Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Центральна районна лікарня" Гайворонської районної ради" за адресою: вул. Київська, 7, м. Гайворон. Коригування"
Очікувана вартість
5 219 200,00 UAH
UA-2021-04-02-006616-b 361a4599263945a99a6ea8e27a39bc3a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгеній Богушевич

+380994574461 dkbid@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 43876025
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, буд. 32/29
Контактна особа: Євгеній Богушевич
+380994574461
dkbid@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону:
- якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Відповідно до п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури:
Закупівля робіт згідно з предметом "Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Центральна районна лікарня" Гайворонської районної ради" за адресою: вул. Київська, 7, м. Гайворон. Коригування" - код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (UA-2020-07-28-005066-c) була проведена у 2020 році (процедура – відкриті торги), договір укладено 04.09.2020 р. на суму 10 440 607,20 грн., в т.ч. ПДВ з товариством з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" (код ЄДРПОУ 36098428). Замовником відкритої процедури торгів було управління містобудування, архітектури та капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 43504992). Департамент капітального будівництва та інвестиційної діяльності Кіровоградської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 43876025) є правонаступником первинного замовника торгів. Вартість робіт, що планується закупити у учасника переговорної процедури складає 5 219 200,00 грн., в т.ч. ПДВ, тобто сума не перевищує 50 відсотків ціни основного договору, при цьому додаткові роботи не можна було передбачити раніше, що підтверджується дефектним актом від 01.04.2021 року, і дані роботи не були включені до проектно-кошторисної документації. Вартість виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва даного об’єкта.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 15:52
Оскарження наміру укласти договір: 13 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Код ЄДРПОУ Замовника - 43876025; Категорія замовника - орган державної влади. Вартість виконання робіт, які є предметом даної закупівлі знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва даного об’єкта.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція приймального відділення комунального некомерційного підприємства "Центральна районна лікарня" Гайворонської районної ради" за адресою: вул. Київська, 7, м. Гайворон. Коригування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26300, Україна, Кіровоградська область, м. Гайворон, вул. Київська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків з Підрядником є підписані сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3), які складаються Підрядником. З метою забезпечення виконання вимог, передбачених Порядком обслуговування державного бюджету за видатками, зазначені форми подаються. Замовнику не пізніше 25 числа звітного місяця. Оплата за виконані роботи (згідно з типовою формою № КБ-2в) здійснюється протягом 5 робочих днів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

02 квітня 2021 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОНТРОЛЬ"
#36098428
Переможець 5 219 200,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 15:52

Документи

02 квітня 2021 15:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2021 15:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-КОНТРОЛЬ"
#36098428
5 219 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2021 15:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 15:03
ДУ Гайворон ЦРЛ.PDF укладений
27 січня 2022 15:02
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 14:59
ДУ Гайворон ЦРЛ.PDF зміни до договору
27 січня 2022 14:53
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 16:46
ДУ Гайворон ЦРЛ.PDF зміни до договору
09 липня 2021 16:44
ДЦ+ГРАФ Гайворон ЦРЛ.PDF зміни до договору
09 липня 2021 16:44
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 14:55
ДЦ+граф вик робіт Гайворон ЦРЛ.PDF укладений
14 квітня 2021 14:53
Дог Гайворон ЦРЛ.PDF укладений
14 квітня 2021 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування у 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 31/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: № 31/2021/69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 31/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/2021/145
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 657 065,74
UAH (в тому числі ПДВ 776 177,62 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання договору за взаємною згодою