Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари для апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго»).
Очікувана вартість
97 704,80 UAH
UA-2021-04-02-006329-c 887b69d6d87d4b2c8cdcff057bbb9701
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даниленко Зоряна Василівна

tenderist140303@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород
Контактна особа: Даниленко Зоряна Василівна
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2021 09:00
Початок аукціону: 20 квітня 2021 12:11
Очікувана вартість: 97 704,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатка № 5 вимоги до предмета закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Гумка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
25 штуки
Папка планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30191130-4 — Тека-планшет із затискачем
30 штуки
Візитниця кишенькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30191140-7 — Аксесуари для особистої ідентифікації
20 штуки
Фарба штемпельна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192111-2 — Штемпельні подушки
455 штуки
Ручка гелева, Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
10 штуки
Маркер 1.0 mm. CD-DVD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192123-9 — Ручки-маркери
30 штуки
Маркер чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
40 упаковка
Набір з 4-х текстових маркерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
35 штуки
Підставка для ручок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192127-7 — Підставки для ручок
10 упаковка
Набір чорнографітних олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
40 штуки
Олівець простий з ластиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
20 штуки
Олівець механічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192131-8 — Механічні олівці чи олівці з висувним стрижнем
15 упаковка
Стрижні для механічних олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192132-5 — Змінні грифелі для олівців
50 штуки
Точилка з контейнером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців
2 штуки
Штамп самонабірний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
56 упаковка
Файл для документів, Обкладинка для брошуровки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192500-6 — Прозорі плівки для графопроекторів
160 штуки
Скотч, Клей ПВА, Суперклей, Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
40 упаковка
Папір для нотаток 90х90х1000. Білий+кольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
50 штуки
Коректор стрічковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192910-3 — Корегувальна плівка чи стрічка
30 штуки
Коректор з пензликом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192920-6 — Корегувальна рідина
20 штуки
Коректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
70 штуки
Лоток для паперів, Підставка органайзер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
45 штуки
Лінійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30194600-1 — Транспортири
7 штуки
Маркерна магнітна дошка, Набір: 4 маркера + губка + спрей для маркерної дошки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30195400-6 — Маркерні дошки чи приладдя
142 штуки
Блокнот, щотижневик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30196200-1 — Ділові щоденники або змінні блоки до них
250 пачок
Скоби для степлера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
22 упаковка
Кнопки-цвяхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197120-3 — Кнопки
303 штуки
Папка реєстратор, Папка з затискачем, Швидкозшивач папка, Папка-конверт, Швидкозшивачі, Папка пластикова на гумках, Папка картонна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
70 упаковка
Пластикові пружини для палітурки, Папка-куточок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
150 упаковка
Скріпки, Біндери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
35 штуки
Підставка для скріпок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197221-1 — Підставки для канцелярських скріпок
5 упаковка
Леза змінні до ножа 18 мм канц. великого в пеналі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
80 штуки
Канцелярський ніж, ножиці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі
72 штуки
Степлер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
40 штуки
Антистеплер (Дестеплер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197321-2 — Антистеплери
15 штуки
Діркопробивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
2 упаковка
Конверт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
6 упаковка
Обкладинки для брошурування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199310-6 — Тиснений або перфорований папір для друку
80 упаковка
Стікери-закладки, Папір для записів з клейкою смужкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199410-7 — Самоклейний папір
3 упаковка
Розділювач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30199600-6 — Розділювачі сторінок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за поставлений Товар Покупець здійснює протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, за умови реєстрації Постачальником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури. Якщо Постачальник не є платником Податку на додану вартість, умови в частині реєстрації Постачальником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не застосовуються. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2021 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2021 16:31
