Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі»
Очікувана вартість
5 372 398,80 UAH
UA-2021-04-05-005583-c e7798988254143a691416026efb7142f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури», авторський нагляд здійснюється архітектором – автором проекту об'єкта архітектури, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими особами (далі – генеральний проектувальник) відповідно до законодавства та договору із замовником (забудовником) протягом усього періоду будівництва і передбачає контроль за відповідністю будівельно-монтажних робіт проекту.
Крім того, абзацом 5 п.2 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2021 16:15
Оскарження наміру укласти договір: 17 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення авторського нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, ділянки дороги Т-10-27 Київське півкільце від вулиці Ватутіна до Одеської площі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Виконавець приступає до виконання робіт з авторського нагляду після початку будівельних робіт. При завершенні робіт, Виконавець має подати Замовнику акт здачі-приймання виконаних робіт. Замовник протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт зобов’язаний направити Виконавцеві підписаний акт здачі-приймання виконаних робіт, оформлений за встановленим порядком. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

05 квітня 2021 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІНКС ПЛЮС Міжнародна Інжинірингова і Консалтингова Компанія"
#41194275
Переможець 5 372 398,80
UAH з ПДВ
06 квітня 2021 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2021 16:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІНКС ПЛЮС Міжнародна Інжинірингова і Консалтингова Компанія"
#41194275
5 372 398,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 11:49
Додаткова 5.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 11:44
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2023 15:11
Додаткова 4.pdf зміни до договору
02 травня 2023 15:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 09:41
Додаткова 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 09:39
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 13:29
Додаткова 2.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 13:28
Key-6.dat зміни до договору
17 грудня 2021 13:27
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2021 11:03
Додаткова 1.pdf зміни до договору
16 серпня 2021 11:02
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 10:44
39-10.pdf укладений
23 квітня 2021 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до п.2.2 Розділу IІ Договору «Вартість робіт і порядок розрахунків» та викласти його в новій редакції 2. Сторони погодились внести зміни в «Календарний план виконання робіт» (Додаток 2) та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 39-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони погодились внести зміни до п.2.2 Розділу IІ Договору «Вартість робіт і порядок розрахунків» та викласти його в новій редакції 2. Сторони погодились внести зміни в «Календарний план виконання робіт» (Додаток 2) та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 39-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили продовжити строк дії Договору на строк дії правового режиму воєнного стану, призупинивши виконання зобов’язань за цим Договором на період дії обставин цієї непереборної сили (події форс-мажору). 2. На виконання п. 1.1. цієї Додаткової угоди Сторони протягом 10 (десяти) робочих днів після закінчення дії правового режиму воєнного стану укладають Додаткову угоду про поновлення зобов’язань, якою передбачають зміну строків дії Договору підряду та строку виконання робіт відповідно до строку дії правового режиму воєнного стану.
Номер договору про закупівлю: 39-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили поновити виконання зобов’язань за цим Договором. 2. Доповнити розділ 2 пунктом 2.2; В зв’язку з цим пункти 2.2, 2.3, 2.4 вважати пунктами 2.3, 2.4 та 2.5 відповідно; 3. Пункт 2.3. Договору викласти в новій редакції; 4. Сторони домовились викласти пункт 8.1. Договору у новій редакції; 5. Додаток 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 39-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.3. Договору викладено в новій редакції. 2. Додаток 2 до Договору "Календарний план виконання робіт" викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 39-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML