Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ліфта житлового будинку за адресою: 50004, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Старовокзальна, б.41, під’їзд 3
Очікувана вартість
1 074 770,00 UAH
UA-2021-04-02-000469-a a3df5abeb3a44159a6c59a4f0a93e486
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнілова Юлія Сергіївна

+380564930920 kornilovatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Контактна особа: Корнілова Юлія Сергіївна
+380564930920
kornilovatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 074 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 373,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5373.85 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено в Додатку 1 до оголошення; Єдиним критерієм оцінки є ціна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт ліфта житлового будинку за адресою: 50004, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Старовокзальна, б.41, під’їзд 3 (45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50004, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Старовокзальна, б.41, під’їзд 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Забезпечення пропозиції має бути подане у вигляді гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі, який є доступним для перегляду, без необхідності використання окремого програмного продукту, з накладанням кваліфікованого електронного підпису (далі КЕП) уповноваженої особи банка-гаранта, яка підписує банківську гарантію. Умови банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк. Розмір забезпечення пропозиції 5373,85 гривень. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Замовник вимагає від переможця внесення ним до моменту укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: завдаток. Розмір забезпечення має складати 5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем закупівлі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у Переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування завдатку. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2021 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2021 10:17
Додаток 2.doc
02 квітня 2021 10:17
Додаток 1.docx
02 квітня 2021 10:17
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-02-000469-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІДЛІФТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36659222
Дата подання: 07 квітня 2021 17:05
Уточнення
невідповідність
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2021 17:27
Шановний Учаснику! На Вашу вимогу надаємо наступні роз’яснення:
По першому питанню. В наявності у Замовника є проектно-кошторисна документація на виконання робіт «Капітальний ремонт ліфта житлового будинку за адресою: 50004, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Старовокзальна, б.41, під’їзд 3», що пройшла державну експертизу та затверджена згідно чинного законодавства України. Технічні вимоги розроблено виключно за проектно-кошторисною документацією. Крім цього повідомляємо, що ознайомитись з робочим проектом по даному об’єкту Ви можете, звернувшись в будь-який зручний для Вас робочий час, з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.30 (перерва з 12.30 до 13.00) за адресою: м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна,1, кімн.446.
Щодо недоречності формування «Ліфт ЛП-0463К» зазначимо, що у технічних вимогах вказано: «У разі, якщо у технічному завданні міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип, джерело походження, або виробник, вважати доданим до кожного з них «або еквівалент».
По другому питанню. Технічні вимоги до предмету закупівлі розроблено виключно за проектно-кошторисною документацією, що пройшла державну експертизу та затверджена чинним законодавством України. Саме проектна організація, яка пройшла експертизу проекту, вказала деякі матеріали окремими позиціями (приклад канат ф 10).
По питанню третьому. Щодо ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Учасником проведення огляду ліфта та кінцевої перевірки ліфта. Роботи з проведення огляду ліфта входять до проектної документації та не можуть бути вилученими з Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Замовник встановив вимогу саме ЗАБЕЗПЕЧИТИ технічний огляд та кінцеву перевірку ліфта, що дає можливість Учасникам, які не мають можливість виконати ці роботи самостійно, вдатися до залучення сторонніх організацій, які мають необхідні дозвільні документи для виконання робіт. Отже, забезпечення проведення технічного огляду та кінцевої перевірки ліфта не вимагається від Учасника власними силами.
Відповідно до умов договору, розділу 7.4 п.7.4.8 Виконавець має право залучати суб’єкти господарювання як субпідрядників. Тобто, Учасник має право залучати спеціальні організації для здійснення технічного огляду. Технічний огляд ліфта виконується згідно КМУ від 26.05.2004р. №687, виконує уповноважена організація на підставі договору з організацією яка монтує ліфт. Кінцеву перевірку виконує представник організації, яка має модуль H1 згідно Технічного регламенту ліфтів та компонентів безпеки для ліфтів Постанова КМУ від 21.06.2017р. №438 згідно договору з організацією яка монтує ліфт.
Стосовно роз’яснення деяких пунктів у проекті договору, що викладені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі повідомляємо наступне:
Щодо п.1.3 проекту договору. Згідно ст. 48 «Бюджетного кодексу України» розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами. Крім того, істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися у випадках визначених п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Таким чином обсяг робіт може бути зменшено залежно від реального фінансування видатків та після узгодження зменшено ціну Договору.
Щодо п. 2.2 проекту договору .В проекті договору зазначено, що 5 років – це гарантійний термін на якість робіт з капітального ремонту ліфта та експлуатації змонтованих конструкцій. Гарантійний строк на обладнання та матеріали – згідно гарантійних умов виробника. Термін «змонтовані конструкції» включає в себе поняття змонтованих основних елементів та вузлів конструкції ліфтів (кабіна, противага, канати, шків, механізми приводу, система управління, тощо).
Щодо п. 7.2.6 проекту договору. Договір укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Виходячи з положень частини 2 ст. 651 ЦК, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.
Щодо п.7.2.9 проекту договору. Звертаємо Вашу увагу на п. 5.1 розділу 5 проекту договору: здача і приймання робіт за цим договором здійснюється за актом (актами) виконаних робіт за формою КБ-2в.
Щодо п. 7.3.12 проекту договору. Замовник встановив вимогу саме ЗАБЕЗПЕЧИТИ технічний огляд та кінцеву перевірку ліфта, що дає можливість Учасникам, які не мають можливість виконати ці роботи вдатися самостійно до залучення сторонніх організацій, які мають необхідні дозвільні документи для виконання робіт. Отже, забезпечення проведення технічного огляду та кінцевої перевірки ліфта не вимагається від Учасника власними силами. Відповідно до договору Учасник має право залучати спеціальні організації для здійснення технічного огляду.
Щодо п.10.1 проекту договору. Перелік обставин непереборної сили (форс-мажору) міститься в п. 3.1. Регламенту засвідчення Торгово-промисловою палатою України та регіональними торгово-промисловими палатами форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), зі змінами та доповненнями від 26.04.2016р. Звертаємо Вашу увагу на те, що в кінці переліку обставин непереборної сили уживається сполучник «тощо», який вказує на його неповноту, та можливість його продовження.

Стосовно питань 3,4,5 повідомляємо. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Виходячи з досвіду проведення попередніх спрощених закупівель, в яких брали участь більше двох Учасників, можна стверджувати, що вимоги до оголошення не є дискримінаційними. Тому, Ваші твердження, що вимоги, які зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі носять дискримінаційний характер, а саме надання копії/сканованого оригіналу дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий органом, що має відповідні повноваження є необґрунтованими.
З приводу шостого питання, зазначаємо, що п.3.1 розділу 3 « Кваліфікаційні вимоги до учасників спрощеної закупівлі» Замовником встановлено наступну вимогу: надати копію/сканований оригінал сертифікату за модулем E, D або H1 або копію укладеного договору щодо виконання кінцевої перевірки і випробування ліфта з заводом-виробником ліфта, який має відповідний сертифікат.

Документи подані скаржником

07 квітня 2021 17:05
Уточнення та вимоги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР", ФІЛІЯ "ДНІПРОЛІФТ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 875 118,96
UAH з ПДВ
875 118,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2021 11:29
Електронний підпис
10 квітня 2021 11:28
ліцензія.pdf.p7s.p7s
10 квітня 2021 11:28
ліцензія.pdf.p7s
10 квітня 2021 11:28
ліцензія банк.pdf
10 квітня 2021 11:28
016-001-15028-2021.pdf.p7s
10 квітня 2021 11:28
2.Ліцензія 2021.pdf
10 квітня 2021 11:28
7.Статут, код доступу.pdf
10 квітня 2021 11:28
1.Сертифікат ISO.pdf
10 квітня 2021 11:28
8.Посвідчення 3 ged (18).pdf
10 квітня 2021 11:28
7.Посвідчення 2 ged (17).pdf
10 квітня 2021 11:28
6.Посвідчення 1 (14).pdf
10 квітня 2021 11:28
2.Трудові книжки ged (5).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР", ФІЛІЯ "ДНІПРОЛІФТ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР", ФІЛІЯ "ДНІПРОЛІФТ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#38924312
Переможець 875 118,96
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 13:02

Документи

20 квітня 2021 13:02
Електронний підпис
20 квітня 2021 13:01
Протокол розгляду.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР", ФІЛІЯ "ДНІПРОЛІФТ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#38924312
875 118,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2021 13:02
Електронний підпис
20 квітня 2021 13:01
Протокол розгляду.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 08:52
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 08:50
ДУ 1 до Д.154-СЗ.PDF зміни до договору
01 листопада 2021 08:48
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 15:37
154-С3 укладений
28 квітня 2021 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 154-С3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 862 243,16
UAH (в тому числі ПДВ 143 707,19 UAH)