Додаток №4 проект договору.doc
02 квітня 2021 16:31
Вимоги до предмета закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-02-006329-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 27 квітня 2021 16:17
Не виконання вимог замовника
Замовник в документації про оголошення закупівлі вимагав:
3.1. Довідка (у довільній формі) за підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі та підписом головного бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера не передбачена, надати довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера) про те, що за підприємством відсутня заборгованість по податках і зборах по обов'язковим платежам до бюджету, підприємство не визнано в установленому порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
4.1. Довідка (у довільній формі) за підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі та підписом головного бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера не передбачена, надати довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера) щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
Учасник закупівлі ТОВ "Фолдер Макс" не надав довідку в довільній формі про відсутність посади головного (якщо посада головного бухгалтера не передбачена, надати довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера). А також не підтвердив, що директор ТОВ ТОВ "Фолдер Макс" є за сумісництвом головним бухгалтером. А відтак не виконав вимоги Замовника та відповідно до ст. 14 та 5 Закону України пропозиція Учасника закупівлі ТОВ "Фолдер Макс" підлягає відхиленню.
Крім того, в поданій пропозиції відсутнє рішення загальних зборів ТОВ "Фолдер Макс" про призначення Mapцинкевич Наталії Володимирівни директором ТОВ «Фолдер Макс», а тільки наказ про призначення, що є порушенням відповідно до Положення про директора ТОВ «Фолдер Макс», що затверджено протоколом загальних зборів ТОВ «Фолдер Макс» від 17.08.2020 р" №3., та відноситься виключно до компетенції загальних зборів. За проведеним аналізом наданих документів у складі пропозиції ТОВ «Фолдер Макс», наданий протокол ТОВ Корфіс" (ТОВ «Ленбрис») ніякого відношення до ТОВ «Фолдер Макс»не має.
З огляду на викладене вимагаємо, відповідно до статей 14 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція Учасника закупівлі ТОВ "Фолдер Макс" підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам замовника та порушує принципи закупівлі визначені в зазначеному Законі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2021 13:55
Відповідно до ч. 14 ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ Про публічні закупівлі учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Пропозиція учасника ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" Замовником не розглядалась, а отже Законом не передбачено права учасника звертатися до Замовника з вимогою.
Номер вимоги: UA-2021-04-02-006329-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 29 квітня 2021 14:03
Як ви визначили переможця з порушенням статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі"?
Питання. Як ви визначили переможця з порушенням статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі"?
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2021 16:42
Відповідно до ч. 14 ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ Про публічні закупівлі учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Пропозиція учасника ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" Замовником не розглядалась, а отже Законом не передбачено права учасника звертатися до Замовника з вимогою.
Номер вимоги: UA-2021-04-02-006329-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 29 квітня 2021 14:06
Нехтування статтею 14 ЗУ "про публічні закупівлі"
Спрощена процедура регулюється статтею 14 ЗУ "про публічні закупівлі". Неможливо визначити переможцем того хто не виконав вимоги Замовника, що зазначені в оглошенні про закупівлю та додатків до неї.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2021 16:42
Відповідно до ч. 14 ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ Про публічні закупівлі учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Пропозиція учасника ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" Замовником не розглядалась, а отже Законом не передбачено права учасника звертатися до Замовника з вимогою.
Номер вимоги: UA-2021-04-02-006329-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 29 квітня 2021 16:54
Порушення законодавства
Якщо учасник не надав документ, він підлягає відхиленню. Моніторинг ДАСУ нихто не відміняв
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2021 17:06
Відповідно до ч. 14 ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ Про публічні закупівлі учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Пропозиція учасника ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" Замовником не розглядалась, а отже Законом не передбачено права учасника звертатися до Замовника з вимогою.
Номер вимоги: UA-2021-04-02-006329-c.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 29 квітня 2021 17:37
порушення законодавства
стаття 14 Закону України

частина 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:

1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;

Не відхиливши переможця Замовник порушив Закон
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 квітня 2021 11:36
Відповідно до ч. 14 ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Відповідно до ч. 4 ст. 33 ЗУ Про публічні закупівлі учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Пропозиція учасника ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" Замовником не розглядалась, а отже Законом не передбачено права учасника звертатися до Замовника з вимогою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОЛДЕР МАКС" 44 998,90
UAH
44 998,90
UAH
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 51 637,00
UAH
51 637,00
UAH
Документи
ФОП СЛОБОДЯН Д.О. 84 752,60
UAH
84 752,60
UAH
Документи

Публічні документи

16 квітня 2021 15:04
Електронний підпис
16 квітня 2021 15:03
Рішення-протокол _1.PDF
16 квітня 2021 15:03
Додаток 5 ТС.PDF
16 квітня 2021 15:03
Довідка про товар.PDF
16 квітня 2021 15:03
Проект договору.PDF
16 квітня 2021 15:03
Відкриття рахунку.PDF
16 квітня 2021 15:03
Модельний Статут.PDF
16 квітня 2021 15:03
Рішення-протокол _2.PDF
16 квітня 2021 15:03
Витяг з РПП.PDF
16 квітня 2021 15:03
Витяг з ЄДР.PDF
16 квітня 2021 15:03
Додаток 3 ФП.PDF

Публічні документи

16 квітня 2021 17:12
Електронний підпис
16 квітня 2021 17:12
Щодо повноважень.pdf.p7s
16 квітня 2021 17:12
Щодо повноважень.pdf
16 квітня 2021 17:12
Щодо ПКУ.pdf.p7s
16 квітня 2021 17:12
Щодо ПКУ.pdf
16 квітня 2021 17:12
Статут Самтекс.pdf.p7s
16 квітня 2021 17:12
Статут Самтекс.pdf
16 квітня 2021 17:12
Рішення власника.pdf.p7s
16 квітня 2021 17:12
Рішення власника.pdf
16 квітня 2021 17:12
Проект договору.pdf.p7s
16 квітня 2021 17:12
Проект договору.pdf
16 квітня 2021 17:12
Приказ 36-К.pdf.p7s
16 квітня 2021 17:12
Приказ 36-К.pdf
16 квітня 2021 17:12
Підтвердження ТХ.pdf.p7s
16 квітня 2021 17:12
Підтвердження ТХ.pdf
16 квітня 2021 17:12
опис.pdf.p7s
16 квітня 2021 17:12
опис.pdf
16 квітня 2021 17:12
Витяг ПДВ.pdf.p7s
16 квітня 2021 17:12
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

18 квітня 2021 19:40
Електронний підпис
18 квітня 2021 19:39
Електронний підпис
18 квітня 2021 18:45
техн специф.pdf
18 квітня 2021 18:45
ст 17.pdf
18 квітня 2021 18:45
Пропоз.pdf
18 квітня 2021 18:45
проект договор.pdf
18 квітня 2021 18:45
про санкции.pdf
18 квітня 2021 18:45
податк кодекс.pdf
18 квітня 2021 18:45
персонал дані.pdf
18 квітня 2021 18:45
ПДВ.pdf
18 квітня 2021 18:45
Паспорт + код все стр.pdf
18 квітня 2021 18:45
не подання доков (1).pdf
18 квітня 2021 18:45
НА ПРАВО ПІДПИС.pdf
18 квітня 2021 18:45
захист довкілля.pdf
18 квітня 2021 18:45
Договір канцтовари (1).pdf
18 квітня 2021 18:45
Витяг з ЄДР слободян.pdf
18 квітня 2021 18:45
Виписка з держреєстру.pdf
18 квітня 2021 18:45
аналог договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОЛДЕР МАКС"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ФОП СЛОБОДЯН Д.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОЛДЕР МАКС"
#43196393
Переможець 44 998,90
UAH
27 квітня 2021 11:47

Документи

27 квітня 2021 11:47
Електронний підпис
27 квітня 2021 11:46
Протокол УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2021 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОЛДЕР МАКС"
#43196393
44 998,90
UAH
Документи

Документи

27 квітня 2021 11:47
Електронний підпис
27 квітня 2021 11:46
Протокол УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 12:30
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 11:12
Договір №290Ф_2021 від 17.05.2021.pdf укладений
18 травня 2021 11:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 53 998,68
UAH (в тому числі ПДВ 8 999,78 UAH)