Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підприємство об"єднання громадян "Всеукраїнський реабілітаційно-відновлювальний спортивний центр Національного комітету спорту інвалідів України |
Код ЄДРПОУ: | 41060616 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58 |
Контактна особа: |
Роман Пишняк +380674430110 paralympic.centre@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2021 12:29 |
Очікувана вартість: | 111 060 835,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 110 608,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 300 000,00 грн. Вид забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004 р. зі змінами. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 15-ти (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником документів: рахунку-фактури; акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, що підписується Генпідрядником та Замовником; довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником такого фінансування на свій рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт керуючись нормами постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та на період карантину з урахуванням особливостей, визначених постановою КМУ від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2». Замовник залишає за собою право відмовитись від надання авансового платежу у разі відсутності відповідного фінансування чи погодження надання попередньої оплати головним розпорядником бюджетних коштів. Авансування може бути здійснено в порядку та розмірах, що передбачені постановою КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070, постановою КМУ від 27 грудня 2001 № 1764 та на період карантину з урахуванням особливостей, визначених постановою КМУ від 22 липня 2020 р. № 641, а саме: авансування Робіт за Договором не повинно перевищувати 30 % вартості їх річного обсягу на строк не більше 3-х місяців. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2021 17:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2021 17:32 |
ТД Нова редакція Будівництво водноспортивної бази.docx | |
22 квітня 2021 17:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
16 квітня 2021 16:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
02 квітня 2021 18:25 |
ДОДАТОК 5.docx | |
02 квітня 2021 18:24 |
Додаток 4.rar | |
02 квітня 2021 18:24 |
ДОДАТОК 3.docx | |
02 квітня 2021 18:24 |
ДОДАТОК 2.docx | |
02 квітня 2021 18:24 |
ДОДАТОК 1.docx |
22 квітня 2021 17:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 квітня 2021 17:32 |
ТД Нова редакція Будівництво водноспортивної бази.docx
|
||||||
22 квітня 2021 17:32 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
||||||
16 квітня 2021 16:24 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
|
||||||
02 квітня 2021 18:25 |
ДОДАТОК 5.docx
|
||||||
02 квітня 2021 18:24 |
Додаток 4.rar
|
||||||
02 квітня 2021 18:24 |
ДОДАТОК 3.docx
|
||||||
02 квітня 2021 18:24 |
ДОДАТОК 2.docx
|
||||||
02 квітня 2021 18:24 |
ДОДАТОК 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-10-000069 ● 353d96d68610426cb783b387de09b7c3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2021 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.11.2021 № 384
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-04-02-003080-a 02.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-11 16:31:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Будівництво водноспортивної бази підготовки з водно-веслувальних видів спорту Всеукраїнського реабілітаційно-відновлювального спортивного центру Національного комітету спорту інвалідів України у м. Дніпро за адресою: вул. Набережна Перемоги, у районі будинків №№ 110-128 (Соборний район)».
І черга (ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-02-003080-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-19 13:49:27
Відповідь
У відповідь на Запит замовнику на пояснення від 11.11.2021 р. від Державної аудиторської служби України надаємо пояснення з відповідною інформацією та документами.
Обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснено Підприємством об’єднання громадян «Всеукраїнський реабілітаційно-відновлювальний спортивний центр Національного комітету спорту інвалідів України» (далі - ПОГ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ РВСЦ») з урахуванням приписів Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710. Для І черги будівництва водноспортивної бази підготовки з водно-веслувальних видів спорту Всеукраїнського реабілітаційно-відновлювального спортивного центру Національного комітету спорту інвалідів України у м. Дніпро за адресою: вул. Набережна Перемоги, у районі будинків №№110-128 (Соборний район) ПОГ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ РВСЦ», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними актами чинного законодавства, оприлюднено в електронній системі закупівель ProZorro закупівлю за процедурою відкриті торги (UA-2021-04-02-003080-a).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі проектно-кошторисної документації, виготовленої Фізичною особою-підприємцем Протасєня Андрій Ігорович, ЄДРПОУ 2294300775, на підставі договору № 707/20 від 6 серпня 2020 р., укладеного за результатом проведення закупівлі за предметом Роботи з розробки проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво водноспортивної бази підготовки з водно-веслувальних видів спорту Всеукраїнського реабілітаційно-відновлювального спортивного центру Національного комітету спорту інвалідів України у м. Дніпро за адресою: вул. Набережна Перемоги, у районі будинків №№110-128 (Соборний район)», ідентифікатор в електронній системі закупівель UA-2020-07-01-008374-a.
Згідно розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Будівництво водноспортивної бази підготовки з водно-веслувальних видів спорту Всеукраїнського реабілітаційно-відновлювального спортивного центру Національного комітету спорту інвалідів України у м. Дніпро за адресою: вул. Набережна Перемоги, у районі будинків №№110-128 (Соборний район)» було отримано позитивний експертний звіт Дніпровської філії Інституту «ДНІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» № 2011/е/20, затверджений від 18.12.2020 р.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації, а саме локальних кошторисів, дефектних актів та відомості обсягів робіт, що наявні у складі кошторисної частини проектної документації на будівництво за проектом «Будівництво водноспортивної бази підготовки з водно-веслувальних видів спорту Всеукраїнського реабілітаційно-відновлювального спортивного центру Національного комітету спорту інвалідів України у м. Дніпро за адресою: вул. Набережна Перемоги, у районі будинків №№110-128 (Соборний район)».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва № 707/20 щодо І черги будівництва, що наявний у складі кошторисної частини проектної документації на будівництво за проектом «Будівництво водноспортивної бази підготовки з водно-веслувальних видів спорту Всеукраїнського реабілітаційно-відновлювального спортивного центру Національного комітету спорту інвалідів України у м. Дніпро за адресою: вул. Набережна Перемоги, у районі будинків №№110-128 (Соборний район)».
Розрахунок очікуваної вартості згідно предмету закупівлі «Будівництво водноспортивної бази підготовки з водно-веслувальних видів спорту Всеукраїнського реабілітаційно-відновлювального спортивного центру Національного комітету спорту інвалідів України у м. Дніпро за адресою: вул. Набережна Перемоги, у районі будинків №№110-128 (Соборний район)». І черга» здійснювався наступним чином:
Очікувана вартість закупівлі = Всього по зведеному кошторисному розрахунку – ((Разом по главi 10 + Разом по главi 12) х 1,2), де
Всього по зведеному кошторисному розрахунку: 118 444 619,00 грн.;
Разом по главi 10: 2 701 532,00 грн.;
Разом по главi 12: 3 451 621,00 грн.;
Отже, очікувана вартість закупівлі становить 111 060 835,40 грн., оскільки:
118 444 619,00 – ((2 701 532,00 + 3 451 621,00) х 1,2) = 111 060 835,40 грн.
Щодо запиту про надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положенням п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 встановлено, що з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє: Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного у вільному доступі за присиланням https://data.gov.ua/dataset/20180805, ПОГ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ РВСЦ» (ЄДРПОУ 41060616) є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником бюджетних коштів.
Відповідно, ПОГ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ РВСЦ» не є головним розпорядником бюджетних коштів чи розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня чи суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на ПОГ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ РВСЦ» не поширюються.
Закупівля опублікована на Веб-порталі уповноваженого зі здійснення публічних закупівель органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-02-003080-a.
Додатки:
1. Витяг з Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів.
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва № 707/20 щодо І черги будівництва за проектом «Будівництво водноспортивної бази підготовки з водно-веслувальних видів спорту Всеукраїнського реабілітаційно-відновлювального спортивного центру Національного комітету спорту інвалідів України у м. Дніпро за адресою: вул. Набережна Перемоги, у районі будинків №№110-128 (Соборний район)»
3. Позитивний експертний звіт Дніпровської філії Інституту «ДНІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» № 2011/е/20, затверджений від 18.12.2020 р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель за результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит на пояснення та з огляду на відсутність механізму його усунення здійснено заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення. У встановлений у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2021-04-02-003080-a строк через електронну систему закупівель надаємо інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів. Повідомляємо, що притягнуто до відповідальності особу, якою допущено несвоєчасне надання відповіді на запит на пояснення Держаудитслужби. У встановленому ст.ст. 147-149 Кодексу законів про працю України порядку на голову тендерного комітету ПОГ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ РВСЦ» накладено загальне дисциплінарне стягнення у формі догани, що оформлено відповідним Наказом № 12-д від 07.12.2021 року. Додатково здійснено роз’яснювальну роботу з членами тендерного комітету з метою недопущення встановленого порушення у подальшому.
2021-12-10 11:55:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2021 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РІМ-БУД" |
110 581 327,00
UAH з ПДВ
|
110 581 327,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙАВТОСЕРВІС" |
111 060 835,40
UAH з ПДВ
|
111 060 835,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РІМ-БУД" #35042112 |
Переможець |
110 581 327,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2021 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 20:37
|
Доп угода 2 рим буд.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 червня 2021 17:26
|
ДУ 1 до Договору підряду.pdf | зміни до договору |
08 червня 2021 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2021 16:59
|
Договір підряду.pdf | укладений |
08 червня 2021 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторонами погоджено вартість робіт по Договору на 2021 рік. Детально у Додатковій угоді №1 від 07.06.2021 року до Договору №01/06/2021 від 07.06.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 01/06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 01/06/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |