЛГАЗ" #39169145 |
Відхилено |
1 902 707,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 15:00
|
|
ПП "ТИТАН БУД СЕРВІС" #42303753 |
Відхилено |
1 910 900,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 травня 2021 11:29
|
ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» #41521618 |
Переможець |
2 215 999,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2021 14:56
|
ду 2 ОПАЛЕННЯ.PDF | зміни до договору |
11 серпня 2021 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 14:15
|
ду1 опалення.PDF | зміни до договору |
29 липня 2021 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 09:33
|
договір 112 опалення.PDF | укладений |
08 червня 2021 09:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Детально в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Детально в Додатковый угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 112 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |