Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-04-05-000467-b d0d4117ffbe2422e9fb221cfb8107793
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Фефілін

+380631219158 k-mm_dms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КООРДИНАЦІЙНО-МОНІТОРИНГОВА МИТНИЦЯ ДЕРЖМИТСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 43333904
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 11Г
Контактна особа: Максим Фефілін
+380631219158
k-mm_dms@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2021 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2021 10:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 10:20
Початок аукціону: 15 квітня 2021 13:02
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
30192170-3 (Дошки для об’яв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 травня 2021
ДК 021:2015: 30192170-3 — Дошки для об’яв

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

додаток 1
Дата подання: 06 квітня 2021 17:10
Дата відповіді: 07 квітня 2021 08:28
Шановний замонику! У додатку 1 є вимога, що учасник надає декларації виробника або інший подібний документ від виробника товару**, відомості про якого учасник зазначив у Додатку № 1 у складі своєї пропозиції, та/або - документ, якій підтверджує якість та/або безпеку товару, що виданий компетентними органами (підприємствами) у сфері якості та безпеки товарів, де містяться відомості про виробника товару, якого учасник зазначив у Додатку № 1 у складі своєї пропозиції. Не зрозуміло де в додатку 1 треба зазначати вищевказану інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Додаток 1 надається у складі своєї пропозиції в разі перемоги.
додаток 1
Дата подання: 07 квітня 2021 13:07
Дата відповіді: 07 квітня 2021 14:09
Про те, що Додаток 1 надається у складі своєї пропозиції в разі перемоги ніде не сказано.
Відповідь: На кожну партію товару обов’язково надаються всі супроводжуючі документи:
товарно-транспортна накладна,
накладна,
документ, що засвідчує якість продукції, що є чинним на дату постачання товару,
а саме:
- декларації виробника або інший подібний документ від виробника товару**,

відомості про якого учасник зазначив у Додатку № 1 у складі своєї пропозиції,

та/або
- документ, якій підтверджує якість та/або безпеку товару, що виданий компетентними органами (підприємствами) у сфері якості та безпеки товарів, де містяться відомості про виробника товару, якого учасник зазначив у Додатку № 1 у складі своєї пропозиції.
тех характеристики
Дата подання: 07 квітня 2021 14:40
Дата відповіді: 07 квітня 2021 15:23
Якої товщини повинен бути пластик? Яка плівка?
Відповідь: пластик - 3 мм
ламінація 640 000+прокатка
тех характеристики
Дата подання: 07 квітня 2021 15:44
Дата відповіді: 07 квітня 2021 16:27
що таке ламінація 640 000+прокатка? Будь ласка, викладіть у додатку 1 повні технічні вимоги до стендів.
Відповідь: Додаток 1 доповнено (Стенд пластиковий, ламінований)
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА 3 700,00
UAH з ПДВ
2 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" 4 012,80
UAH з ПДВ
3 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2021 12:32
Електронний підпис
09 квітня 2021 12:29
9 витяг ПДВ.pdf
09 квітня 2021 12:29
3 витяг ЄДР.PDF
09 квітня 2021 12:29
14 висновок СЕС.PDF
09 квітня 2021 12:29
13 цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2021 12:29
4 Статут ПП РВК АУКУБА.PDF
09 квітня 2021 12:29
10 лист-згода.pdf
09 квітня 2021 12:29
11 гарантійний лист.pdf
09 квітня 2021 12:29
8 паспорт директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА
#2943000829
Переможець 2 998,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2021 14:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2021 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВОЙТОВИЧ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА
#2943000829
2 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 травня 2021 12:27
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно до постанови КМУ від 30.09.2020 №895, у зв"язку з початком реорганізації Держмистлужби України
Документи:
13 травня 2021 12:27
Електронний підпис
13 травня 2021 12:26
Протокол.docx