Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 51+000 – км 53+000 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг (з виготовленням проєктної документації)
Current average repairs on the arrangement of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 51 + 000 - km 53 + 000 of the public road of state importance R-55 Odessa - Voznesensk - Novy Bug (with the preparation of project documentation)
Current average repairs on the arrangement of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 51 + 000 - km 53 + 000 of the public road of state importance R-55 Odessa - Voznesensk - Novy Bug (with the preparation of project documentation)
Очікувана вартість
13 500 000,00 UAH
UA-2021-04-01-005021-a ● e662b4e1ac1e47c5a9f8ab5381dd34fd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Анна Сергіївна +380487932826 asnn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25829550 |
Contact point: |
Nosulenko Anna Sergiivna +380487932826 asnn@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 квітня 2021 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2021 13:03 |
Очікувана вартість: | 13 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 135 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 400000 UAH |
Publication date: | 01 квітня 2021 17:02 |
Enquiries until: | 26 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 травня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 13 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 135 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 51+000 – км 53+000 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг (з виготовленням проєктної документації) (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repairs on the arrangement of elements of the monitoring system for the condition of roads and traffic conditions at km 51 + 000 - km 53 + 000 of the public road of state importance R-55 Odessa - Voznesensk - Novy Bug (with the preparation of project documentation)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 березня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 5.1. Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 10 (десяти) робочих днів. (більш детально викладено в проекті договора) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2021 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2021 16:51 |
Перелік змін WIM Р-55 51-53 28 04 21.docx | |
28 квітня 2021 16:51 |
ТД НР WIM Р-55 51-53 28 04 21.docx | |
28 квітня 2021 16:51 |
Проект договору WIM НР 28 04 21.docx | |
23 квітня 2021 14:22 |
Перелік змін WIM Р-55 51-53 22 04 21.docx | |
23 квітня 2021 14:22 |
ТД НР WIM Р-55 51-53 22 04 21.docx | |
01 квітня 2021 17:00 |
Проект договору WIM.docx | |
01 квітня 2021 17:00 |
ТД WIM Р-55 51-53 01 04 21.docx |
28 квітня 2021 16:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 квітня 2021 16:51 |
Перелік змін WIM Р-55 51-53 28 04 21.docx
|
||||||
28 квітня 2021 16:51 |
ТД НР WIM Р-55 51-53 28 04 21.docx
|
||||||
28 квітня 2021 16:51 |
Проект договору WIM НР 28 04 21.docx
|
||||||
23 квітня 2021 14:22 |
Перелік змін WIM Р-55 51-53 22 04 21.docx
|
||||||
23 квітня 2021 14:22 |
ТД НР WIM Р-55 51-53 22 04 21.docx
|
||||||
01 квітня 2021 17:00 |
Проект договору WIM.docx
|
||||||
01 квітня 2021 17:00 |
ТД WIM Р-55 51-53 01 04 21.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-04-01-005021-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП ЕКРАНБУД ТзОВ "Екран", Код ЄДРПОУ:32562004
Дата подання: 14 квітня 2021 16:59
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до п.2. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. При цьому Замовник визначає, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який входить до переліку системно важливих банків України, який затверджується рішенням Ради Національного банку України та є чинним на момент проведення торгів.»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує засади та принципи публічних закупівель з огляду на наступне:
Згідно визначення ст.2 Закону України «Про банки і банківську діяльність» - Банк - юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків.
Згідно ст. 17 ЗУ «Про банки і банківську діяльність» «Юридична особа набуває статусу банку і право на здійснення банківської діяльності виключно після отримання банківської ліцензії та внесення відомостей про неї до Державного реєстру банків.
В тендерній документації зазначено, що «Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Однак, ані ЗУ «Про банки і банківську діяльність», ані вищевказана постанова правління НБУ не визначають будь-яких особливостей надання банківський гарантій чи виконання банками своїх зобов’язань за ними в залежності від того, відноситься банк до системно важливих чи ні.
Відтак, банківська гарантія є аналогічною за своєю суттю та правовою природою в незалежності від того чи є банк, який її видав, системно важливим чи ні. Обсяг зобов’язань щодо виконання банківської гарантії обмежено виключною сумою гарантії, та у момент настання гарантійного випадку підлягає обов’язковому виконанню в незалежності від статусу банку гаранта (державний, комерційний, системно важливий тощо).
Отже, і банк, який відноситься до переліку системно важливих , і будь-який інших банк, який має ліцензію НБУ, має однакові права на видачу банківських гарантій та має однакові обов’язки щодо виконання своїх зобов’язань за ними.
Станом на сьогоднішній день відповідно до рішення правління НБУ до складу системно важливих банків належать 14 банків. При цьому станом на 01.03.2021 року в Україні діє 73 банки.
Наведені вище обставини безумовно свідчать, що вимога Замовника про те, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який входить до переліку системно важливих банків України, який затверджується рішенням Ради Національного банку України та є чинним на момент проведення торгів.» є такою що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки штучно обмежує коло банківських установ в яких учасник може отримати банківську гарантію. Така вимога обмежує учасників у вільному вибору контрагентів під час здійснення господарської діяльності, що суперечить положенням ст. 627 ЦК України, відповідно до якої Сторони договору є вільним у виборі контрагента. Також, звертаємо Вашу увагу що Антимонопольний комітет України вже неодноразово висловлював свою позицію із аналогічних за змістом питань.
Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність вимогам законодавства про публічні закупівлі шляхом виключення викладеної у пункті п.2. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимоги про, те, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який входить до переліку системно важливих банків України, який затверджується рішенням Ради Національного банку України та є чинним на момент проведення торгів»
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.2. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. При цьому Замовник визначає, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який входить до переліку системно важливих банків України, який затверджується рішенням Ради Національного банку України та є чинним на момент проведення торгів.»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує засади та принципи публічних закупівель з огляду на наступне:
Згідно визначення ст.2 Закону України «Про банки і банківську діяльність» - Банк - юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків.
Згідно ст. 17 ЗУ «Про банки і банківську діяльність» «Юридична особа набуває статусу банку і право на здійснення банківської діяльності виключно після отримання банківської ліцензії та внесення відомостей про неї до Державного реєстру банків.
В тендерній документації зазначено, що «Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Однак, ані ЗУ «Про банки і банківську діяльність», ані вищевказана постанова правління НБУ не визначають будь-яких особливостей надання банківський гарантій чи виконання банками своїх зобов’язань за ними в залежності від того, відноситься банк до системно важливих чи ні.
Відтак, банківська гарантія є аналогічною за своєю суттю та правовою природою в незалежності від того чи є банк, який її видав, системно важливим чи ні. Обсяг зобов’язань щодо виконання банківської гарантії обмежено виключною сумою гарантії, та у момент настання гарантійного випадку підлягає обов’язковому виконанню в незалежності від статусу банку гаранта (державний, комерційний, системно важливий тощо).
Отже, і банк, який відноситься до переліку системно важливих , і будь-який інших банк, який має ліцензію НБУ, має однакові права на видачу банківських гарантій та має однакові обов’язки щодо виконання своїх зобов’язань за ними.
Станом на сьогоднішній день відповідно до рішення правління НБУ до складу системно важливих банків належать 14 банків. При цьому станом на 01.03.2021 року в Україні діє 73 банки.
Наведені вище обставини безумовно свідчать, що вимога Замовника про те, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який входить до переліку системно важливих банків України, який затверджується рішенням Ради Національного банку України та є чинним на момент проведення торгів.» є такою що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки штучно обмежує коло банківських установ в яких учасник може отримати банківську гарантію. Така вимога обмежує учасників у вільному вибору контрагентів під час здійснення господарської діяльності, що суперечить положенням ст. 627 ЦК України, відповідно до якої Сторони договору є вільним у виборі контрагента. Також, звертаємо Вашу увагу що Антимонопольний комітет України вже неодноразово висловлював свою позицію із аналогічних за змістом питань.
Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність вимогам законодавства про публічні закупівлі шляхом виключення викладеної у пункті п.2. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимоги про, те, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який входить до переліку системно важливих банків України, який затверджується рішенням Ради Національного банку України та є чинним на момент проведення торгів»
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2021 08:56
До тендерної документації буде внесено зміни.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 травня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКРАНБУД" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКРАН" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2021 14:52
|
ТОВ "ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2021 14:53
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2021 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ" |
13 270 500,00
UAH з ПДВ
|
13 135 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ |
13 311 000,00
UAH з ПДВ
|
13 148 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ" #33154479 |
Переможець |
13 135 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2021 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2023 11:28
|
26П 21 ДУ12 Р-55 51-53 Холдинг 25 04 23.PDF | зміни до договору |
26 квітня 2023 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2022 10:15
|
26П 21 ДУ9 Р-55 51-53 ВІМ Холдинг 02 08 22.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2022 09:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2022 16:48
|
26П 21 ДУ7 30 03 22.pdf | зміни до договору |
31 березня 2022 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:48
|
26П 21 ДУ6 28 12 21.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2021 17:32
|
26П ДУ2 13 09 2021 (1).pdf | зміни до договору |
13 вересня 2021 17:32
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 10:52
|
ПР8 продовж строку WIM.pdf | укладений |
06 липня 2021 10:50
|
26П 21 WIM Р-55 51-53 Холдинг 05 07 21.pdf | укладений |
06 липня 2021 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 16.5. розділу 16. «Інші умови» Сторони дійшли згоди внести зміни у пункти 6.3.2.;6.3.3.;6.4.; 6.5. розділу 6. «Надання та приймання послуг по Договору» та викласти в наступній редакції: п. 6.3.2. Розробка проектної документації в термін 75 (сімдесяти п'яти) діб з дати підписання Договору, або його реєстрація в органах Держказначейства при наявності коштів передбачених на ці цілі. п. 6.3.3. Отримання позитивного звіту експертизи проектної документації в термін 90 (дев’яносто) діб з дати підписання Договору, або його реєстрація в органах Держказначейства при наявності коштів передбачених на ці цілі. п. 6.4. Передача Підрядником Замовнику проектної документації у чотирьох примірниках та електронному вигляді для затвердження в термін 90 (дев’яносто) діб з дати підписання Договору, або його реєстрація в органах Держказначейства при наявності коштів передбачених на ці цілі. Датою передачі проектної документації вважається дата реєстрації Замовником відповідної накладної. п. 6.5. Початок виконання послуг з поточного середнього ремонту в термін 91 (дев’яносто один) день з дати підписання Договору, або його реєстрація в органах Держказначейства при наявності коштів передбачених на ці цілі. Датою початку послуг з поточного середнього ремонту вважається дата передачі Замовником затвердженої в установленому порядку проектної документації з відміткою на кресленнях і розрахунках "До виконання робіт". |
Номер договору про закупівлю: | 26П/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі експертного звіту та відповідно до пункту 4.1. та п. 4.6.4. розділу IV. «Порядок коригування Договірної ціни» Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 1 692,05 грн. та зв’язку з цим пункт 3.1. розділу ІІІ. «Договірна ціна» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна Договору становить 13 133 307,95 грн. (Тринадцять мільйонів сто тридцять три тисячі триста сім грн. 95 коп.), у тому числі ПДВ - 2 188 884,66 грн. (Два мільйони сто вісімдесят вісім тисяч вісімсот вісімдесят чотири грн. 66 коп.). 2. Договірну ціну, графік надання послуг і план фінансування викласти у новій редакції, що додається. 3. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця угода набирає чинності з моменту підписання її сторонами і діє протягом дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 26П/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 16.5. розділу 16. «Інші умови», Сторони домовились пункт 6.1. розділу 6. «Надання та приймання послуг по Договору» та пункт 15.1. розділу 15. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 6.1. Строк (термін) надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року. п.15.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 26П/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 3. Відповідно до пункту 16.5. розділу 16. «Інші умови», Сторони домовились пункт 6.1. розділу 6. «Надання та приймання послуг по Договору» та пункт 15.1. розділу 15. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 6.1. Строк (термін) надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року. п.15.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 26П/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 2. Відповідно до пункту 16.5. розділу 16. «Інші умови», Сторони домовились пункт 6.1. розділу 6. «Надання та приймання послуг по Договору» та пункт 15.1. розділу 15. «Строк дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 6.1. Строк (термін) надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року. п.15.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 26П/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |