Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська ритуальна служба" |
Код ЄДРПОУ: | 37795085 |
Місцезнаходження: | 76026, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Гетьмана Мазепи, 162а |
Контактна особа: |
Фабуляк Оксана Ігорівна 0342782384 Rytualtut@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2021 10:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 725 316,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож
Тендерна документація
05 квітня 2021 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2021 10:48 |
Технічні вимоги.doc | |
05 квітня 2021 10:48 |
Проет договору.doc | |
05 квітня 2021 10:48 |
ТД_ обрізка,чагарник.doc |
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-07-000044 ● ca45ce511b5b4c46bd061fc92b408a98
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2021 15:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.07.2021 293
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 07.07.2021 № 293
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-04-05-001131-c 05.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-15 14:29:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі підрізання дерев і живих огорож ДК 021:2015–77340000-5 Послуги з обрізування дерев (в тому числі вздовж ліній) і кущів на території Івано-Франківської МТГ інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-05-001131-с та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. Під час моніторингу установлено, що відповідно до тендерної документації Замовника у Додатку 4 «Технічні вимоги» зазначено вимогу на обрізування дерев висотою понад 30м. Проте, за Лотом 1 та Лотом 2 було надано висновок експертизи № 40282391-09-01-6189.21 від 14.04.2021 виконаний ТОВ «Карпаттехноальянс» на обстеження підйомника автомобільного телескопічного Ruthmann Steiger TVT 300, у якому зазначено, що паспортні данні робочої висоти підіймання складають 29,8м, що не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації Замовника. З огляду на зазначене просимо надати пояснення, чому не було відхилено пропозиції учасників процедури закупівлі, які не відповідають Додатку 4.
Наголошуємо, що пояснення (інформацію, документи) потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-19 13:23:59
Пояснення на запит
Ознайомившись зі змістом запиту Замовнику на пояснення від 15-07-2021р., сформованого на підставі наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 07.07.2021р. № 293 у межах проведення моніторингу закупівлі послуги з обрізування дерев (в тому числі вздовж ліній) і кущів на території Івано-Франківської МТГ – 2 лоти: лот № 1 послуги з обрізки зелених насаджень в алейних рядах вздовж ліній електропередач на території міста Івано-Франківська; лот № 2 послуги з обрізки зелених насаджень на території Івано-Франківської МТГ (CPV ДК 021:2015–77340000-5 підрізання дерев і живих огорож) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-04-05-001131-с з приводу того, чому не було відхилено пропозиції учасників процедури закупівлі, які не відповідають Додатку 4.
Замовник в п.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 зазначає наявність двох автовишок одна з яких висотою підйому понад 29 м., що підтверджується доданим висновком експертизи № 40282391-09-01-6189.21 від 14.04.2021 виконаний ТОВ «Карпаттехноальянс» на обстеження підйомника автомобільного телескопічного Ruthmann Steiger TVT 300, у якому зазначено, що паспортні данні робочої висоти підіймання складають 29,8м, що відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
В Додатку 4 «Технічні вимоги» тендерної документації зазначено: обрізування дерев висотою понад 30м та обрізування сухих та аварійних гілок дерев висотою понад 30 м, тобто висота дерев що обрізається, а не висота підйому автовишки. Крім того висота підіймання підйомника складає 29,8м та враховуючи висоту підіймання в колисці людини збільшується загальна висота для обрізання дерев.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Північно-східний офіс Держаудитслужби в Луганській області за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) встановлено, що у повідомленнях про намір укласти договори про закупівлю відсутня інформація щодо наявності місця надання послуг, чим порушено вимоги пункту 3, частини другої статті 33 Закону. Крім того тендерна документація Замовника містить суперечності, а саме Додатком 1, для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, передбачено надання учасником довідки довільної форми, яка містить інформацію на дві автовишки (одна з яких висотою підйому, понад 29м). Поряд з цим у Додатку 4 тендерної документації «Технічні вимоги» п.п. 3.2 пункту 3 зазначено: обрізування дерев висотою понад 30м на території м. Івано-Франківська, тобто Замовником при складанні тендерної документації не дотримано вимог абзацу 1 частини третьої статті 23 Закону № 922 за якою технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та їх оприлюднення – порушень не встановлено. Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-05-001131-c від 21-07-2021р. Північно-східний офіс Держаудитслужби в Луганській області зобов’язало Комунальне підприємство «Міська ритуальна служба» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З приводу виявлених порушень секретар тендерного комітету пояснила наступне: - моніторингом встановлено, що в повідомленнях про намір укласти договір відсутня інформація щодо наявності місця надання послуг, вплинути на зміст цієї інформації Замовник немає змоги, та як повідомлення про намір укласти договір формується автоматично електронною системою. Також хочемо зазначити, що в п.4.3 Розділу 1. Загальні положення тендерної документації, вказано місце надання послуг. - щодо суперечності в тендерній документації - згідно статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник в п.2 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 1 зазначає наявність двох автовишок одна з яких висотою підйому понад 29 м. В Додатку 4 «Технічні вимоги» тендерної документації зазначено: обрізування дерев висотою понад 30м та обрізування сухих та аварійних гілок дерев висотою понад 30 м, тобто висота дерев, що обрізається, а не висота підйому автовишки. Крім того, висота підіймання підйомника складає 29,8м та враховуючи висоту підіймання в колисці людини збільшується загальна висота для обрізування дерев. п.1 Розділ 2. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» зазначена інформація: - відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації, з боку учасників процедури закупівлі, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що мають намір узяти участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Загалом, тендерна документація відповідає принципам здійснення публічних закупівель, а виявлені порушення не впливають на законність проведеної закупівлі. У зв’язку із зазначеним вище, на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-04-05-001131-c від 21 липня 2021 року є необхідність в усуненні виявлених порушень в установленому законодавством порядку. Згідно абзацу другого ч. 8 ст. 8 Закону № 922 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
2021-07-23 14:25:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот № 1 послуги з обрізки зелених насаджень в алейних рядах вздовж ліній електропередач на території міста Івано-Франківська |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 960 846,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 9 804,23 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Аукціон
Позиції
на території Івано-Франківської МТГ – 2 лоти:
лот № 1 послуги з обрізки зелених насаджень в алейних рядах вздовж ліній електропередач на території міста Івано-Франківська;
лот № 2 послуги з обрізки зелених насаджень на території Івано-Франківської МТГ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Належну Виконавцю суму коштів Замовник оплачує протягом 120 робочих днів на основі Актів здачі-приймання послуг і Довідок про вартість наданих послуг, після підписання таких актів та довідок, при наявності фінансування | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 16:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
САМІЛА РОМАН СТЕПАНОВИЧ |
1 940 846,00
UAH з ПДВ
|
1 940 846,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Пасічна-ІФ |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
САМІЛА РОМАН СТЕПАНОВИЧ #2924308295 |
Переможець |
1 940 846,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 11:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2022 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2022 16:42
|
ДОДАТКОВА УГОДА 20Лот 1.pdf | зміни до договору |
26 січня 2022 16:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:07
|
Додаткова угода ЛОТ 1.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 15:59
|
Договір лот 1.pdf | укладений |
11 травня 2021 15:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |