Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Роботи з капітального ремонту об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою)) в м.Черкаси»
Очікувана вартість
26 546 581,20 UAH
UA-2021-04-02-006883-c ● 3b307b76825e489da809f6192ec2d86b
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Вебсайт: | http://www.rada.cherkasy.ua |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 21:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2021 11:51 |
Очікувана вартість: | 26 546 581,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 732,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 132000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36, к. 506; Вид закупівлі: передбачений абзацем першим п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Категорія замовника: відповідно до ч. 1 ст. 2 Закону Інформація про мову, якою повинні готуватися пропозиції учасників - Звертаємо Вашу увагу, що вся детальна інформація про мову, якою мають бути складені тендерні пропозиції учасників, зазначена у тендерній документації. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій: Електронна банківська гарантія дійсна на строк дії тендерної пропозиції і видається банківською організацією з накладанням ЕЦП та подається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Валютою електронної банківської гарантії та електронної страхової гарантії є національна валюта України - гривня. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Реквізити банку замовника: ГУДКСУ у Черкаській області, Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, код 26323404, р/р у форматі IBAN UA108201720355189012000048486 Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 132 000 (сто тридцять дві тисячі гривень 00 коп.) Учасник повинен надати забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» та Постанові Кабінету міністрів України від 7 листопада 2018 р. № 992 «Вимоги у сфері електронних довірчих послуг» та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. Банківська гарантія обов’язково має бути забезпечена грошовим покриттям. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю; документом, що підтверджує забезпечення гарантії – випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації. Також необхідно надати у складі пропозиції копію чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копію документу який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний кваліфікований електронний підпис, який накладений на файл гарантії.Тендерні пропозиції учасників, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики – відповідно до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Роботи з капітального ремонту об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою)) в м.Черкаси»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 36 (місцезнаходження замовника), при цьому роботи виконуватимуться у межах м. Черкаси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Протягом 3 (трьох) банківських днів, з моменту підписання Сторонами Договору, на підставі рахунку, наданого підрядником, згідно Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 Замовник перераховує Підряднику аванс в розмірі 30% від суми фінансування відповідного бюджетного періоду, який Підрядник зобов’язується використати на виконання робіт протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання цього авансу. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. | Аванс | 3 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | . Розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту виконання робіт і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2021 17:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2021 17:10 |
ТД -зміни 3.doc | |
19 квітня 2021 17:10 |
Зміни 3.docx | |
12 квітня 2021 15:08 |
ТД -зміни 2.doc | |
12 квітня 2021 15:08 |
Зміни 2.docx | |
12 квітня 2021 14:59 |
ТД -зміни 2.doc | |
12 квітня 2021 14:59 |
Зміни 2.docx | |
06 квітня 2021 17:54 |
Додаток 1.rtf | |
06 квітня 2021 17:54 |
ТД -зміни.doc | |
06 квітня 2021 17:54 |
Зміни.docx | |
02 квітня 2021 21:34 |
Додаток 1.rtf | |
02 квітня 2021 21:34 |
ТД.doc |
19 квітня 2021 17:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
19 квітня 2021 17:10 |
ТД -зміни 3.doc
|
||||||||||||
19 квітня 2021 17:10 |
Зміни 3.docx
|
||||||||||||
12 квітня 2021 15:08 |
ТД -зміни 2.doc
|
||||||||||||
12 квітня 2021 15:08 |
Зміни 2.docx
|
||||||||||||
12 квітня 2021 14:59 |
ТД -зміни 2.doc
|
||||||||||||
12 квітня 2021 14:59 |
Зміни 2.docx
|
||||||||||||
06 квітня 2021 17:54 |
Додаток 1.rtf
|
||||||||||||
06 квітня 2021 17:54 |
ТД -зміни.doc
|
||||||||||||
06 квітня 2021 17:54 |
Зміни.docx
|
||||||||||||
02 квітня 2021 21:34 |
Додаток 1.rtf
|
||||||||||||
02 квітня 2021 21:34 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо уточнення умов закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2021 15:42
Дата відповіді: 09 квітня 2021 20:57
Шановний Замовнику! Щодо пп.1.6.п.1 розділу ІІІ Тендерної документації: «У випадку, якщо визначені цієї документацією документи не завантажені учасником (або ж завантажені з порушеннями, в тому числі завантажені з порушенням документи з інформацією про ціну тендерної пропозиції, що не підлягають розкриттю всупереч абзацу третьому ч. 1 ст. 28 Закону), пропозиція такого учасника відхиляється згідно абзацу третього пункту першого ч. 1 ст. 31 Закону» прохання пояснити, яким чином завантаження інформації про ціну тендерної пропозиції є порушенням ч.1 ст.28 Закону, оскільки оголошення оприлюднене відповідно до п.1 ч.1 ст.10 Закону. Також, звертаємо Вашу увагу, що зазначена вимога суперечить вимозі пп.6.2. п.6. розділу ІІІ тендерної документації, де зазначено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:
- кошторисну документацію, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил (ДБН) України, у форматі PDF, завірену учасником, яка має складатися з:
-договірної ціни;
-локального кошторису;
-підсумкової відомості ресурсів.
- кошторисну документацію в електронному вигляді (формат imd. тощо), розроблену за допомогою програмного комплексу АВК-5 / іншого сумісного з ним ПК (згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації)». Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Вельми просимо Вас уважно читати положення тендерної документації. З приводу Ваших запитань повідомляємо наступне: Приділивши увагу вивченню Закону України "Про публічні закупівлі" можна побачити, що згідно абзаца третього ч. 1 ст. 28 Закону електронною системою розкриваються всі файли, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. Розрахунки та кошторисна документація підпадають під дане визначення. З приводу, як виконати дану вимогу під час завантаження тендерної пропозиції, просимо звертатися до операторів електронних майданчиків, які надають подібні консультації учасникам.
щодо уточнення умов закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2021 15:43
Дата відповіді: 09 квітня 2021 20:59
Шановний Замовнику! Прохання уточнити, який саме документ розуміється під формулюванням «витяг з установчих документів» для підтвердження повноважень уповноваженої особи? Установчим документом підприємства зазвичай є Статут. Чи буде надання повної версії зазначеного документу вважатися відповідністю зазначеній вимозі, або потрібно складати саме окремий «витяг з установчих документів»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під терміном «витяг з установчих документів» Замовник має на увазі витяг з установчих документів. Тобто, учасник має надати витяг з установчих документів.
щодо уточнення умов закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2021 15:45
Дата відповіді: 09 квітня 2021 21:09
Шановний Замовник! Прохання уточнити, вимогу, зазначену у п.п.5.1.1. п.5 розділу 3 тендерної документації: На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає документальне підтвердження наявності обладнання, а саме:
- Інформація (довідка або лист) про наявність механізмів для проведення робіт на висотах від 1,3м.
Яка кількість механізмів має бути зазначена у довідці, та, відповідно документально підтверджена? Чи повинен учасник надати інформацію про наявність 19 позицій Будівельних машин і механізмів, зазначених у Додатку 1 «Відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 на монтажні роботи системи відеоспостереження»? Прохання конкретизувати кількість механізмів шляхом внесення уточнюючих змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Відповідно до п. 5.1.1. ч. 5 р. ІІІ "На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає документальне підтвердження наявності обладнання, а саме:
- Інформація (довідка або лист) про наявність механізмів для проведення робіт на висотах від 1,3м.
Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен документально підтвердити наявність підстав користування матеріально-технічною базою, або право користування матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання.
Під документальним підтвердженням замовник має на увазі копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або/та технологічних транспортних засобів на всі транспортні засоби та технологічні транспортні засоби, або копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України /або копії документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами (послуги будівельної техніки, тощо) з використанням транспортних засобів та технологічних транспортних засобів.
Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожного конкретного транспортного засобу та технологічного транспортного засобу." Тобто, виходячи з інформації, зазначеної в даному пункті, кваліфікаційні вимоги не місять ані привязки до Вдомості ресурсів (Додаток 1) , ані взагалі до кількості машин та механізмів учасника. Внесення змін не доцільне
Відповідно до п. 5.1.1. ч. 5 р. ІІІ "На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає документальне підтвердження наявності обладнання, а саме:
- Інформація (довідка або лист) про наявність механізмів для проведення робіт на висотах від 1,3м.
Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен документально підтвердити наявність підстав користування матеріально-технічною базою, або право користування матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання.
Під документальним підтвердженням замовник має на увазі копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або/та технологічних транспортних засобів на всі транспортні засоби та технологічні транспортні засоби, або копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання учасником на договірних засадах транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України /або копії документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення учасника третіми особами відповідними послугами (послуги будівельної техніки, тощо) з використанням транспортних засобів та технологічних транспортних засобів.
Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожного конкретного транспортного засобу та технологічного транспортного засобу." Тобто, виходячи з інформації, зазначеної в даному пункті, кваліфікаційні вимоги не місять ані привязки до Вдомості ресурсів (Додаток 1) , ані взагалі до кількості машин та механізмів учасника. Внесення змін не доцільне
щодо уточнення умов закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2021 15:47
Дата відповіді: 09 квітня 2021 21:10
Шановний Замовнику! Відповідно до оголошення про закупівлю, Замовник здійснює закупівлю робіт з капітального ремонту об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою)) в м.Черкаси, що є об’єктом будівництва, тож, відповідно до законодавства України, відбувається на підставі проекту. Просимо надати Робочий проект для ознайомлення з планом будівництва, концепцією cloud-платформи збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторингового центру, місцями розміщення камер, мережевого обладнання та ін., для того, щоб запропонувати найбільш ефективне та економічно вигідне рішення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
З робочим проектом Ви можете ознайомитись в робочий час Замовника за адресою його місцерозташування
З робочим проектом Ви можете ознайомитись в робочий час Замовника за адресою його місцерозташування
щодо уточнення умов закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2021 15:49
Дата відповіді: 09 квітня 2021 21:13
Шановний Замовнику! У пп.6.1 п.6 розділу ІІІ тендерної документації наявна наступна інформація: «Черговість виконання етапів робіт передбачається наступна:
- cloud-платформа збору, обробки та накопичення відеоданих та моніторинговий центр;
В той же час, у складі тендерної документації (Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-2, а також у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 2-1-1) відсутня інформація щодо обсягів робіт, кількості, параметрів серверів, програмного забезпечення, необхідних для створення cloud-платформи збору, обробки та накопичення відеоданих. Просимо надати пояснення, або привести у відповідність вимоги тендерної документації та інформацію, розміщену у Додатку 1.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
У складі тендерної документації міститься Додаток 1, який є невідємною її частиною. У Додатку 1 міститься уся необхідна Вам інформація. Обсяг робіт зазначено у тендерній документації та Додатку 1, разом з кількістю та параметрами серверів, програмного забезпечення, необхідних для створення cloud-платформи збору, обробки та накопичення відеоданих.
У складі тендерної документації міститься Додаток 1, який є невідємною її частиною. У Додатку 1 міститься уся необхідна Вам інформація. Обсяг робіт зазначено у тендерній документації та Додатку 1, разом з кількістю та параметрами серверів, програмного забезпечення, необхідних для створення cloud-платформи збору, обробки та накопичення відеоданих.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-02-006883-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика», Код ЄДРПОУ:41522192
Дата подання: 08 квітня 2021 17:16
щодо персональних даних
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України “Про захист персональних даних” суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані. Оскільки, розміщена копія паспорту уповноваженої особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору, отримає загальний публічний доступ, Замовник не зможе забезпечити захист персональних даних зазначеної особи від незаконної обробки, тож, з метою уникнення збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, а також попередження моральної та матеріальної шкоди, яка може бути завдана при розміщенні персональних даних в загальному доступі, вимагаємо видалити вимогу щодо надання копії паспорту.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2021 13:41
Шановний учасник! Законом України "Про публічні закупівлі" та регламентами роботи електронних майданчиків передбачено захист документів учасника, які містять персональні дані. Зверніться до оператора електронного майданчика за розясненнями. Внесення ж змін до тендерної документації у Вашому випадку не доцільне, паспорт підтверджує наявність особи, що підписала тендерну пропозицію, та повноваження такої особи.
Номер вимоги: UA-2021-04-02-006883-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика», Код ЄДРПОУ:41522192
Дата подання: 08 квітня 2021 17:18
щодо строку видачі відгуку
Вимагаємо видалити вимогу, зазначену у п.п. 5.1.3. п.5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: «дата відгуку повинна бути не раніше дати початку процедури закупівлі», оскільки вона є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Відгук не має строків придатності! Діюче законодавство не передбачає ані визначення такого документу, як «відгук», ані регламентації порядку його надання, ані будь-яких вимог до змісту такого документу. Вважаємо необґрунтованим та безпідставним таке обмеження. Будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено взагалі! За логікою Замовника, Учасник, який має досвід виконання аналогічного договору у 2019 або 2020 році (наприклад), та за результатом його виконання отримав позитивний відгук від Замовника у тому ж самому році, має звертатися за тим самим підтвердженням щодо його виконання, до того самого Замовника стільки разів, скільки буде приймати участь у тендерах з подібною вимогою? Вважаємо дану вимогу порушенням принципів проведення закупівель відповідно до ст.5 Закону, а також принципів ділової етики.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2021 13:46
Шановний учасник! Замовник вимгає відгук, датований не раніше дати оприлюднення оголошення про дані відкриті торги з наступних підстав: Замовник неодноразово стикався з фактом відкриття кримінальних та інших проваджень проти недобросовістних підрядників через кілька років після виконання ними робіт за обєктами. Саме з даної причини Замовник хоче бачити позитивний відгук від контрагента за договором (Замовника), датований не раніше дати оголошення даних торгів.
Номер вимоги: UA-2021-04-02-006883-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ, Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 08 квітня 2021 18:27
Вимога про внесення змін до тендерної документації
В проекті договору, що розміщений в складі тендерної документації, відсутня преамбула.
Прошу внести зміни та доповнити проеект договору.
Прошу внести зміни та доповнити проеект договору.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2021 21:19
Тендерна документація містить ПРОЄКТ ДОГОВОРУ, що не потребує преамбули, яка вимагається лише під час заповнення та підписання Договору за результатами торгів. Зміни вносити не доцільно
Номер вимоги: UA-2021-04-02-006883-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВЕЧІР ТЕЛЕКОМ, Код ЄДРПОУ:38062105
Дата подання: 08 квітня 2021 18:29
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимагаємо внести зміни в технічне завдання, а саме - надати перелік адрес місця встановлення мережевого обладнання.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2021 21:18
До тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» |
2 180 000,00
UAH з ПДВ
|
2 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ЧЕРКАСИБУДМОНТАЖ" |
24 000 000,00
UAH з ПДВ
|
24 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
25 499 827,35
UAH з ПДВ
|
25 499 827,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВС Технолоджі" |
26 540 970,07
UAH з ПДВ
|
26 540 970,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інженіринг-Аналітика» #41522192 |
Очікує рішення |
2 180 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 12:24
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 квітня 2021 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 28 квітня 2021 15:25 |
Кінець періоду оскарження: | 09 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 09 травня 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Керуючись п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити закупівлю «Код ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Роботи з капітального ремонту об'єктів вулично-дорожньої мережі (встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху (системи відеоспостереження та центру керування дорожньою інфраструктурою)) в м.Черкаси»» через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, а саме зазначення невірної назви закупівлі, що не відповідає назві згідно бюджетних призначень. Згідно з роз'ясненням Мінекономіки, відповідно до статті 4 Закону, закупівля здійснюється відповідно до річного плану, складання річного плану та внесення до нього змін є передумовою здійснення закупівель та передує їх проведенню. Отже, орієнтовний початок проведення процедури закупівлі, назва предмету закупівлі, його очікувана вартість у річному плані зазначається на момент, що передує проведенню відповідної процедури закупівлі та не підлягає коригуванню після оголошення закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того вимоги до забезпечення тендерної пропозиції зазначено без урахування вимог Наказу від 14.12.2020 р. №2628 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 |
Документи:
28 квітня 2021 15:25
|
Електронний підпис |
28 квітня 2021 15:24
|
98 - відміна відео.docx |