Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Очікувана вартість
1 120 000,00 UAH
UA-2021-04-02-007109-b b14e4fa9081345edab760aa3c73244a3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Крайнянська

+380951870942 neurocenter@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 33985449
Місцезнаходження: 88018, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПУШАНСЬКА, будинок 24
Контактна особа: Мар'яна Крайнянська
+380951870942
neurocenter@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
12.03.2021 року електронною системою закупівель було автоматично відмінено процедуру відкритих торгів на закупівлю: «Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ», оголошену 24.02.2021 року (Оголошення UA-2021-02-24-014196-b), у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
29.03.2021 року електронною системою закупівель було автоматично відмінено процедуру відкриті торги на закупівлю: «Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ» повторно оголошену 12 березня 2021 року (Оголошення № UA-2021-03-12-011081-b), у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Для забезпечення закупівлі: «Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) необхідно оголошувати нову процедуру закупівлі. Однак, відповідно до частини першої статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Відповідно до частини першої вказаної статті Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема згідно пункту «1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом». При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Для забезпечення проведення закупівлі: «Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ» та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» було направлено запрошення до участі у переговорах потенційним учасникам.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 16:27
Оскарження наміру укласти договір: 13 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 послуга
Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Капушанська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55523000-2 — Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 квітня 2021 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИБІДЬ-РТІ"
#36132547
Переможець 1 117 200,00
UAH
02 квітня 2021 16:27

Документи

02 квітня 2021 16:27
Електронний підпис
02 квітня 2021 16:26
Повідомлення.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2021 16:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИБІДЬ-РТІ"
#36132547
1 117 200,00
UAH
Документи

Документи

02 квітня 2021 16:27
Електронний підпис
02 квітня 2021 16:26
Повідомлення.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 травня 2022 15:35
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 11:38
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
30 березня 2022 11:37
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2022 12:46
ДУ №3 з ПП Либідь-РТІ.PDF зміни до договору
31 січня 2022 12:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:30
ДУ Либідь 20.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 15:28
ДУ Либідь зменш.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 15:25
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 16:28
Договір №7-Т 53 21.pdf укладений
13 квітня 2021 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 7-Т/53/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 7-Т/53/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 7-Т/53/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 7-Т/53/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 096 372,20
UAH