Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24 |
Контактна особа: |
Кончевич Олег Адріанович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2021 23:59 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 505 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2021 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2021 15:15 |
проект договору заходи.docx | |
02 квітня 2021 15:15 |
технічне завдання культурно-масові.docx | |
02 квітня 2021 15:15 |
ТД організація культурно масових заходів.docx |
06 квітня 2021 15:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 квітня 2021 15:15 |
проект договору заходи.docx
|
||||||
02 квітня 2021 15:15 |
технічне завдання культурно-масові.docx
|
||||||
02 квітня 2021 15:15 |
ТД організація культурно масових заходів.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-06-000020 ● 3358123d81ea4708bc1def35524e668d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 травня 2021 08:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2021 № 305
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.05.2021 № 305.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-02-002063-a, 02.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет щодо висновків Західного офісу Держаудитслужби по закупівлі повідомляє наступне. На предмет невстановлення замовником у тендерній документації способу документального підтвердження учасником-переможцем відсутності підстав, визначених у частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в частині виконання вимог п.2 ч.2 ст. 22 Закону), тендерний комітет погоджується із зазначеним фактом, проте звертає увагу на наступне. Розділом ІІ Додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік та порядок надання учасником, який визнаний переможцем закупівлі, документів. Зокрема, від переможця вимагалось надання довідки (шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель), виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. На виконання зазначеної вимоги, учасником ФОП Астапчук О.-Л.С. 27.04.2021року завантажено довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України (файл «Dovidka_21104018580600027868.20.pdf»). Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі, згідно Додатку 1 до тендерної документації, перевірялася Замовником на підставі документу, що автоматично сформувався в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної податкової служби України. В частині ненадання учасником ФОП Астапчук О.-Л.С. документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.3.,8.ч.1. та ч.2 ст. 17 Закону, тендерний комітет зазначає наступне. Відсутність підстав, передбачених п.3. Закону перевірялась тендерним комітетом на підставі інформації з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/). Перевірка інформації по згаданому учаснику на предмет наявності або відсутності підстав, передбачених п.8. Закону була проведена на підставі даних Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено впровадження у справі про банкрутство (режим доступу «https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=3&is_registry=1&keywords=&usertype=all»). Надання будь-яких інших документів від учасника, який визнаний переможцем, не вимагалися, оскільки згідно положення ч.5 ст. 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель (в т.ч. щодо ч.2.ст. 17 Закону, згідно з яким попередній договір з вказаним учасником закупівлі №01/298 від 18.08.2020 року виконаний в повному обсязі). З урахуванням викладеного, тендерний комітет просить звернути увагу, що за результатами аналізу відкритих даних, наданих документів, та офіційної інформації з єдиних державних реєстрів, підстав для встановлення невідповідності учасника ФОП Астапчук А.-Л.С. (як переможця закупівлі) вимогам ст. 17 Закону не виявлено.
2021-05-20 18:01:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "АСТАПЧУК ОЛЕНА-ЛІЛІЯ СЕРГІЇВНА" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВІШНЕВСЬКИЙ ЮРГІС ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 504 000,00
UAH з ПДВ
|
1 504 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "АСТАПЧУК ОЛЕНА-ЛІЛІЯ СЕРГІЇВНА" #3356901343 |
Переможець |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2021 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2021 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 12:57
|
Акт | укладений |
25 січня 2022 12:56
|
Акт | укладений |
25 січня 2022 12:56
|
Акт | укладений |
25 січня 2022 12:56
|
Акт | укладений |
25 січня 2022 12:56
|
Акт | укладений |
25 січня 2022 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2021 11:41
|
додаткова угода1/267.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2021 17:11
|
додаткова угода1/267.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2021 09:52
|
додаткова угода1/267.pdf | зміни до договору |
23 липня 2021 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2021 11:44
|
дод. угода.pdf | зміни до договору |
28 травня 2021 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2021 16:44
|
протокол | укладений |
21 травня 2021 16:38
|
договір | укладений |
21 травня 2021 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01/176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/183-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна технічних характеристик та календарного плану надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 01/176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/267 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна технічних характеристик та календарного плану надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 01/176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/267 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна технічних характеристик та календарного плану надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 01/176 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/267 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |