Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Технічне обслуговування внутрішніх електричних мереж закладів освіти)
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2021-04-02-002837-a a6f40c0e71cc4bac92d4194de209791e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Болотіна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА
Код ЄДРПОУ: 04653220
Вебсайт: http://osvita-yu.mk.ua
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16
Контактна особа: Олеся Болотіна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2021 15:00
Очікувана вартість: 112 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Повторно. Закупівля UA-2021-01-13-001127-a не відбулася.
Мова підготовки пропозиції українська. Подання пропозиції з дотриманням умов ст.12 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Джерела фінансування: місцевий бюджет, загальний фонд, річний бюджет 2021 року, рішення сесії ЮМР від 22.12.2020 №62
Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16.
Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування внутрішніх електричних мереж закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності Южноукраїнської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50711000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання рахунку «Виконавця» на розрахунковий рахунок «Виконавця». У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься на протязі 2 (двох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК" 100 050,00
UAH з ПДВ
100 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2021 13:11
Електронний підпис
12 квітня 2021 13:10
рiшення_2.jpg
12 квітня 2021 13:10
рiшення_1.jpg
12 квітня 2021 13:10
наказ.jpg
12 квітня 2021 13:10
14.jpg
12 квітня 2021 13:10
13.jpg
12 квітня 2021 13:10
12.jpg
12 квітня 2021 13:10
11.jpg
12 квітня 2021 13:10
10.jpg
12 квітня 2021 13:10
9.jpg
12 квітня 2021 13:10
8.jpg
12 квітня 2021 13:10
7.jpg
12 квітня 2021 13:10
6.jpg
12 квітня 2021 13:10
5.jpg
12 квітня 2021 13:10
4.jpg
12 квітня 2021 13:10
3.jpg
12 квітня 2021 13:10
2.jpg
12 квітня 2021 13:10
1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК"
#31016089
Переможець 100 050,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2021 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2021 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК"
#31016089
100 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2022 11:23
протокол від 22.03.2022 №5.pdf укладений
22 березня 2022 11:16
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 16:19
додаткова угода 2 від 05.01.2021 до договору 149.pdf зміни до договору
05 січня 2022 16:18
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 13:32
додаткова угода 1 від 29.12.2021 до договору 149.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 13:31
Електронний підпис укладений
27 квітня 2021 10:31
Договір №149 від 26.04.2021 року.pdf укладений
27 квітня 2021 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 28 лютого 2022 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення обсягу закупівлі: відповідно до затверджених видатків на 2022 рік обсяг, що не перевищує 20% від суми початкового договору про закупівлю складає 20000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 119 903,95
UAH (в тому числі ПДВ 19 983,99 UAH)