Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з поводження з побутовими відходами районної адміністрації ЗМР по Комунарському району)
Очікувана вартість
11 675,40 UAH
UA-2021-04-02-003838-c 14aff15334bc40d6b759d3d7e07f38e0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попова Людмила Григорівна

+380612870939 popovakra@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Комунарському району
Код ЄДРПОУ: 37573541
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, вул.Чумаченка, 32, м. Запоріжжя
Контактна особа: Попова Людмила Григорівна
+380612870939
popovakra@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), зі змінами (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи, що двічі було відмінено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг за ДК 021:2015 код 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з поводження з побутовими відходами районної адміністрації ЗМР по Комунарському району) (номери процедур закупівель в електронній системі закупівель - UA-2021-01-29-008198-b та UA-2021-02-16-001716-с) через відсутність тендерних пропозицій (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій), відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону замовником застосовується переговорна процедура закупівлі як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-01-29-008198-b; - Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-16-001716-с, розміщені в електронній системі закупівель «Prozorro» (www.prozorro.gov.ua).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 12:32
Оскарження наміру укласти договір: 13 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найближче відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Послуги з поводження з побутовими відходами районної адміністрації ЗМР по Комунарському району, ДК 021:2015 код 90513000-6 – Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення. Джерело фінансування закупівлі: Місцевий бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 м.куб.
ДК 021:2015 код 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з поводження з побутовими відходами районної адміністрації ЗМР по Комунарському району)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Чумаченка, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуги проводиться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у Договорі на протязі 15-ти банківських днів після підписання оформленого належним чином Акту приймання-передачі наданих Послуг. Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст.ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

02 квітня 2021 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
#35924440
Переможець 11 533,50
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 12:32

Документи

02 квітня 2021 12:32
Електронний підпис
02 квітня 2021 12:32
Повідомлення.pdf
02 квітня 2021 12:32
Протокол №45.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2021 12:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ"
#35924440
11 533,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2021 12:32
Електронний підпис
02 квітня 2021 12:32
Повідомлення.pdf
02 квітня 2021 12:32
Протокол №45.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 11:29
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:38
Додаткова угода №4 від 22.12.2021.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:38
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 15:11
Додаткова угода №3 від 30.09.2021.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2021 09:02
Додаткова угода №2 від 12.08.2021 (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 08:46
Додаткова угода №1 від 25.05.2021 (1).pdf зміни до договору
25 травня 2021 08:46
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 09:37
Договір №20210514.pdf укладений
13 квітня 2021 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися: - пункт 2. Договору викладено у новій редакції (загальний обсяг надання Послуг за цим Договором становить 94,25 куб.м.); - пункт 15. Договору викладено у новій редакції (Послуги надаються згідно тарифів, затверджених рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.04.2021 №161); - Графік надання Послуги (Додаток №1 до Договору) викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 20210514
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися: - пункт 15. Договору викладено у новій редакції (Послуги надаються згідно тарифів, затверджених рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради від 11.06.2021 №216 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.04.2021 №161 «Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами»).
Номер договору про закупівлю: 20210514
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовилися: - пункт 2. Договору викладено у наступній редакції: «Загальний обсяг надання Послуги за цим Договором становить 98,55 куб.м.»; - пункт 15. Договору викладено у новій редакції (Послуги надаються згідно тарифів, затверджених рішенням виконавчого комітету Запорізької міської ради від 28.04.2021 №161). (Обсяг надання послуг після внесення змін - 98,55 куб.м.)
Номер договору про закупівлю: 20210514
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились: - п. 2 Договору виклаcти у наступній редакції: «Загальний обсяг надання Послуги за цим Договором становить 95,15 куб.м.»; - п. 16 Договору викладено в новій редакції (Ціна договору складає 11 097,49 грн. у тому числі ПДВ 1 849,58 грн.).
Номер договору про закупівлю: 20210514
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 097,49
UAH (в тому числі ПДВ 1 849,58 UAH)