Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень Володарського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 ім. В.П. Мельника Володарської селищної ради Київської області за адресою: вул. Кооперативна, 25 , смт Володарка, Київська область (система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням)
Очікувана вартість
501 450,00 UAH
UA-2021-04-05-005138-a dccff73ba5fd42a48b7d5cefa730942a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Короленко Альона Сергіївна

+380456951580 volodosvita13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Володарської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43956533
Місцезнаходження: 09301, Україна , Київська обл., смт Володарка, вул Шкільна 10
Контактна особа: Короленко Альона Сергіївна
+380456951580
volodosvita13@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2021 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2021 14:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 14:30
Початок аукціону: 15 квітня 2021 15:30
Очікувана вартість: 501 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 507,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень Володарського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 ім. В.П. Мельника Володарської селищної ради Київської області за адресою: вул. Кооперативна, 25 , смт Володарка, Київська область (система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09301, Україна, Київська область, смт Володарка, вул Кооперативна, 25, Володарський ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 імені В.П.Мельника Володарської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється в національній валюті України (гривнях) шляхом перерахування грошових коштів Замовником на поточний рахунок Підрядника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання відповідних актів виконаних робіт. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України у Володарському районі Київської області в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2021 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2021 14:25
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи про освіту
Дата подання: 08 квітня 2021 18:32
Дата відповіді: 09 квітня 2021 12:44
Добрий день. Вимога:надати свідоцтв або дипломів з додатками для працівників.Документи, що підтверджують відповідність освіти, мають різну назву:свідоцтва, дипломи посвідчення та ін. Чи не буде підставою для відхилення, якщо надамо на виконавців робіт посвідчення про наявність кваліфікації?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання з приводу документів, що підтверджують відповідність освіти зазначаємо, що пп. 1.3. Додатка №1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі чітко визначено необхідну документацію стосовно підтвердження відповідності кваліфікації зазначених в підпункті 1.1 пункту 1 Додатку № 1 Документації Спрощеної закупівлі виконавців робіт Учасника згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з виконання робіт і виконання робіт протипожежного призначення», яка подається Учасником у складі своєї цінової пропозиції. Наявність підстав для відхилення буде залежати насамперед від того, чи дійсно подані Вами документи будуть у повній мірі підтверджувати кваліфікацію поданих Вами працівників, відображаючи усі необхідні відомості відповідно до умов документації спрощеної закупівлі та Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2015 р. № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них». Дякуємо за запитання!
Аналогічний досвід
Дата подання: 08 квітня 2021 18:32
Дата відповіді: 09 квітня 2021 12:45
Добрий день. Вимога: надати аналогічнийдоговір з Капітального ремонту. Чи не будепідставою для відхилення, якщо для підтвердження наявності аналогічного договору буде наданий договір з монтажу СПС, адже капітальний ремонт включає в себе монтаж обладнання, яке необхідно замінити?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання з приводу досвіду виконання аналогічного договору зазначаємо, що згідно з чинними будівельними нормами та з урахуванням змісту робіт, визначеного Технічним завданням, Капітальний ремонт приміщень Володарського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 ім. В.П. Мельника Володарської селищної ради Київської області за адресою: вул. Кооперативна, 25, смт Володарка, Київська область (система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням) включає у себе комплекс робіт з демонтажу, монтажу, пусконаладки, введення систем в експлуатацію. Тому вважаємо, що переможець закупівлі повинен мати досвід з виконання робіт саме по капітальному ремонту, а отже ненадання договору на капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням буде підставою для відхилення такого учасника. Дякуємо за запитання!
Акредитація
Дата подання: 08 квітня 2021 18:32
Дата відповіді: 09 квітня 2021 12:45
Добрий день. Вимога: надати Сертифікат ІСО 9001,45001 виданий акредитованим органом. Відповідно до чинного законодавства наразі акредитація є не обов'язковою. Тосу Сертифікати ІСО можуть видаватися не акредитованими органами. Просимо внести зміни.
Відповідь: Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше запитання стосовно необов’язкової акредитації сертифікатів ISO повідомляємо, що згідно вимог чинного законодавства, усі органи з оцінки відповідності незалежно від форм власності підпадають під дію Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» та у своїй діяльності мають керуватися його положеннями. Зокрема, згідно даного закону, орган з оцінки відповідності має бути акредитованим національним органом України з акредитації. Наголошуємо, що сертифікація, проведена органами які не акредитовані у встановленому законодавством порядку, не може забезпечити достовірність проведеного такими органами аудиту. Дякуємо за запитання!
Договори страхування
Дата подання: 08 квітня 2021 18:33
Дата відповіді: 09 квітня 2021 12:46
Добрий день. Вимога:Договір страхування відповідальності на роботи на висоті 1,3 м та верхолазні роботи. Даний договір страхування є добровільним, а не обов'язковим. Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику! Стосовно Вашого запитання щодо необов’язковості подання Договору страхування відповідальності на роботи на висоті 1,3 м та верхолазні роботи, повідомляємо, що згідно п. 12 Додатку № 1 Документації спрощеної закупівлі, Учасником надається завірена копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, зареєстрована Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- робіт верхолазних;
Форма Декларації передбачає наявність у суб’єкта декларування договору страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, чинного на період дії самої Декларації. Отже, в учасника має бути такий договір, тому, вимога щодо надання такого договору у складі цінової пропозиції Учасника є цілком правомірною та обґрунтованою. Дякуємо за запитання!
Навчання
Дата подання: 08 квітня 2021 18:33
Дата відповіді: 09 квітня 2021 12:47
Добрий день. Вимога:Витяг з протоколо(протокол) та посвідчення НПАОП 45.2-7.03-17. Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках на виконавців робіт. Дане навчання необхідно проходити працівникам, які зайнняті на будівництві. Дана закупівля не передбачає робіт будівництва. Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо Вам, що вимога стосовно навчання Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках НАПАОП 45.2-7.03-17 є обгрунтованою, так як приміщення в яких виконуються будівельні роботи, а саме капітальний ремонт приміщень Володарського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 ім. В.П. Мельника Володарської селищної ради Київської області за адресою: вул. Кооперативна, 25, смт Володарка, Київська область (система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням), під час виконання робіт відносяться до тимчасових будівельних майданчиків відповідно до Додатку 1 цього ж НАПАОП 45.2-7.03-17. Дякуємо за запитання!
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА" 498 416,22
UAH з ПДВ
498 416,22
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕЙДЕР" 501 450,00
UAH з ПДВ
501 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2021 10:07
Електронний підпис
14 квітня 2021 10:05
34_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
14 квітня 2021 10:05
34.imd
14 квітня 2021 10:05
34_ДЦ_Т2.rtf
14 квітня 2021 10:05
34_ДЦ_ССР.rtf
14 квітня 2021 10:05
34_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
14 квітня 2021 10:05
34_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
14 квітня 2021 10:05
34_ДЦ_ИВР.rtf
14 квітня 2021 10:05
34_ДЦ_ДЦ.rtf
14 квітня 2021 10:05
Штатний розпис+Наказ.pdf
14 квітня 2021 10:05
Теплотест паспорт.pdf
14 квітня 2021 10:05
Статут СПЗ-УКРАЇНА.pdf
14 квітня 2021 10:05
Сертифікат ISO 9001 (2018).pdf
14 квітня 2021 10:05
Сертифікат ISO 9001 (2015).pdf
14 квітня 2021 10:05
Сертифікат ISO 45001.pdf
14 квітня 2021 10:05
Свідоцтво Редель.pdf
14 квітня 2021 10:05
Свідоцтво Мегаомметр.pdf
14 квітня 2021 10:05
Свідоцтво Кліщі.pdf
14 квітня 2021 10:05
Проф. огляд Спірідонов.pdf
14 квітня 2021 10:05
Проф. огляд Редель.pdf
14 квітня 2021 10:05
Проф. огляд Наумчук.pdf
14 квітня 2021 10:05
Проф. огляд Костик.pdf
14 квітня 2021 10:05
Проект договору.pdf
14 квітня 2021 10:05
Ліцензія СПЗ.pdf
14 квітня 2021 10:05
КТП-1 Паспорт.pdf
14 квітня 2021 10:05
Костик трудова книжка.pdf
14 квітня 2021 10:05
Костик Диплом.pdf
14 квітня 2021 10:05
Договір страхування.pdf
14 квітня 2021 10:05
Договір оренди склад.pdf
14 квітня 2021 10:05
Договір оренди офіс.pdf
14 квітня 2021 10:05
Диплом Спірідонов.pdf
14 квітня 2021 10:05
Димотест паспорт.pdf
14 квітня 2021 10:05
Декларація МТБ.pdf
14 квітня 2021 10:05
Відомості ЄДРПОУ.pdf
14 квітня 2021 10:05
Витяг ПДВ.pdf
14 квітня 2021 10:05
Витяг з ЄДР від 05.04.2021.pdf
14 квітня 2021 10:05
Витяг безпечні методи.pdf
14 квітня 2021 10:05
Видаткова шурупокрут.pdf
14 квітня 2021 10:05
Видаткова шліфмашина.pdf
14 квітня 2021 10:05
Видаткова стрем'янка.pdf
14 квітня 2021 10:05
Видаткова спецодяг.pdf
14 квітня 2021 10:05
Видаткова пилосос.pdf
14 квітня 2021 10:05
Видаткова мотузка.pdf
14 квітня 2021 10:05
Акт огляду драбини (2021).pdf
14 квітня 2021 10:05
16.Довідка несудимість.pdf
14 квітня 2021 10:05
15.Довідка корупція.pdf
14 квітня 2021 10:05
4.Довідка МТБ.pdf
14 квітня 2021 10:05
2.Довідка працівники.pdf
14 квітня 2021 10:05
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 квітня 2021 12:53
Електронний підпис
14 квітня 2021 12:52
Цінова пропозиція.pdf
14 квітня 2021 12:52
Сертифікат ISO 45001-2018.pdf
14 квітня 2021 12:52
Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
14 квітня 2021 12:52
Підтвердження МТБ.pdf
14 квітня 2021 12:52
Копія статуту.pdf
14 квітня 2021 12:52
Копія ліцензії.pdf
14 квітня 2021 12:52
Копія витягу з ЄДР.pdf
14 квітня 2021 12:52
Довідка працівники.pdf
14 квітня 2021 12:52
Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА"

ПП "РЕЙДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА"
#31322056
Переможець 498 416,22
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА"
#31322056
498 416,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 11:02
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 11:43
Договір №127 укладений
23 квітня 2021 11:43

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 серпня 2021 09:50
498 416,22 UAH UA598201720344201002100181618
Відділ освіти Володарської с р
UA463808050000000026005631029
ТОВ Спецпожзахист-Україна
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 498 416,22
UAH (в тому числі ПДВ 83 069,37 UAH)