Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо в асортименті – 4 найменування
Очікувана вартість
126 780,00 UAH
UA-2021-04-02-001278-c 90192f95d08b48c0b1f17b52fd4cff8d
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Прусакова

+380501468637 dol.dnz4kazka-zakup9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад дошкільної освіти №4 "Казка"
Код ЄДРПОУ: 23223079
Місцезнаходження: 28500, Україна , Кіровоградська обл., Долинський район, м. Долинська, вул. Ольгерда Бочковського, 9
Контактна особа: Валентина Прусакова
+380501468637
dol.dnz4kazka-zakup9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 16 квітня 2021 15:43
Очікувана вартість: 126 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 633,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 кілограми
М'ясо яловичини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, місто Долинська, ВУЛИЦЯ ОЛЬГЕРДА БОЧКОВСЬКОГО, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
1155 кілограми
М'ясо тушка куряча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, місто Долинська, ВУЛИЦЯ ОЛЬГЕРДА БОЧКОВСЬКОГО, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
190 кілограми
Печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, місто Долинська, ВУЛИЦЯ ОЛЬГЕРДА БОЧКОВСЬКОГО, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи
100 кілограми
М'ясо свинини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28500, Україна, Кіровоградська область, Долинський р-н, місто Долинська, ВУЛИЦЯ ОЛЬГЕРДА БОЧКОВСЬКОГО, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Продукцію здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержану Продукцію шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 7 робочих днів з моменту отримання Продукції. Інша інформація щодо закупівлі: Місцезнаходження замовника: 28500, Кіровоградська обл., Долинський р-н, місто Долинська, ВУЛИЦЯ ОЛЬГЕРДА БОЧКОВСЬКОГО, будинок 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі зазначені у Додатку 1 даної документації. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв - згідно документації. Застосовані критерії оцінки – ціна (питома вага критерію - 100%). Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2021 10:40
Електронний підпис
02 квітня 2021 10:19
Оголошення_М'ЯСО.docx
02 квітня 2021 10:19
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2021 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Перанська Т.М. 126 769,00
UAH з ПДВ
109 850,00
UAH з ПДВ
Документи
СНІСАРЕНКО ВАЛЕРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 119 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2021 12:41
Електронний підпис
15 квітня 2021 12:39
Електронний підпис.rar
15 квітня 2021 12:39
Інші документи.rar
15 квітня 2021 12:39
Проект договора.rar
15 квітня 2021 12:39
Аналогічні договора.rar
15 квітня 2021 12:39
Реєстр.потужності.jpg
15 квітня 2021 12:39
Паспорт3.jpg
15 квітня 2021 12:39
Паспорт1.jpg
15 квітня 2021 12:39
Паспорт 2.jpg
15 квітня 2021 12:39
Витяг6.jpg
15 квітня 2021 12:39
Витяг5.jpg
15 квітня 2021 12:39
Витяг4.jpg
15 квітня 2021 12:39
Витяг3.jpg
15 квітня 2021 12:39
Витяг2.jpg
15 квітня 2021 12:39
Витяг 1.jpg
15 квітня 2021 12:39
Виписка2.jpg
15 квітня 2021 12:39
Виписка1.jpg
15 квітня 2021 12:39
Тендерна пропозиція.jpg

Публічні документи

15 квітня 2021 19:59
Електронний підпис
15 квітня 2021 19:58
ТТН.pdf
14 квітня 2021 21:34
Електронний підпис
14 квітня 2021 21:32
цінова пропозиція.pdf
14 квітня 2021 21:32
23_ додаток 1,2.pdf
14 квітня 2021 21:32
Договора, накладні.pdf
14 квітня 2021 21:32
Декларації виробників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Перанська Т.М.

СНІСАРЕНКО ВАЛЕРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Перанська Т.М.
#2926300387
Відхилено 109 850,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 12:17
СНІСАРЕНКО ВАЛЕРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2194705490
Переможець 110 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2021 12:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2021 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СНІСАРЕНКО ВАЛЕРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2194705490
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 10:33
Договір 09_від 06.05.2021_ФОП СНІСАРЕНКО.pdf укладений
07 травня 2021 10:31
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2021 16:40
ДУ 02_від 17.06.2021.pdf зміни до договору
17 червня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 13:36
ДУ 1_від 11.05.2021.pdf зміни до договору
14 травня 2021 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 11.05.2021 р. Сума договору після внесення змін: 60090,00 грн. без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: М'ясо яловичини - 90 кг, м'ясо тушка куряча - 703 кг, печінка яловича - 70,2 кг, м'ясо свинина - 50 кг.
Номер договору про закупівлю: 09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №02 від 17.06.2021 р. Сума договору після внесення змін: відповідно до Договору з урахуванням даної додаткової угоди. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до Договору з урахуванням даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 09
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML