Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Оксана Іванова +380442546601 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2021 20:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 11 травня 2021 13:39 |
Очікувана вартість: | 56 220 199,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 562 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/УЕП (кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом) банка-гаранта. Файл з КЕП/УЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП/УЕП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП/УЕП. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Зміст банківської гарантії повинен відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операції за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в Систему) такий договір. (Більш детальна інформація зазначена в тендерній документації) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 281000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Робіт здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Києва. Розрахунки за виконані Роботи здійснюються після надходження бюджетних коштів від Головного розпорядника бюджетних коштів в межах відповідних бюджетних призначень. Попередня оплата (аванс) у розмірі до 50 % від Договірної ціни здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки, відкриті в органах Державної казначейської служби України, м. Київ протягом 5 банківських днів, з подальшим використанням зазначених коштів Підряднику робіт виключно з таких рахунків на придбання товарів (матеріалів, виробів, конструкцій), робіт та послуг.(більш детальна інформація зазначена в Додатку 3 до тендерної документації) | Аванс | 5 | Банківські | 50 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату прийнятих робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві протягом 7 (семи) календарних днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2021 14:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2021 13:53 |
Перелік змін 3.docx | |
28 квітня 2021 13:53 |
ЗТД 3 Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській (нова редакція).docx | |
22 квітня 2021 13:35 |
Перелік змін 2.docx | |
22 квітня 2021 13:35 |
ЗТД 2 Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській (нова редакція).docx | |
13 квітня 2021 15:48 |
Перелік змін.docx | |
13 квітня 2021 15:48 |
ЗТД Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській (нова редакція).docx | |
01 квітня 2021 20:04 |
20_СД_ВОБ_Алмат.xls | |
01 квітня 2021 20:04 |
20_СД_ИВР.xls | |
01 квітня 2021 20:04 |
ТД Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській.docx |
28 квітня 2021 14:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 квітня 2021 13:53 |
Перелік змін 3.docx
|
|||||||||
28 квітня 2021 13:53 |
ЗТД 3 Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській (нова редакція).docx
|
|||||||||
22 квітня 2021 13:35 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||
22 квітня 2021 13:35 |
ЗТД 2 Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській (нова редакція).docx
|
|||||||||
13 квітня 2021 15:48 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
13 квітня 2021 15:48 |
ЗТД Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській (нова редакція).docx
|
|||||||||
01 квітня 2021 20:04 |
20_СД_ВОБ_Алмат.xls
|
|||||||||
01 квітня 2021 20:04 |
20_СД_ИВР.xls
|
|||||||||
01 квітня 2021 20:04 |
ТД Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-26-000020 ● f9ec08dba86a45ef8a01541f6794f3ba
- Статус: завершено ● Дата: 24 листопада 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 11:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.10.2021 № 371
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2021-04-01-006847-b 01.04.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 11:26:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реконструкції трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській у Дніпровському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-04-01-006847-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-04 10:54:49
На виконання запиту Державної аудиторської Служби України від 02.11.2021 надання пояснення
на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 02.11.2021 р. об 11:26 до процедури закупівлі:"Реконструкція трамвайної лінії по вул. Алма-Атинській у Дніпровському районі м. Києва" відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013, код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт», оприлюдненої на веб - порталі Уповноваженого органу за № ID: UA-2021-04-01-006847-b повідомляємо, що:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі чинного будівельного законодавство:
• ДБН А. Організаційно-методичні нормативи;
• ДБН Б. МІСТОБУДІВНІ нормативні документи (НД);
• ДБН В. ТЕХНІЧНІ нормативні документи (НД). Технології виробництва;
• ДБН Г. РЕКОМЕНДОВАНІ нормативні документи (НД), ПОСІБНИКИ;
• ДБН Д. КОШТОРИСНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА.
- очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проектно кошторисної документації, яка пройшла перевірку експертної організації, про що надано позитивний експертний звіт № 2182/е/18 від 14.11.2018р. (додається окремим файлом)
- обґрунтування розміру витрат предмета закупівлі затверджено Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28 січня 2021 року № 101 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки». (https://docs.google.com/viewerng/viewer?url=http://kyivcity.gov.ua/npa/pro_programu_ekonomichnogo_i_sotsialnogo_rozvitku_m_kiyeva_na_20212023_roki/File_3rzpmnj9zt_kmda__101.pdf ).
Стосовно не виконання припису Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 повідомляємо наступне: відповідно до зазначеної постанови державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, розповсюджуються на визначене коло суб’єктів, таких як головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, і суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Комунальне підприємство «Київпастранс» не має статусу бюджетної установи і є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником. Зазначаємо, що дана постанова має виключно рекомендаційний характер для підприємства.
Також надаємо інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про визначення переможця торгів та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Додаток :- Експертний звіт з додатком (на 9 арк.)
- Наказ № 85 від 14.05.2021р ( на 1 арк.)
- Протокол № 282 від 18.05.2021р. (на 1 арк.)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 травня 2021 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТБУД" |
54 831 683,10
UAH з ПДВ
|
54 831 683,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТОРІС" |
56 210 190,00
UAH з ПДВ
|
56 210 190,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАРАНТБУД" #01514698 |
Переможець |
54 831 683,10
UAH з ПДВ
|
18 травня 2021 19:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2021 15:29
|
54.21-4.pdf | укладений |
07 червня 2021 15:28
|