Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Невзгляденко Юлія Юріївна 380973046127 yulya_n1998@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2021 12:34 |
Очікувана вартість: | 1 198 689,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2021 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2021 11:05 |
Перелік змін 12.04.2021.docx | |
12 квітня 2021 11:05 |
ТД утримання зелених зон вулиця Леваневського, проспект Кн. Володимира, бульвар Олександрійський Нова редакція.docx | |
02 квітня 2021 15:59 |
Проєкт договору.docx |
12 квітня 2021 11:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2021 11:05 |
Перелік змін 12.04.2021.docx
|
|||
12 квітня 2021 11:05 |
ТД утримання зелених зон вулиця Леваневського, проспект Кн. Володимира, бульвар Олександрійський Нова редакція.docx
|
|||
02 квітня 2021 15:59 |
Проєкт договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-23-000028 ● 09592ac8c38145879834eb888ef673bc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2021 14:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.07.2021 № 318
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г.В. від 23.07.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 23.07.2021 № 318
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
3 UA-2021-04-02-006158-c 02.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2021-07-23-000028 по закупівлі «Послуги з утримання зелених зон вулиці Леваневського, проспекту Князя Володимира, бульвару Олександрійський в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)» Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) надаємо заперечення до висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі оголошеної Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі-Замовник) на закупівлю «Послуги з утримання зелених зон вулиці Леваневського, проспекту Князя Володимира, бульвару Олександрійський в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)» ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-02-006158-c (далі – процедура закупівлі), який опубліковано 30 липня 2021 року. (далі – Висновок) Замовник не погоджується з вищезазначеним висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби, з огляду на таке. 1. У Розділі «Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства» висновку зазначено: «За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності відхилення тендерних пропозицій – порушень не встановлено.» У розділі «Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:» висновку зазначено: «Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.» З наведеного вбачається, що серед переліку питань, які були предметом аналізу проведеного моніторингу відсутнє питання щодо відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника, відповідно орган державного фінансового контролю вийшов за межі самостійно визначеного предмету аналізу дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Звертаємо увагу, що моніторинг питання «розгляду тендерних пропозицій» та моніторинг питання «відповідності тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації замовника» це не тотожні питання, оскільки порядок розгляду тендерних пропозицій який визначений для Замовника статтею 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником порушено не було, що підтверджується висновком, в якому не зазначено, яку норму статті 29 Закону порушено Замовником під час розгляду тендерних пропозицій. 2. У розділі «Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:» висновку зазначено: «Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «Білоцерківське зелене господарство» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині не підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, (зокрема, окремого обладнання, використання якого передбачено технічним завданням). Так, технічним завданням до предмету закупівлі, що міститься в додатку 9 до тендерної документації, передбачено виконання робіт з посіву трави. Ресурсною нормою РН18-97-6 «Посів газонів партерних, мавританських та звичайних вручну», яка передбачена Замовником, для виконання вищезазначених робіт передбачено використання котків ручних, 30-40 кг. Однак, наданою учасником ТОВ «Білоцерківське зелене господарство» довідкою від 16.04.2021 № 1т про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, наявність котків ручних,30-40 кг не підтверджена. Отже, учасник ТОВ «Білоцерківське зелене господарство» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині не підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.» Звертаємо увагу, що Відповідно до частини пункту 5.1. частини 5 Тендерної Документації затвердженої Протоколом уповноваженої особи від «02» квітня 2021 р. №103 зі змінами згідно протоколу №120 від «12» квітня 2021 р. ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ НА ЗАКУПІВЛЮ: НОВА РЕДАКЦІЯ Послуги з утримання зелених зон вулиці Леваневського, проспекту Князя Володимира, бульвару Олександрійський в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень) (далі – Тендерна документація) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази. Згідно пункту 5.2. частини 5 Тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказано нижче, а саме: 5.2.1. Довідку про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для виконання робіт, оформлена у відповідності до вимог Додатку 3 тендерної документації; До довідки бажано не включати обладнання та матеріально-технічну базу, яка не буде використовуватися в процесі виконання робіт по предмету закупівлі. 5.2.2. Належним чином завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації). Крім того у разі використання Учасником в процесі виконання робіт машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються належним чином завірені Учасником документи на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг, тощо). У тому разі, якщо третя особа, не є власником цих машин та автотранспортних засобів, тендерна пропозиція Учасника має містити належним чином завірену Учасником копію документу, який підтверджує право третьої особи передавати машини та автотранспорт в суборенду, або право використання таких машин та транспортних засобів третьою особою у власній господарській діяльності. 5.2.3. Довідка або інший документ, про наявність на балансі та/або в користуванні (оренда, тощо) Учасника навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації. Додатком 1 тендерної документації затверджено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема: Критерій Підтвердження відповідності Наявність обладнання, матеріально-технічної бази 1.1. Довідка про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для надання послуг у відповідності до Додатку 3 тендерної документації; До довідки бажано не включати обладнання та матеріально-технічну базу, яка не буде використовуватися в процесі виконання робіт по предмету закупівлі. 1.2. Належним чином завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та свідоцтв про реєстрацію машини, які вказані у довідці. Крім того у разі використання Учасником в процесі виконання робіт машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються скановані копії належним чином завірених Учасником документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг тощо). У тому разі, якщо третя особа, не є власником цих машин та автотранспортних засобів, тендерна пропозиція Учасника має містити належним чином завірену Учасником копію документу, який підтверджує право третьої особи передавати машини та автотранспорт в суборенду, або право використання таких машин та транспортних засобів третьою особою у власній господарській діяльності. Наявність навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації підтверджується учасником довідкою, або іншим документом, про перебування такого обладнання на балансі та/або користуванні (оренда, тощо). Додатком 3 тендерної документації затверджено відповідну форму довідки про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для надання послуг. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Білоцерківське зелене господарство» (далі – учасник) міститься файл «Наявність МТБ.PDF» в якому розміщено довідку №1т від 16 квітня 2021 року, зміст якої повністю відповідає вимогам додатку 3 тендерної документації. А також в складі тендерної пропозиції надані всі інші документи, які підтверджують наявність в учасника матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці №1т від 16 квітня 2021 року, що також підтверджується Висновком, оскільки у Висновку відсутні зауваження в цій частині. Слід зауважити, що вищенаведені положення тендерної документації не містять вимоги щодо обов`язкової наявності в учасника конкретного переліку машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів. Незрозумілим є твердження в Висновку, що «Ресурсною нормою РН18-97-6 «Посів газонів партерних, мавританських та звичайних вручну», яка передбачена Замовником, для виконання вищезазначених робіт передбачено використання котків ручних, 30-40 кг.», оскільки Замовником в тендерній документації не передбачалась зазначена ресурсна норма РН18-97-6 «Посів газонів партерних, мавританських та звичайних вручну». Замовником в тендерній документації не було сформовано вимоги, що учасник має підтвердити довідкою про наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів для надання послуг наявність у учасника машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів в тій кількості, яка визначена у документах, які надані учасником на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічній специфікації, зокрема відомостях ресурсів. Також замовником не було сформовано в тендерній документації вимоги, що учасник має підтвердити наявність машин, механізмів, обладнання та транспортних засобів в тій кількості, яка передбачена зокрема ресурсною нормою РН18-97-6 «Посів газонів партерних, мавританських та звичайних вручну». Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Враховуючи, вищевикладене, оскільки учасником підтверджено відповідність тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та надані в складі тендерної пропозиції документи в повному обсязі згідно з вимогами тендерної документації та законодавства, підстави для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону відсутні. Враховуючи вищевикладене Замовник не погоджується з висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі оголошеної Департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі-Замовник) на закупівлю «Послуги з утримання зелених зон вулиці Леваневського, проспекту Князя Володимира, бульвару Олександрійський в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень)» ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-02-006158-c (далі – процедура закупівлі), який опубліковано 30 липня 2021 року та даний висновок буде оскаржено Замовником до суду в установлені Законом терміни.
2021-08-04 18:41:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 20/031/2132/2021/пр, 20/031/2133/2021/пр, 20/031/2134/2021/пр, 20/031/2135/2021 пр |
Дата публікації: | 01 жовтня 2021 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | Помилково вказана інформація, котра немає відношення до даної процедури |
Дата відкриття провадження: | 06 жовтня 2021 |
Документи:
06 жовтня 2021 08:27
|
Електронний підпис |
01 жовтня 2021 08:38
|
Електронний підпис |
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява подана 12.08.2021 до Київського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 12 серпня 2021 |
Документи:
12 серпня 2021 17:05
|
Електронний підпис |
12 серпня 2021 17:02
|
Опис.pdf |
12 серпня 2021 17:01
|
Оплата.pdf |
12 серпня 2021 17:01
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2021 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НЕВМЕРЖИЦЬКА НАТАЛІЯ ЄФРЕМІВНА" |
1 198 024,66
UAH з ПДВ
|
827 526,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХЕЛСІ ПЛАНТС" |
958 150,80
UAH з ПДВ
|
889 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю “Ландшафтний Підряд “ |
1 054 566,86
UAH з ПДВ
|
890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ЗЕЛЕНЕ ГОСПОДАРСТВО" |
1 107 761,05
UAH з ПДВ
|
1 107 761,05
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НЕВМЕРЖИЦЬКА НАТАЛІЯ ЄФРЕМІВНА" #2038308042 |
Відхилено |
827 526,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 10:31
|
ТОВ "ХЕЛСІ ПЛАНТС" #39844673 |
Відхилено |
889 990,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 16:05
|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Ландшафтний Підряд “ #42986598 |
Відхилено |
890 000,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 10:12
|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ЗЕЛЕНЕ ГОСПОДАРСТВО" #38793864 |
Переможець |
1 107 761,05
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 15:40
|
385.pdf | укладений |
11 травня 2021 15:39
|