Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (послуги з автотранспортного обслуговування виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради)
Очікувана вартість
9 493 856,59 UAH
UA-2021-04-05-004843-a fbace09cf96544339df9b774cbf72f47
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Журавель

+380567427558 lenazhuravel1971@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 23928934
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Олександра Поля, будинок 2
Контактна особа: Олена Журавель
+380567427558
lenazhuravel1971@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Дніпропетровська обласна рада двічі оприлюднювала оголошення на закупівлю послуг 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (послуги з автотранспортного обслуговування виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради) за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою та двічі було відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.
Посилання на закупівлі:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-21-006514-b;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-014939-b.
Застосування переговорної процедури закупівлі було прийнято враховуючи виняткові обставини, передбачені п.1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Документами, що підтверджують відміну торгів за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою та наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі є звіти про результати проведення вищезазначених процедур закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2021 14:36
Оскарження наміру укласти договір: 16 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60170000-0: Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм


Протокол ТК від 05.04.2021 № 16.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (послуги з автотранспортного обслуговування виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Олександра Поля, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 60170000-0 — Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості послуг на підставі рахунку Виконавця, протягом 10-ти банківських днів після підписання Замовником акта приймання-передачі виконаних послуг, шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця при наявності бюджетного фінансування на зазначені видатки та протягом п’яти операційних днів з дати надання доручення на здійснення платежу за умови виконання доходів зведеного бюджету України відповідно до ст.78 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

05 квітня 2021 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-17-000016 ● b664eb9bcfdd4d449188a289c224021b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2021 13:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

16.06.2021 № 396

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.06.2021 № 396.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13. UA-2021-04-05-004843-a 05.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-17 15:03:49

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (послуги з автотранспортного обслуговування виконавчого апарату Дніпропетровської обласної ради» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-05-004843-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до пункту першого частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вище викладене надайте інформацію з документальним підтвердженням:
- протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо, про встановлені вимоги до Дніпропетровського обласного комунального підприємства «Спецавтобаза» (далі – ДОКП «Спецавтобаза»);
- копію поданої пропозиції (усіх сторінок) ДОКП «Спецавтобаза», в тому числі супровідного листа з відміткою замовника про отримання;
- копію протоколу засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про проведення переговорної процедури закупівель.
Крім того, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
-оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-23 13:44:34

На виконання запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненьська обл.) від 17 червня 2021 року надаємо пояснення

На виконання запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненьська обл.) від 17 червня 2021 року надаємо документальне підтвердження того, що до предмету закупівлі, його технічним та якісним характеристикам, а також вимогам до учасника переговорної процедури закупівлі застосовані такі самі вимоги, що і в тендерній документації за оголошеннями UA-2021-01-21-006514-b та UA-2021-02-22-014939-b:
Протокол № 14 від 31.03.2021
Протокол № 16 від 05.04.2021
Лист запрошення № 1032/0/2-21 від 31.03.2021
Документи учасника ДОКП «Спецавтобаза».

Крім цього, повідомляємо, що відповідно до п. 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» дана вимога носить рекомендаційний характер для органів місцевого самоврядування. Дніпропетровська обласна рада є органом місцевого самоврядування та головним розпорядником місцевого бюджету.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 01 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОБАЗА"
#04011621
Переможець 9 493 856,59
UAH з ПДВ
05 квітня 2021 14:36

Документи

05 квітня 2021 14:36
Електронний підпис
05 квітня 2021 14:34
Рішення 05.04.2021.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2021 14:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОБАЗА"
#04011621
9 493 856,59
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2021 14:36
Електронний підпис
05 квітня 2021 14:34
Рішення 05.04.2021.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 15:06
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 12:34
ДУ 4 від 28.12.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:32
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2021 17:19
ДУ 3 від 18.11.2021.pdf зміни до договору
19 листопада 2021 17:10
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2021 15:04
ДУ 2 від 05.08.2021.pdf зміни до договору
06 серпня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 11:23
ДУ 1 від 02.07.2021.pdf зміни до договору
06 липня 2021 11:22
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 10:12
Договір 7-21 від 26.04.2021.pdf укладений
27 квітня 2021 10:10

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 травня 2021 09:56
378 070,93 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
28 травня 2021 09:56
200 276,83 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
15 червня 2021 09:41
362 033,22 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
25 червня 2021 09:42
328 675,09 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
14 липня 2021 13:40
417 952,28 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
30 липня 2021 09:19
317 375,28 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
19 серпня 2021 09:26
415 080,46 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
07 вересня 2021 09:33
361 181,17 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
20 вересня 2021 09:39
574 577,33 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
29 вересня 2021 10:16
378 257,16 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
26 жовтня 2021 10:07
348 817,22 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
26 жовтня 2021 10:07
581 183,54 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
22 листопада 2021 09:22
613 838,26 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
25 листопада 2021 09:47
485 410,32 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
13 грудня 2021 10:04
591 623,35 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
24 грудня 2021 12:01
524 596,48 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений
24 грудня 2021 12:01
555 849,98 UAH UA058201720344250004000026893
Дніпропетровська обласна рада
UA583054820000026002301551036
ДОКП "Спецавтобаза"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п. 3.9, п. 11.1 Договору від 26 квітня 2021 року № 7/21 (надалі – Договір), п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Сторони погодились покращити якість предмета закупівлі без збільшення суми договору, шляхом внесення змін до розділу II Додатку 2 до Договору «Розрахунок специфікації в розрізі автотранспорту»: збільшити кількість автотранспорту «Автом.легк.седан-В MERCEDES-BENZ- S350» на одну одиницю за рахунок відповідного зменшення автотранспорту «Автом.легк.-седан-В MERCEDES-BENZ-320E».
Номер договору про закупівлю: 7/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п. 3.9, п. 11.1 Договору від 26 квітня 2021 року № 7/21 (надалі – Договір), п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Сторони погодились покращити якість предмета закупівлі без збільшення суми договору, шляхом внесення змін до розділу II Додатку 2 до Договору «Розрахунок специфікації в розрізі автотранспорту»: збільшити кількість автотранспорту «Автом.легк.седан SKODA OCTAVIA 1,8» на одну одиницю за рахунок відповідного зменшення автотранспорту «Автом.легк.седан Опель Вектра 1,8».
Номер договору про закупівлю: 7/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п.3.4., п.3.9., п.6.2.3., п.11.1 договору від 26 квітня 2021 року № 7/21, п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України „Про публічні закупівлі” Сторони узгодили зменшення складових обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичної потреби Замовника у послугах і домовились: зменшити загальну суму договору на 499 721,40 грн (чотириста дев’яносто дев’ять тисяч сімсот двадцять одну грн 40 коп.) і викласти абзац перший п.3.1. договору у наступній редакції: „Ціна Договору становить: 8 994 135,19 грн (вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири тисячі сто тридцять п’ять грн 19 коп.), у т.ч. ПДВ – 1 499 022,53 грн.”, викласти п.3.3. у новій редакції: „3.3. Кількість послуг: 1 послуга. Послуга складається з наступних складових: обслуговуючий автотранспорт у кількості – 43 одиниць; кількість годин експлуатації автотранспорту – 29 976 годин; пробіг автотранспорту в межах міста – 480 650 км; пробіг автотранспорту поза межами міста – 92 500 км.”, викласти Додаток 1 та Додаток 2 у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 7/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п.3.4, п.3.9, п.6.2.3, п.11.1 договору від 26 квітня 2021 року № 7/21, п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України „Про публічні закупівлі” Сторони узгодили зменшення складових обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичної потреби Замовника у послугах і домовились: зменшити загальну суму договору на 1 559 336,29 грн (Один мільйон п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч триста тридцять шість грн 29 коп.) і викласти абзац перший п. 3.1 договору у наступній редакції: „Ціна Договору становить: 7 434 798,90 грн (Сім мільйонів чотириста тридцять чотири тисячі сімсот дев’яносто вісім грн 90 коп.), у тому числі ПДВ – 1 239 133,15 грн”, викласти п.3.3. у новій редакції: „3.3. Кількість послуг: 1 послуга. Послуга складається з наступних складових: обслуговуючий автотранспорт у кількості – 43 одиниці; кількість годин експлуатації автотранспорту – 23 703,58 годин; пробіг автотранспорту в межах міста – 438 251,00 км; пробіг автотранспорту поза межами міста – 64 144,00 км.”, викласти Додаток 1 та Додаток 2 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 7/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 434 798,90
UAH (в тому числі ПДВ 1 239 133,15 UAH)