Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул. Потапова
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2021-04-05-004303-a 22d0379850f54bfdb247a6ca59aa4d92
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради

+380665258959
+380970766875
z.vodypr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36916734
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, бульвар Свободи 56/128
Контактна особа: Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради
+380665258959,+380970766875
z.vodypr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2021 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2021 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 15:00
Очікувана вартість: 110 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул. Потапова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, вул. Потапова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2021 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2021 13:46
Дефектний акт.docx
05 квітня 2021 13:46
Вимоги до кваліфікації учасників.doc
05 квітня 2021 13:46
Договір - поточний ремонт вул. Потапова.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ" 95 515,00
UAH з ПДВ
95 515,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ"
#1927208672
Переможець 95 515,00
UAH з ПДВ
05 травня 2021 16:58

Документи

05 травня 2021 16:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2021 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОЙКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ"
#1927208672
95 515,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 травня 2021 16:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:09
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2022 13:08
Дод.уг3дог64.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 15:44
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 13:26
дод.уг. 2 дог.64.pdf зміни до договору
28 липня 2021 10:50
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2021 15:02
Дод.уг1дог64.pdf зміни до договору
04 червня 2021 15:02
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 10:06
Дог64.pdf укладений
12 травня 2021 10:05

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 вересня 2021 09:49
28 655,00 UAH UA158201720344210026000085195
Управління ЖКГ Жовтоводської міськради
UA503006140000026007500317799
ФОП Бойко В.П.
Оплачений
05 жовтня 2021 10:21
66 800,00 UAH UA158201720344210026000085195
Управління ЖКГ Жовтоводської міськради
UA503006140000026007500317799
ФОП Бойко В.П.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа ФОП Бойко В.П. від 31.05.2021 року №№1/05/21, враховуючи підпункту 4, пункту 15.1. Договору, Сторони дійшли згоди подовжити термін надання послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття, відповідно пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: "5.1. Термін надання послуг: до 30.06.2021року, враховуючи сприятливі погодні умови".
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа ФОП Бойко В.П. від 28.06.2021 року №1/06/21, враховуючи підпункту 4, пункту 15.1. Договору, Сторони дійшли згоди подовжити термін надання послуги з поточного ремонту асфальтобетонного покриття вул. Козакова, відповідно пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: "5.1. Термін надання послуг: до 31.07.2021року, враховуючи сприятливі погодні умови".
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з наданням послуги в повному обсязі Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 60,00 грн. (шістдесят грн. 00 коп.), відповідно пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 95 455,00 грн. (дев'яносто п'ять тисяч чотириста п'ятдесят п'ять грн. 00 коп.), ПДВ - не передбачено".
Номер договору про закупівлю: 64
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 95 455,00
UAH