Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство закордонних справ України |
Код ЄДРПОУ: | 00026620 |
Вебсайт: | https://mfa.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01018, Україна , Київська обл., м. Київ, Михайлівська площа,1 |
Контактна особа: |
Марія Чолач +380442381577 mariia.cholach@mfa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 19:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2021 13:57 |
Очікувана вартість: | 31 783 059,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 158 915,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані Роботи проводяться Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний (розрахунковий) рахунок Підрядника проміжними платежами за фактично виконані етапи Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), Довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати (форма КБ-3) та Підсумкових відомостей ресурсів протягом 7 (семи) банківських днів з моменту їх підписання уповноваженими представниками Замовника та Підрядника. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), Замовник протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації юридичних зобов’язань перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30 (тридцять) % від ціни Договору бюджетного періоду в якому виконуються Роботи на строк до 3 (трьох) місяця(ів) для придбання і постачання необхідних для виконання Робіт матеріалів, конструкцій, засобів тощо. У випадку затримки бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником відповідних асигнувань | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2021 18:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2021 18:27 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
13 квітня 2021 18:27 |
Додаток 2 до ТД (нова редакція).docx | |
13 квітня 2021 18:27 |
Перелік змін.docx | |
13 квітня 2021 18:27 |
Архітектурні рішенння (щодо склопакетів та системи).pdf | |
13 квітня 2021 18:27 |
Додаток 1 до ТД (нова редакція).docx | |
13 квітня 2021 18:27 |
Фасад (колір).pdf | |
02 квітня 2021 19:20 |
Додаток 4 то ТД.docx | |
02 квітня 2021 19:20 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
02 квітня 2021 19:20 |
Специфікація та креслення віконних та дверних прорізів.pdf | |
02 квітня 2021 19:20 |
Основні положення з організації реставрації (заміна вікон 2021).pdf | |
02 квітня 2021 19:20 |
оголошення про проведення відкритих торгів.pdf | |
02 квітня 2021 19:20 |
дозвіл Департаменту охорони культурної спадщини КМДА.pdf | |
02 квітня 2021 19:20 |
Технологія виконання робіт(заміна вікон 2021).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Науково-проєктну документацію по об’єкту: «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня» (надалі – Проєкт) розроблено відповідно до ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування» та чинного законодавства України.
Відповідно до Державних будівельних норм України ремонтно-реставраційні роботи це комплекс науково обґрунтованих виробничих заходів на основі науково-проєктної документації, спрямованих на збереження пам’ятки. До ремонтно-реставраційних робіт відносяться: реставрація, реабілітація, консервація, музеєфікація та/або ремонт (реставраційний). З огляду на зазначене, повний комплекс робіт, у тому числі і заміна віконних та балконних блоків, передбачений Проєктом відноситься до ремонтно-реставраційних робіт.
За результатами проведеного енергоаудиту адміністративної будівлі МЗС у 2017 році було висловлено рекомендації щодо оптимізації та економії тепло- та енергозбереження, зокрема, в частині заміни старих віконних блоків на нові алюмінієві. У зв’язку з цим, МЗС виступило замовником виготовлення проєктної документації.
МЗС не може надати інформацію щодо порушень «Охоронного паспорту об’єкта», які на Вашу думку були допущені з боку МЗС, оскільки зазначений Вами «Охоронний паспорт об’єкта» не передбачено жодним нормативно-правовим актом та пам’яткоохоронним законодавством, відповідно, не перебуває в розпорядженні МЗС.
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з дотриманням усіх прав можливих учасників щодо недопущення наявності дискримінаційних вимог, що могли б вплинути на будь-які обмеження українських товаровиробників.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України, тендер на закупівлю робіт з ремонту (реставраційного) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня було оголошено відповідно до зазначених вимог Основного Закону України та інших вимог законодавства про публічні закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Наданий документ під назвою дозвіл Департаменту - не є дозволом, а є інформаційним листом, що стосується минулорічних дозволів виключно частини Реставраційних робіт.
Вимагаємо надати актуальний Дозвіл від Департаменту охорони культурної спадщини КМДА, де буде дозволено не тільки частина реставраційних робіт, але буде дозволено встановити алюмінієві вікна з імпортного профілю
Відповідно Закону України «Про охорону культурної спадщини» та Положення про Департамент охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі – Департамент), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.03.2018 № 381, форма дозволу на проведення ремонтно-реставраційних робіт не визначена.
З огляду на зазначене, лист Департаменту про погодження проведення ремонтно-реставраційних робіт (повний комплекс робіт, у тому числі і заміна віконних та балконних блоків, передбачених архітектурним рішенням науково-проєктної документацією по об’єкту предмета закупівлі) є належним погодженням відповідного рішення Проєкту на проведення відповідних робіт.
Тендер оголошено відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема, з наявністю погодження реставраційної частини Проєкту Департаментом.
від 19.05.2021 року
Тендерному комітету
Міністерства закордонних справ України
(Закупівля UA-2021-04-02-003181-а)
ВИМОГА
про перегляд рішення щодо визнання переможцем
закупівлі ТОВ «ІНТЕР-НОРМ»
Міністерством закордонних справ України (надалі - Замовник) на веб – сайті уповноваженого органу було оприлюднено оголошення та тендерну документацію № UA-2021-04-02-003181-а на проведення відкритих торгів по закупівлі «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня» (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість послуг 31 783 059,00 грн.
Згідно реєстру пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли наступні учасники:
ТОВ БРФ Відродження
Приватне підприємство «Будремкомплект»
ТОВ «ІНТЕР-НОРМ»
ПП-ФІРМА «КЛАСІК»
ПРАТ «БКБМ»
17.05.2021 року Замовником було визнано ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» переможцем закупівлі UA-2021-04-02-003181-а та оприлюднено Повідомлення про намір укласти з ним договір.
Вважаємо що дане рішення було прийнято з порушенням вимог чинного законодавства.
Наша позиція про незаконне обрання ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» переможцем закупівлі обумовлена наступним:
Згідно з п.4 Додатку № 2 до Тендерної документації (нова редакція) зазначено:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
«…4. Копію ліцензії з додатками (чинну на строк виконання робіт) учасника торгів, яка дозволяє виконання робіт пов’язаних з будівництвом об’єкта архітектури, що за складністю архітектурно-будівельного рішення та/або інженерного обладнання відноситься до V (п’ятої) категорії складності та класу наслідків – СС3 та на вид робіт за кодом 1.11.00 – реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини.
Якщо учасник виконуватиме комплекс реставраційних робіт із заміни віконних блоків, на виконання яких вимагається надання відповідної ліцензії (вимоги до ліцензії зазначені у Додатку 2 до ТД), що включає демонтаж існуючих віконних та балконних блоків; встановлення нових заповнень; інші зовнішні та внутрішні реставраційні опоряджувальні роботи одноосібно, зазначена ліцензія надається на такого одного учасника.
Якщо учасник залучає третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців) для виконання комплексу реставраційних робіт із заміни віконних блоків, на виконання яких вимагається надання відповідної ліцензії (вимоги до ліцензії зазначені у Додатку 2 до ТД), що включає демонтаж існуючих віконних та балконних блоків; встановлення нових заповнень; інші зовнішні та внутрішні реставраційні опоряджувальні роботи, надаються зазначені ліцензії на таких третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців)….»
- Проте учасником ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» як Учасником закупівлі в порушення даної вимоги в складі тендерної пропозиції взагалі не надано Ліцензії яка дозволяє їм як Генпідряднику виконання робіт пов’язаних з будівництвом об’єкта архітектури, що за складністю архітектурно-будівельного рішення та/або інженерного обладнання відноситься до V (п’ятої) категорії складності та класу наслідків – СС3 та на вид робіт за кодом 1.11.00 – реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини.
- В закупівлі UA-2021-03-22-004140-c ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» як учасником у файлі «1.4. Скан-копія оригіналу ліцензії на будівництво» розміщена скан-копія оригіналу ліцензії, яка містить перелік робіт з класом наслідків виключно СС2 та не містить виду робіт за кодом 1.11.00 – реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини, тоді як закупівля UA-2021-04-02-003181-а на проведення відкритих торгів по закупівлі «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня» (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») передбачає виконання реставраційних робіт з класом наслідків виключно СС3;
- Надання ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» в складі тендерної пропозиції ліцензії залученого субпідрядника ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ» підтверджує лише вимогу Замовника щодо надання ліцензії залученого субпідрядника і ніяк не може бути розцінено як надання ліцензії самим Учасником ТОВ «ІНТЕР-НОРМ». Відповідно до вимог тендерної документації Замовник вимагав наявність у тендерній пропозиції як ліцензії Учасника, так і ліцензії залучених Учасником субпідрядників. Вимога Замовника в тендерній документації стосовно надання Учасником ліцензій залучених субпідрядників не містить такого застереження як «…надання при цьому копії ліцензії Учасника не вимагається…».
10.06.2017 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» № 1817-VIIІ від 17.01.2017 року (далі - Закон № 1817-VIII), яким було внесено зміни до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», зокрема до ст.32, в частині скасування категорій складності об`єктів та поділу їх на три класи наслідків. Пунктом 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону №1817 - VІІІ визначено, що з дня набрання чинності цим Законом об`єкти будівництва: I та II категорій складності належать відповідно до об`єктів з незначними (СС1) наслідками; III (крім об`єктів, які виробляють електричну енергію з енергії вітру) та IV категорій складності належать відповідно до об`єктів з середніми (CC2) наслідками; V категорії складності належать відповідно до об`єктів із значними (СС3) наслідками.
Також вказаним Законом №1817 - VІІІ п.9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», було викладено в новій редакції, відповідно до якої будівництво об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про архітектурну діяльність".
Статтею 17 Закону України "Про архітектурну діяльність" визначено, що господарська діяльність, пов`язана із створенням об`єкта архітектури, підлягає ліцензуванню відповідно до законодавства. Порядок ліцензування господарської діяльності, пов`язаної із створенням об`єктів архітектури, визначається Кабінетом Міністрів України.
07 червня 2017 року постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов`язаної із створенням об`єктів архітектури» було, зокрема п. 1 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов`язаної із створенням об`єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 05.12.2017 №1396 викладено в редакції, відповідно до якої цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України "Про ліцензування видів господарської діяльності", «Про архітектурну діяльність", «Про основи містобудування" та «Про регулювання містобудівної діяльності", встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (далі - будівельна діяльність)».
Постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов`язаної із створенням об`єктів архітектури» набирає чинності з дня її опублікування, але не раніше дня набрання чинності Законом України від 17 січня 2017 року № 1817-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності").
Крім того, 10 серпня 2017 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України № 401 від 07.06.2017, якою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року N 256 "Деякі питання ліцензування будівництва об`єктів IV і V категорій складності", зокрема назву постанови викладено в такій редакції: "Деякі питання ліцензування будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми та значними наслідками". Постановою Кабінету Міністрів України № 401 від 07.06.2017 року було викладено в новій редакції Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва та визначено, що ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних і спеціальних вимог до провадження господарської діяльності з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми та значними наслідками, що обов`язкові для виконання ліцензіатом, а також вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії. Дія цих Ліцензійних умов поширюється на всіх суб`єктів господарювання незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які виконують роботи з будівництва об`єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об`єктів із середніми та значними наслідками, за переліком робіт.
З аналізу наведених норм законодавства вбачається, що після набуття чинності переліченими нормами законодавства, суб`єкти містобудування, які виконують роботи з будівництва об`єктів, які за класом наслідків належать, зокрема, до об`єктів із середніми наслідками, за переліком робіт, повинні мати відповідну ліцензію.
Дана позиція щодо обов’язкової наявності ліцензії саме у Генпідрядника, а не у Підрядника чи Субпідрядника зазначена у Рішенні Черкаського окружного адміністративного суду від 02 травня 2019 року у справі № 2340/4927/18.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо переглянути рішення щодо визнання ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» переможцем закупівлі UA-2021-04-02-003181-а на проведення відкритих торгів по закупівлі «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня» (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»).
Відповідь просимо надати в найстисліші строки з метою реалізації нашого права на оскарження даного рішення до Антимонопольного комітету.
Директор ПП-фірми «КЛАСІК» С.А.Щербатюк
Додатком 2 до тендерної документації, зокрема, вимагалося надання копії ліцензії з додатками (чинну на строк виконання робіт) учасника торгів, яка дозволяє виконання робіт пов’язаних з будівництвом об’єкта архітектури, що за складністю архітектурно-будівельного рішення та/або інженерного обладнання відноситься до V (п’ятої) категорії складності та класу наслідків – СС3 та на вид робіт за кодом 1.11.00 – реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини.
При цьому, в додатку 2 до тендерної документації міститься деталізація зазначеної вимоги щодо наявності ліцензії, зокрема:
- якщо учасник виконуватиме комплекс реставраційних робіт із заміни віконних блоків, на виконання яких вимагається надання відповідної ліцензії (вимоги до ліцензії зазначені у Додатку 2 до ТД), що включає демонтаж існуючих віконних та балконних блоків; встановлення нових заповнень; інші зовнішні та внутрішні реставраційні опоряджувальні роботи одноосібно, зазначена ліцензія надається на такого одного учасника.
- якщо учасник залучає третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців) для виконання комплексу реставраційних робіт із заміни віконних блоків, на виконання яких вимагається надання відповідної ліцензії (вимоги до ліцензії зазначені у Додатку 2 до ТД), що включає демонтаж існуючих віконних та балконних блоків; встановлення нових заповнень; інші зовнішні та внутрішні реставраційні опоряджувальні роботи, надаються зазначені ліцензії на таких третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців).
Водночас звертаємо увагу, що згідно з Додатком 1 до тендерної документації, комплекс реставраційних робіт із заміни віконних блоків, на виконання яких вимагається надання відповідної ліцензії (вимоги до ліцензії зазначені у Додатку 2 до ТД) включає: - демонтаж існуючих віконних та балконних блоків; - встановлення нових заповнень; - інші зовнішні та внутрішні реставраційні опоряджувальні роботи.
Відповідно до кошторисної частини науково-проєктної документації, обсяг зазначеного комплексу реставраційних робіт із заміни віконних блоків, на виконання яких вимагається надання відповідної ліцензії (вимоги до ліцензії зазначені у Додатку 2 до ТД), становить не більше 20 % від загальної кошторисної вартості.
Учасник, який має намір залучити потужності третіх осіб (субпідрядників/співвиконавців) у виконанні комплексу реставраційних робіт із заміни віконних блоків, на виконання яких вимагається надання відповідної ліцензії (вимоги до ліцензії зазначені у Додатку 2 до ТД), що включають демонтаж існуючих віконних та балконних блоків, встановлення нових заповнень, інші зовнішні та внутрішні реставраційні опоряджувальні роботи, повинен надати документ (договір тощо), укладений між генеральним підрядником (учасником) та відповідним субпідрядником, що підтверджуватиме встановлені договірні відносини між таким учасником та відповідним субпідрядником щодо виконання реставраційних робіт у закупівлі.
З урахуванням викладеного, беручи до уваги наданий з боку Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-НОРМ» лист про залучення субпідрядника з додаванням відповідного договору субпідряду (Товариство з обмеженою відповідальністю «Абсолют-Клімат») в обсязі 20 % від загальної кошторисної вартості робіт (тобто, демонтажу існуючих віконних та балконних блоків; встановлення нових заповнень; виконання інших зовнішніх та внутрішніх реставраційних опоряджувальних робіт, на які саме вимагається наявність ліцензії), з огляду на те, що тендерною документацією вимагалося надання ліцензії для виконання комплексу реставраційних робіт із заміни віконних блоків, що включає демонтаж існуючих віконних та балконних блоків; встановлення нових заповнень; інші зовнішні та внутрішні реставраційні опоряджувальні роботи, то тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-НОРМ» була визнана такою, що відповідає встановленим вимогам, у такій тендерній пропозиції не виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасниками на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Також, подана Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-НОРМ» тендерна пропозиція відповідає технічним та іншим вимогам тендерної документації.
З огляду на зазначене, відсутні підстави для відхилення рішення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-НОРМ» переможцем у закупівлі Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»).
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-02-000069 ● 6b4950046c1e4c0fa4750d263529a0bf
- Статус: завершено ● Дата: 02 серпня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2021 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.07.2021 № 215
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2021-04-02-003181-a 02.04.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-07 16:32:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з ремонту (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-02-003181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного
веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-13 11:21:29
Відповідь МЗС на звернення Державної аудиторської служби України
У зв'язку з технічною неможливістю надати відповідь в рубриці "відповісти", запитувану інформацію було надано у рубриці "надати пояснення з власної ініціативи" у встановлений строк.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-02-003181-a) (надалі за текстом – Закупівля) здійснено на підставі науково-проєктної документації, яку було розроблено у 2019 році Українським державним науково-дослідним та проектним інститутом «УРНДІПРОЕКТРЕСТАВРАЦІЯ» та затверджено у встановленому порядку. Так, архітектурні рішення науково-проєктної документації по об’єкту: «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня» (надалі за текстом – Проєкт), виконано у відповідності до: 1) Закону України «Про охорону культурної спадщини»; 2) ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування»; 3) ДСТУ – НБВ.3.2-4:2016 «Настанова щодо виконання ремонтно-реставраційних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування»; 4) ДСТУ – НБВ.2.6-83:2009 «Настанова з проектування світлопрозорих елементів огороджувальних конструкцій». Проєкт було погоджено з Департаментом охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), про що свідчить відповідний лист-погодження та пройдено Державну будівельну експертизу в ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА», та отримано позитивний експертний звіт (копії листа-погодження Департаменту та експертного звіту з додатками додаються). Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета Закупівлі визначено на підставі зазначеного Проєкту, а саме його кошторисної частини. При цьому, кошторисна частина Проєкту складена із застосуванням Національних стандартів України в частині правил визначення вартості будівництва, ресурсних елементів кошторисних норм на будівельні роботи і матеріали, ресурсних елементів кошторисних норм на реставраційно-відновлювальні роботи та інше. Зокрема, кошторисна частина Проєкту розроблена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Водночас, під час визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі, окрім Проєкту та зазначених норм та Національних стандартів України, використовувалися вимоги пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета Закупівлі розміщена на офіційному веб-порталі Міністерства закордонних справ України (https://mfa.gov.ua/) в блоці «Про МЗС» – «Публічна інформація» – «Публічні закупівлі» – «Квітень 2021 року» під номером 3 (https://mfa.gov.ua/gromadskosti/publichna-informaciya/publichni-zakupivli).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-07-12 17:43:21
Відповідь МЗС на звернення Державної аудиторської служби України (у зв'язку з технічною неможливістю надати відповідь в рубриці "відповісти", надаємо запитувану інформацію у рубриці "надати пояснення з власної ініціативи")
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі, 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м.Київ. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня (код ДК 021:2015:45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-02-003181-a) (надалі за текстом – Закупівля) здійснено на підставі науково-проєктної документації, яку було розроблено у 2019 році Українським державним науково-дослідним та проектним інститутом «УРНДІПРОЕКТРЕСТАВРАЦІЯ» та затверджено у встановленому порядку.
Так, архітектурні рішення науково-проєктної документації по об’єкту: «Ремонт (реставраційний) пам’ятки архітектури та історії – Будинку Центрального комітету КП(б)У, де працювали відомі політичні діячі 1936-38 рр. (охоронний № 920-Кв) на площі Михайлівській, 1 в Шевченківському районі м. Києва. Заміна віконних блоків з відновленням відкосів, улаштуванням відливів та підвіконня» (надалі за текстом – Проєкт), виконано у відповідності до:
1) Закону України «Про охорону культурної спадщини»;
2) ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на
реставрацію пам’яток архітектури та містобудування»;
3) ДСТУ – НБВ.3.2-4:2016 «Настанова щодо виконання ремонтно-реставраційних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування»;
4) ДСТУ – НБВ.2.6-83:2009 «Настанова з проектування світлопрозорих
елементів огороджувальних конструкцій».
Проєкт було погоджено з Департаментом охорони культурної спадщини виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), про що свідчить відповідний лист-погодження та пройдено Державну будівельну експертизу в ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА», та отримано позитивний експертний звіт (копії листа-погодження Департаменту та експертного звіту з додатками додаються).
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета Закупівлі визначено на підставі зазначеного Проєкту, а саме його кошторисної частини.
При цьому, кошторисна частина Проєкту складена із застосуванням Національних стандартів України в частині правил визначення вартості будівництва, ресурсних елементів кошторисних норм на будівельні роботи і матеріали, ресурсних елементів кошторисних норм на реставраційно-відновлювальні роботи та інше. Зокрема, кошторисна частина Проєкту розроблена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Водночас, під час визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі, окрім Проєкту та зазначених норм та Національних стандартів України, використовувалися вимоги пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета Закупівлі розміщена на офіційному веб-порталі Міністерства закордонних справ України (https://mfa.gov.ua/) в блоці «Про МЗС» – «Публічна інформація» – «Публічні закупівлі» – «Квітень 2021 року» під номером 3 (https://mfa.gov.ua/gromadskosti/publichna-informaciya/publichni-zakupivli).
- Додаток до експертного звіту (заміна віконних блоків).pdf
- Експертний звіт (заміна віконних блоків).pdf
- Кошторисна документація НПД (заміна віконних блоків МЗС).pdf
- Лист УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА (щодо виправлення помилки).pdf
- Лист-погодження Департаменту (заміна віконних блоків).pdf
- скрін.docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2021 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ БРФ Відродження |
27 432 100,00
UAH з ПДВ
|
27 273 184,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Будремкомплект" |
28 029 134,89
UAH з ПДВ
|
27 430 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" |
30 977 016,00
UAH з ПДВ
|
30 659 185,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" |
31 256 963,82
UAH з ПДВ
|
30 818 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" |
31 750 996,02
UAH з ПДВ
|
31 592 080,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" |
31 750 996,02
UAH з ПДВ
|
31 750 996,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БРФ Відродження #40722813 |
Відхилено |
27 273 184,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 14:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 квітня 2021 16:10
|
Приватне підприємство "Будремкомплект" #34427153 |
Відхилено |
27 430 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 17:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 травня 2021 23:52
|
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" #37696239 |
Переможець |
30 659 185,39
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 18:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 травня 2021 19:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 14:56
|
лист_8.pdf | укладений |
26 січня 2022 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 липня 2021 17:45
|
Додаткова угода №1 до договору підряду 04-06 від 04.06.2021.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 13:06
|
Договір підряду 04-06 від 04.06.2021 (вікна МЗС 2021).pdf | укладений |
07 червня 2021 13:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 3 частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", з метою покращення якості предмета закупівлі в частині здійснення попередньої оплати, додано умову, що попередня оплата перераховується у встановленому порядку після отримання усіх дозвільних документів на виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 04/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |