Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збору сміття
Очікувана вартість
92 500,00 UAH
UA-2021-04-05-000701-b 0048d1804e4a4c10b6da81892a64a0d5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарасюк Інна Вікторівна

+380671331746 jovtnvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142282
Вебсайт: http://jovtnvo.dnepredu.com
Місцезнаходження: 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2
Контактна особа: Тарасюк Інна Вікторівна
+380671331746
jovtnvo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2021 10:31
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 92 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 462,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Контейнери для збору сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2021 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2021 10:31
ДЕТ мускот 2021б.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо габаритних розмірів
Дата подання: 06 квітня 2021 12:41
Дата відповіді: 06 квітня 2021 12:59
Зазначення конкретних габаритних розмірів впливає на звуження потенційного кола учасників. З метою приведення технічних вимог у відповідність до встановлених принципів здійснення закупівель, просимо внести зміни та визначити габаритні розміри відповідно до ДСТУ 8476:2015 та викласти даний параметр у редакції: "Габарити (ШхВхГ): 1370х1470х1115 мм. Граничні відхили розмірів: ± 5 %"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Зазначеним заявником розмірам згідно з ДСТУ 8476:2015 відповідає контейнер вантажопідйомністю 400 кг, тоді як замовник потребує контейнери зазначеної в документації вантажопідйомності. Приведення параметрів контейнера до значень визначених в стандарті в даній ситуації некоректно. При цьому звертаємо увагу заявника на вказівку в документації на вказаний стандарт. Пропозиції на поставку контейнерів з розмірами, вказаними у зверненні (такі що відповідають стандарту), приймаються до розгляду в межах даної закупівлі.
Щодо габаритних розмірів
Дата подання: 06 квітня 2021 19:04
Дата відповіді: 07 квітня 2021 10:07
Вимога щодо того, що « Габарити (ШхВхГ): 1370х1430х1040 мм.» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. З метою уникнення порушень просимо встановити, що Ширина 1370 +-10 мм, висота 1470 мм максимально, глибина 1115 мм. максимально.
Відповідь: Питання дублює попереднє, на яке було надано відповідь. Перш ніж ставити питання прохання уважно ознайомлюватись з умовами документації та наявними вирішеними питаннями по закупівлі.
Розміри
Дата подання: 06 квітня 2021 19:04
Дата відповіді: 07 квітня 2021 10:08
Просимо Замовника вказати чи може потенційний Учасник запропонувати контейнер 1100 л розміри якого відповідають стандартові EN 840-3 проте є дещо іншими від вказаних Замовником? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Питання дублює попереднє, на яке було надано відповідь. Перш ніж ставити питання прохання уважно ознайомлюватись з умовами документації та наявними вирішеними питаннями по закупівлі.
Щодо ваги
Дата подання: 06 квітня 2021 19:05
Дата відповіді: 07 квітня 2021 10:17
Вимога щодо того, що «Власна вага: 110 кг» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. Повідомляємо, що вага контейнера не впливає на його якість. Вага контейнера не визначається нормами стандарту EN 840-3, а визначається на розсуд виробника, тому вона може буде меншою чи більшою за 110 кг. З метою уникнення дискримінації просимо Замовника виключити дану вимогу з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником визначено мінімально необхідні вимоги до товару, який потребується, з урахуванням умов його подальшого використання. В даній закупівлі товар з іншими параметрами (поза межами вказаних в документації допусків) замовникові не потрібен.
Щодо ваги
Дата подання: 06 квітня 2021 19:05
Дата відповіді: 07 квітня 2021 10:17
Вимога щодо того, що «Власна вага: 110 кг» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. Повідомляємо, що вага контейнера не впливає на його якість. Вага контейнера не визначається нормами стандарту EN 840-3, а визначається на розсуд виробника, тому вона може буде меншою чи більшою за 110 кг. З метою уникнення дискримінації просимо Замовника виключити дану вимогу з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання дублює попереднє, на яке було надано відповідь. Перш ніж ставити питання прохання уважно ознайомлюватись з умовами документації та наявними питаннями по закупівлі.
Щодо рами
Дата подання: 06 квітня 2021 19:05
Дата відповіді: 07 квітня 2021 10:18
Вимога щодо того, що «По периметру верхньої частини контейнер обладнаний рамою, яка виготовлена з труби діаметром 20 мм або перетином 20х20 мм» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. Зважаючи на вказане участь у закупівлі не мають змоги прийняти учасники які виготовляють контейнери із рами з труби круглої або з гнутого профілю. Тому просимо виключити дану вимогу з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником визначено мінімально необхідні вимоги до товару, який потребується, з урахуванням умов його подальшого використання. В даній закупівлі товар з іншими параметрами (поза межами вказаних в документації допусків) замовникові не потрібен.
Щодо товщини металу
Дата подання: 06 квітня 2021 19:05
Дата відповіді: 07 квітня 2021 10:18
Вимога щодо того, що «З метою надійності та довготривалості експлуатації, кронштейни для утримання коліс виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм» є такою, що дискримінує потенційних Учасників . Повідомляємо, що і товщини 3 мм. достатньо для того, щоб деталь виконувала покладені на неї функції. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником визначено мінімально необхідні вимоги до товару, який потребується, з урахуванням умов його подальшого використання. В даній закупівлі товар з іншими параметрами (поза межами вказаних в документації допусків) замовникові не потрібен.
Щодо брендування
Дата подання: 06 квітня 2021 19:06
Дата відповіді: 07 квітня 2021 10:19
Вимога щодо того, що «Додатково – постачальник має нанести на кожен контейнер брендування визначеного замовником змісту (найменування замовника або закладу в якому встановлюється контейнер – узгоджується додатково при підписанні договору).» є дискримінаційною, оскільки немає зазначення способу нанесення орендування. З зазначено не можливо визначити, чи має змогу учасник виконати дану вимогу. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником визначено мінімально необхідні вимоги до товару, який потребується, з урахуванням умов його подальшого використання. В даній закупівлі товар з іншими параметрами (поза межами вказаних в документації допусків та/або без брендування) замовникові не потрібен.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІЧ-ІНДУСТРІЯ" 92 490,00
UAH з ПДВ
92 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2021 11:44
Електронний підпис
13 квітня 2021 11:43
32 Висновок СЕС.pdf.p7s
13 квітня 2021 11:43
28 Тех. паспорт євро.pdf.p7s
13 квітня 2021 11:43
17 Лист щодо санкцій.pdf.p7s
13 квітня 2021 11:43
7 Витяг ПДВ Січ.pdf.p7s
13 квітня 2021 11:43
3 Виписка з ЄДР.pdf.p7s
13 квітня 2021 11:43
32 Висновок СЕС.pdf
13 квітня 2021 11:43
29 Тех. паспорт 0,75 м.куб..pdf
13 квітня 2021 11:43
28 Тех. паспорт євро.pdf
13 квітня 2021 11:43
17 Лист щодо санкцій.pdf
13 квітня 2021 11:43
11 Довідка щодо підпису.pdf
13 квітня 2021 11:43
7 Витяг ПДВ Січ.pdf
13 квітня 2021 11:43
3 Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІЧ-ІНДУСТРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІЧ-ІНДУСТРІЯ"
#38626183
Переможець 92 490,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2021 09:05

Документи

15 квітня 2021 09:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2021 09:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІЧ-ІНДУСТРІЯ"
#38626183
92 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2021 09:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:50
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 21:31
договір 84-Т_сп.pdf укладений
20 квітня 2021 21:28

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 травня 2021 10:45
87 750,00 UAH UA558201720344211025100052950
Від.освіти викон.Покр.рай.в місті ради
UA923133990000026005020200123
ТОВ "Сiч-Iндустрiя"
Оплачений
27 травня 2021 10:45
4 740,00 UAH UA558201720344211025100052950
Від.освіти викон.Покр.рай.в місті ради
UA923133990000026005020200123
ТОВ "Сiч-Iндустрiя"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 92 490,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 415,00 UAH)