Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення (добудова кабінетів під діагностичне обладнання) будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області»)
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2021-04-02-002804-a e099a44391974c96b54cf02f01e5fd01
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнієнко Євгенія Олександрівна

+380969212652 kremenlik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне медичне підприємство "Лікарня інтенсивного лікування " Кременчуцька"
Код ЄДРПОУ: 41318879
Місцезнаходження: 39602, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Павлова, 2
Контактна особа: Корнієнко Євгенія Олександрівна
+380969212652
kremenlik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2021 17:00
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника - Україна, Полтавська область, Кременчук, вул. Павлова, 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3, ч.1 статті 2 Законі України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення (добудова кабінетів під діагностичне обладнання) будівлі КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» по вул. Павлова, 2 в м. Кременчуці Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39602, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул. Павлова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 травня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за виконані Виконавцем роботи здійснюється у безготівковому порядку, шляхом перерахування грошових коштів, у національній валюті України, на поточний рахунок «Виконавця» у банківській установі на підставі підписаного сторонами передбаченого п. 3.3 Договору Акту здачі-приймання робіт після одержання позитивного експертного звіту, відносно результату проектних робіт, від відповідної спеціалізованої експертної організації Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2021 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2021 17:10
Додаток 4 ПРОЄКТ_Договору 5.doc
02 квітня 2021 17:10
ДОДАТОК 3 Завдання на проектування ДОБУДОВА.docx
02 квітня 2021 17:10
Додаток 2 КВАЛІФІКАЦІЯ.docx
02 квітня 2021 17:10
Додаток 1 ПРОПОЗИЦІЯ .docx
02 квітня 2021 17:10
ОГОЛОШЕННЯ ПРОЄКТ 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-02-002804-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 02 квітня 2021 18:03
дискримінаційна вимога
зазначений строк в п.8 оголошення -21 к.д. є нереальним! беручи до уваги що в Україні карантин і експертні установи працюють із значними затримками, просимо встановити реальний термін- 60 к.д. Чи можливо у вас вже є свій готовий переможець і це тендер лише формальність?
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2021 14:38
Доброго дня!
На Вашу вимогу від 02.04.2021, 18:03. ID: UA-2021-04-02-002804-A.A1 повідомляємо, що Ви дійсно праві «в Україні карантин і експертні установи працюють із значними затримками».
Саме тому, в даній спрощеній закупівлі строк виконання робіт становить 21 календарний день, просимо зауважити, що даний термін не включає в себе проведення експертизи по даному проекту.
Також, згідно п. 2.5. Додатку 4 «Проєкт договору» до Оголошення зазначено, що «Замовником експертизи проектної документації є Замовник. Усі витрати, пов'язані з проходженням експертизи, оплачуються безпосередньо Замовником у встановленому порядку».
Тому, враховуючи вищевикладене, вважаємо, що даний термін виконання робіт не є дискримінаційною вимогою, адже, по-перше, експертиза не входить до терміну виконання робіт, а по –друге, згідно чинного законодавства не встановлено строків виконання даних робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КІШИНЕЦЬ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ 220 412,50
UAH з ПДВ
220 412,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2021 16:58
Електронний підпис
12 квітня 2021 16:56
АНАЛОГІЧНІ ОБЄКТИ.pdf
12 квітня 2021 16:38
Листи відгуки.pdf
12 квітня 2021 15:09
Електронний підпис
12 квітня 2021 15:08
ДОГОВІР АНАЛОГ 14-20.pdf
12 квітня 2021 15:05
ДОГОВІР АНАЛОГ 09-20.pdf
12 квітня 2021 13:38
СЕРТИФІКАТИ2.pdf
12 квітня 2021 13:38
Листи відгуки.pdf
12 квітня 2021 13:38
ДОГОВІР АНАЛОГ 46-17.pdf
12 квітня 2021 13:38
ДОГОВІР АНАЛОГ 23-17.pdf
12 квітня 2021 13:38
ДОГОВІР АНАЛОГ 14-20.pdf
12 квітня 2021 13:38
ДОГОВІР АНАЛОГ 09-20.pdf
12 квітня 2021 13:38
ДОГОВІР АНАЛОГ 03-19.pdf
12 квітня 2021 13:38
АНАЛОГІЧНІ ОБЄКТИ.pdf
12 квітня 2021 13:37
СВІДОЦТВО ПЛАТНИКА.pdf
12 квітня 2021 13:37
ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
12 квітня 2021 13:37
ПАСПОРТ.pdf
12 квітня 2021 13:36
ЗГОДА З УМОВАМИ.pdf
12 квітня 2021 13:36
ВИПИСКА.pdf
12 квітня 2021 13:31
ДОГОВІР.pdf
12 квітня 2021 13:30
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 квітня 2021 13:29
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КІШИНЕЦЬ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КІШИНЕЦЬ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3012418172
Переможець 220 412,50
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 10:59

Документи

19 квітня 2021 10:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КІШИНЕЦЬ ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3012418172
220 412,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2021 10:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 17:33
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 15:38
Договір укладений
23 квітня 2021 15:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 220 412,50
UAH