Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ЗАПОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №7 І-ІІ СТУПЕНІВ” ЗОР |
Код ЄДРПОУ: | 20509042 |
Вебсайт: | http://internat7zp.at.ua |
Місцезнаходження: | 69096, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вулиця Ленська, 1а |
Контактна особа: |
Мунь Лариса Пантеліївна +380612707335 internat7glbuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2021 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2021 11:31 |
Очікувана вартість: | 1 948 393,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 741,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2021 13:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2021 13:34 |
Реєстр змін-1.docx | |
16 квітня 2021 13:34 |
ТД (зі змінами).docx | |
09 квітня 2021 13:13 |
Реєстр змін.docx |
16 квітня 2021 13:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 квітня 2021 13:34 |
Реєстр змін-1.docx
|
||||||
16 квітня 2021 13:34 |
ТД (зі змінами).docx
|
||||||
09 квітня 2021 13:13 |
Реєстр змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Вимога згідно з п. 1.5 Додатку 3 до Тендерної документації порушують принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з вищезазначеним пунктом Тендерної документації, учасник закупівлі повинен:
В складі тендерної пропозиції Учасник має надати ліцензію/копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та/або значними наслідками (СС3).
04 квітня 2021 року до Замовника звернулися за роз'ясненнями щодо класу наслідків (відповідальності) об'єкту.
05 квітня 2021 року Замовником надано відповідь на звернення в якому зазначено, що клас наслідків (відповідальності): СС1.
В переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" відсутній вид господарської діяльності, як будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності. Відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" Ліцензії щодо провадження господарської діяльності в будівництві на об'єкти з класом (незначним) наслідків СС1 не передбачена. В Законі України "Про регулювання містобудівної діяльності" відсутні вимоги щодо наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками.
Дана вимога містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які не мають ліцензію/копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та/або значними наслідками (СС3), однак мають успішний досвід господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками СС1. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Зазначена вимога тендерної документації призводить до звуження кола потенційних учасників торгів та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Тобто, прийняти участь зможуть тільки ті учасники, які мають Ліцензію щодо провадження господарської діяльності в будівництві, при тому, що Замовником зазначено клас наслідків СС1, для якого Ліцензія щодо провадження господарської діяльності в будівництві не передбачена.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Оскільки дана вимога тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо її протиправною та дискримінаційної.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації за процедурою відкритих торгів «Реконструкція майданчика для спортивної гри під футбольне поле з штучним покриттям Комунального закладу"Запорізька загальноосвітня санаторна школа- інтернат №7 І-ІІ ступенів" Запорізької обласної ради розташованого за адресою: 69096 м. Запоріжжя, вулиця Ленська,1А» а саме:
у п.1.5 Додатку 3 виключити наступну вимогу: В складі тендерної пропозиції Учасник має надати ліцензію/копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та/або значними наслідками (СС3).
або у п.1.5 Додатку 3 змінити формулювання, а саме: В складі тендерної пропозиції Учасник має надати ліцензію/копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та/або значними наслідками (СС3). У випадку якщо не передбачено виконання робіт які підлягають ліцензуванню, ліцензія не надається.
В разі невиконання Замовником торгів законних вимог залишаємо за собою право звернутися до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ СКАРГИ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-13-000018 ● 494c1c0640b64a58975f1cef97978916
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2021 16:12 |
НАКАЗ
13.05.2021 № 242
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2021 № 242
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
UA-2021-04-02-001530-c, ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, яку проводить Комунальний заклад "Запорізька загальноосвітня санаторна школа- інтернат №7 І-ІІ ступенів" Запорізької обласної ради;
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-18 15:35:45
Щодо надання роз’яснень до Висновку моніторингу
З метою підготовки матеріалів для судового оскарження, уповноважена особа Замовника, з огляду на норми частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», звертається до органу державного фінансового контролю, яким здійснено моніторинг даної процедури закупівлі (висновок про результати моніторингу процедури закупівлі від 14.05.2021) за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку моніторингу
2021-05-20 15:30:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Комунальним закладом "Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7 І-ІІ ступенів" Запорізької обласної ради було подано адміністративний позов №280/4200/21 від 26 травня 2021 року про визнання протиправним та скасування висновку за результатами моніторингу закупівлі до Запорізького окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 27 травня 2021 |
Документи:
27 травня 2021 14:15
|
Електронний підпис |
27 травня 2021 14:13
|
Інформація за позовом.pdf |
27 травня 2021 14:13
|
Довідка_246.pdf |
27 травня 2021 14:15
|
Електронний підпис |
27 травня 2021 14:14
|
Електронний підпис |
27 травня 2021 14:13
|
Інформація за позовом.pdf |
27 травня 2021 14:13
|
Довідка_246.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2021 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТЕКО" |
1 671 008,00
UAH з ПДВ
|
1 671 008,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" |
1 799 458,00
UAH з ПДВ
|
1 799 458,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" |
1 899 288,78
UAH з ПДВ
|
1 899 288,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДТЕКО" #43713870 |
Переможець |
1 671 008,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2021 14:43
|
ду_65 дог.pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2021 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 16:35
|
65_Будтеко.pdf | укладений |
24 травня 2021 16:34
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 серпня 2021 11:07
|
1 422 558,61 UAH | UA968201720344291005105046817 КЗ "Запорізька ЗОСШІ №7 І-ІІ ст." ЗОР |
UA713133990000026007040201445 ТОВ "БУДТЕКО" |
Оплачений |
28 серпня 2021 11:07
|
25 440,00 UAH | UA968201720344291005105046817 КЗ "Запорізька ЗОСШІ №7 І-ІІ ст." ЗОР |
UA713133990000026007040201445 ТОВ "БУДТЕКО" |
Оплачений |
29 вересня 2021 14:27
|
184 677,75 UAH | UA968201720344291005105046817 КЗ "Запорізька ЗОСШІ №7 І-ІІ ст." ЗОР |
UA713133990000026007040201445 ТОВ "БУДТЕКО" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" прийнято рішення зменшити суму договору на 38331,64 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 65 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |