Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ганків, вимощення та цокольної частини будівлі «Центру культури і дозвілля ім. Горького» за адресою: Донецька область, місто Лиман, вул. Незалежості, 17 (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДК 021:2015:45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
1 413 572,00 UAH
UA-2021-04-05-002569-b 092ef8c1fa44471286259443c0319b4e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семіошко Катерина Вікторівна

+380626141482 kult_yo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури і туризму Лиманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 00183590
Місцезнаходження: 84406, Україна , Донецька обл., місто Лиман, вулиця Незалежності 17А
Контактна особа: Семіошко Катерина Вікторівна
+380626141482
kult_yo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2021 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2021 15:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2021 15:33
Очікувана вартість: 1 413 572,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 067,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт ганків, вимощення та цокольної частини будівлі «Центру культури і дозвілля ім. Горького» за адресою: Донецька область, місто Лиман, вул. Незалежості, 17 (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДК 021:2015:45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84406, Україна, Донецька область, м. Лиман, вул. Незалежності, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі КБ-3 відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, проміжними платежами із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт та фактичних витрат Підрядника. Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання акту приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі КБ-3 в межах бюджетних асигнувань на 2021 рік. (відповідно запланованих обсягів бюджетних призначень та асигнувань - плану фінансування: травень – 49,5%, червень – 50,5%).У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт після поновлення бюджетного фінансування та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

класс наслідків
Дата подання: 07 квітня 2021 11:12
Дата відповіді: 07 квітня 2021 11:18
Доброго дня! Повідомте будьласка до якого класу наслідків належать роботи по даному об'єкту?
Відповідь: Доброго дня! Об'єкт належить до класу наслідків СС1
Аналогічний договір
Дата подання: 07 квітня 2021 13:04
Дата відповіді: 07 квітня 2021 13:40
«Аналогічний договір» - договір підряду, що передбачає виконання робіт щодо будівництва будь якого об'єкту з переліку, визначеного абзацом 5 частини l статті 4 Закону України «Про регулювання містобудівної документації» При цьому будівництвом вважається виконання будь-якого виду робіт, передбачених пунктом 1.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Поясніть, чи будуть враховуватися при оцінці критеріїв виконані аналогічні договори учасника, що відносяться до категорії робіт за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт зі всіма іншими кодами, які входять в ДК 021:2015: 45000000-7 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи) та інші.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. При оцінці критеріїв виконані аналогічні договори учасника будуть враховуватися ті роботи, що відносяться саме до капітального ремонту.
Використання обладнання
Дата подання: 07 квітня 2021 13:21
Дата відповіді: 07 квітня 2021 14:29
Чи необхідно, при розробці кошторисної документації пропозиції торгів безумовно дотримуватися розділу «ІІ. Будівельні машини та механізми» Підсумкової відомості ресурсів, зазначеної у технічному завданні? Склад робіт не є таким, що потребує використання всіх зазначених машин і механізмів. Отже чи буде враховуватися кошторис до цінової пропозиції з вибором машин та механізмів за їх фактичної наявності у підрядника, з безумовним виконанням всіх видів робіт в повному обсязі, якісно та у зазначені строки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Замовником будуть враховані пропозиції Учасників, які дотрималися розділу «ІІ. Будівельні машини та механізми» Підсумкової відомості ресурсів та ті пропозиції Учасників, які обрали машини та механізми за їх фактичної наявності у Підрядника.
Вимоги до учасників
Дата подання: 07 квітня 2021 14:25
Дата відповіді: 08 квітня 2021 15:25
Ви, як Замовник, вимагаєте надання у складі пропозиції торгів, чинних сертифікатів системи управління/менеджменту (п. 15.17 Оголошення) Сертифікація системи управління/менеджменту (ISO) не є обов’язковою в Україні та отримується підприємствами із власної ініціативи. Дана вимога має характерні риси порушення вимогу п.4 ст. 22 Закону України «Про державні закупівлі», обмежує здорову конкуренцію та призводить до дискримінації потенційних учасників. Просимо внести зміни до оголошення та виключити дані пункти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!. За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. Згідно із ч.3 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Зазначена вимога обумовлена тим, що для забезпечення якісного виконання робіт учасником, останній повинен мати впроваджені системи ISO. У вересні 2015 року Міжнародною організацією зі стандартизації ISO була прийнята п’ята редакція стандартів ISO. (Розробником міжнародних стандартів серії ISO є Міжнародна організація зі стандартизації ISO (International Organization for Standardization) – це всесвітня федерація національних органів стандартизації (комітетів-членів). Міжнародна організація зі стандартизації розташована в Женеві (Швейцарія). Стандарт ISO являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 №1315-VII (із змінами), стандарт – нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері. Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів ISO підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема №3463-р/пк-пз від 13.04.2018 (UA-2018-01-23-002492-а).
Враховуючи наведене, Замовник не баче жодних дискримінаційних ознак даної вимоги.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СІРІУС" 1 398 329,66
UAH з ПДВ
1 398 329,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2021 13:43
Електронний підпис
15 квітня 2021 13:39
Гарантія.zip
15 квітня 2021 13:39
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БФ СІРІУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СІРІУС"
#41946378
Переможець 1 398 329,66
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 13:15

Документи

19 квітня 2021 13:15
Електронний підпис
19 квітня 2021 13:14
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СІРІУС"
#41946378
1 398 329,66
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2021 13:15
Електронний підпис
19 квітня 2021 13:14
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 09:32
Додаткова угода укладений
23 червня 2021 09:30
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 10:13
Договір укладений
12 травня 2021 10:11

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 червня 2021 11:13
47 607,34 UAH UA498201720344271021100047187
Відділ культури і туризму Лиманської м
UA353052990000026005041213928
ТОВ "Будiвельна фiрма Сiрiус"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 47 607,34
UAH (в тому числі ПДВ 7 934,56 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін