Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04053298 |
Місцезнаходження: | 85612, Україна , Донецька обл., Курахове, Миру 4 |
Контактна особа: |
Батрак Віталій Васильович 380958731163 public.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2021 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 15:17 |
Очікувана вартість: | 4 225 667,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 128,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Учасник при поданні тендерної пропозиції обирає самостійно умови оплати відповідно до умов тендерної документації | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2021 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2021 13:31 |
ТД_видалення дерев.doc | |
01 квітня 2021 15:13 |
Додаток_5_ Проект договору_видалення дерев.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-30-000041 ● d60a2b65d44d4f55aaad4c5ac95a0722
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 13:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2021 № 420
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.06.2021 № 420.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-04-01-005128-c, 01.04.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом розглянуто Інформацію про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі та результатами розгляду інформації встановлено: З приводу неодночасного оприлюднення оголошення та тендерної документації, повідомляємо наступне: Під час оголошення процедури закупівлі за номером UA-2021-04-01-005128-c з 15.15 години 1 квітня 2021 року по 13.15 години 2 квітня 2021 року у зв’язку із технічними несправностями у приміщенні виконавчого комітету було відсутнє електропостачання, що унеможливило оприлюднення тендерної документації разом з оголошенням та призвело до порушень вимог частини першої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»(надалі -Закон). Однак, слід зауважити, що вищезазначений факт не порушив вимоги абзацу другого пункту першого частини першої статті 10 «Оприлюднення інформації про закупівлю» Закону, тобто оголошення про проведення відкритих торгів, у тому числі тендерну документацію, оприлюднено не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усунути вищезазначену ситуацію на теперішній час немає можливості. З приводу відсутності у тендерній документації посадової особи Батрака В.В., уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, повідомляємо наступне: У тендерній документації відображено, що тендерну документацію затверджує голова тендерного комітету В.В. Батрак, який є посадовою особою-уповноваженою здійснювати зв’язок з учасниками. Зазначити іншу інформацію на теперішній час немає можливості. Також, повідомляємо, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 12.07.2021 року при розгляді Вашої інформації про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі було прийнято рішення відображати посаду посадової особи Батрака В.В., уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, у тендерній документації – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Курахівської міської ради. З приводу не зазначення інформації щодо місця надання послуг у оголошенні повідомляємо наступне: На майданчик E-tender направлено запит на надання пояснень стосовно Вашого зауваження, та отримано наступну відповідь: "Повідомляємо Вам, що згідно з технічною реалізацією ДП "Прозорро" реквізити для місця і дати поставки зазначаються Замовником при створенні закупівлі на майданчику. Замовник має технічну можливість вказувати адресу вручну в електронних полях або поставити чек-бокс (галочку), що вищезазначені дані вказані відповідно до документації. Додатково зазначаємо, що у закупівлі UA-2021-04-01-005128-c Замовником було обрано адресу доставки відповідно до документації." Також у назві предмета закупівлі, що є частиною оголошення зазначено, що послуги з видалення дерев на території Курахівської міської територіальної громади. З приводу недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем торгів ТОВ «Стандарт-Груп» в частині не надання у встановлений законом термін Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 та 13 частини першої статті 17 Закону, повідомляємо наступне: Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 затверджено Порядок взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі (далі – Порядок). Цей Порядок розроблено з метою спрощення доступу суб’єктів господарської діяльності до торгів шляхом проведення автоматичної перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 17 розділу III Закону України "Про публічні закупівлі", підпункту 19-1.1.36 пункту 19-1.1 статті 19-1 розділу І Податкового кодексу України та підпункту 37 пункту 4 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236. Отже, замовник самостійно зазначає в тендерній документації спосіб підтвердження переможцем інформації про відсутність підстав, зазначених в статті 17 Закону, зокрема інформацію щодо відсутності/наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) з дотриманням законодавства в цілому та з урахуванням вищезазначеного Наказу може передбачити надання згоди від учасника на отримання інформації з Державної податкової служби України автоматично у разі визначення його переможцем. Враховуючи вищенаведене, Замовник П.2.1 «Документи, які надаються Переможцем (юридичною особою)» ДОДАТКА №2 до тендерної документації на предмет закупівлі за номером UA-2021-04-01-005128-c на вимогу пункту 13 частини 1 статті 17 Закону встановив: Замовник самостійно перевіряє інформацію, що є доступною в електронній системі закупівель. У випадку якщо учасник-переможець має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника-переможця, він надає документ про розстрочення/ відстрочення такої заборгованості відповідним органом. Також, згідно з частиною п’ятою статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель. Враховуючи вищенаведене, Пунктом 2.1 «Документи, які надаються Переможцем (юридичною особою)» ДОДАТКА №2 до тендерної документації на предмет закупівлі за номером UA-2021-04-01-005128-c передбачено, що Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі вимогу пунктів 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону. Таким чином, ТОВ "СТАНДАРТ-ЕЛІТГРУП" виконано всі вимоги тендерної документації, яка складена враховуючи діюче законодавство, та Замовником правомірно укладено договір за результатами проведених відкритих торгів.
2021-07-12 15:27:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону.)
- Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕРА ПРЕМІУМ" |
3 802 642,80
UAH з ПДВ
|
3 802 642,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТАНДАРТ-ЕЛІТГРУП" |
4 012 899,00
UAH з ПДВ
|
4 012 899,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компания "ЕЛІТ" |
4 057 567,20
UAH з ПДВ
|
4 057 567,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕРА ПРЕМІУМ" #41832431 |
Відхилено |
3 802 642,80
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2021 10:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2021 13:55
|
ТОВ "СТАНДАРТ-ЕЛІТГРУП" #41821791 |
Переможець |
4 012 899,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:55
|
доп 1 к дог 151 ПБТ.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 15:14
|
дог 151 ПБ Т.pdf | укладений |
11 травня 2021 15:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму за договором на 719.03 грн. Загальна сума за договором складає 4 012 179,97 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 151/ПБ/Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |