Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Очікувана вартість
1 120 000,00 UAH
UA-2021-04-02-007109-b ● b14e4fa9081345edab760aa3c73244a3
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 33985449 |
Місцезнаходження: | 88018, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПУШАНСЬКА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Мар'яна Крайнянська +380951870942 neurocenter@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
12.03.2021 року електронною системою закупівель було автоматично відмінено процедуру відкритих торгів на закупівлю: «Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ», оголошену 24.02.2021 року (Оголошення UA-2021-02-24-014196-b), у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
29.03.2021 року електронною системою закупівель було автоматично відмінено процедуру відкриті торги на закупівлю: «Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ» повторно оголошену 12 березня 2021 року (Оголошення № UA-2021-03-12-011081-b), у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Для забезпечення закупівлі: «Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) необхідно оголошувати нову процедуру закупівлі. Однак, відповідно до частини першої статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Відповідно до частини першої вказаної статті Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема згідно пункту «1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом». При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Для забезпечення проведення закупівлі: «Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ» та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» було направлено запрошення до участі у переговорах потенційним учасникам.
29.03.2021 року електронною системою закупівель було автоматично відмінено процедуру відкриті торги на закупівлю: «Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ» повторно оголошену 12 березня 2021 року (Оголошення № UA-2021-03-12-011081-b), у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Для забезпечення закупівлі: «Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) необхідно оголошувати нову процедуру закупівлі. Однак, відповідно до частини першої статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Відповідно до частини першої вказаної статті Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема згідно пункту «1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом». При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Для забезпечення проведення закупівлі: «Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ» та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» було направлено запрошення до участі у переговорах потенційним учасникам.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 16:27 |
Оскарження наміру укласти договір: | 13 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 послуга
Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги, а саме 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Капушанська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55523000-2 — Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
02 квітня 2021 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИБІДЬ-РТІ" #36132547 |
Переможець |
1 117 200,00
UAH
|
02 квітня 2021 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2022 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 11:38
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2022 12:46
|
ДУ №3 з ПП Либідь-РТІ.PDF | зміни до договору |
31 січня 2022 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:30
|
ДУ Либідь 20.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:28
|
ДУ Либідь зменш.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 16:28
|
Договір №7-Т 53 21.pdf | укладений |
13 квітня 2021 16:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7-Т/53/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 7-Т/53/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 7-Т/53/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7-Т/53/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |