Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
876 948,33 UAH
UA-2021-04-02-005678-c 4f844e8834734093900b74c6442e55c4
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луценко Світлана Олександрівна, уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель відділу правового забезпечення та публічних закупівель

380443860330 knptender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Код ЄДРПОУ: 42376659
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Контактна особа: Луценко Світлана Олександрівна, уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель відділу правового забезпечення та публічних закупівель
380443860330
knptender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 23 квітня 2021 14:29
Очікувана вартість: 876 948,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Замовник - Комунальне некомерційне підприємство «Київська стоматологія» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), код ЄДРПОУ 42376659, категорія замовника відповідно до частини третьої пункту 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула для розрахунку приведеної ціни - не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
390 штуки
Засіб для хірургічної та гігієнічної дезінфекції шкіри рук, поверхонь та ВМП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
1250 штуки
Засіб для швидкої дезінфекції поверхонь, ВМП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
1315 штуки
Засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції суміщеної з ПСО, стерилізації виробів медичного призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 квітня 2021 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2021 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2021 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2021 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2021 17:15
Проект договору.doc
13 квітня 2021 14:56
Проект договору (нова редакція).doc
13 квітня 2021 14:56
Тендерна документація Деззасоби (нова редакція).doc
05 квітня 2021 17:27
Проект договору.doc
15 квітня 2021 17:15
Тендерна документація Деззасоби (нова редакція).doc
13 квітня 2021 14:55
Тендерна документація Деззасоби (нова редакція).doc
05 квітня 2021 17:27
Тендерна документація.doc
15 квітня 2021 17:14
Перелік змін, що вносяться.pdf
15 квітня 2021 17:13
проект договору (нова редакція).pdf
13 квітня 2021 14:55
Проект договору (нова редакція).pdf
02 квітня 2021 15:14
Проект договору.pdf
15 квітня 2021 17:12
Тендерна документація (нова редакція).FR12.pdf
13 квітня 2021 14:55
Тендерна документація Деззасоби (нова редакція).pdf
02 квітня 2021 15:14
тендерна документація.pdf
13 квітня 2021 14:58
Перелік змін.FR12.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-02-005678-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 05 квітня 2021 15:23
Вимога
Шановний Замовнику! На сторінці закупівлі документація розміщена в форматі PDF. Просимо розмістити документацію в форматі Word, щоб з нею можливо було працювати. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 квітня 2021 17:29
Документи у форматі Ворд додані до оголошення
Номер вимоги: UA-2021-04-02-005678-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 05 квітня 2021 15:39
Вимога
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказана щільність спирта, обмеження по вазі тари (навіщо?), вказаний специфічний тільки для однієї торгової марки спектр антимікробної дії, вказані речовини, які не повинні міститись (Наприклад, ЧАС! Чому? Це речовина з гарною антимікробною активністю, не викликає алергій, бо міститься в організмі людини) Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 квітня 2021 18:49
Шановний учаснику! Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник визначає необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що відповідають потребам замовника. Тендерна документація може містити інформацію щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, котрі визначаються замовником з урахуванням вимог принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, можливість зазначення у тендерній документації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва передбачена ч.4 ст.23 Закону, за умови такої необхідності, обґрунтованості та наявності виразу "або еквівалент". Звертаємо Вашу увагу на те, що Тендерна документація зазначеної закупівлі не містить посилання на конкретну марку/модель/виробника тощо та передбачає можливість надання пропозицій товарів, які відповідають вимогам замовника до предмету закупівлі, характеристики яких визначені у максимально широких діапазонах для розширення кола підходящих товарів та потенційних учасників. Технічні, якісні характеристики, визначені замовником із дотриманням вимог наказів МОЗ № 552 від 11.08.2014 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров'я"» та №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» та не є унікальними та такими, що можуть бути вироблені/поставлені обмеженим колом суб’єктів підприємницької діяльності. Таким чином, замовником забезпечена можливість для участі у закупівлі максимальної кількості учасників із врахування технічних та якісних вимог до предмету закупівлі.
Як свідчить текст вимоги учасника, його аргументація є заангажованою, та такою, що має на меті вчинити тиск на замовника з метою допуску до участі у торгах своє пропозиції із товарами, характеристики яких не відповідають вимогам замовника.
Звертаємось із проханням до учасника дотримуватись Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, викладених у листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019, та не чинити тиск на Замовників з метою задоволення власної комерційної користі.
Номер вимоги: UA-2021-04-02-005678-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 06 квітня 2021 09:13
Щодо відповіді
Враховуючи протизаконну позицію Замовника, небажання економити бюджетні кошти, наявні докази корупційних зв"язків посадових осіб Замовника з заздалегідь обраним у переможці Учасником, під продукцію якого прописано технічне завдання документації, надсилаємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 квітня 2021 16:23
Шановний учаснику! Враховуючи однотипність тексту Ваших вимог, який копіюється під численні закупівлі дезінфекційних засобів протягом останніх років з метою погроз та шантажу замвоників, є відомим ваше найменування. Враховуючи зазначене, замовник у свою чергу залишає за собою право залишити відгуки про співпрацю та поведінку вас як учасника на відповідних ресурсах контролюючих органів та здіснити інші дії для захисту честі та гідності замвоника відповідно до чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2021-04-02-005678-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 07 квітня 2021 11:00
Щодо відповіді
Ви не турбуйтеся за нас щодо однотипності вимог. Головне, що потім ми фізично відправляємо заяви і отримуємо результат. турбуйтеся про себе і наступні перевірки щодо корупційних зв"язків з Учасниками.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2021 11:08
Шановний учаснику! Звертаємо вашу увагу на те, що Замовник діє повністю у рамках чинного законодавства про публічні закупівлі.
Номер вимоги: UA-2021-04-02-005678-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 07 квітня 2021 11:39
Щодо відповіді
Хабарнику, це будете розповідати вже не нам.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2021 09:07
Шановний учаснику! Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право звернутись до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та /або звернутись до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Враховуючи зазначене, замовник не зобов’язаний реагувати на ті звернення учасника, які не передбачені чинним законодавством, особливо які містять ознаки наклепу і погроз.
Номер вимоги: UA-2021-04-02-005678-c.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 08 квітня 2021 15:28
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію.
Шановний Замовнику, переглядаючи в системі ПРОЗОРРО ваші закупівлі, цікаво спостерігати за тим як ростуть ціни на одні і ті ж засоби. Мабуть буде цікаво і спостерігачам системи, враховуючи таку кількість вимог. Щодо суті вимоги, то Закон України «Про публічні закупівлі» Замовник використовує на свій лад. Цей Закон перш за все визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, стаття 5. визначає Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Всі ці пункти ви порушуєте та вперто не хочете впустити учасників з еквівалентами, тобто дезінфікуючих засобів інших виробників, тим самим підтверджуєте корупційну змову та лобіювання своїх інтересів.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації, Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ви допустились помилки, якщо опис із ТУ( технічних умов виробника) виклали як характеристику засобів:
. Готовий до застосування засіб об'ємом 1 000 мл. у тарі. Вага разом з тарою більше 894,73 та менше 927,86 гр.2. Склад:
- спирт етіловий щільністю 789, кг/м3, більше 68 та менше 73 %, об'єм більше 680 та менше 730 мл., вага більше 536,52 та менше 575,97 гр.;
- спирт н-пропіловий щільністю 803 кг/м3, більше 4 та менше 8 %, об'єм більше 40 та менше 80 мл., вага більше 32,12 та менше 64,24 гр.
- хлоргексидин біглюконат щільністю 1060 кг/м3, більше 0,9 та менше 1,5 %, об'єм більше 9 та менше 15 мл., вага більше 0,95 гр. та менше 1,59 гр.
- вода щільністю 997 кг/м3, більше 18,85 та менше 27,1 %, об'єм більше 188,5 та менше 271 мл., вага більше 187,93 та менше 278,26 гр.
3. Тара Бутилка з дозатором вагою більше 65 та менше 80 гр.
Скажіть, будь ласка, коли вага брутто та нетто стала характерною ознакою якості засобу? Як ви збираєтесь визначати тару бутилки з дозатором та як це впливає на якість, застосування, призначення? Прописуючи визначення щільності показників, для вас як медичних працівників що це дає? Як ви будете це визначати, у вас є така лабораторія? Згідно чинного законодавства, дезінфікуючі засоби повинні відповідати наступним вимогам: 1. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) передбачено: «…4. Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком.
2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; 3. Інструкція з використання ; 4. Сертифікат якості . І зовсім не вимагається Сертифікат відповідності, який підтверджує, що продукція відповідає ISO 9001; ISO 14001; ISO 22000.Це система добровільної сертифікації виробництва, що носить рекомендаційний характер, та не є обов'язковою!!! Тому ця вимога є дискримінаційною.
Тож, вимоги до складу засобів (щільнісь, об’єм, вага діючих речовин вказуються лише в ТУ, а не в реєстраційних документах), які повторюються в кожній позиції, є дискримінаційними, не підтверджені жодним із вказаних вище документах, тому створені штучно для відхилення будь яких еквівалентів. Щодо вашої відповіді: Технічні, якісні характеристики, визначені замовником із дотриманням вимог наказів МОЗ № 552 від 11.08.2014 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров'я"» та №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» та не є унікальними та такими, що можуть бути вироблені/поставлені обмеженим колом суб’єктів підприємницької діяльності. Ви мабуть не вивчали ці накази, адже в них жодним чином не згадано про склад засобів, не має посилання на діючі речовини та будь яке їх обмеження, це стосується засобу № 3 Блю лайн форте. Але Ви забули про інший НАКАЗ МОЗ № 236 від 04.04.2012р «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», а саме: п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів. Отже, відповідно до цього Наказу, Замовник не може обмежуватись конкретним складом та тією концентрацією, яка відповідає лише заявленому засобу, наказ чітко вказує на застосування різних спиртів, а не обов’язково етанол, та саме інші різні діючі речовини, а не лише хлоргексидин, як прописано в позиціях 1 та 2 засобу Блю лайн ефект, який прописаний двічі як антисептичний засіб та засіб для швидкої дезінфекції поверхонь. Але у вимогах до цих засобів є й суперечлива вимога : 4. Обов’язковий фіксований чисельний показник діючих речовин. Питання : як же так, адже в п.2 склад ви скрізь вказуєте «не більше» та «не менше», що саме ви мали на увазі? Показники в Інструкції та Висновку дійсно вказані чітко, а у вимогах вказані коливання. То ви вже визначіться.

Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.

Враховуючи вище наведене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, видалити дискримінаційні та упереджені вимоги, що зазначені нами у цій вимозі

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2021 10:44
Будуть внесені зміни до тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-04-02-005678-c.b7
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Українські Хімічні Технології ЛТД", Код ЄДРПОУ:34426212
технічні характеристики
Шановний замовнику! У Додатку 3 до тендерної документації в характеристиках засобу для дезінфекції поверхонь, дезінфекції суміщеної з ПСО, стерилізації виробів медичного призначення в п.1 вказано: Готовий до застосування засіб об’ємом 1 000 мл... а в п.10 : Кількість виходу літрів робочого розчину з одного літру концентрату для обробки поверхонь при вірусних інфекціях мінімум 2000 літрів ... Не зрозуміло, Ви плануєте придбати концентрат чи готовий розчин?
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 19 квітня 2021 11:50
Кінець періоду оскарження: 30 квітня 2021 00:00
Дата відміни: 30 квітня 2021 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Визначення очікуваної вартості закупівлі суперечить умовам абз. 1 п.71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, яким визначено, що тимчасово на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та /або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України. Перелік таких лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання тощо визначений постановою Кабінету Міністрів України № 225 від 20.03.2020 (зі змінами), до переліку яких входять окремим розділом Дезінфекційні засоби та анестетики. Таким чином, оголошення про проведення процедури відкритих торгів у частині визначення очікуваної вартості закупівлі за ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби) повинне враховувати викладені вище умови законодавства України. Відповідно до пункту 7 наказу МЕРТУ № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому зазначеним законом не передбачена можливість внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства.
Документи:
19 квітня 2021 11:50
Електронний підпис
19 квітня 2021 11:49
протокол 38-Л.FR12.pdf