Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Legal services (services of an external legal adviser) on advising on debt financing, including through the issuance of securities on the international capital market (Eurobonds) under government guarantees
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне агентство автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 37641918 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ вул. Фізкульутри, 9 |
Контактна особа: |
Швиденко Сергій Михайлович 380977575425 shvidenkoc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 37641918 |
Contact point: |
Shvydenko Serhii 380977575425 shvidenkoc@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 19:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2021 15:42 |
Очікувана вартість: | 1 900 000,00 USD без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 500,00 USD |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 02 квітня 2021 19:26 |
Enquiries until: | 25 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 травня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 900 000 USD excluding VAT |
Minimal lowering step: | 9 500 USD |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 квітня 2021 16:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 квітня 2021 16:38 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
27 квітня 2021 16:38 |
ТД зі змінами від 27.04.2021.doc | |
02 квітня 2021 19:23 |
Проект Договору.doc |
27 квітня 2021 16:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 квітня 2021 16:38 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
|||
27 квітня 2021 16:38 |
ТД зі змінами від 27.04.2021.doc
|
|||
02 квітня 2021 19:23 |
Проект Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору(ів) Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію з оригіналу договору з усіма додатками, що є невід’ємною частиною такого договору, та документу, що підтверджує факт виконання договору та/або роздруківки з офіційного сайту замовника, що підтверджуватимуть вказану Учасником інформацію (прес-релізи, повідомлення з сайтів новин тощо), та/або копії публікацій в спеціалізованих друкованих виданнях, що підтверджуватимуть вказану Учасником інформацію, та/або письмове підтвердження від клієнта, якого Учасник представляв за аналогічним за предметом закупівлі договором.
Аналогічним договором предмету закупівлі може бути договір юридичних послуг залучення боргового фінансування у спосіб, що передбачений тендерною документацією.
Тому, надання Учасником копій проспектів емісії, тобто офіційних документів, що містять інформацію про розміщення цінних паперів та інші відомості, що визначають особливості розміщення цінних паперів на міжнародному ринку капіталу, не забезпечить у повному обсязі вимоги тендерної документації.
- Щодо офісу, зареєстрованого у Великобританії:
Рівень 1 в наступних категорій:
Legal 500 –Debt Capital Markets; та
Chambers Global - Capital Markets: Debt; та
IFLR – Capital markets: Debt.
- Щодо офісу, зареєстрованого Україні:
Рівень 1 наступних категорій:
Legal 500 – Banking, Finance and Capital Markets; та
Chambers Global – Banking & Finance; та
IFLR – Capital markets: Debt.
Тому, Учасник повинен підтвердити відповідність вищевказаним вимогам щодо всього персоналу, який планує залити до надання послуг за предметом закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-11-000057 ● 1446e50f6783494aa8aa05305213a833
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2022 14:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.07.2022 № 136
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-04-02-007394-b 02.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-18 10:29:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі юридичних послуг (послуги зовнішнього юридичного радника) щодо надання консультацій з питань залучення боргового фінансування, у тому числі шляхом випуску цінних паперів на міжнародному ринку капіталу (єврооблігацій) під державні гарантії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-02-007394-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Які документально підтверджені об’єктивні обставини спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг, відповідно додаткової угоди від 28.12.2021 № 3 до договору від 28.05.2021 № 34 (далі – Договір)? Необхідно надати пояснення та відповідні документи.
4. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо укладання додаткової угоди 1 до Договору та причини її не оприлюднення а електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-21 13:28:59
надання відповіді
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі замовником за попередньо проведеним аналізом ринку аналогічних послуг шляхом отримання комерційних пропозицій від юридичних компаній, а також на основі аналізу аналогічних (подібних) закупівель, що розміщені в електронній системі закупівель Рrozorro, Міністерства юстиції України, Укрзалізниці, НАК Нафтогаз України та інших замовників,
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту наразі технічної можливості у замовника немає, оскільки з невстановлених причин з веб-сайту Укравтодору зникла інформація, розміщена протягом останніх трьох років.
На основі договірних відносин послуги з розміщення офіційного ресурсу (веб-сайту) Укравтодору у мережі Інтернет із забезпеченням комплексної системи захисту інформації захищеного вузла доступу до неї надаються замовнику ДП «Українські спеціальні системи», однак 24.02.2022 року веб-сайт перестав працювати, зник доступ до розміщеної інформації та до серверів ДП «УСС».
З цього приводу Укравтодор направив лист до ДП «УСС» (копія додається) про надання інформації стосовно причин припинення доступу до ресурсу починаючи з 24.02.2022 року та відновленні всієї інформації та працездатності веб-сайту. Станом на сьогодні відповідь до Укравтодору не надійшла.
Укравтодор зможе надати роз’яснення щодо зникнення з веб-сайту інформації розміщеної протягом останніх трьох років після отримання відповіді від ДП «УСС».
3. Відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України Додаткова угода № 3 до Договору від 28.05.2021 № 34 була укладена сторонами 28.12.2021 на підставі Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (стаття 6), пунктів 4 -5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 14.3 Договору.
4. Додаткова угода № 1 до Договору від 28.05.2021 № 34 була укладена сторонами 22.06.2021 (скан копія додається) та стосувалась уточнення реквізитів однієї із сторін, що не є істотною умовою договору про закупівлю та відповідно до діючого законодавства не потребує оприлюднення в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-21 14:04:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі юридичних послуг (послуги зовнішнього юридичного радника) щодо надання консультацій з питань залучення боргового фінансування, у тому числі шляхом випуску цінних паперів на міжнародному ринку капіталу (єврооблігацій) під державні гарантії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-02-007394-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), зокрема:
В яких файлах (документах) що завантажені в електронній системі закупівель в тендерних пропозиціях учасників White & Case LLP та Linklaters LLP міститься інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі згідно з Додатком № 1 до тендерної документації та проект договору про закупівлю відповідно до Додаток № 3 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-26 11:39:12
відповідь на запит
Додатком № 1 до тендерної документації викладено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічне завдання), тобто опис змісту послуг, які потребує замовник.
Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що «окрім вищезазначеного, тендерна пропозиція учасника обов’язково повинна містити документи:
- …………….;
- з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі згідно з Додатком № 1 до тендерної документації;
- ………..; ……..».
Тобто, інформація тендерної пропозиції, а також документи, завантажені у її складі, повинні підтвердити замовнику відповідність такої тендерної пропозиції учасника вимогам технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі згідно з Додатком № 1 до тендерної документації.
Тому, всі документи, які подані учасниками White & Case LLP та Linklaters LLP у складі своїх тендерних пропозицій, прийняті замовником як такі, що відповідають вимогам технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі згідно з Додатком № 1 до тендерної документації.
Вимоги у складі тендерної документації щодо подання учасниками безпосередньо листа/довідки за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією згідно з Додатком № 1 до тендерної документації замовником у тендерній документації не вимагалось.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне агентство автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 37641918 |
Місцезнаходження: | 03150, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ вул. Фізкульутри, 9 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Linklaters LLP | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
White & Case LLP | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2021 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
White & Case LLP |
1 810 000,00
USD
|
1 810 000,00
USD
|
Відповіді учасника | Документи |
Linklaters LLP |
1 900 000,00
USD
|
1 900 000,00
USD
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
White & Case LLP #OC324340 |
Переможець |
1 810 000,00
USD
|
13 травня 2021 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:52
|
Дод угода 4.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:49
|
ДУ № 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2021 17:29
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2021 17:29
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 11:10
|
Договір 34.pdf | укладений |
31 травня 2021 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до умов Договору |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з наявними підставами у продовженні строку дії договору на надання послуг за ним у наступному році сторони дійшли згоди щодо продовження строку дії шляхом укладення додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з фактичним зменшенням видатків |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |