Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38468277 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., м. Миргород, вул. Якова Усика, буд. 7 |
Контактна особа: |
Максим Богаєнко +380535552700 vkb_2013@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 14:52 |
Очікувана вартість: | 7 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова закупівлі - українська.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акта приймання - передачі виконаних робіт. Акти приймання-передачі виконаних робіт мають бути надані для перевірки на паперових носіях у двох примірниках і в електронному вигляді, сформованому за допомогою програмного комплексу «АВК-5». Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником на протязі 10 банківських днів з моменту підписання останнього акта здавання-приймання виконаних робіт. (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3) і рахунків приймання-передачі виконаних робіт, по надходженню фінансування. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів Замовника на рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2021 11:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2021 11:22 |
Тендерна документація капремонт Д.Апостола.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По суті поставленого питання повідомляємо наступне. Це дві різні вимоги Замоника: одна вимога, яка вказана в додатку №3 до тендерної документації, зазначена в п.11 ч.1 ст. 17 Закону . Відповідно ч.5 ст. 17 Закону Замовник не вимагає окремого документального підтвердження даної вимоги. Тобто, учасник при поданні тендерної пропозиції не підтверджує окремою довідкою/документом відсутність підстави, передбаченої п.11 ч.1 ст. 17 Закону, та відповідно, документ/довідку у довільній формі на підтвердження такої інформації не подає у складі пропозиції. Про це зазначено і в додатку №3 до тендерної документації. Вимога, яка зазначена в частині 3 розділу 5 тендерної документації звучить так: «У складі тендерної пропозиції учасник подає довідку довільної форми про те, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, раніше застосованих замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України оперативно-господарських санкцій, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю».
Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно додатку №3 тендерної документації учасник подає інформаційну довідку в довільній формі про те, що відносно юридичної особи, яка є Учасником, відсутні інші підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (для юридичних осіб) та інформаційну довідку в довільній формі про те, що відносно фізичної особи, в тому числі для фізичної особи-підприємця, яка є Учасником, відсутні інші підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (для фізичних осіб, в тому числі для фізичних осіб-підприємців).
Так, однієї довідки вистачить.
Дана вимога стосується тендерної пропозиці, документів на підтверддження наявності матеріально-технічної бази, наявності працівників відповідної кваліфікації та інш. Наприклад, у разі використання не власної, а залученої техніки договори, які підтверджують право користування цією технікою повинні бути чинними протягом всього строку виконання робіт згідно даної закупівлі; у разі поставки асфальтобетонної суміші, відповідні договори повинні бути чинними протягом всього строку виконання робіт згідно даної закупівлі; у разі залучення працівників необхідної кваліфікації за цивільно-правовими угодами, останні повинні бути дійсними протягом всього строку виконання робіт згідно даної закупівлі.
Відгук замовника (за наданим аналогічним договором) не має терміну дії. Він повинен обов’язково має містити таку інформацію: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути підписаний замовником.
Замовником у п.2 додатку №2 до тендерної документації чітко визначені вимоги: "Для підтвердження інформації, що зазначена в Інформації про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) (таблиця №2), Учасник надає ... скан-копію позитивного відгуку замовника (за наданим аналогічним договором), у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути підписаний замовником."
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 00 год. 00 хв. 19 квітня 2021 року. Подбайте заздалегідь про документи, які ви плануєте подавати у складі тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Керуючись ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо Вам про причини невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації та надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» подано лист за №ДА-41 від 15.04.2021 року, в якому зазначено, що ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» повністю усвідомлює зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником.
Також Учасником наданий гарантійний лист за №ДА-113 від 15.04.2021 року, відповідно до якого ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» гарантує, що несе відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної ним у поданій пропозиції.
1. Щодо транспортної схеми
1) Замовник у п.4 додатку №6 до тендерної документації чітко визначив вимогу: Учасник процедури закупівлі для підтвердження можливості поставки основних дорожньо-будівельних матеріалів, зобов’язаний надати транспортну схему (згідно Таблиці 5 тендерної документації).
Таблицею 5 чітко передбачені наступні поля: №п/п; асфальтобетонна суміш, місце фактичного виробництва/купівлі/постачання на дату складання транспортної схеми; фактичне місце доставки; відстань транспортування (перевезення), км швидкість руху, км/год: в межах населеного пункту, за межами населеного пункту; загальна тривалість транспортування, годин, хвилин.
Учасник ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» дану вимогу Замовника не виконав, оскільки інформація в полі «відстань транспортування (перевезення), км швидкість руху, км/год в межах населеного пункту» відсутня. Крім того, в полі «відстань транспортування (перевезення), км швидкість руху, км/год за межами населеного пункту» не зазначено швидкість руху. Таким чином, вимога тендерної документації не виконана учасником.
Крім того, додатково повідомляємо, що Замовником при перевірці транспортної схеми, наданої учасником ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» за допомогою Гугл - карти була перевірена відстань транспортування асфальтобетонної суміші від місця її випуску (вул. Гетьмана Сагайдачного м. Прилуки Чернігівської області) до місця призначення (вул. Д.Апостола, м. Миргород Полтавської області), яка склала 156 км, та відповідно яка є більшою граничнодопусимої, відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року.
Крім того, відповідно до транспортної схеми та скрін-шотів знімків карти прикладених до вимоги Учасника, транспортування асфальтобетонної суміші відбуватиметься не тільки по межі населеного пункту Миргород, але і по населеному пункту м. Прилуки (оскільки АБЗ знаходиться по вул. П. Сагайдачного, яка знаходиться у населеному пункті м.Прилуки), та відповідна інформація всупереч передбаченій вимозі Замовника, зазначеній вище, не внесена до таблиці 5 «Транспортна схема» в поле «в межах населеного пункту». Крім того, не виконана вимога Замовника, зазначена в тендерній документації, та не вказано швидкість руху ні в полі «в межах населеного пункту», ні в полі «за межами населеного пункту».
2. Щодо накладення кваліфікованого електронного підпису
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовником чітко визначено вимогу: під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на них кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС», яка подана до кінцевого строку подання пропозицій – до 19.04.2021 року, та відповідно до реєстру отриманих пропозицій у графі «Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції» зазначено «17 квітня 2021 14:29», підписана за допомогою цифрового підпису з назвою «sign.p7s». При цьому, в поданих Учасником документах в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій завантажено чотири файли з назвою «sign.p7s» (17 квіт 14:35; 18 квіт 12:40; 18 квіт. 12:52; 18 квіт. 14:13). При завантаженні перелічених файлів для перевірки підпису на сайт засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify у розділі «Підписувачі» міститься така інформація:
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Сертифікат
Кваліфікований
Таким чином, Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» не дотримався вимог Замовника, встановлених розділом ІІІ тендерної документації, та підписав тендерну пропозицію не шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП), а шляхом накладення на неї удосконаленого електронного підпису (УЕП).
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Крім того, ч.5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено використання учасниками саме кваліфікованого електронного підпису.
Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» даної вимоги Замовника не дотримався.
3. Щодо строків дії документів, поданих у складі тендерної пропозиції
Замовником у п.1 розділу ІІІ тендерної документації чітко визначена вимога: всі документи тендерної пропозиції повинні бути чинними на дату подання та не менше, ніж на строк виконання робіт, що зазначений в цій тендерній документації. Строк виконання робіт зазначений у п.4.4. розділу І тендерної документації - до 31.12.2022.
Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» даної вимоги Замовника не дотримався та подав такі документи, складені з порушенням цієї вимоги: договори з ТОВ «Спец Комплект Постач», з ТОВ «Ком Еко Сервіс», з ТОВ «Добробут 777», договір оренди б/н від 19.07.2017 року, які укладені не на весь строк виконання робіт, а лише до 31.12.2021 року, свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ від 23.05.2018 року – термін дії до 23.05.2021 року.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» надав договір № 15-01-20 на надання науково-технічних послуг (виконання робіт) від 13.01.2021 року, термін дії якого до 31.12.2021 року, а не на весь строк виконання робіт, тим самим Учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» вимоги Замовника не дотримався.
4. Додатково повідомляємо, що учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції не надав гарантійний лист, передбачений п.1 розділу V тендерної документації, на підтвердження згоди з умовами розділу V тендерної документації.
5. Додатком 3 до тендерної документації передбачено подання у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки в довільній формі про те, що відносно юридичної особи, яка є Учасником, відсутні інші підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (для юридичних осіб).
ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» такої довідки не надав.
6. Додатково повідомляємо, що учасник ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» зазначив недостовірну інформацію про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів. Відповідно до інформації, отриманої Замовником у відкритих реєстрах, "платник податків ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» станом на 22.04.2021 року має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-11-000077 ● 586b61cd6ad54df1a6f8fe297bf7e0eb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2021
№ 368
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
46. UA-2021-04-02-002872-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-17 12:48:07
Уточнення щодо висновку
Керуючись ч.8 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", просимо Вас роз'яснити зміст висновку та зобов'язання Замовника (Відділу капітального будівництва Миргородської міської ради), визначених у даному висновку, який опублікований 16 черв 2021 року о 17:27 у закупівлі UA-2021-04-02-002872-c, а саме: конкретизуйте, будь ласка, Вашу вимогу щодо "зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому".
Які саме дії необхідно вчинити замовнику?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Шановні уповноважені особи ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ! З приводу проведеного моніторингу Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради повідомляє про наступне. 02.04.2021 року Відділом капітального будівництва Миргородської міської ради (далі - Замовник) на сайті Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-02-002872-c опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дороги по вул. Д.Апостола в м. Миргород Полтавської області» (код ДК 021:2015 - 45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). При складанні тендерної документації та оприлюдненні її на сайті Уповноваженого органу Замовником виконані всі вимоги, передбачені ст. 1, 4, 10, 21, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Так, у п.10 ч.1 ст.1 Закону визначено поняття терміну «забезпечення тендерної пропозицїї/пропозиції» - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Тобто, сам термін «забезпечення тендерної пропозицїї» установлює вимогу «виду» - це гарантія. Замовник працює на електронному майданчику «zakupki.prom.ua». Хочемо повідомити, що на даному електронному майданчику з’явилась технічна (функціональна) можливість вказувати вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій тільки з 16 квітня 2021 року, що підтверджується: 1) інструкцією для державних замовників «Як зазначити інформацію про забезпечення пропозиції та виконання договору», опублікованої на сайті «zakupki.prom.ua» 07.04.2021 року за посиланням: https://education.zakupki.prom.ua/ru/yak-zaznachyty-informacziyu-pro-zabezpechennya-propozycziyi-ta-vykonannya-dogovoru/ ; 2) статтею «НОВА РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ В ПРОЗОРРО», опублікованою 31.03.2021 року на сайті «infobox.prozorro.org»за посиланням: https://infobox.prozorro.org/articles/nova-realizaciya-zabezpechennya-propoziciji-ta-vikonannya-dogovoru-v-prozorro ; 3) оголошенням, опублікованим на сайті Уповноваженого органу Рrozorro.gov.ua 08.04.2021 року о 12:11 «Увага! Оновлений функціонал щодо тендерного забезпечення вийде в продуктив 16 квітня» за посиланням: https://prozorro.gov.ua/news/onovlenyy-funkcional-tendernogo-zabezpechennya-vyyde-16-kvitnya . Таким чином, функціонал «вид та умови повернення забезпечення тендерної пропозиції\пропозиції» в системі Рrozorro технічно запрацював лише з 16.04.2021 року. Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дороги по вул. Д. Апостола в м. Миргород Полтавської області» (код ДК 021:2015 - 45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) опубліковано на сайті Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-02-002872-c 02 квітня 2021 року об 11год. 27 хв. (що підтверджується оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2021-04-02-002872-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-02-002872-c/print/open/pdf/bc8194682a404f63abf782fecd482ebe). Варто зазначити, що незважаючи на відсутність функціоналу щодо тендерного забезпечення в електронних системах закупівель станом на момент публікації оголошення про проведення відкритих торгів 02.04.2021 року, повна інформація про забезпечення тендерної пропозиції вказана у пункті 2 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Тендерна пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує негайно та безумовно за першою письмовою вимогою замовника сплатити повну суму в розмірі 35 000 грн. 00 коп. (тридцять п'ять тисяч гривень 00 копійок), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цим оголошенням. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок UA688999980314030556000016710, банк: Казначейство України (ЕАП), отримувач: ГУК в Полтавській області – ТГ м. Миргород, код ЄДРПОУ: 37959255, код БКД 24061900 (призначення платежу) – кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі (у разі зміни розрахункового рахунку та банку, додатково в письмовій вимозі замовник може уточнювати свої реквізити для перерахування суми банківської гарантії). Електронна банківська гарантія має містити: назву документа – «Електронна банківська гарантія» або «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даної тендерної документації Електронна банківська гарантія подається учасником у складі пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія (в форматі PDF), цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку (в форматі PDF). У разі, якщо архівний файл не буде містити таких документів в зазначених форматах, замовник залишає за собою право на відхилення такої тендерної пропозиції. Всі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Термін дії електронної банківської гарантії, наданої як забезпечення тендерної пропозиції учасника 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозиції. Замовник відхиляє пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників Крім того, в оголошенні про проведенні відкритих торгів, опублікованому на сайті Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-02-002872-c вказано інформацію щодо необхідності надання тендерного забезпечення в розмірі 0,5% від очікуваної вартості закупівлі - Забезпечення тендерної пропозиції: 35 000 грн, тобто ту інформацію, яку можливо було технічно опублікувати на електронному майданчику станом на 02.04.2021 р. Підсумовуючи вищезазначене, Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради повідомляє про усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, ВКБ Миргородської міської ради зобов’язується вживати заходів по не допущенню таких порушень в подальшому.
2021-06-22 16:10:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" |
6 168 572,89
UAH з ПДВ
|
6 168 572,89
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" |
6 942 376,96
UAH з ПДВ
|
6 942 376,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" #35800585 |
Відхилено |
6 168 572,89
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2021 10:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2021 14:50
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИРГОРОДСЬКИЙ АГРОШЛЯХБУД" #03581210 |
Переможець |
6 942 376,96
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 14:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 квітня 2021 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2024 08:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2023 14:10
|
Додаткова угода №7.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2023 13:17
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2023 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2022 13:50
|
Дод.угода №5.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2022 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2022 09:59
|
Дод.угода №4.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2022 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2022 15:49
|
Додаткова угода №3.PDF | зміни до договору |
21 липня 2022 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2022 15:07
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
04 травня 2022 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 08:32
|
Додаток 1 до дод.уго.№1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 08:31
|
Дод.угода №1.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 08:31
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 08:50
|
Додаток №1 - договірна цін.pdf | укладений |
12 травня 2021 08:48
|
Додаток №2 - календарнй графік.pdf | укладений |
12 травня 2021 08:48
|
Договір №100 від 11.05.2021.pdf | укладений |
12 травня 2021 08:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни внесено на підставі п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони погодились покращити якість предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони погодились покращити якість предмета закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони вирішили продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони погодились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1) Продовження строку дії договору до 31.12.2023; 2) реєстрація коштів в ДКСУ на 2023 рік; 3) зміна реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони погодились зменшити суму договору на 46 504,70 грн; викладений в новій редакції з урахуванням внесених змін додаток №2 до договору. |
Номер договору про закупівлю: | 100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |