Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер, (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 30213300-8 «Настільні комп’ютери»).
Очікувана вартість
194 390,00 UAH
UA-2021-04-02-005779-b b247420e8d634a3495ef9863407a3567
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рекеда Наталія

+380567136316 natalarekeda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04543536
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космічна, 13
Контактна особа: Рекеда Наталія
+380567136316
natalarekeda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 12:00
Початок аукціону: 19 квітня 2021 12:09
Очікувана вартість: 194 390,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 971,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Код номенклатурної позиції ДК 021:2015 30213300-8 «Настільні комп’ютери». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - українська мова. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2021 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2021 15:09
Оголошення комп'ютера..doc
02 квітня 2021 15:09
Проект Договору комп'ютер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 06 квітня 2021 17:31
Дата відповіді: 07 квітня 2021 10:45
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Так, допускаються аналоги та еквіваленти товару, що є предметом закупівлі, але з не гіршими характеристиками, які наведені в Додатку № 2 до оголошення "Таблиця відповідності запропонованого товару".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-02-005779-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 05 квітня 2021 09:32
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2021 15:21
У додатку № 2 «Таблиця відповідності запропонованого товару» до оголошення вказане «Операційна система Wimdows 10 Pro» що вказує на ліцензування.

Документи подані скаржником

Документи

05 квітня 2021 15:21
Протокол щодо вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 164 532,00
UAH з ПДВ
155 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 159 000,00
UAH з ПДВ
158 028,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 169 800,00
UAH з ПДВ
158 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 170 640,00
UAH з ПДВ
169 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА 172 355,00
UAH з ПДВ
169 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА" 181 800,00
UAH з ПДВ
181 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2021 11:58
Електронний підпис
16 квітня 2021 11:58
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 квітня 2021 11:58
лист5.pdf
16 квітня 2021 11:58
лист3.pdf
16 квітня 2021 11:58
ДК.pdf
16 квітня 2021 11:58
Уставні з ЕЦП.zip
16 квітня 2021 11:58
Документи КОМЕЛ.zip
16 квітня 2021 11:58
лист2.pdf
16 квітня 2021 11:58
лист1.pdf
16 квітня 2021 11:58
ДК 1.pdf
16 квітня 2021 11:58
Досвід.zip
16 квітня 2021 11:58
Лист-згода на обробку.pdf
16 квітня 2021 11:58
лист4.pdf
16 квітня 2021 11:58
лист.pdf
16 квітня 2021 11:58
Лист згода.pdf

Публічні документи

13 квітня 2021 16:28
Електронний підпис
13 квітня 2021 16:26
Довіреність Мамиш О.В..pdf
13 квітня 2021 16:26
Наказ про призначення.pdf
13 квітня 2021 16:26
Протоколи зборів.pdf
13 квітня 2021 16:26
Статут+опис.pdf
13 квітня 2021 16:26
Статут+опис.pdf
13 квітня 2021 16:26
Витяг ПДВ.pdf
13 квітня 2021 16:26
Виписка ЄДР.pdf
13 квітня 2021 15:22
Електронний підпис
13 квітня 2021 15:18
1.19.2 Паспорт Мамиш О.В..pdf
13 квітня 2021 15:18
1.14 Лист щодо гарантії.pdf
13 квітня 2021 15:18
1.11 Технічний паспорт.pdf
13 квітня 2021 15:18
1.9 Проект договору.pdf
13 квітня 2021 15:18
1.4.2 Опис.pdf
13 квітня 2021 15:18
1.4.1 Статут.pdf
13 квітня 2021 15:18
1.3 Витяг ПДВ.pdf
13 квітня 2021 15:18
1.2 Виписка ЄДР.pdf
13 квітня 2021 15:18
1.1 сертифікат монітор.pdf
13 квітня 2021 15:18
1.1 ВисновокСЕС ПК.pdf

Публічні документи

15 квітня 2021 18:50
Електронний підпис
15 квітня 2021 18:50
Smart PC СЄС.pdf
15 квітня 2021 18:50
Цінова пропозиція.pdf
15 квітня 2021 18:50
Паспорт + ІНН Павлова.pdf
15 квітня 2021 18:50
Паспорт + ІНН Каленик.pdf
15 квітня 2021 18:50
Договір.pdf
15 квітня 2021 18:50
Довіреність.pdf
15 квітня 2021 18:50
Витяг.pdf

Публічні документи

16 квітня 2021 10:14
Електронний підпис
16 квітня 2021 10:12
Довідка фізична особа.pdf
16 квітня 2021 10:12
Довідка повноваження.pdf
16 квітня 2021 10:12
Технічні вимоги.pdf
16 квітня 2021 10:12
Цінова пропозиція.pdf
16 квітня 2021 10:12
паспорт+код копія.pdf
16 квітня 2021 10:12
витяг єп податок копія.pdf
16 квітня 2021 10:12
виписка копія.pdf
16 квітня 2021 10:12
Витяг_02.04 копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА

ФОП "САВРУК ІННА ВІКТОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Відхилено 155 400,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 12:37
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2755803590
Переможець 158 028,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2755803590
158 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 09:23
Договір № 78 від 30.04.2021 року ФОП Дрига О.В..pdf укладений
30 квітня 2021 09:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 158 028,00
UAH